Вийшла з ладу після року користування. Чистили їх оригінальними таблетками та засобами. В сервісному центрі зняли з подовженої гарантії. Просять за ремонт 5500. Не від кого нічого не неможна добитись.
Кавова машинка за свої гроші шикарна, чудова варить каву, з молоком просто смакота. Не забувати раз в 7 днів потрібно заварювальний блок промивати під проточною водою і раз в місяць чистити таблеткою від кавових масел
ссылка
Добрий день, Вікторе! Щиро вдячні Вам за вибір кавомашини, а також додані матеріали! Ми дуже раді, що Ви задоволені приладом! Бажаємо смачних напоїв!
В користуванні більше ніж пів року. Достатньо гучна машина, також не зовсім правильно робить напої, наприклад флетвайт(наявність напою з коробки було фактором покупки саме цієї моделі) робить в зворотньому порядку(в молоко вливає каву), нічим не відрізняється від капучино, можна зробити щось подібне на справжній напій лише в ручному режимі, що не виправдовує покупку такої кавомашини. Зазвичай робимо один напій і без молока, бо пінка така на любителя лате, тому якщо лате це ваш улюблений напій, то варто купляти. Також постійно бісить промивання машини після включення і перед вимкненням навіть після однієї порції еспресо, через що постійно треба доливати воду, так як контейнер для води виходить достатньо малим.
Доброго дня, Євгене!
Дякуємо за Ваш відгук та коментар.
Та бажаємо пояснити наступне, кавомашину спеціально запрограмовано на автоматичне промивання при ввімкненні та перед вимкненням, щоб гарантувати завжди свіжу та смачну каву. Під час роботи у кавомашині відбуваються процеси, які дають шум: при вімкненні працює помпа, щоб промити та прогріти систему подачі кави, а також заварювальний блок приймає робоче положення; під час приготування кави, працює кавомолка, темпірується кава у заварювальному блоці, проходить заварювання кави та викидання відпрацьованої таблетки; при вимкненні кавомашина промивається (працює помпа) і заварювальний блок приймає неробоче положення.
Пользование в течении полтора года и не частое, а всего лишь 1-3 раза в неделю и она сломалась.
Вітаємо, Дмитро! Дякуємо за Ваш коментар, а також фото! Хочемо зауважити, що гарантійний термін на даний товар становить 24 місяці (за умови наявності розрахункового документу). Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із кавомашиною, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!
Дуже задоволений що вибрав саме цю модель, а не дешевше. Спочатку засипав мелену каву у відсік, декілька чашок йшла водичка, думав що не працює. Зрозумів щоб мелену каву приготувати, треба перший бігунець запустити донизу. Засипав багато, не вийшло в мене з меленою, купив в зернах та радію покупкою та смачною кавою.
Добрий день, Миколо! Дякуємо Вам за вибір, фото, а також відгук! Для приготування кави з попередньо змелених зерен відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та засипте туди одну мірну ложку, без верху, (з комплекту постачання) попередньо змеленої кави. Хочемо зауважити, що якщо засипати більше 1 ложки (тобто більше ніж може поміститися у бункер для меленої кави), то кавомашина не зможе спресувати таблетку та зробить відміну приготування і вся кава викинеться в жмих та в чашку потрапить практично сама вода. Для додаткової консультації стосовно приготування кави з попередньо змеленого зерна Ви також можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Будемо раді допомогти!
Внизу кофемашини при роботі починає литися вода
Добрий день, Богдане! Дякуємо за Ваш вибір, фото, а також коментар! Гарантійний термін на кавомашину становить 24 місяці (за умови наявності розрахункового документу - чеку). Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із протіканням кавомашини, а також додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!
Взяли таку до офісу. Зовні виглядає гарно, каву варить добре, швидко.
Аромат на весь офіс…
У користуванні поки місяць, але всі задоволені.
Догляд за нею простий.
Добрий день, Альоно!
Щиро вдячні Вам за вибір та оцінку кавомашини!
Тиждень у користуванні. Зауважень немає, все супер. Для тих хто полюбляє міцнішу каву, рекомендую (чітко по інструкції) зменшити крупність помолу кави.
Добрий день, Ігоре!
Щиро вдячні Вам за відгук та рекомендації! Дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною!
доставили швидко. комплектація повна. все працює справно і машинка ідеальна)
дуууже багато напоїв готує, реально можна кожен ранок щось інше пити)
сім'я велика, п'ємо хто що хоче. це кайф!
4 профілі, в яких можна зберегти свої налаштування. купа наворотів і корисних функцій. але головне, звісно, то напої - реально як у моїй улюбленій кав'ярні. я задоволена максимально, і вся сім'я теж)
рекомендасьйон!
Добрий день, Аліно!
Щиро вдячні Вам за відгук та рекомендації! Дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною! Бажаємо запашної кави!
До купівлі знав тільки еспресо, американо та капучино, тепер експериментую як душі заманеться)
Добрий день, Юрію! Дякуємо за Ваш вибір та оцінку кавомашини! Бажаємо Вам запашної кави!
Яким чином,якщо кавомашина суто для приготуванню кави для своїх рідних, з них гроші брати за приготування кави???
В якийсь момент просто перестало подаватися молоко. Куди звертатися і що робити неясно.
Добрий день, Ельміро! Дякуємо Вам за вибір, а також запитання! Гарантійний термін від виробника на даний прилад становить 24 місяці (за умови наявності розрахункового документу). Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із подачею молока, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!
Дали номер телефону типу сервісного центру, номер не обслуговується
Ельміро, щиро вдячні за зворотній зв'язок! Ми перевірили інформацію та, на жаль, на даний момент, є певні технічні проблеми із нашою лінією технічної підримки (а саме 0 800 40-40-04). Ми робимо все можливе для того, щоб проблему було усунено якомога швидше. Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності!
Машина агонь на свої кошти , до цього експлуатували Саєко інканту різниця не велика … як на мене шумновата в порівнянні з Нівоною , але і ціна відповідна ! Рекомендую
Добрий день, Романе!
Щиро вдячні Вам за відгук та рекомендації! Дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною! Бажаємо смачних напоїв та приємного користування приладом!
Кайф кайф кайф!!!!!
Не знаю чи це так має бути але води в лодку повно, не розумію чому.
Добрий день, Анастасіє! Дякуємо за Ваш вибір, відгук та запитання! Навіть якщо при промиванні підставляти ємність під носик для приготування кави, вода з промивання все одно буде потрапляти в піддон для крапель. Це пов'язано з тим, що кавомашина зливає воду в піддон для крапель при автоматичній промивці для управління промиванням внутрішніх систем і забезпечення оптимальної продуктивності пристрою. Автоматична промивка виконується при перезавантаженні кавомашини після приготування напою, або після використання системи спінювання молока LatteGo. Ця вода може створити відчуття, що в піддоні для крапель завжди залишається деяка кількість води, або що він заповнюється швидше, ніж повинен. Однак це не є наслідком наявності протікання в кавомашині. Щоб уникнути цього спустошуйте піддон щодня або після того як загорається червоний індикатор. Якщо піддон для крапель заповнюється водою після приготування 2 чашок кави або за ніч (без використання кавомашини), то для додаткової консультації рекомендуємо звернутися на нашу гарячу лінію Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
Ну, ми зраділи цьому гаджету полегшення життя. Обирали аби під зернову каву та мелену. Але воно, питає лише зерна. Одним словом, сьогодні без кави й трохи розчарована
Добрий день, Марино! Дякуємо Вам за вибір, а також оцінку кавомашиною! Бажаємо смачної та запашної кави!
Питання до представника бренду - ви подякували за вибір кавомашини , а у відгуку написали, що кавомашина не працювала з меленою кавою хоча і має відділ для неї
Сергію, щиро вдячні Вам за зауваження! Щоб приготувати каву з попередньо змелених зерен: 1. Відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та засипте туди одну мірну ложку без верху попередньо змеленої кави. Після цього закрийте кришку. Хочемо зауважити, що якщо засипати більше 1 ложки (тобто більше ніж може поміститися у бункер для меленої кави), то кавомашина не зможе спресувати таблетку та зробить відміну приготування і вся кава викинеться в жмих та в чашку потрапить практично сама вода.
2. Торкніться одного зі значків швидкого приготування напоїв або значка "Інші напої" (лише для
окремих моделей), щоб вибрати інший напій.
3. Виберіть функцію попереднього змелення кави. Це можна зробити 2 різними способами:
- натисніть стрілку вниз, щоб максимально зменшити міцність напою, а потім виберіть функцію попереднього змелення.
- натисніть значок "Налаштування" й виберіть функцію попереднього змелення стрілкою вниз.
4. Щоб припинити подачу кави, перш ніж машина завершить приготування, знову натисніть кнопку початку/зупинення . Для додаткової консультації стосовно пригтування кави з попередньо змеленої кави також можна звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!
Брак
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням ссылка
Добрий день, Анно!
Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання та фото!
Перші порції кави можуть мати більш водянистий жмих, оскільки прилад ще адаптує свої параметри відповідно до типу кавових зерен, що використовується, а також, налаштування кавомолки.
Хочемо повідомити, що всі кавові машини Saeco оснащені системою адаптації до типу кавових зерен. Завдяки даній технології кавомашина забезпечуватиме завжди найкращий смак, відповідно до типу зерен та заданого помелу. В залежності від встановленого помелу та типу зерен, приладу знадобиться деякий час для адаптації своїх налаштувань. Коли прилад повністю адаптується до типу зерна із заданими параметрами кавомолки, кавова таблетка буде менш водянистою (але також звертаємо Вашу увагу, що у випадку вибору кавового напою з найменшою міцністю - жмих (тобто кавова таблетка) також може бути водянистою - це не є помилкою в роботі приладу).
Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із роботою кавомашини, а також для додаткової консультації стосовно її використання Ви також можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді та готові допомогти!
Дуже зручна в використанні.
Компактна, зручна у використанні та очистці. І по суті робить не 12 напоїв, а набагато більше, бо регулюючи міцність кави і кількість молока, буде змінюватися й смак напою. Зручне меню, в принципі навіть не потрібно було інструкцію читати.
Добрий день, Людмило!
Щиро вдячні Вам за вибір, а також відгук, фото та оцінку кавомашини! Бажаємо приємного користування та смачної кави!
Після кількох днів використання можу дати короткий відгук: ВСЕ ЧУДОВО :)
Ідеальна піна, ідеальна температура, бездоганний смак кави. Рішення зі знімною молочною системою дуже добре продумане, ніяких трубок, легко миється. Усі деталі відмінної якості, особливо піддон. Великий вибір напоїв та профілів користувачів + можна молоти каву. Зовнішній вигляд і ергономіка на 5 зірок. Для мене вона ідеальна, сподіваюся на довготривалу роботу :))
Добрий день, Поліно!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною та бажаємо приємного користування і смачної кави!
Бездоганна якість від улюбленої марки Philips. Розетці респект за швидкість та якість надання послуг. Товар доставлено ідеально запакованим виробником, без попереднього втручання.
Вишуканий дизайн, легкість в керуванні, ніяких проблем з обслуговуванням. Але головне - це ціла кав'ярня у мене вдома. Кількість автоматичних напоїв просто вражає, якість найвища. Кіпа додадкових налаштувань, які дозволяють адаптувати будь-який напій під свій смак та закріпити їх у своєму профілі. Пінка від LatteGo настільки стійка, що її можна вибирати ложкою. Промивка взагалі не викликає проблем.
У відкликах хтось скаржився на температуру напою, це повна нісенітниця, навіть при середньому показнику, напій дуже гарячий.
Система абсолютно автономна, є датчики води, наповнення контейнерів, закінчення кави... Якщо щотижня промивати заварювальний блок, раз на місяць очищати машину від кофейних масел (сама важлива процедура) за допомогою спеціальних таблеток, та змащувати блок, в сервісі та ремонті потреби не буде.
Агрегат виправдовує кожну витрачену гривню!
Добрий день, Ігоре!
Дякуємо за Ваш вибір, а також відгук та фото! Ми дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною та бажаємо приємного користування і смачної кави!
Це моя друга кавомашина, але перша від Філіпс, і я можу сказати, що це небо і земля. Небо, звісно, Філіпс))) Вона просто чудова, кава - бомба... Люди, беріть поки знижка і насолоджуйтесь смачнющою ранковою кавою... Система LatteGo - це просто райська насолода, піна ніжна, густа... Нічого не забивається, дуже легко чиститься. Рівень шуму стандартний, ну як у всіх кавомашин, вона не сильно шумна, вважаю що то ще один її плюс)) Меле каву добре))
Загалом це реально крута кавоварка за свою ціну... Кожна гривня того варта) Однозначно рекомендую
Добрий день, Альоно!
Щиро вдячні Вам за відгук та рекомендації! Дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною та бажаємо приємного користування і смачних напоїв!
Давно мріяла про якісну, ароматну смачну каву і саме вдома, вранці.
Аромат на весь будинок ( головне вибрати хорошу каву).
Дуже проста у використанні, компактна. Не замймвє багато місця , та не потребує дуже важкого догляду. Я поки дуже задоволена, придбала за акційної ціни і доставили протягом доби. Раджу розетку.
Добрий день, Іванно!
Щиро вдячні Вам за відгук! Дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною та бажаємо приємного користування і смачних напоїв!
Мені, як поціновувачу кави ця кавомашина дуже сподобалась. Легке керування та налаштування параметрів приготування через сенсорний дисплей робить користування машини зручним та простим. Машина має можливість приготування кави з молоком, що робить її універсальним рішенням для задоволення різних смакових уподобань. Мені дуже подобається, яка кава виходить смачна та ароматна!
Добрий день, Давиде!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною та бажаємо приємного користування і смачної кави!
Кавоварка вдома вже тиждень, задоволені усім без виключення. Вкласти в неї гроші було правильним рішенням))) Кава то просто любов... Латте просто богічний, відірватися неможливо, а ця пінка....)) Кожен в домі може собі приготувати улюблений напій або поекспериментувати, благо варіантів багато)
Дуже зручно і легко за нею доглядати, безпосередньо в експлуатації теж зручна, звикли до неї швидко, розібралися теж)
Сама машинка якісно зібрана і працює справно.
Рекомендую всім!
Добрий день, Ларисо!
Щиро вдячні Вам за відгук та рекомендації! Дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною!
Спасибо розетке и сотрудникам за человечное отношение - ниже писала ,что вернула кофемашину по гарантии ,был брак - через неделю вернули деньги и я заказала новую кофемашину )))
Купили эту чудесную и умную кофемашину )Покупалась по отзывам в розетке ,что могу сказать : сказать ,что я довольна это ничего не сказать )стала незаменимым другом )умная ,понимает ,все исполняет .
Пользовалась меньше недели и заметила ,что когда наливается молоко в кофе то снизу течёт струёй вода ,видно попался брак
Отнесли на розетку с целью возврата и пока ,что ждём ответ с Киева ,чтоб подтвердили ,что это брак ,а не наша вина в поломке кофемашины (((
Добрий день, Інно! Щиро вдячні Вам за відгук! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із кавомашиною, а також її обслуговуванням Ви можете також звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Будемо раді допомогти!
Хорошая кофемашина, напитки вкусные, при включении/выключении автоматическое ополаскивание.
Добрий день, Діано!
Дякуємо за Ваш відгук та бажаємо приємного користування і смачної кави!
Вприницпі я задоволений кавою, але ці зазори і шум.
За 30 000 можна було б і краще зібрати
Добрий день, Андрію! Дякуємо за Ваш вибір, а також відгук та коментарі! Під час роботи у кавомашині відбуваються процеси, які дають шум: при вімкненні працює помпа, щоб промити та прогріти систему подачі кави, а також заварювальний блок приймає робоче положення; під час приготування кави, працює кавомолка, темпірується кава у заварювальному блоці, проходить заварювання кави та викидання відпрацьованої таблетки; при вимкненні кавомашина промивається (працює помпа) і заварювальний блок приймає неробоче положення. Це нормальна робота приладу.
Дякую! Кава смачна, наче в кав’ярні!
Добрий день, Валентино!
Щиро вдячні Вам за вибір, а також відгук та фото! Бажаємо приємного користування та смачної кави!
True!
Лише позитивні відчуття, термін експлуатації 6 місяців.
Добрий день, Ігорю!
Щиро вдячні Вам за відгук! Дуже раді, що Ви задоволені кавомашиною!
Люблю цю машинку. кава чудова.
Якісна машинка для приготування кави. Лате робить ідеально. Є налаштування міцності кави, об'єму, загального об'єму. Фільтр для води. Могли б додати у сповіщеннях нагадування про щотижневе миття заварювального блоку і щомісячного миття від масел. І якщо двоє то потрібно перелистувати профілі 4 + гостьовий, щоб обрати напій із вашим профілем.
Добрий день, Юрію!
Дякуємо за Ваш відгук, а також фото! Бажаємо приємного використання і смачної кави!
В цілому кавоварка ок, зручний стакан для молока, легко миється. Матеріал стаканчика сам покривається мікротріщинками через півроку рік, але якось суттєво не впливає на піноутворення. По гарантії 1 раз його міняють.
Із мінусів, внутрішня частина корпусу має дуже багато граней, ребер жорсткості, закуточків в які з часом набивається кавова гуща, волога, нормально відчистити неможливо ніяк, незручно, займає багато часу. Трохи шумна порівняео з Делонгі.
В користуванні роки 3-4, десь 3000 напоїв по лічильнику, почала текти, по шві тріснула деталька подачі гарячої води, ціна самостійного ремонту 400грн. Можна сміло брати дешевші моделі даного типу, використовується 1-2 програми ітак.
Добрий день, Ольго!
Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар! Для уточнення деталей описаної Вами ситуації із кавомашиною, а також для додаткової консультації стосовно її обслуговування рекомендуємо звертатися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!
Казка.
Норм