Є в наявності
13 399₴
9 647₴
Гарантія. 12 місяців офіційної гарантії від виробника на електричні елементи, 5 років на бак Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Бойлер BANZAI 80DINOX20 E-ANODE
Бойлер BANZAI 80DINOX E-ANODE накопичувального типу призначений для нагрівання холодної води, що надходить із водопроводу.
Система захисту від корозії.
У водонагрівачах серії DINOX 20 E-anode встановлена новітня інноваційна система захисту від корозії, зокрема й від електрокорозії. Система захисту DINOX 20 E-anode складається з електронної плати й титанового електронного анода. Для правильної роботи й постійного захисту потрібно, щоб водонагрівач був постійно підєднаний до електромережі. Система захисту DINOX 20 E-anode має індикатор працездатності, що міститься під кришкою.
Принцип дії водонагрівача
Вода нагрівається до заданої температури, встановленої терморегулятором. З відкриттям гарячої води в нижню частину бака починає надходити холодна вода. Вона витісняє раніше нагріту гарячу воду, яка йде з верхньої точки приладу споживачеві, а знизу водонагрівач заповнюється холодною водою. Нагрівальний елемент знову починає нагрівати воду до заданої температури. Термостат відстежує задану температуру за допомогою керування ввімкненням вимкненням ТЕНів. Запобіжний клапан запобігає поверненню води в магістраль холодної води й захищає баки від тиску понад 0.75 МПа. Електронний анод захищає внутрішні баки від корозії. Світловий індикатор «Power» світиться, коли на водонагрівач подається напруга. Світловий індикатор «Heating» світиться під час роботи ТЕНів і вимикається разом з ТЕНами в разі нагрівання води до заданої температури. Перемикач режиму нагрівання дає змогу вмикати один або обидва нагрівальні елементи.
PDF 918.4 Kb
Покупал этот бойлер почти год назад. После эксплуатации решил заглянуть в бак. Оказалось что там все чисто, как новый. Товар соответствует всем характеристикам. Я доволен. Рекомендую.
Купив цей бойлер 16 жовтня, забрав 18 жовтня, змонтував 22 жовтня. Після монтажа та заповнення бойлера водою - згідно інструкції - увімкнув його в мережу і побачив замість температури надпис Е6 на цифровому індикаторі. Написав звернення на сайт banzai. 2 дні ніякої реакції. Сьогодні зателефонував у сервісний центр за телефонами вказаними на їх сайті. Мені сказали що Е6 помилка означає що бойлер був увімкнений в мережу без води.
Яким чином це могло статися в заводській упаковці мені ніхто не пояснив.
Мені порадили не звертати увагу на це и продовжувати користуватись бойлером як звичайно. А ось про температуру води я повинен мабуть якимось телепатичним чином дізнаватися.
Не раджу купувати цей бренд. Краще доплатити та взяти бойлер більш відомого виробника з кращою репутацією.
Не рекомендую!!
Підпишіться на наш канал
YouTube* Докладні рекомендації з технічного обслуговування (ТО) та за термінами заміни анода містяться в гарантійному талоні або в інструкції з експлуатації. У разі недотримання зазначених правил гарантійні зобов'язання не підтримуються сервісним центром. Тестується на заводі, можливе наявність води в баку. Товар обслуговується, ремонтується на дому , клієнти повинні самостійно звертатися в сервіси, контакти вказані в інструкції або оригінальному гарантійному талоні.
Відгуки покупців 237