Питання покупців про Подовження гарантії на 2 роки ПТ (1001-2000) 22

Фотографії та відео покупців

Цікавить додаткова інформація?

  • Олександр Корчевський
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 200-1000

    Заказал доп гарантию с индукцыонной плитой ESPERANZA EKH005, при попытке её активировать мне говорит что этот ключ активирован, как это понимать??

    • Представник бренду

      Добрый день, Александр! В ближайшее время наша команда поддержки клиентов свяжется с вами для максимально быстрого решения вопроса с активацией сервиса. Приносим извинения за доставленные неудобства, благодарим за полезный отзыв - он поможет нам сделать процесс обслуживания проще для каждого клиента. Будем рады, если вы сочтете за возможное дополнить отзыв по результатам решения вопроса. Хорошего дня!

    • Олександр Корчевський

      Здраствуйте, уже разобрался что было не так, ключ активировал, извините за беспокойство.

  • Ирина
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 20001-25000

    Чи можна придбати дану гарантію на техніку придбану не в Розетці?

    Дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірино! Придбати сервіси нашої компанії ви маєте змогу до будь-яких товарів, які наразі представлені на сайті Розетка. В разі виникнення додаткових питань - звертайтеся до нас зручним для вас способом (за телефоном або в чаті), ми працюємо цілодобово без вихідних і раді будемо допомогти. Вдячні за ваше питання. Гарного дня!

  • Влад Криштоф
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 200-1000

    Чи можна купити гарантію чи вона буде дійсна коли товар був придбаний декілька місяців тому???

    • Максим Вытяганец

      нет, покупка гарантии только в день покупки товара

    • Представник бренду

      Добрий день, Влад! Придбати даний сервіс ви маєте змогу протягом 30 днів з моменту покупки техніки. В разі виникнення додаткових питань, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном або в чаті, ми працюємо цілодобово без вихідних. Вдячні за ваше питання. Гарного дня!

  • Влад Криштоф
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 2001-3000

    А чи можна купити цю гарантію якщо товар я купував весно вона буде дійсна?

    • Представник бренду

      Добрий день, Влад! Придбати сервіс можна протягом 30 днів з моменту покупки техніки. Тому відповідь на ваше питання - наразі сервіс на ваш товар не розповсюджується. Дякуємо за ваше питання. Гарного дня!

  • Ирина
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 200-1000

    Прочла в комментариях, что для использования "продленной гарантии", гарантия от продавца должна быть не меньше года. Я правильно понимаю, что если куплю у розетки товар с их гарантией на 14 дней, то "продление гарантии на 2 года" у меня не активируется? Спасибо.

    • Представник бренду

      Добрый день Ирина!
      В описания сервиса приведен пример, как именно сервис от нашей компании продлевает действие гарантии от производителя.
      Действительно, стандартная гарантия от производителя составляет 12 месяцев, но она может быть как меньше, так и больше - подробную информацию по этому вопросу вы можете увидеть в описании товара (техники) в разделе "характеристики".
      Благодарны за ваш вопрос. Хорошего дня!

  • Георгий Гуцалюк
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 200-1000

    У меня вопрос, что это вообще такое продление гарантии? Это коробка книжка что это и для чего?

    • Представник бренду

      Добрий день, Георгій! Якщо ви не завжди читаєте описи товарів, що збираєтесь придбати, то ми вам в цьому допоможемо)
      Опис сервісу:
      У вас теж таке бувало: тільки но закінчилася гарантія, як техніка відразу починає барахлити або ламатися? Віддавати у ремонт - дорого і часто довго, розбиратися самому - ризиковано.

      Ми теж не любимо такого. Тому пропонуємо "бонусне життя": ще два роки впевненості в пристрої. По-перше, ви отримаєте цілодобову телефонну підтримку. По-друге, безкоштовний гарантійний ремонт - навіть коли гарантія виробника закінчилася. А якщо ремонт неможливий - гроші не пропадуть! Ви отримаєте сертифікати магазину на 100% вартості пристрою.

      Працює все дуже просто: купуєте разом із технікою "+2 роки гарантії". Наша техпідтримка доступна відразу: всі виникаючі питання швидко вирішимо по телефону. А якщо у додаткові два роки гарантії щось піде не так, залиште це нам. Діагностика - до 5 днів, полагодимо максимум за 2 тижні. Піклуватися про транспорт теж не потрібно: пристрої важче 5 кілограм доставимо в Support.ua за власний рахунок. А ви збережете час та гроші, нерви та сили.

      Основні відповіді:

      Що означають числа в дужках після назви?
      Числа в дужках - це ціновий діапазон пристрою, до якого можна придбати даний сертифікат.

      Чи можна купити сертифікат "+2 роки гарантії" окремо або пізніше?
      Так. Сертифікат на сервіс "+2 роки гарантії" можна купити в магазині окремо протягом 30 днів після покупки техніки.

      Коли починають діяти додаткові 2 роки гарантії?
      Додаткові 2 роки гарантії починають діяти після закінчення основної гарантії від виробника. Наприклад, якщо основна гарантія від виробника - 2 роки, то додаткова гарантія буде
      діяти третій та четвертий роки.

      При яких поломках можна скористатися сервісом?
      Якщо виникнуть гарантійні поломки (з вини виробника).

      Навіщо користуватися сервісом "+2 роки гарантії"?
      Сервісом "+2 роки гарантії" можна скористатися для безкоштовного ремонту техніки, якщо вона зламається після того, як закінчилася основна гарантія виробника. Якщо ремонт буде неможливим, ви отримаєте компенсацію повної вартості техніки сертифікатами магазину.

      Скільки разів можна скористатися ремонтом?
      Ремонтом гарантійних поломок можна скористатися будь-яку кількість раз до моменту виплати компенсації.

      Скільки триває ремонт?
      Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 календарних днів.

      Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?
      Телефонна підтримка - це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість раз, починаючи з першого дня покупки сертифікату.

      Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
      Поки діє основна гарантія виробника, техніку на ремонт потрібно віднести до авторизованого сервісного центру. Після закінчення основної гарантії виробника, протягом двох років потрібно звертатися в Support.ua.

      Що буде, якщо поломка виявиться негарантійною?
      Якщо в процесі діагностики в сервісному центрі Support.ua у висновку буде вказано, що поломка негарантійна, то техніку повернуть вам назад.

      Як передати техніку на ремонт в Support.ua?
      Якщо техніка більше 5 кг - її безкоштовно забере кур'єр і після ремонту привезе вам та віддасть у руки. Якщо техніка менше 5 кг - ви відправляєте її в Support.ua через будь-яке відділення Нової Пошти за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.

  • Дмитрий
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 2001-3000

    Доброго дня, як обирати пакет, якщо купував техніку раніше? Відповідно до ціни, за якою я придбав товар?

    • Представник бренду

      Добрий день! В дужках вказана ціна основного пристрою, до якого можна придбати товар.

  • Дмитрий
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 2001-3000

    Техника уже куплена, месяц еще не прошел, как купить расширенную гарантию на этот товар? Или после покупки появится некая процедура привязки?

    • Представник бренду

      Добрый день, Дмитрий! Продление гарантии от компании САППОРТ.УА можно купить в течении 30 дней, после покупки основного товара. Для этого просто добавьте желаемый сервис в корзину и оформите покупку.
      ВАЖНО! Обязательно сохраните всю документацию на технику и чек о покупке, а также чек о покупке сервиса от САППОРТ и сам сертификат.
      Спасибо за ваш вопрос и хорошего вам дня!

  • Юрій Назаркевич
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 1001-2000

    Що за дикість не можна замовити зубні щітки разом з додатковою гарантією на 2 роки, бо вони на різних складах, за щітки доставку не платиш а за кусок бумаги маю платити ще 60 грн?

    • Представник бренду

      Добрий день, Юрію! Нам прикро, що наразі у вас виникло незадоволення процесом доставки та її вартістю. Це питання (або скаргу) слід адресувати представникам магазину Розетка (їх контакти за посиланням посилання). Щиро вдячні за Ваш відгук. Гарного дня!

  • Денис Пирський
    • Продавець: Rozetka
    • Диапазон цены услуги: 3001-4000

    По вашій гарантій безкоштовно тільки ремонт чи запасні частини теж?

    • Представник бренду

      Добрий день, Денис! Наша послуга надає безкоштовний ремонт по гарантійним випадкам(включаючи запасні частини, які необхідні для ремонту). Дякуємо вам за ваше запитання та хорошого вам дня!