Питання покупців про Мультиварка TEFAL MultiCook & Stir RK901F34 16

Цікавить додаткова інформація?

  • Дмитрий Зубчевский
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Добрый день. Когда будет в наличие для заказа?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за зацікавленність технікою бренду TEFAL.
      Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для уточнення інформації.

  • Юлия
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    В этой модели 18 автомат. программ? Просто на других сайтах пишется что в такой же модели 71 программа.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія. Основних програм-18,на кожній із них є варіанти вибору температури чи часу. Якщо брати можливість регулювання на кожному режимі, та вибір типу продукту, то можливо розраховувати на більшу кількість программ, за рахунок регулювання.

  • Катерина Гутич
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Яке покриття чаші?Вказано що керамічне покриття,та є сумніви щодо цього.

  • Катерина Гутич
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Жахливий!!! запах чаші та всередині мультиварки.Після декількох разів миття запах залишився.
    Насадка для приготування на пару пластикова,що теж розчарувало!

  • Елизавета
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Здравствуйте! Во время работы мультиварки я могу изменить температуру?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за питання. Ви можете змінити температуру під час приготування, натиснувши кнопку Temperature/Timer (Температура/Таймер). Після вибору температури, якщо не виконувати жодних дій протягом 5 секунд,
      мультиварка продовжить виконувати програму приготування з новим налаштуванням.

  • Вика
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Можно ли использовать без автоматического перемешивания ?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за питання. Ви можете відключити автоматичне перемішування, та використовувати прилад без цієї функції.

  • Николай Слюсаренко
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Чашу можно мыть в посудомойке?
    Рисунок в инструкции есть - а описания что это всеже можно делать - нет

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за звернення.
      Інформація щодо очистки зображена в схематичному вигляді. Чашу, лопатки, мірний стакан, корзину для приготування на пару та з'ємну кришку рефлектор можна очищувати в посудомийній машині. Звертаємо увагу, що для збереження антипригарних властивостей чаші рекомендується використовувати еко-режим до 50 градусів та миючі засоби без кислот та лугів у складі.

  • Екатерина
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Какое покрытие в чаше?

  • Инна Рыбакова
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Добрый день! Уточните покрытие чаши в этой мультиварке , т.к. на официальном сайте Tefal указано керамическое покрытие, но их консультант ответил, что это ошибка и покрытие у этой модели антипригарное... Какое все-таки покрытие чаши??

  • Леошек Лидия
    • Продавець: Rozetka
    • Мова меню: Російська

    Получила сегодня данную мультиварку. Но не чека о покупке, не гарантийного талона не было с данным товаром. Что делать в таком случае?

    • Эксперт Rozetka

      Добрый день, Лидия! Спасибо за обращение, Ваш отзыв передан ответственному сотруднику для решения проблемы, мы с Вами свяжемся.
      При возникновении дополнительных вопросов, Вы можете воспользоваться справочным центром.

    • Представитель бренда

      Доброго дня.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача. Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек. Окремо гарантійний талон можна роздрукувати на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно чеку. Печатка не потрібна.
      Щодо отримання розрахункового документу , будь ласка, зверніться до магазину через форму зворотнього зв'язку.