Вопросы покупателей о Стиральная машина узкая WHIRLPOOL WRBSB 6228 B UA

260 отзывов

Код:  354184203

Интересует дополнительная информация?
  • Марина Власюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Подскажите пожалуйста, какая глубина в машине , тк в описанных характеристиках указана по разному ? В рекламном описании 46,5, а в характеристиках 43,5

  • Тетяна Рибченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, пів року машина працювала ідеально, зараз пере цикл і зупиняється на 001 хв не вимикається і не відкриває дверцята допоки вручну не вимкнеш через кнопку або витягнувши з розетки, прання після такого «глюку» не до кінця викручується і лишається мокрим, з нього просто тіче, а також через раз забирає ополіскувач. злив чистили та робили очищення (програма в самій машинці) нічого не допомогло

  • Олеся Назаренко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю. В грудні 2023 придбала дану модель. Сьогодні видало помилку
    F 06. До кого можна звернутись за консультацією та ремонтом?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олеся. Повна гарантія на прилад складає 1 рік. Ви можете провести діагностику пральної машини на некоректність в роботі. Для цього, будь ласка, зверніться до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Олександр Марценюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Перестав працювати віджим орієнтовно після 10го прання, в чому може бути проблема?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександр. Найймовірніше це перевантаження пральної машини білизною ( не відповідає обраній програмі прання ). Якщо випадок повториться, будь ласка, зверніться до авторизованого сервісного центру для діагностики. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Микола Немлій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Купив дочці пральну машину замовлення і оплату зробив від себе як їй отримати машину ?

    • Інна

      ну так ви ж оформлювали замовлення?

  • сергей ватутин
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий вечір.
    Придбав пральну машинку Whirlpool WRBSB 6228 BUA. Випробування пройшли нормально. Є питання по документах, які документи повинні бути з машинкою? В комплекті були тільки інструкції з підключення та використання. Повинні бути паспорт та чек (або якась квітанція) для того щоб поставити машинку на гарантію?

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергій. Окрім інструкції з використання та встановлення приладу має бути гарантійний талон та чек. Будь ласка, зверніться до продавця.

  • Лідія Лисун
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий вечір.
    Хочу придбати пральну машину WHIRLPOOL WRBSB 6228B UA, в описі прочитала, що гарантія на мотор 10 років. Як здійснити реєстрацію гарантії при покупці онлайн?

    Достоинства:
    -
    Недостатки:
    -
    • Представник бренду

      Добрий день, Лідія. Повна гарантія на прилад складає 1 рік. При купівлі даної моделі пральної машини діє додаткова гарантія 10 років на мотор. По завершенню 14 днів з моменту придбання товару та не пізніше 60 днів Вам необхідно зареєструвати модель на сайті ссылка Якщо не вдається активувати додаткову гарантію, будь ласка, зверніться до інформаційної служби за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Александр Феоктистов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий вечір. будь ласка, підкажіть кур'єр доставляє пральну машину, до квартири або до під'їзду. ? Мені надіслали смс про доставку з телефоном кур'єра нової пошти. Я зателефонував, кур'єр сказав, що доставка протягом півгодини і тільки до під'їзду. На четвертий поверх підняти машину попросив друга. У квартиру занесли, хотів перевірити. Кур'єр не дозволив навіть роздрукувати упаковку. Вимагав сплатити! У мене підозра, що машина вдарена кутом. Так як пінопласт порушено на упаковці. Звернувся на нову пошту, мені пояснили, що я можу перевірити машину тільки в їхньому відділенні, а в квартирі не маю. Я повинен переоформити замовлення на нову пошту і тільки там перевірити, а потім забрати машину з їхнього відділення без кур'єрської доставки. Дуже цікавий сервіс. Від машинки, я не відмовляюся. Але хочу перевірити її. Як мені вчинити?
    Хтось зможе мені відповісти на мої запитання?

    • Ірина

      ну так оплатіть і відкрийте , брак- повернення
      доставка до підізду - далі за кошти

  • Анна Миронова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    При стирке показывает некорректно время до окончания процесса.
    Сначала 17 минут тут же 12 минут,потом 15 минут. В итоге стирка на 30 минут длилась 22-25 минут

    • Представник бренду

      Добрий день, Анна. Тривалість виконання програми, що відображається на дисплеї може змінюватись для кожної конкретної домівки через різну температуру, тиск водопровідної води тощо. Також пральна машина підбирає об'єм води, споживання електроенергії і тривалість виконання програми відповідно до об'єму завантаженої білизни. Це нормальна робота приладу. У разі виникнення додаткових запитань Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Александр Феоктистов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий вечір. будь ласка, підкажіть кур'єр доставляє пральну машину, до квартири або до під'їзду. ? Мені надіслали смс про доставку з телефоном кур'єра нової пошти. Я зателефонував, кур'єр сказав, що доставка протягом півгодини і тільки до під'їзду. На четвертий поверх підняти машину попросив друга. У квартиру занесли, хотів перевірити. Кур'єр не дозволив навіть роздрукувати упаковку. Вимагав сплатити! У мене підозра, що машина вдарена кутом. Так як пінопласт порушено на упаковці. Звернувся на нову пошту, мені пояснили, що я можу перевірити машину тільки в їхньому відділенні, а в квартирі не маю. Я повинен переоформити замовлення на нову пошту і тільки там перевірити, а потім забрати машину з їхнього відділення без кур'єрської доставки. Дуже цікавий сервіс. Від машинки, я не відмовляюся. Але хочу перевірити її. Як мені вчинити?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.

  • Дюдмила Сидорко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як увімкнути режим очищення машини? Без речей? Там нема такої функції,скажіть який номер програми вибрати

    • Представник бренду

      Добрий день, Людмила. У пральній машині передбачено цикл "Автоматичне очищення" для внутрішніх деталей. Його слід запускати, коли в барабані немає речей. Щоб збільшити ефективність цього циклу, можна використовувати пральний засіб (10 % від кількості, зазначеної для злегка забруднених речей), або спеціальні добавки для очищення пральної машини. Рекомендується запускати цикл очищення після кожних 40 циклів прання. Щоб запустити цикл, затисніть одночасно кнопки " Додаткове полоскання " і " Швидко "впродовж 5 секунд. Цикл розпочнеться автоматично і виконуватиметься приблизно 70 хвилин. Вдячні за питання.

  • Наталія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Скажіть, будь ласка, яка глибина від задньої стінки до передньої без виступу дверцят. Якщо її щільно приставити до стіни - на скільки см буде передня стінка машини від стіни?

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталія. Глибина приладу з усіма виступами складає 45,8 см.

  • Анна Миронова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Интересует доставка в город Херсон и как можно оформить гарантию на инверторный мотор на 10 лет?

  • Анна Миронова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Мене цікавить доставка у м.Херсон і як оформіть гарантію на інверторний двигун

  • Тетяна Якименко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Я оплатила товар при замовленні, але хочу відмовитись від замовлення. Як мені повернути кошти?

  • Ольга Епіфанова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, як витягти лоток для порошку, (трохи підняти в верх не працює) пришліть відео будь ласка. Машинка дуже подобається ,але трохи засмучує лоток який неможливо витягти і помити,дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольга. Будь ласка, надішліть нам запит на електронну адресу [email protected] і ми відправимо Вам інструкцію ( відео ) Дякуємо за розуміння.

  • Наталія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. В режимі "Постільна білизна" не спрацьовує віджим. Він не вимкнений, а стоїть на 1200 оборотів. 1 хвилина до завершення вже крутить 15 хв і постійно доливає води. Найчастіше перу на "Швидко 30" та "кольорові речі" . В цих режимах все гаразд. А от "Постільну білизну " запускаю втретє і щоразу така картина. Спершу думала, що я недогрузила , потім списала, що речі збилися в підковдру. Але ні, цей раз абсолютно все внормі, а віджим не спрацьовує. Дайте пораду як виправити ситуацію. Дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталія. Для кращої комунікації з питань роботи приладу рекомендуємо звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Геннадий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый вечер,после стирки вещи остаются мокрыми?

    • Представник бренду

      Добрий день, Геннадій. Просимо прийняти до уваги, що стабільна робота пральної машини можлива при напрузі від 220 В до 240 В. Якщо все гаразд, але пральна машина далі працює некоректно рекомендуємо оформити заявку для виїзду майстра на діагностику, перелік авторизованих сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Юрий Левченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Де проходить ту реєстрацію щоб отримати гарантію на мотор 10 років??

    • Представник бренду

      Добрий день, Юрій. Для отримання додаткової гарантії на двигун по завершенню 14 днів з моменту придбання товару та не пізніше 60 днів Вам необхідно зареєструвати модель на сайті ссылка Якщо не вдасться активувати додаткову гарантію, будь ласка, зверніться до інформаційної служби за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Таня Чухлеб
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Отримала машинку.На якому режимі краще прати верхній одяг тобто куртки.

    • Представник бренду

      Добрий день, Тетяна. Для прання пухових курток обирайте програму 14 " Пухова ковдра ". Нагадаємо, що пухові вироби мають заповнити не більше ¾ загальної ємності барабана. Для досягнення найкращих результатів рекомендується використовувати рідкий пральний засіб. Вдячні за питання.

  • Максим Козловський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Скажіть будь ласка,чи є в даній пральній машині функція чистка барабану, якщо є як вона вмикається.

    • Представник бренду

      Добрий день, Максим. У пральній машині передбачено цикл "Автоматичне очищення". Щоб його запустити, затисніть одночасно кнопки " Додаткове полоскання" і " Швидко" впродовж 5 секунд. Цикл розпочнеться автоматично і виконуватиметься приблизно 70 хвилин. Вдячні за питання.

  • Таня Чухлеб
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня.А якщо відправлення планується на 21 вересня.Чи можливо його отримати в суботу чи неділю.

    • Маша

      зверніться до підтримки через чатбот розетки , на сайті є посилання

  • Александра Николова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Машинка сподобалась,тиха, гарно пере,легка у використанні.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександра. Дякуємо за вибір. Користуйтеся із задоволенням.

  • Аліна Корнійчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як увімкнути режим автоматичне очищення?

    • Представник бренду

      Добрий день, Аліна. Щоб запустити цикл, затисніть одночасно кнопки " Додаткове полоскання " та " Швидка " впродовж 5 секунд. Цикл розпочнеться автоматично і виконуватиметься приблизно 70 хвилин.

  • Селезнёв Антон
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    в каком режиме нужно кроссовки стирать?

    • Віталій Анатолійович

      Цього робити неможна

  • Сергей Заболотний
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи є режим прання при температурі 30 С° ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергій. Так, є режими для прання при 30 ℃. Також можливо самостійно поступово зменшувати значення температури до прання в холодній воді. Вдячні за питання.

  • Юрий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день. Опишите, пожалуйста, подробно как вынуть для промывки лоток дозатора моющих средств. На сколько приподнять, в каком положении, где прикладывать усилие? Может есть видео? При попытке максимального открывания его верхний край во что-то упирается и никак!

    • Представник бренду

      Добрий день, Юрій. Для кращої комунікації, будь ласка, надішліть нам запит на електронну адресу [email protected]. Ми обов'язково відправимо Вам відеоінструкцію. Дякуємо за звернення.

  • Юрий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, підкажіть чи всі 4 ніжки у машини є регулюєми

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юрій. Передні ніжки регулюються, задні ні. Вдячні за питання.

    • Віктор Ковтало

      Регулюються всі 4 ніжки. Перевірено особисто.

  • Ярина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, машинку під час прання кидає в різні сторони, вона не стоїть на місці. Куди можна звернутися з цим питаннм?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ярина. Якщо Ви самостійно встановлювали пральну машину перед використанням треба обов’язково зняти всі транспортні болти. Переконайтесь, що всі чотири ніжки міцно стоять на рівній, стійкій підлозі та пральна машина ідеально вирівняна за горизонталлю. Важливо, не перевантажувати прилад, вага білизни у відповідності до обраної програми. Якщо все під’єднано згідно інструкції та пральна машина далі працює некоректно рекомендуємо оформити заявку для виїзду майстра на діагностику, перелік авторизованих сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Вітович Володимир
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як запустити цей режим?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир. У пральній машині передбачено цикл "Автоматичне очищення". Його слід запускати, коли в барабані немає речей. Щоб його запустити, затисніть одночасно кнопки " Додаткове полоскання" і " Швидко" впродовж 5 секунд. Цикл розпочнеться автоматично і виконуватиметься приблизно 70 хвилин. Вдячні за питання.

  • Пилюхівська Оля
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.Чи потрібно викручувати якісь деталі ззаду при підключенні?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга. Якщо Ви самостійно встановлювали пральну машину перед використанням треба обов’язково зняти всі транспортні болти. Дякуємо за питання.

  • Кудашев Давид
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Яка максимальна температура прання та чи можливо її самостійно корегувати?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Давид. У програмі " Білі речі " є можливість виставити максимальну температуру прання 90℃. Пральна машина автоматично обирає максимальні значення температури та швидкості віджиму для вибраного циклу. Ви можете самостійно поступово зменшувати значення температури до прання в холодній воді. Дякуємо за питання.

  • Денис Пичугин
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Подскажите, пожалуйста. В характеристиках параметр Глубины 42.5, но в рекламном описании ниже 46.5. Можно уточнить, потому что каждый сантиметр важен. Спасибо.

    • Марина Власюк

      Подскажите пожалуйста, так какая глубина все таки 43,5 или 46,5 см ?

  • Малюх Василь
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Я оформив сьогодні замовлення на дану пральну машину з доставкою кур'єром до під'їзду. Чи є можливість розрахуватись банківською карткою при отриманні? Дуже дякую)

    • Георгій Юнусов

      перепитайте у чат боті розетка

  • Давид
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть, ополаскування речей відбувається горячею водою?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Давид. Перше полоскання гарячою, друге холодною.Також це залежить і від обраного циклу прання. Дякуємо за питання.

  • Анастасія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    І, перепрошую, підкажіть. будь ласка, яка мінімальна вага завантаження? Бо я гуглю-гуглю про "wash load", але нічого знайти не можу, окрім максимальної ваги.

    Дякую Вам дуже.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анастасія. Вдячні за Ваше запитання. В даній пральній машині максимальне завантаження 6 кг, а мінімальне від 0,5 кг ( сухої білизни ).