Купував в іншому магазині але теж в офіційному.
Сама кавоварка створює позитивні емоції, екран, дизайн.
А ось щодо її роботи поки що лише одні питання.
Кавомашина прийшла зі слідами води, а також меленої кави на жорнах.
Запевнили, що машина нова і просто пройшла тестування на заводі.
У результаті:
1) Попадає \ протікає вода в контейнер кавової гущі \ макухи.
2) Спінене молоко за кілька секунд перестає подавати і починає йти просто пара.
Чи качати молоко перестає ще що.
Починається історія із сервісом...
Шановний Антоне! Інформуємо, що наявність слідів використання на новій кавомашині DeLonghi є результатом заводського тестування. Якщо Ви помітили надмірну кількість води в піддоні, рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Контактний номер гарячої лінії для отримання інформації про найближчий сервісний центр: 0 800 50-35-07. Дякуємо за звернення.
Хочу доповнити відгук і запити в представників компанії Delonghi щодо термінів ремонту.
Пройшло вже більше місяця як я здав до магазину (на сервіс) кавомашину, сьогодні зателефонували і сказали що сервіс очікує запчастини, термін ще до 5 тижнів.
Як це так відбувається ? Що це за терміни такі більше 2х місяців ?
Дякую.
Судячи з усього, машинка зливає воду у відсік для кавової макухи, в результаті відпрацьована кава буде постійно мокрою.
Вважаю що потенційні покупці повинні знати про цей нюанс.
На мою думку, це серйозний конструктивний недолік.