Питання покупців про Мультиварка TEFAL Spherical Bowl RK740532

386 відгуків Код:  227544397
Цікавить додаткова інформація?
  • Анна Лужняк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день! Нещодавно замовила дану мультиварку. Але в комплекті не було книги з рецептами. Скажіть чи є дана книга рецептів в онлайн або чи можна отримати її додатково?

    • Vika
    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за покупку та питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Ми рекомендуємо перевіряти техніку та комплект постачання одразу ж при отриманні. Для розв'язання питання щодо відсутності друкованої книги рецептів у комплекті, рекомендуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв'язатися з нами". Електронну книгу рецептів до мультиварки Tefal Spherical Bowl RK740532 можна завантажити на сайті у розділі "Усе про товар" / "Додаткові матеріали".

  • Галина Задоровська
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вітаю! Сьогодні забрала мультиварку, гарантійного талону, як і в сотні інших покупців немає. Прошу надати мені гарантійний талон, і не відсилати "можна зробити на офіційному сайті бренду". Чому я повинна лазити по сайтах і шукати того, що мені належиться!
    Дякую!

    • Олена

      тут інфо посилання

    • Представник бренду

      Доброго дня, Галина.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Ми рекомендуємо перевіряти прилади, їх комплектацію та наявність гарантійного документа одразу при отриманні.
      У комплекті мультиварки TEFAL Spherical Bowl RK740532 має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      В талоні потрібно заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна. 
      Також, Ви можете звернутися напряму до представників інтернет-магазина Rozetka у пунктах самовивозу. Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: посилання

  • ОЛЬГА Лебедєва
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Хочу купити резервну чашу до мультиварки. Яка вартість?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за питання.
      Мультиварка Tefal Spherical Bowl RK740532 сумісна зі змінною чашею US-7231002138.
      Чашу можна придбати за наступним посиланням: посилання
      Також, у разі потреби, аксесуари до цієї моделі можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: посилання
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Дмитрий Павлюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго вечора, після відкриття виявили пошкодження покриття чаші. До заміни буде тільки чаша чи вся мультиварка?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Дякуємо Вам за покупку та зворотний зв’язок.
      Нам дуже шкода, що сталася така неприємна ситуація. 
      Ми рекомендуємо перевіряти техніку й оглядати комплект постачання одразу ж при отриманні.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазина Rozetka тимчасово не працюють.
      Для розв'язання питання з приводу виявлених дефектів на чаші мультиварки, пропонуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв’язатися з нами".
      Також, Ви можете звернутися безпосередньо до представників інтернет-магазина Rozetka у пунктах самовивозу.
      Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: посилання

  • Дмитрий Павлюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго вечора, після відкриття виявили пошкодження покриття чаші. До заміни буде тільки чаша чи вся мультиваруа?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Дякуємо Вам за покупку та зворотний зв’язок.
      Нам дуже шкода, що сталася така неприємна ситуація. 
      Ми рекомендуємо перевіряти техніку й оглядати комплект постачання одразу ж при отриманні.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазина Rozetka тимчасово не працюють.
      Для розв'язання питання з приводу виявлених дефектів на чаші мультиварки, пропонуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв’язатися з нами".
      Також, Ви можете звернутися безпосередньо до представників інтернет-магазина Rozetka у пунктах самовивозу.
      Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: посилання

  • Алина Атарщикова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, можна питання. Через скільки часу необхідно змінювати чашу, якщо не неї немає подряпин і сколів. Готую кожного дня.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Аліна.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Строк служби антипригарного покриття чаші відрізнятиметься залежно від умов та частоти експлуатації. Щоб подовжити строк служби антипригарного покриття, рекомендуємо уникати перегрівання порожньої чаші. Також, важливо не залишати готову їжу у чаші протягом тривалого часу.
      Як правило, при стандартному використанні в домашніх умовах, антипригарне покриття зношується вкрай рідко. Належне використання та відповідний догляд забезпечують довговічність посуду. У більшості випадків зношування антипригарного покриття викликане перегрівом, наявністю подряпин, спричинених використанням металевих аксесуарів та очищенням з використанням абразивних мийних засобів.

  • Ірина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    чи можна в цю мультиварку фольгу? (для запікання)

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за питання.
      1. Приділіть увагу якості фольги: вона повинна бути досить м'якою і тонкою, але при цьому міцною.
      2. Продукти в фользі кладуть не на нагрівальний елемент, а в чашу. Щоб не подряпати антипригарне покриття, дно чаші застеліть шаром пергаменту для випічки.
      3. Пам'ятайте: з продуктами повинна стикатися блискуча сторона фольги.
      Перш ніж розпочинати приготування страв у фользі, включіть на 10 хвилин режим "Підігрів".

  • Артем
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Після першого використання ось такі плями з'явилися.
    Як їх відмити?
    просто протерти не допомагає. Поверхня ребриста.
    Як взагалі мити ту частину приладу? там під нагрівальним елементом ще є місце куди може потрапляти бруд, стікати конденсат і тд. Як там вичищати?

    • Артем

      на розетці неможливо додати фото, тому додаю посилання на фото на диску:
      посилання

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем.
      Дякуємо за Ваш коментар.
      Більшість сучасних моделей мультиварок сконструйовано таким чином, що конденсат утворюється на внутрішній кришці-рефлекторі, яка легко знімається після приготування для повноцінного очищення. Конденсат збирається в спеціальному поглибленні біля чаші. На програмах з надмірним пароутворенням, таких як, наприклад, "Суп", "Пароварка", рекомендується плавно відкривати кришку під час і після закінчення приготування. Після закінчення приготування рідину легко увібрати паперовим рушником або серветкою. В такому випадку проблеми зі стіканням конденсату не буде.
      Згідно з інструкцією користувача, заборонено ставити мокру чашу до мультиварки, також радимо уникати попадання вологи та рідини до приладу без використання чаші.
      Згідно з наданими Вами фото, наявність таких плям на нагрівальному елементі не впливають на якість приготування страв та роботу приладу в цілому.

  • Альона Дідик
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Користуюся мультиваркою декілька місяців, нарікань немає., однак останнім часом при готуванні відчутно різкий запах. Як виявилось, частково конденсат при готуванні протікає на варильну панельку, що і викликає незручність. Панелька не знімається, почистити досить складно, прості засоби не ефективні. Прошу уточнити, чи можливо, і якими засобами варто проводити подібні дії для очистки? Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олена.
      Дякуємо за запитання.
      Для очищення внутрішніх частин приладу, не можна використовувати воду, та вологу ганчірку оскільки це може пошкодити датчик температури. Ви можете звернутися до авторизованих сервісних центрів для професійного чищення.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: посилання

    • Артем

      у мене така сама проблема

      Я купив прилад не для того щоб по сервісним центрам возити, а щоб готувати. І я так розумію в сервісному центрі це теж не безкоштовна послуга - видалення цих плям?
      Виходить що під нагрівальний елемент буде потрапляти бруд/конденсат і там вже ніяк не відмити самостійно...

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем.
      Дякуємо за Ваш коментар.
      Згідно з інструкцією користувача, заборонено ставити мокру чашу до мультиварки, також радимо уникати попадання вологи та рідини до приладу без використання чаші.
      При дотриманні всіх правил та рекомендацій, нюансів з використанням виникати не повинно.
      Якщо ж потрібне очищення нагрівального елемента, Ви можете звернутися до авторизованих сервісних центрів для проведення професійного чищення.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: посилання
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Вячеслав Бельчак
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    "Окремо гарантійний талон можна роздрукувати на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна"

    Не могу найти такой талон на сайте. Есть только TEFAL/T-FAL* МІЖНАРОДНА ОБМЕЖЕНА ГАРАНТІЯ - где там вписывать дату продажи?

    Переваги:
    Пока не пользовались
    Недоліки:
    Нет гарантийного талона
    • Представник бренду

      Доброго дня, В'ячеслав.
      Дякуємо за звернення.
      Якщо у Вас є якісь питання, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та відповість на всі питання.

  • Володимир
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, уточніть яке покриття чаші? тефлонове чи керамічне???

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир. Дякуємо за запитання.
      Чаша шестишарова з антипригарним керамічним покриттям 2.0 мм.

  • Микола Бондарук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Помилково оплатив заказ 2рази.Що мені робити?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Микола.
      Дякуємо за звернення.
      Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для розв’язання питання.

    • Виталий Дорошенко

      Здравствуйте. Как решили проблему?

  • Владимир
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    При самовывозе товара из точки выдачи "Розетка" был выдан фискальный чек ТОВ ОТК "Європлюс", а гарантийный талон предложено было скачать с сайта. На сайте "Розетка" на странице заказа при нажатии кнопки "Гарантийный талон" появляется надпись: "Гарантия предоставляется только по талону от производителя". Как можно получить гарантийный талон от производителя?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир.
      Дякуємо за покупку і питання.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      У випадку, якщо гарантійний талон відсутній, окремо його можна знайти на офіційному сайті виробника, у розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      Бажаємо приємного користування.

  • Ирина Неведрова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Какую чашу, как дополнительную, Вы посоветуете к этой мрделе?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за Ваше звернення.
      До мультиварки TEFAL Spherical Bowl RK740532 підходить чаша US-7231002138.
      Для придбання чаші зверніться, будь ласка, до авторизованого сервісного центру за наступним посиланням: посилання

  • Ирина Тихоненко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте. Как получить гарантийный талон? Сказали по чеку… Но там нет данных о мультиварке. Здесь с сайта не скачивается

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина. Перепрошуємо за затримку. З технічних причин, не було можливості швидко відповісти на Ваше звернення.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача. Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек. Окремо гарантійний талон можна роздрукувати на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.

  • Анна Чесных
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день!
    Купила эту модель мультиварки (еще не забрала) но хочу еще одну чашу к ней.
    Скажите можно ли купить дополнительную такую же чашу под эту мультиварку.
    Дайте ссылку пожалуйста

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за вибір техніки бренду Tefal.
      Мультиварка TEFAL Spherical Bowl RK740532 сумісна з чашею US-7231002138.
      Чашу можна придбати в авторизованому сервісному центрі за наступним посиланням:
      посилання

  • Катерина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте. Так обрадовалась, когда купила эту мультиварку, но потом и огорчилась. Не могу понять, что делать с водой, которая собирается на крышке при приготовлении? Открываешь крышку во время приготовления, да и после тоже самое и всё течет во внутрь на тэн, не опасно ли это? Приходится подкладывать салфетки, при закрытии, но навреное это не правильно.
    А еще как ухаживать за тэном, чем можно его мыть? А то на его верхную часть уже видимо накапало с чаши всякого.

    • Представник бренду

      Дорого дня, Катерина.
      Дякуємо Вам зворотний зв'язок.
      Більшість сучасних моделей мультиварок Tefal сконструйовано таким чином, що конденсат утворюється на внутрішній кришці-рефлекторі, яка легко знімається після приготування для повноцінного очищення. Конденсат збирається в спеціальному поглибленні біля чаші. Після закінчення приготування рідину легко видалити за допомогою звичайного паперового рушника. На програмах з надмірним пароутворенням, таких як суп, режим пароварки, рекомендується плавно відкривати кришку під час і після закінчення приготування. В такому випадку проблеми зі стіканням конденсату не буде.
      Згідно з інструкцією користувача, для очищення нагрівального елементу в мультиварці, рекомендовано звернутися до авторизованого сервісного центру.
      Дізнатися адреси сервісних центрів можливо за наступним посиланням:
      посилання

  • Андрій
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Невже важко укомлектувати інструкцією???

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій.Перепрошуємо, за спричинені незручності.
      До комплекту постачання мультиварки TEFAL Spherical Bowl RK740532 входить інструкція користувача. Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для розв’язання питання.

  • Андрій П.
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    як користуватись при відсутності інструкції?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій. Дякуємо за покупку та питання.
      Інструкція користувача знаходиться в пакувальній коробці, також її можливо переглянути у розділі все про товар, внизу сторінки.

  • Анна Барсук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте, а где заказать можно чашу для мультиварки этой? Не могу найти совсем

    Переваги:
    Очень крутая
    Недоліки:
    Только одна ваша и на 4 л. Сложно найти чашу для данной мультиварки
    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за питання.
      Мультиварка TEFAL Spherical Bowl RK740532 сумісна з чашею US-7231002138.
      Чашу можна придбати в авторизованому сервісному центрі за наступним посиланням:
      посилання

  • Наталія Очковська
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Гарна ззовні. Поки ще тестую бо щойно купила.
    Питання: чи можна придбати додатково ще одну чашу. Де і скільки коштує?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Мультиварка TEFAL Spherical Bowl RK740532 сумісна із чашею US-7231002138.
      Чашу можна придбати в найближчому авторизованому сервісному центрі за наступним посиланням: посилання

  • Катерина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Сколько времени должно пройти, пока перестанет вонять?
    Вчера купили, пока что запах как у сковороды типа "все по 8 грн"
    Каша с пластиковым привкусом

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина.
      Дякуємо за покупку.
      Нам важлива Ваша думка та зворотний зв’язок.
      При першому використанні мультиварки можна помітити запах нового приладу. Для усунення запаху рекомендуємо прокип'ятити в чаші воду з часточками лимону.

  • Уляна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    який фактичний об'єм чаші? та чи дійсно підходить чаша US-7231002138 для цієї мульиварки (там вказано що об'єм 5 л)

    • Представник бренду

      Доброго дня, Уляна.
      Дякуємо за звернення.
      Чаша до мультиварки TEFAL Spherical Bowl RK740532 має референцію US-7231002138 та об'єм 4 літри.

  • Лілія Пасічник
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Скажіть, будь ласка, баночки для приготування йогурту в цій мультиварці можна будь-які використовувати, який має бути їх розмір та об'єм?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Лілія.
      Дякуємо за питання.
      Йогурт можна готувати безпосередньо в самій чаші або придбати окремо скляні стандартні баночки для йогурту. Якщо йогурт готується в баночках, рекомендується на дно вкладати м'яку тканину та наливати невелику кількість води.

  • Володимир
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Яке покриття чаші? Вказано багатошарове але яке саме?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир. Дякуємо за запитання.
      Чаша шестишарова з антипригарним керамічним покриттям 2.0 мм

  • Оксана Одокіенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Подскажите пожалуйста, а хлеб можно в ней печь?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Оксана.
      Дякуємо за питання.
      У мультиварці є функція Випікання, якщо Ви підберете рецепт, то випікати хліб можливо.
      Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, звертайтеся, ми з радістю Вам відповімо.

  • Наталья Ткаченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день
    Мультиварку забрала более месяца назад,но только вчера впервые использовала
    Функция Рис/крупа не работает ,когда её включаешь ,появляется просто много нолей !подскажите куда обращаться ????

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталя.
      Дякуємо за покупку.
      Мультиварка TEFAL Spherical Bowl RK740532 оснащена технологією Fuzzy Logic. Це автоматичне регулювання часу приготування й температури для досягнення найкращого результату. Тобто, у вас нема потреби стежити й впливати на хід приготування продукту.
      На програмах Плов, Рис-Крупи немає можливості побачити та регулювати час приготування, мультиварка визначає автоматично готовність за допомогою датчиків.
      Бажаємо приємного користування.

  • Катерина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Можно ли использовать кухонные пренадлежности из нейлона?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина. Дякуємо за запитання.
      В технічній документації немає жодних застережень, що до використання таких аксесуарів.
      При виникненні додаткових питань, з радістю на них відповімо.

  • Василь Березецький
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня!
    Купив дану мультиварку ( замовлення № 713 049 528 від 31.08.21 ), отримав без гарантійного талона у будь якому вигляді ( на сайті у особистому кабінеті він також не формується. Прошу віднестись з розумінням і допомогти вирішити дану проблему.

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Василь. Дякуємо за вибір техніки бренду Tefal.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Якщо його немає, в деяких моделях, міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      В гарантійному талоні достатньо прописати дату продажу, згідно з чеком, та модель товару.
      Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампу на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування.
      Окремо гарантійний талон можливо роздрукувати з офіційного сайту бренду, в розділі "Підтримка споживачів" та заповнити дані про дату продажу, модель, назву та адресу продавця, печатка не потрібна.
      При виникненні питань, будь ласка, звертайтесь, ми з радістю допоможемо їх вирішити.

  • Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Питання до виробника Tefal: на клапанній кришці всі клапани на місці? Таке враження, що не вистачає одного гумового клапана, під який є місце з отвором (на фото позначено) . Якщо його не треба, то тоді навіщо другий круглий клапан, коли без маленького зворотнього там прямий відкритий канал з повітря до чаши?

    Переваги:
    Гарна річ від Tefal. Виготовлено якісно, кругла масивна чаша.
    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за питання.
      Можемо Вас запевнити, що згідно з отриманими фото, на клапанній кришці всі клапани на місці.
      Така конструкція створена для кращого виходу пари.
      Якщо виникають сумніви стосовно даного питання, рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру для огляду приладу професійними майстрами.
      Адреси сервісних центрів можна знайти за наступним посиланням: посилання

    • Александр

      Дякую представнику компанії за відповідь. Мені стало дивно, навіщо великий круглий гумовий клапан, якщо в кришці є прямий доступ з котла до зовнішньої атмосфери?

  • Ксения
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день, есть в продаже чаши к ней?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ксенія.
      Дякуємо за питання.
      До даної моделі мультиварки підходить чаша US-7231002138.
      Придбати чашу можна в авторизованих сервісних центрах, за посиланням:
      посилання

  • Юрий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    1. В чём особенность "Искусственного интеллекта"? В автоматическом определении времени приготовления риса, круп и плова? По каким параметрам интеллект определяет время?
    2. Я правильно понимаю: в Автоматическом режиме приготовление каш, риса, плова время приготовления не отображается и понять заранее через какое время еда будет готово невозможно (такой себе сюрприз)?
    3. В инструкции приведена таблица пропорций для приготовления , в которой минимальное количество приготавливаемых порций указано 3-4. На чаше разметка, у которой минимальное количество чашек 2, что тоже соответствует минимальному количеству порций 3-4.
    Можно ли приготовить в мультиварке 1 или 2 порции и если можно, то как определять пропорции риса и воды?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юрій. Дякуємо за вибір техніки Tefal  та за запитання.     У процесі приготування мультиварка самостійно підбирає необхідні температуру і час приготування (для ідеального приготування кожного рецепта). 
      Це можливо завдяки вбудованому датчику в екран для відображення (знімна внутрішня кришка), 
      який реагує на створення і щільність пару.
          Так, в автоматичному режимі, час приготування рису та каш не відображається, але якщо використовувати щоразу один і той же рецепт, Ви будете знати скільки часу потрібно на приготування.
        Для приготування 1 чашки рису (2 маленькі порції або 1 велика порція) слід використовувати 1 мірну склянку рису і півтори мірні склянки води. При приготуванні деяких сортів рису в обсязі однієї чашки невелику кількість рису може прилипнути до дна.

  • Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Почему не кладется от производителя гар талон?

    • Илона

      на сайте можно скачать талон в личном кабинете

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Приносимо свої вибачення за спричинені незручності. З докладною інструкцією по отриманню гарантійного талона Ви можете ознайомитись за посиланням . Також хочемо звернути Вашу увагу, що на нашому сайті можна сформувати талон в електронному вигляді (посилання для завантаження знаходиться під товаром) і роздрукувати у зручний для Вас час за посиланням .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.Дякуємо за покупку.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Якщо його немає, в деяких моделях, міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      В гарантійному талоні достатньо прописати дату продажу, згідно з чеком, та модель товару.
      Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування.
      У випадку, якщо є необхідність здійснення гарантійного обслуговування, необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру та надати наступні документи:
      1)гарантійний талон з відміткою про дату продажу;
      2)розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), також це може бути касовий або товарний чек.
      Окремо гарантійний талон можливо роздрукувати з офіційного сайту бренду, в розділі "Підтримка споживачів". Потрібно надрукувати інформацію з "Завантажити інформацію про гарантійні умови" та "Завантажити список країн"(на 4 сторінці потрібно заповнити дані про дату продажу, модель, назву та адресу продавця, печатка не потрібна.
      При виникненні питань, ми з радістю допоможемо їх вирішити.

  • Левко надія
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Чи є можливість пароварки?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Надія. дякуємо за зацікавленість продукцією бренду Tefal.
      Так, в комплекті є паровий кошик, з допомогою якого можливо приготувати страви на пару.
      У разі виникнення додаткових питань, звертайтеся, з радістю допоможемо розібратися.

  • Юрий Рублёв
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Какая максимальная высота при открытой крышке?
    Хочу понять, поместится ли под навесным шкафом.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юрій.
      Дякуємо за увагу до техніки бренду Tefal.
      Максимальна висота мультиварки з відкритою кришкою 47 см, висота з закритою кришкою 25 см.
      Якщо виникнуть питання, звертайтеся, ми з задоволенням надамо консультацію.

  • semeniuk77
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Скажите пожалуйста чаша какой модели подойдёт к этой мультиварке? Спасибо.

    • Представник бренду

      Доброго дня, шановний клієнт. Чашу можливо придбати в авторизованому сервісному центрі. До мультиварки підходить чаша US-7231002138
      Адреси сервісних центрів бренду Tefal можливо знайти за наступним посиланням: 

      посилання