Соковичавницю (соковижималку) відцентрову Mesko MS 4126b замовив 05 квітня 2024 для подарунку на день народження мамі (29.04.2024)(отримувачем був батько).
У зв'язку з помилкою, яка виникла не з моєї вини, товар так і не було доставлено за вказаною мною адресою.
22.04.2024 я звертався до служби підтримки Rozetka з цього приводу. Отримав таку відповідь: "Дякуємо за очікування. За наданою нам інформацією перевізником: посилку CV046351290PL буде доставлено отримувачу адресно Новою поштою."
Через декілька днів змінився статус замовлення в моєму особистому кабінеті на сайті rozetka.com.ua: "Скасовано".
В мене виникло питання, а чи буде здійснена доставка товару, як було вказано у відповіді служби підтримки, чи можливо щось змінилося. У зв'язку з чим 29.04.2024 я удруге звернувся до служби підтримки Rozetka, з питанням чи буде здійснена доставка замовленого товару.
Отримав таку відповідь: Дякуємо Вам за очікування. Згідно з номером транспортно накладної CV046351290PL, замовлення було відхилене, оскільки перевізник Вам не зміг доставити дане замовлення. У даному разі, Вам потрібно оформити нове замовлення.
Так як соковичавницю я замовляв для подарунку на день народження мамі, який був 29.04.2024, тобто у день мого другого звернення до служби підтримки Rozetka, після отримання такої відповіді я відразу зробив замовлення такої самої соковичавницю на іншому сайті, та отримав її через декілька днів.
Отзывы покупателей 1