Відгуки покупців про Тканинний мішок для пилососа Samsung DJ69-00420B 2

Фотографії та відео покупців

  • Тканинний мішок для пилососа Samsung DJ69-00420B фото від покупців 1
  • Тканинний мішок для пилососа Samsung DJ69-00420B фото від покупців 2
  • Тканинний мішок для пилососа Samsung DJ69-00420B фото від покупців 3

Є що розповісти про товар?

Цікавить додаткова інформація?

  • Павло Косякевич
    • Продавець: Shop 24/7

    Той випадок, коли продавець вигадає будь-що і не віддасть видурені гроші. Замовив два мішки, а отримав один мішок і одну ганчірку, адже прорізаний мішок не годиться, аби фільтрувати бруд. Зовнішня упаковка ціла була, проте, продавець має контролювати, що за ганчірки він впарює покупцю.
    Прикро, й те, що нема шансу повернути гроші. Розетка зробила все, аби захистити продаця.

    Переваги:
    Один із куплених мішків справний та буде працювати в майбутньому.
    Недоліки:
    Другий мішок прорізаний, гроші викинуті на вітер. Продавець не контролює, що відсилає
    • Тканинний мішок для пилососа Samsung DJ69-00420B фото від покупців 1
    • Тканинний мішок для пилососа Samsung DJ69-00420B фото від покупців 2
    • Тканинний мішок для пилососа Samsung DJ69-00420B фото від покупців 3
    • Павло Косякевич

      Доповню, всеж переглянув пакет посилки і він має подряпини. То можуть бути ушкодження при транспортування чимось гострим, адже прорізано два пакунки. Тільки один із мішків уникнув ушкодження, хоча, на його пакунку також є подряпина.
      Можна зробити висновок, що варіант пакування посилки виявився хибним і за все платить покупець.
      Порада продавцю не надсилати товар без належного пакування. Тимбільш я замовив два мішки і можна було подбати про кращу пересилку...

    • Продавець Shop 24/7

      Добрий день Павло. Усі товари які замовляєте через перевізників потрібно оглядати на відділенні і при виявленні будь-яких дефектів від посилки відмовлятися, тому що перевізник несе відповідальність за цілісність доставленого вантажу і кожна посилка страхується.

    • Павло Косякевич

      Цікаво, що робити, коли продавці маскують ушкодження і покупець бачить факт обману вже в момент застосування покупки, а на кункті отримання Нової Пошти зовні не помітно видимих ушкоджень?
      Той факт, що я підтвердив ймовірність ушкодження товару перевізником не применшує ймовірності, що ви надіслали завідомо пошкоджений товар. Подряпина па пакуванні Нової пошти в 4-5 разів менша за порізи, які ви бачите на фотографії товару! Досі існує ймовірність, що ваш працівник пакував пошкоджений товар, погано оглянувши його.
      Зробіть висновки - ви не пакуйте товар без належного захисту бодай цупким папером/картоном, а покупці хай взагалі не приймають пакунки від вас в целофанних конвекртах. Адже в результаті ви не те що не відшкодуєте, ба навіть не вибачетеся. Ось що прикро.
      Мій негативний відгук - гарна вам винагорода. От тільки ви відразу знімаєте такі товари з продажу і не несете подальшої відповідальності...

  • Татьяна Хлевная
    • Продавець: Shop 24/7

    Подойдёт этот мешок для Samsung VC-5853?