Вопросы покупателей о Двухкамерный холодильник Whirlpool W7X 81O OX 0

Код:  346969209
Интересует дополнительная информация?
  • Вікторія Шелигіна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю
    замовила холодильник, підкажіть, як регулювати ніжки ? вони крутяться ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторія. Так, регулюються передні ніжки ( крутяться ). Задні стаціонарні.

  • Евгений Осинин
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора!!! Холодильник пропрацював трохи більше року і зараз така проблема. Не холодить верхня камера, морозильна працює без змін. Яка може бути причина??? В інтернеті прочитав про заслонку, яка може вийти з ладу. Підкажіть будь ласка

    • Представник бренду

      Добрий день, Євген. Дозвольте, будь ласка, нам детально у всьому розібратись. Просимо Вас зателефонувати до інформаційної служби за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00) або надіслати нам запит на електронну адресу [email protected], який буде оброблено в найкоротший можливий час.

    • Чорна Анастасия

      Доброго дня. Підскажіть, чи вирішили Ви проблему з холодильником? Та ж сама проблема, холодильнику більше року.

    • Евгений Осинин

      Чорна Анастасия. Доброго дня! Проблему поки що вирішив так. Відключив від мережі кнопкою і з розетки. В морозильній камері зверху під отворами вентиляції відкрутив три гвинти, взяв фен для волосся і розморозив ним лід який на радіаторі, залишив в такому стані на добу. Потім все зібрав назад і вмикнув в мережу, а потім кнопкою. Через три години завантажив продукти. ще вкоротив шланг зливу щоб був напряму, а не з скруткою як з заводу.Температура на дисплеї 4. Пройшло три тижні, поки що все норм, спостерігаємо по ситуації. В підтримці сказали що це може бути проблема у C00514070 термозапобіжник та C00310483 датчик температури випарника. Якось так. Буду спостерігати.

  • Юлія Намєстнік
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Какая мощность при запуске, какой стартовый ток в ватах. Какой пусковой ток холодильника в ватах? Это мне нужно для подбора зарадной станции для него, чтоб понимать какую покупать. Заранее спасибо

    • Борис Гнєдіков

      Теж цікавить це питання, якщо знайшли відповідь напишіть будь ласка тут

    • Остап Коваль

      Мій 800вт(реальних) інвертор запустити компресор не може, звичайне споживання, не в закуск 180вт, пускова ніби 1200вт, що являється дуже високим показником

  • Борис Гнєдіков
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть чи можна десь замовити полицю для пляшок

    • Представник бренду

      Добрий день, Борис. Для замовлення додаткових комплектуючих, будь ласка, зверніться до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30(понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Борис Гнєдіков
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть якій температурі відповідають цифри на дисплеї

    • Представник бренду

      Добрий день, Борис. Індикатори 2.4.5.6.8 - це температура в холодильному відділенні. Рекомендоване налаштування становить +4°C, в морозильній камері буде -18°C.

  • Наталія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Купили цей холодильник та коли перевіряли сигнал відкритих дверцята, його не було. Щось треба нажати, щоб ввімкнути цю функцію чи це проблема в холодильнику?

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталія. Якщо дверцята залишено відчиненими протягом понад 3 хвилини то починає блимати значок освітлення холодильного відділення. Це і є попередження про відкриті дверцята. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Ярослав Шевченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Питання до представника бренду. Що за звуки видає техніка на відео? Природа їх походження яка?

    • Ярослав

      Відповідь офіційного представника бренду, та майстра з СЦ - на відео допустимі заводом виробником звуки. Це якийсь треш...

    • Представник бренду

      Добрий день, Ярослав. Звуки, що можуть лунати під час роботи приладу - потріскування, коли починає працювати компресор, клацання термостата, який регулює частоту роботи компресора, звук бурчання під час роботи компресора. Це все нормальна робота холодильника. У разі виникнення будь-яких запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

    • Ярослав Шевченко

      На відео, це не по ріскування, не бульчання не бурчаннч не клацання. Це якийсь скрип. Тому і незрозуміло звідки і чому він є.

  • Олег Добривечір
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    СЬогодні отримав холодильник, і коли діставали з нижньої підставки з пінопласта, там лежала ось така штука, це деталь від холодильника відвалилась?

    • Олег Добривечір

      Продавец Tech House іншим ви бачу відповідаєте, а моє питання ігноруєте

    • Представник бренду

      Добрий день, Олег. Це захисний ковпачок, що використовується тільки при збірці холодильника. В подальшому використанні його не треба. Дякуємо за питання.

  • Валентина Тимонина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    В какую сторону дверь открывается?

    • Представник бренду

      Доброго дня,Валентина. Дверцята холодильника відкриваються з ліва на право, також в даній моделі є можливість перенавісу дверей. Вдячні за питання.

  • Ілля
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня доставка безкоштовна в Чернівецька об

  • Олександр Осадченко
    Продавец: Rozetka

    Скажите пожалуйста какие гарантийные случаи поломки компрессора, и как с вами договор заключить?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександр. Для кращої комунікації з питань роботи приладу рекомендуємо звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Лина Комар
    Продавец: Rozetka

    Добрий день)
    Підкажіть, будь ласка, при оформленні оплати частинами, яким чином здійснюватиметься доставка у м. Звягель Житомирська область?
    І чи буде вона безкоштовною?

    • Діана Кушнір

      Можете усе через чат у Розетки уточнити

  • Роман Хоменко
    Продавец: Rozetka

    Добрий день, від чого з'являються дані вм'ятини на холодильнику у формі 8, крім того холодильник відпрацював 3 роки і почалися проблеми, а саме, морозильна камера холодить а холодильне відділення один тиждень морозить а другий тиждень не морозить.

    • Представник бренду

      Добрий день, Роман. Впевнені все можливо виправити. Рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Перелік сервісів Ви можете дізнатись звернувшись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Алексей Мазур
    Продавец: Rozetka

    День Добрый
    Сегодня привезли холодильник!
    А с заводским браком, вмятины!
    Как решить эту проблему?
    Нужна его замена

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням ссылка

  • Алексей Мазур
    Продавец: Rozetka

    Занос делают на 9-й этаж?
    И подключают его сотрудники резетки?

  • Федорова Ирина
    Продавец: Rozetka

    Здравствуйте. В рекламе возле выбранного холодильника написано оплата частями 20. А при оформлении предлагается оплата частями 10

  • Юрій Срібний
    Продавец: Rozetka

    Все чудово, але через пару місяців почав гудіти компресор (раніше такого звуку не було) звук такий як в трансформаторній будці (1.5 - 2 години точно), потім змінюється на тихіший звук і включається реле (ті «страшні» звуки).
    Можливо це звʼязано з аварійним вимкненням світла і включення ? Появилось після цього (реле напруги на холодильник в розетці стоїть). Потрібен майстер, щоб провірив тиск в компресорі чи міняти його?

  • Адриана
    Продавец: Rozetka

    Чому може запотівати ? Всі полички і скло не прозорі а запотівші
    Цифра виставлена 4

    • Представник бренду

      Добрий день, Адріана. Дійсно, рекомендується температурний діапазон від 4 до 5 °C для холодильника та близько -18 °C для морозильної камери. Виходячи з Вашого опису схоже на те, що в холодильнику була задана температура нижче за потрібну. Перевірте та, якщо необхідно, налаштуйте налаштування ( наприклад 6 °C). У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Андрій
    Продавец: Rozetka

    Добрий день, підкажіть будь ласка доставка кур'єром від розетки це до дверей квартири чи до під'їзду?

  • Марія Олексюк
    Продавец: Rozetka

    Чи ж коліщата знизу, щоб легше було рухати холодильник?

    • Представник бренду

      Добрий день, Марія. Прилад коліщатками не комплектується.

    • Марія Олексюк

      А можна докупити коліщата окремо?

    • Представник бренду

      Добрий день, Марія. Для замовлення додаткових комплектуючих, будь ласка, зверніться до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30(понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Денис Рудичев
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня
    Підкажіть чи має так бути,при запуску компресора,реле клацає 2 рази і тільки потім запускає компресор??

    • Представник бренду

      Добрий день, Денис. Клацання термостата, який регулює частоту роботи компресора - це нормальна робота приладу. У разі виникнення запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Александр Кондратенко
    Продавец: Rozetka

    Доброго. Цікавить холодильник Whirlpool W7X 81O OX 0
    білого кольору,є в наявності?

  • Василий Богданенко
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня, как в Розетке обстоят дела с доставкой холодильника в село Белоцерковского района: условия стоимость,

  • Олександр Ползіков
    Продавец: Rozetka

    Це нормально якщо задня решітка гаряча?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександр. Нагрів конденсатора - це нормальна робота холодильника. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Олександр Ползіков
    Продавец: Rozetka

    Чи довго він витримає при частому вимиканні світла?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександр. Якщо двері холодильника міцно зачинені, то він зберігає холод до 4 годин. Повна морозильна камера триматиме мінусову температуру до 48 годин, а якщо вона напівпорожня - до 24 години.

  • Инна Марченко
    Продавец: Rozetka

    Добрий день, чи дійсно висота цього холодильника така, як вказано в характеристиках (191.2 см)? Чи немає якихось виступів, які додають висоти?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Інна. Висота вказана з усіма виступами та складає 191,2 см. Дякуємо за питання.

  • Євгенія Богданець
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня
    Підкажіть яку температуру виставляти на дисплеї

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євгенія. Рекомендоване налаштування для холодильного відділення
      становить +4°C, -18 °C у морозильному. На дисплеї обирайте цифру 4. Вдячні за питання.

  • Назаренко Руслан
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня!
    Придбав такий холодильник.
    Але при роботі компрессору чути в морозилтній камері ( зверху) тріск і наче щось рипить. При цьому холодильник працює. Можливо в кагось була така проблема?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Руслан. Звуки, що можуть лунати під час роботи приладу - потріскування, коли починає працювати компресор, клацання термостата, який регулює частоту роботи компресора, звук бурчання під час роботи компресора. Це все нормальна робота холодильника. Не хвилюйтесь. У разі виникнення будь-яких запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Іра Дробуш
    Продавец: Rozetka

    Це нержавіюча поверхня, чи сіра емаль?

    Недостатки:
    -
    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина. Бокові стінки - сіра емаль, а дверцята з цільнолистової нержавіючої сталі. Дякуємо за питання.

  • Василь
    Продавец: Rozetka

    Вітаю. Чи можна його поставити впритул до стіни? Чи виступає дверка при відкриванні?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Василь. Холодильник має нульовий зазор при відкриванні дверей на 90градусів, тому його можна встановлювати впритул до стіни. Вдячні за питання.

  • Инна
    Продавец: Rozetka

    Вказано, що на даний товар безкоштовна доставка. Але при оформленні замовлення, підтягує доставку НП 1300 грн. Як це розуміти?

    • Іванна

      напшиіть до чат боту розетки

  • Любовь
    Продавец: Rozetka

    Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, как на холодильник могут повлиять частые отключения электричества? Ввиду текущей ситуации, электричество работает нестабильно и я обеспокоена что холодильник быстро выйдет из строя.

  • Віктор
    Продавец: Rozetka

    Вітаю! Не можу розібратись. У вас є 7 серія без дисплея, але з ящиком з нульовою зоною, а це інша модифікація 7 серії з дисплеєм, але без такої зони? Чи це просто новіше покоління 7 серії? Вся лінійка W збирається в Польщі і цей теж? Дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віктор. Все вірно, дана модель з оновленої W серії холодильників. В якій є зовнішній дисплей, без ящика з нульовою зоною. У моделі W7X 82O OX є дисплей, ящик для овочів і фруктів із регулятором вологості та ящик FreshBox 0° ( якщо Вас цікавить саме такий варіант ). Всі холодильники даної серії виготовлені у Польщі. Вдячні за Ваше запитання.

  • Олександр Демиденко
    Продавец: Rozetka

    Люди,а теплообмінник на ньому зовні чи всередині?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр. Зовні в тильній стороні приладу. Дякуємо за питання.

  • Ярослава Куцак
    Продавец: Rozetka

    Тип компресора у вказаній моделі точно інверторний? на схожиж моделях у інших продавців вказано - звичайний. Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ярослава. дякуємо за питання. В даній моделі використовується звичайний компресор фірми JIAXIPERA. В опис товару будуть внесено зміни.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image