Вопросы покупателей о Варочная поверхность индукционная WHIRLPOOL WB B8360 NE

46 отзывов Код:  252255601
Интересует дополнительная информация?
  • Олег
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Користуємся плитою вже більше року. Все супер було. Але останнім часом замітили що індикація стала якоюсь розмитою не зовсім чіткою, прикріплю фото на ньому видно. Раніше такого не було. В чому може бути проблема?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олег. Щоб відповісти на ваше питання потрібна діагностика сервісного центру. Перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00) та для оформлення платної заявки.

  • Євген Сухомлін
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Яка потужність встановлена за умовчанням?
    Дякую

    • Представник бренду

      Добрий день, Євген. За замовчуванням встановлено максимально можливу потужність ( 7,2 кВт ).

  • Олег Олійник
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день! Рік випуску поверхні який?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олег. Поверхня виготовляється з червня 2020 року.

  • Дьомін Олександр
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Если варочная вровень со столешницей из HPL, зазоры по 2мм можно заделать силиконом ? Варочная не лопнет при нагреве ?

  • Дарья Гавриленко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Шукаю варильну поверхню на заміну. Ніша для поверхні, що вже встановлена - 56х49. В характеристиках вказано, що ніша повинна бути 56х48. Чи можливо встановити цю варильну поверхню?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дарина. У характеристиках вказано мінімальні розміри ніші. Якщо точніше, то глибина 480 - 492 мм., ширина 560 - 562 мм. Повинна підійти. Дякуємо за питання.

  • Дмитрий Радченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго времени суток!
    Включили функцию совместных конфорок, установили в эту зону сковороду, минут ч-з 5 произошел непонятный хлопок и выбило вводной автомат в квартире и на площадке. После включения назад высветилась ошибка "C01" u "FE06", снова обесточил поверхность и включил, теперь не 1 из конфорок которые могут работать в парном режиме (вся правая сторона) не видят посуду, хотя до этого все работало. В чем проблема как ее решить? Плита куплена 16.04.22, в эксплуатации с 1.05.22

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро. Будь ласка, зверніться до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Дмитрий Радченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Возможно ли подключение к сети 380В? Благодарю за ответ

  • Ростислав
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Как на ней активировать контроль закипания? Какая последовательность включения кнопок, замучался экспериментировать

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ростислав. Увімкніть поверхню, оберіть конфорку, поставте каструлю на відповідне місце. За допомогою кнопки 6th Sense активуйте спеціальні функції,у Вашому випадку - кип’ятіння двічі клацнувши, підтвердіть за допомогою кнопки "ОК". Щоб деактивувати спеціальні функції та повернутися в ручний режим, натисніть "OFF". У разі виникнення запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30. Дякуємо за питання.

  • Дмитрий Шубчинский
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Если поменять максимальную мощность - каким образом это скажется на работе?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро. Залежно від потужності, обраної для варильної панелі, деякі рівні потужності і функції конфорки (наприклад, кип’ятіння або швидке нагрівання) можуть бути автоматично обмежені, щоб запобігти перевищенню обраної межі. Дякуєм за питання.

  • Парусов Андрій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    доброго дня, поставивив дану варильну поверхню, працює без нарікань. Однак, під поверхнею знаходиться відділення зі столовими приборами (вилки, ложки). Під час роботи поверхні вони нагріваються. Можете щось порадити, можливо поставити ізоляцію?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій. Якщо поверхня не встановлена над духовою шафою, то необхідно встановити розділювальну панель (не входить в комплект) у відділенні під приладом. Вдячні за Ваше запитання.

    • Парусов Андрій

      скиньте будь ласка посилання, бо не можу знайти. Наперед вдячний.

    • Представник бренду

      Андрій, посилання, нажаль, можливості переслати немає. Рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Перелік сервісів Ви можете дізнатись звернувшись на гарячу лінію за безкоштовним номером телефону, що вказаний у гарантійному талоні. Вибачте за незручність.

  • Роман
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Несправність.
    --
    Кнопка "Р" для передньої правої індукції періодично не вмикається. Поверхня сенсорної панелі ідеально чиста, витерта, суха, але кнопка "Р" не реагує.

    • Представник бренду

      Доброго дня,Роман. Рекомендуємо звернутись до авторизованого сервісного центру для діагностики. Актуальний перелік сервісів вказано в гарантійному талоні виробника та на сайті представництва побутової техніки Whirlpool.

  • Антонина Лагутина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Можно ли встроить поверхность в столешница шире чем 12 мм ?

    • Представитель бренда

      Антонина, добрый день. Минимальная высота столешницы должна составлять 28 мм., а максимальная без ограничений.

  • Игорь Франчук
    Продавец: Rozetka

    Питання до виробника. Чому до вас неможна додзвонитись за консультацією? Автовідповідач постійно каже про технічні проблеми! Якщо у вас з звʼязком постійні проблеми то уявляю який у вас післяпродажний сервіс

    • Представник бренду

      Добрий день, Ігор. Перепрошуємо за незручності. З ризиками в умовах війни можливі часткові перебої в роботі нашого контакт-центру або довший час очікування на з'єднання з оператором. Додатково повідомляємо, що Ви можете надіслати нам запит на електронну адресу [email protected] , який буде оброблено в найкоротший можливий час. Дякуємо за розуміння.

  • Василий Ачкасов
    Продавец: Rozetka

    Кабелю 3/4 буде достаньо для такої поверхні?

  • Майя Стременовська
    Продавец: Rozetka

    В цій моделі є захист від дітей?

    • Представник бренду

      Добрий день, Майя. В даній поверхні є можливість блокування доступу до панелі керування.

  • Елена Бурлака
    Продавец: Rozetka

    Розбилась збоку, впала важка річ, пішла тріщина на углі, чи не вплине це на роботу? Чим можна замазати тріщину, щоб не порізатися?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олена. Якщо варильна поверхня тріснула, ми не рекомендуємо користуватись приладом так як існує ризик ураження електричним струмом.

  • Юлия
    Продавец: Rozetka

    Підкажіть, будь ласка, яка модель працює на інверторному плавному управлінні? Не хочу брати поверхню на імпульсному (перервному) управлінні, яка на низьких рівнях нагріву видає клацаючий звук.
    Дякую

    • Представник бренду

      Добрий день, Юлія. В наших індукційних поверхнях, в залежності від обраного рівня потужності випромінювача, присутні два режими. Інверторний - для найвищого та середнього рівня потужності, імпульсний - для найнижчого рівня. У разі виникнення додаткових запитань Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Наталія
    Продавец: Rozetka

    Працює імпульсами? Вони є інверторні? Нічого не можу знайти.

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталія. В нашій індукції, в залежності від обраного рівня потужності випромінювача, присутні два режими. Інверторний - для найвищого та середнього рівня потужності, імпульсний - для найнижчого рівня. Вдячні за питання.

  • Людмила
    Продавец: Rozetka

    Питання до представника. Підкажіть, після придбання нової сковорідки Tefal (індукційної) на поверхні з'явились подряпини. Чи можна їх зашліфувати і як це може вплинути на подальше користування поверхнею?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Людмила. Для кращої комунікації з питань роботи приладу рекомендуємо звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію. Звертаємо увагу, що через відключення електроенергії можливі часткові перебої в роботі нашого контакт-центру або довший час очікування на з'єднання з оператором. Дякуємо за розуміння.

  • Владимир Водопшин
    Продавец: Rozetka

    Добрый день, такой вопрос, есть ли у данной модели фацет по периметру или нет? Ну и соответственно подходит ли она для монтажа в уровень со столешницей?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир. Дану модель поверхні можливо встановити як поверх столешні так і у рівень. Дякуємо за питання.

  • Юлия Савчук
    Продавец: Rozetka

    Підскажіть, будь ласка, чи нормально, що вона при ввімкнені гуде і пищить?

  • Андрій Касіч
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня,
    Чи можливо підключення 380 ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій. Так. Нагадуєм, що установлення приладу має здійснювати кваліфікований спеціаліст, який ознайомлений із поточними нормами безпеки та монтажу. Переконайтеся, що напруга, вказана в таблиці основних параметрів, розташованої на дні приладу, відповідає напрузі будівлі. Також відповідно до нормативних вимог прилад має бути заземленим. Вдячні за питання.

  • Николай Рыжков
    Продавец: Rozetka

    Добрый день. Подскажите пожл, хочу заменить свою газовую поверхность на эту, электрическую, нужна ли для этого специальная электр проводка?многокв дом, и станет ли она на те размеры в столешнице, что были сделаны для станд газовой поверхности???

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ніколай. Установлення приладу має здійснювати кваліфікований спеціаліст, який ознайомлений із поточними нормами безпеки та монтажу. Зокрема, установка має проводитися згідно з нормами місцевої компанії електропостачання. Переконайтеся, що напруга, вказана на таблиці основних параметрів, розташованої на дні приладу, відповідає напрузі будівлі. Відповідно до нормативних вимог прилад має бути заземленим. Щодо заміни газової поверхні на дану індукційну то вона можлива. Вдячні за питання.

  • Иван Борейчук
    Продавец: Rozetka

    А нельзя использовать таймер при работе любой программы 6е чуство ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Іван. При використання "6th Sense" спеціальних функцій активувати таймер не можливо. Дякуємо за питанння.

  • яна хамбир
    Продавец: Rozetka

    Добрый день ,подскажите пожалуйста, можно ли встраивать эту модель варочной в столешницу толщиной 12 мм? Спасибо.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Яна. Мінімальна висота столешні 12 мм. можлива, якщо поверхня не буде вбудовуватись над духовою шафою. В іншому випадку мінімальна висота повинна бути 28 мм. Дякуєм за запитання.

  • Майя Шурко
    Продавец: Rozetka

    Добрий день! Для індукційної варочної поверхні потрібен спеціальний посуд?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Майя. Слід застосовувати лише посуд, який виготовлено з феромагнітного матеріалу, що призначено для використання з індукційними варильними панелями: каструлі та сковороди з емальованої сталі, чавунні каструлі та сковороди, спеціальні каструлі та сковороди з нержавіючої сталі, придатні для готування із застосуванням індукції. Для забезпечення максимальної ефективності завжди використовуйте посуд з пласким дном, яке рівномірно розподіляє тепло. Вдячні за питання.

  • Жгут Юлия
    Продавец: Rozetka

    Добрый день. Подскажите, пожалуйста, как работает таймер и звуковой сигнал в даной модели варочной поверхности. Допустим, если я поставлю таймер на 10 минут, то через 10 минут прозвучит звуковой сигнал и отключит плиту или плита отключится и сигнал будет продолжать пищать до момента пока я не отключу его?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія. Дякуєм за питання. Використовуючи Ваш приклад - коли встановлений час мине ( 10 хв.), пролунає звуковий сигнал, і конфорка автоматично вимкнеться.

  • Пассажирская Перевозка
    Продавец: Rozetka

    Добрый день!Подскажите,кабель и вилка идут в комплектации от производителя?
    Спасибо.

    • Максим Вытяганец

      в характеристиках указано, да

    • Представник бренду

      Доброго дня, капбель є, але, як правило, в останніх моделях не йде установча вилка тому підключати її потрібно самостійно. Пояснюється це тим, що в різних країнах, поверхню можна підключити як мінімум до декількох видів абсолютно різних розеток. Якщо ж поверхня йде із заводською вилкою то вона може бути не розбірною, а цілісно злитою. І тоді її відрізання спричиняє втрату гарантії, будьте уважні в цьому питанні.

  • Сергей Кравчук
    Продавец: Rozetka

    Добрый, меня интересует минимальные требования к кабелю (сечение) при однофазном подключении к сети?

    Если у меня к примеру вводный кабель в квартиру 4мм2 (выделяемая мощность на квартиру 25А) и разводка от электрощита в квартере 2,5мм2 будет ли этого достаточно для нормальной работы варочной поверхности?

    • Представник бренду

      Добрый день, Сергей. Максимальная мощность подключения 7200 Вт. В даной поверхности есть функция регулировки мощности 2.5 кВт - 4.0 кВт - 6.0 кВт - 7.2 кВт. Необходимо выставить соответствующий, рекомендуем 4 кВт. По Вашему примеру: 2.5 квадрата - это рассчитано примерно на 5.5 кВт. Спасибо за вопрос.

  • Иван
    Продавец: Rozetka

    Подскажите пожалуйста а молоко сбежит на этой плите или нет?с этой технологией 6 чувство

    • Представник бренду

      Доброго дня, Іван. Технологія 6TH Sense активує спеціальні функції - розтоплення, підтримування тепла,тушкування, кип"ятіння. Остання дозволяє доводити рідину до кипіння і підтримувати її кипіння з низьким споживанням енергії. У будь-якому випадку користувачам рекомендується пильно стежити за окропом і періодично перевіряти кількість води, що залишилася. Не накривайте кришкою) Дякуєм за питання.

  • Виктория
    Продавец: Rozetka

    добрый день. вопрос представителю бренда, так как выбираем между этой и WHIRLPOOL WS Q4860 NE. Там задавала вопросы - "Какой вес максимально на одну комфорку? Как сильно царапается поверхность? " - эта варочная не хуже? такая же стеклокерамика и 20 кг на всю поверхность? Заранее спасибо!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія. В даній індукційній поверхні теж використовується покриття склокераміки Schott Ceran з усіма його характеристиками ( висока безпека в роботі, легкість очищення, низьке енергоспоживання та тривалий термін служби ). Максимальна вага, розподілена на всі чотири зони нагрівання 20 кг. Уточнюєм, ці пристрої не призначені для професійного використання, а для використання в побутових і подібних умовах. Індукційна варильна поверхня Whirlpool WB B8360 NE - економно і швидко. Функція Плавлення ідеально підійде для приготування соусів, а також дозволить Вам готувати при дуже низьких температурах, для плавлення шоколаду, масла. Технологія 6th Sense дозволяє вибрати чотири встановлені функції приготування, в тому числі збереження тепла, кип'ятіння, плавління і варіння на повільному вогні. Просто виберіть відповідний спосіб приготування, і панель автоматично встановить ідеальний рівень потужності. Сподіваємось, що відповідь буде Вам корисною.

  • Юлія Хоменко
    Продавец: Rozetka

    Добрий день. Чи щолкає комфорка на маленьких оборотах роботи?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія. У даній індукційній варильній поверхні можливий звук роботи реле ( не конфорки ). Дякуєм за питання.

  • Сергей Ткаченко
    Продавец: Rozetka

    доброго дня.
    питання, я зможу підключити цю поверхню на дві або три фази?
    звісно живлення все підходить 2х фазне до кухні

    • Представник бренду

      Доброго дня,Сергій. Так, можливість трьохфазного підключення є. Нагадуєм, установлення приладу має здійснювати кваліфікований спеціаліст, який ознайомлений із поточними нормами безпеки та монтажу. Переконайтеся, що напруга, вказана в таблиці основних параметрів, розташованої на дні приладу, відповідає напрузі будівлі. Також відповідно до нормативних вимог прилад має бути заземленим. Вдячні за питання.

  • Алена Полонская
    Продавец: Rozetka

    Купила при установке треснуло стекло ...
    Как поменять стекло ?
    Срок годности истёк

  • Юрий Мирончик
    Продавец: Rozetka

    При подключении заниженной мощности ( к примеру 4 кВт), снижается ли производительность?, увеличивается ли время закипания?

  • Виктор Коровин
    Продавец: Rozetka

    Можно ли использовать керамические кастрюли на этой плите?

    • Представитель бренда

      Виктор, добрый день. Так как данная варочная поверхность индукционная, есть перечень посуды который не будет пригоден к использованию - латунь, стекло, медь, алюминий, в том числе керамика. Благодарим за вопрос.