Задоволені бойлером)
подивимось як буде через певний час працювати
Нарікань немає
Доброго дня. Ольга.
Дякуємо за відгук.
Чудово працює вже 4 місяць. З підключенням по застосунку проблем не було. Трохи кривувате та не зручне керування, але можна моніторити кількість гарячої води в бойлері, увімкнути буст якщо треба, прорахувати витрати на ел. енергію, вказавши свій тариф.
Ще пише час "до найближчого душу".
На 2-3 дорослих з головою, якщо не приймати 2 ванни (120л /-), вистачить лише на одну. Буст з 20% до 80% близько 1,5 години.
З 0 до 100 приблизно 2,5.
Напис назви Atlantic наклеєно не рівно, але одразу і не звернув уваги.
Сенсорна панель симпатична і працює добре.
Доброго дня, Леонід.
Дякуємо за відгук.
Бойлер приїхав не робочий.
Розетка відмовляється робити повернення товару, хоча не пройшло 14 днів.
3-ій день морочать голову з гарантійним ремонтом, за яким я маю привезти 100 л бойлер їм в точку видачі, почекати 14 днів поки сервісний центр надасть висновок, і тільки потім, можливо вони повернуть кошти. А от що робити без бойлера 14 днів вони не сказали...Рівень клієнтоорієнтовності на нулю.
Доброго дня, Олександр.
Опишіть, будь-ласка, яка проблема з водонагрівачем. Чи горить дисплей? Можливо просто спрацювала кнопка теплового захисту, відновити роботу приладу можна самостійно.
В будь-якому випадку для додаткової діагностики Ви можете звернутися на гарячу лінію виробника 0 800 50-08-85.
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням посилання
Це криве підключення по wi-fi , з'єднання з сервером неможливе. Як його підключити ?
Доброго дня Юрій
Зверніться, будь ласка, на гарячу лінію Atlantic 0 800 500 885 – спеціалісти допоможуть під'єднати та налаштувати застосунок.
Швидко нагрівається, має турбо режим. Нагріває практично до кипʼятку. Досить легкий монтаж, але хитається в нижній частині порожній. Ми додавали свої підпорки.
Доброго дня, Марія.
Дякуємо за відгук.
Рано делать выводы, пока все устраивает, но покажет время и техническое обслуживание. Вода у нас ужасная. Старый бойлер с мокрым тэном чистил каждые полгода. Представляю, что там у нового внутри. Но, как вариант, можно отслеживать тех состояние по расходу электроэнергии - если увеличилось, значит покрылся накипью и тратит больше времени. Как-то так!
Доброго дня, Андрій.
Дякуємо за відгук та за вибір нашої продукції.
До приладу притензій (поки що) не маю. Є тільки до Розетки, яка обіцяла доставити товар на наступний день після замовлення в пункт видачі, але не доставила протягом наступних 4 днів. Чат бот "копі пастить" повідомлення з новою орієновною датою доставки. Тепер Розетка втратила клієнта який був з нею більше 14 років.
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням посилання
Не працює Wi-Fi
Доброго дня, Олексій.
Якщо виникли проблеми з підключенням до Wi-Fi мережі, Ви можете в додатку, через форму зворотного зв'язку, написати про проблему і представник Atlantic з вами зв'яжеться. Або звернутися на гарячу лінію сервісної служби Atlantic 0 800 50-08-85 і спеціалісти допоможуть під'єднати та налаштувати застосунок.
До бойлера нема питань все ок 5 зірок
Дуже розчарований у вашому додатку Cozytouch.
Ціна висока , при цьому ще потрібно мати навики адміна щоб підключити додаток який не працює.
І ще ! Чому не можна було реалізувати офлайн режим керування без коннекту до сервера. Більшість людей не буде користуватись ним віддалено, а просто хоче мати доступ до налаштувань.
Навіть xiaomi працює в 100 разів краще і без костилів .
Переплаючуєш 3000 за можливість користуватись Wi-Fi , отримуєш 0. Дуже розчарований у додатку.
Ціна завищена , при цьому ще потрібно мати навики адміна щоб підключити додаток який не працює.
І ще ! Чому не можна було реалізувати офлайн режим керування без коннекту до сервера. Більшість людей не буде користуватись ним віддалено, а просто хоче мати доступ до налаштувань.
Навіть xiaomi - китайське г працює в 100 разів краще і без костилів .
Переплаючуєш 3000 за можливість користуватись Wi-Fi , отримуєш 0.
Доброго дня, Андрій.
Якщо виникли проблеми з підключенням додатку, Ви можете в додатку, через форму зворотного зв'язку, написати про проблему і представник Atlantic з вами зв'яжеться. Або звернутися на гарячу лінію сервісної служби Atlantic 0 800 50-08-85 і спеціалісти допоможуть під'єднати та налаштувати застосунок.
Все працює чудово, не пошкодуєте.
Доброго дня, Світлана.
Дякуємо за відгук.
Бойлером доволен, всегда выбирал Atlantic, а этот ещё и с возможностью управление по WiFi, что большой плюс, когда вы уезжаете на долго и можете удалённо заранее его включить перед приездом.
Доброго дня, Ігор.
Дякуємо за відгук.
Одним таким самим уже користуємося рік. Тому замовили такий самий.
Доброго дня, Жанна.
Дякуємо за відгук.
Підкажіть будь ласка його реальну глибину, від стіни до початку бойлера. Буду дуже вдяний!
Доброго дня, Володимир.
Глибина водонагрівача Atlantic Steatite Cube WI-FI ES-VM 100 S4 C2 WD (2400W) silver становить 532 мм.
Для більш детальної інформації Ви можете звернутися на гарячу лінію сервісної служби Atlantic 0 800 50-08-85.
В цілому бойлер нормальний за свої кошти. Швидко гріє, є можливість керування через додаток (але не завжди), виглядає стильно.
Додаток не подобається, часто немає зв'язку з сервером.
Після відключення світла, якщо бойлер запуститься раніше роутеру, то він не підключитися до WiFi.(Для підключення до WiFi потрібно відключити бойлер на декілька секунд з розетки)
Нестандартні кріплення трубок.
Доброго дня, Олександр.
Дякуємо за відгук.
Використовую декілька місяців, бойлер працює в режимі ЕСО. В цьому режимі бойлер оцінює споживання води та підлаштовується відповідно. Має режим BOOST який дозволяє нагріти воду за півтори години. В додатку можна налаштувати графік нагріву води, а також подивитися підрахунок витрат електроенергії. Також в додатку є режим відпустка, завдяки якому бойлер буде вимкнено під час вашої відсутності, а на момент повернення він нагріє воду.
Доброго дня, Денис.
Дякуємо за відгук.
Користуюся нагрівачем вже місяць і можу залишити відгук. Бойлер економний, на сім'ю з 5 людей об'єму достатньо. Працює тихо, подобається, що можна виставити час роботи. Стало неочікувано, що вихід у бойлера 3/4 і немає перехідника на 1/2, тому зверніть на це увагу. В цілому рекомендую.
Доброго дня, Михайло.
Дякуємо за відгук.
Дуже класний бойлер. Налаштував wi-fi. Але потім змінив налаштування основного роутеру та поставив ще один додатковий роутер і не зміг підключити wi-fi.
Звернувся в підтримку додатку cozytouch (додаток на телефон). Спочатку ми спілкувались з спеціалістом по вайберу. Але нічого не вийшло. Потім спеціаліст приїхав до мене додому і пробував налаштувати (я знаходжусь у м. Харків). Причина виявилась простою на роутері основному і додатковому було увімкнено 5 Гц. Вимкнули на додатковому роутері 5 Гц і все запрацювало. Я вважаю сервіс на висоті від Atlantic.
Що до бойлера то він через деякий час вивчає динаміку використання води і гріє воду тоді коли вона вам потрібна. Якщо надумали прийняти ванну або ще що то можна увімкнути примусово. Користуюсь 6 місяців - ми задоволені.
Це єдинй бойлер на 75 л який став нам над пралкою та сушилкою. Інші бойлери не поміщались. Ціна вище середньої, але бойлером задоволені.
Доброго дня, Юрій.
Дякуємо за відгук та зворотній зв'язок.
Бойлер изначально брался для подключения и управления через WiFi. Приложение кривое. Сторонние приложения типа Home assistant поддерживает только через свой аккаунт в Cozytouch и тоже работает криво. Логику его нагрева я так и не смог понять за 3 месяца активного пользования. Пишет, что горячей воды на 4 душа, но после второго человека (уже крайне экономно пользующегося водой) в бойлере ледяная вода. Прошлого столитрового бойлера без всякого Смарта хватало 4 людям помыться с головой. Вещь не стоит своих денег.
Доброго дня, Георгій.
Нам дуже шкода, що ви отримали такий досвід.
Якщо виникли проблеми з підключенням додатку, Ви можете в додатку, через форму зворотного зв'язку, написати про проблему і представник Atlantic з вами зв'яжеться. Або звернутися на гарячу лінію сервісної служби Atlantic 0 800 50-08-85 і спеціалісти допоможуть під'єднати та налаштувати застосунок.
Максимальний об’єм гарячої води на змішувачі залежить від температури заданої терморегулятором, від температури вхідної холодної води та від тиску (протоку води). В середньому, із вертикально встановленого водонагрівача, при максимальному положенні терморегулятора та після повного нагріву води, на змішувачі можна отримати гарячої води 3/4 від об’єму баку (65 градусів – 75 літрів), далі вода буде тепла, а потім холодна.
Добрый день!
В соединении данного бойлера с приложением проблем не возникло.
В приложении есть параметры тарификации. У меня используется двойной тариф и настроены часы минимальной нагрузки с 23:00 по 07:00, часы пиковой нагрузки с 07:00 по 23:00.
Хотелось бы, чтобы основную часть нагрева бойлер осуществлял как-раз в часы минимальной нагрузки. Однако он осуществляет основной нагрев днём, а ночью может стоять с прохладной водой. Я перепроверял, что не перепутаны в программе интервалы времени пиковой и минимальной нагрузки.
Через интеграцию Overkiz этот бойлер можно подключить к серверу домашней автоматизации Home Assistant, пусть и не напрямик, а через сервер производителя. И бойлер показывает свои параметры в интерфейсе. Из всех управлений работает только изменение ожидаемых количеств приёма душа. Можно поменять количество делений на капельке от 1 до почему-то 4. А вот заставить бойлер включить нагрев или выключить его -- не получается. Бойлер эти команды игнорирует.
Бойлер моих ожиданий не оправдал.
Доброго дня, Георгій.
Для програмування водонагрівача радимо використовувати додаток Cozytouch.
У програмі Cozytouch є функція програмування пристрою за часом нагрівання. Можна встановити зручний час нагрівання для потреб споживача.
При виникненні додаткових запитань з приводу роботи програми використовуйте форму зворотного зв'язку, передбачену в додатку Cozytouch. Спеціаліст Вам допоможе налаштувати застосунок для Ваших потреб.
Хороший бойлер, ідеально підходив нам по габаритам, бо дуже тісна ванна, але при цьому він на 75 літрів, бо задовольняє потреби невеликої сім’ї. Дякую за швидку доставку!
Доброго дня, Діана.
Дякуємо Вам за відгук.
Визуально очень понравился, очень много положительных отзывов начитался, естественно не хотел смотреть на другие. Быстрый нагрев, сухой тэн красота. Но жаль нельзя отдельно оставить отзыв за сервер cozutuch, да на самом бойлере есть панель управления, но хотелось бы через Wi-Fi раз он есть, так как дома почти все завязано на смарт контроллере. За все время так и не получилось подсоединиться к серверу, роутер видит его в качестве клиента, получает IP, а самой связи с сервером нет, доходит до момента подключения к серверу и на этом выскакивает ошибка. Пробовал разные гаджеты, разделял диапазон Wi-Fi 2.4 и 5(убирал смарт конект) не помогло.
Доброго дня, Володимир. Дякуємо Вам за відгук. Нам дуже шкода за незручності. Для усунення проблеми зверніться, будь ласка, на гарячу лінію виробника 0 800 50-08-85.
Подскажи, как в итоге решился вопрос с коннектом бойлера к своему серверу? статический ip назначил, в процессе настройки бойлер к 2.4 GHz подключается, пингуется, dns 8.8.8.8/8.8.4.4 получает, 804-й порт tcp/udp открыл ему по рецептам из инторнетов, но всё равно чего-то не хватает. Производитель у себя на сайте пошаговую инструкцию упорно не публикует.
Доброго дня.
Якщо виникли проблеми з підключенням додатку, Ви можете в додатку, через форму зворотного зв'язку, написати про проблему і представник Atlantic з вами зв'яжеться. Або звернутися на гарячу лінію сервісної служби Atlantic 0 800 50-08-85 і спеціалісти допоможуть під'єднати та налаштувати застосунок.
Товар наче нормальний , але якщо підключення по WI-FI керування то чекає вас велике розчарування, IOS Apple взагалі не підключа його
Доброго дня, Сергій Білан. Якщо у вас виникли труднощі з управлінням через мережу Wi-Fi зверніться, будь ласка, на гарячу лінію виробника 0 800 50-08-85
Подключил легко к ios, никаких проблем с подключением
Доброго дня, Денис. Дякуємо Вам за відгук.
Бойлер очень хороший
Добрий день, Олег Протасов!
Дякуємо Вам за відгук! Ви можете зареєструвати Ваш водонагрівач на гарячій лінії 0 800 50-08-85 для продовження гарантії.
Товаром задоволений, поки мінусів не видно, продуманий, достатньо стильний як на бойлер. Легко встановили, налаштування через wifi зрузумілі
Добрий день, Вадим Лымар!
Дякуємо Вам за відгук! Ви можете зареєструвати Ваш водонагрівач на гарячій лінії 0 800 50-08-85 для продовження гарантії.
Все горазд!
Добрий день, Володимир!
Дякуємо Вам за відгук! Ви можете зареєструвати Ваш водонагрівач на гарячій лінії 0 800 50-08-85 для продовження гарантії.
Купил в декабре. В начале января сгорела плата управления. Четыре дня без горячей воды все мучались пока поменяли плату по гарантии. Месяца ещё не прошло, сегодня 31-е, снова сгорела плата управления. Я уже не понимаю почему он столько стоит, с такой сборкой электронной части. Опять ждать по гарантии, плюс два выходных. Снова без горячей воды. А что дальше??
Доброго дня, Максим.
Нам дуже шкода, що ви отримали такий досвід.
Для додаткової діагностики та оформлення заявки для виїзду майстра, зверніться, будь ласка, на гарячу лінію виробника 0 800 50-08-85.
Дуже сподобався цей водонагрівач. Вода нагрівається дуже швидко, і Wi-Fi управління працює бездоганно. Принаймні поки що проблем та збоїв не було. Рекомендую.
Доброго дня, Поліна.
Дякуємо за відгук.
Водонагреватель просто супер! Быстро устанавливается и легко настраивается. Радует возможность удалённого управления. Идеальный выбор для нашей семьи!
Очень доволен этим водонагревателем! Быстро нагревает воду и удобно управляется через Wi-Fi. Отличное решение для нашей семьи.
Доброго дня, Олег.
Дякуємо за відгук.
Искал бойлер чтобы высота от планки до потолка была не более 15 см, пересмотрел все что только можно, это был единственный, у него высота 10см от планки до потолка. Нужно покупать отдельно крючки, 5 прокладок на 3/4 и 2 переходника, в наборе этого ничего нет. Греет очень быстро, за 10 минут после включения уже можно принимать душ, вода горячая. Пока только положительные эмоции
Доброго дня, Павел.
Дякуємо за відгук.
Бойлер чудовий, дуже швидко гріє воду.Вибрали саме цю модель через дизайн, ідеально став у нішу і по кольору відповідає дизайну ванної кімнати. Не мали високих очікувань, але він їх перевершив. Рекомендую.
Доброго дня, Євгенія.
Дякуємо за відгук.
WI-FI не працює...
зверніться до вриобника за допомогою
Доброго дня, Юрій. Для діагностики неісправності зверніться, будь-ласка, на гарячу лінію виробника 0 800 50-08-85.
Очень хорошо стал по дизайну. Работает нормально
Добрий день, Олександр Рубанський!
Дякуємо Вам за відгук! Ви можете зареєструвати Ваш водонагрівач на гарячій лінії 0 800 50-08-85 для продовження гарантії.
Третій день працює.Підключив до додатку.Все добре.
Добрий день, Евгений!
Дякуємо Вам за відгук! Ви можете зареєструвати Ваш водонагрівач на гарячій лінії 0 800 50-08-85 для продовження гарантії.
Всё устраивает.
Добрий день, Евгений!
Дякуємо Вам за відгук! Ви можете зареєструвати Ваш водонагрівач на гарячій лінії 0 800 50-08-85 для продовження гарантії.