Відгуки покупців про Подовження гарантії на 2 роки ПТ (200-1000) 62

Фотографії та відео покупців

  • Подовження гарантії на 2 роки ПТ (200-1000) фото від покупців 1
  • Подовження гарантії на 2 роки ПТ (200-1000)
  • Подовження гарантії на 2 роки ПТ (200-1000) фото від покупців 2
  • Подовження гарантії на 2 роки ПТ (200-1000) фото від покупців 3
  • Подовження гарантії на 2 роки ПТ (200-1000) фото від покупців 4
  • Подовження гарантії на 2 роки ПТ (200-1000)

Є що розповісти про товар?

Цікавить додаткова інформація?

  • Елизавета
    • Продавець: Rozetka

    Вообще непонятная вещь эта гарантия, заказала ее к щётке. Во первых 2 разных заказа. На пункте самовывоза не поняла как оформить именно мою и продали мне другую. Чек на нее не дали, но вроде регистрировали что-то в базе.

    Переваги:
    Возможная защита
    Недоліки:
    Сутки с доставкой, регистрацией. Не выдали чек на кассе
    • Эксперт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

  • Дмитрий Чернявский
    • Продавець: Rozetka

    Корисна річ. Головне - одразу після придбання зареєструвати на сайті.

    • Представитель бренда

      Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук.

  • Владислав Гурский
    • Продавець: Rozetka

    Удобно сделали магазин самовывоза в Бояре.
    Не удобно что расширенные гарантии от Розетки, например, на дорогой фэн нельзя выбрать доставку в тот же магазин самовывоза в Бояре, что был выбран для фэна. Пришлось заплатить дополнительно 59 грн за доставку почтой или курьером бумажек гарантии к фэну.
    Сделайте возможность выбора адреса доставки для расширенных гарантий от Розетки в ваш магазин самовывоза в Боярке, чтобы забирать его вместе с товаром!

    • Представитель бренда

      Добрий день, Владислав! З питань доставки та отримання товару необхідно звертатись до представника магазину, адже логістика знаходиться в їх зоні компетентності. Просимо вам змінити чи видалити відгук, оскільки він фактично не має відношення до пакета послуг. Дякуємо!

  • Вика
    • Продавець: Rozetka

    покупала гарантию к блендеру. все понравилось. зарегестрировала на сайте - дало гарантию на 2 года. на деле еще не пробовала. вопросов нет

    Недоліки:
    долго регестрировала на сайте. мелким шрифтом написан код для регистрации. много потратила времени на разборки.
    • Представитель бренда

      Добрый день! Регистрировать сервис продления гарантии не обязательно, главное это сохранять чек и сам сертификат.

  • Шкелебей Олександр
    • Продавець: Rozetka

    Жах. Тільки в результаті моїх погроз звернутися в правоохоронні органи, отримав назад від цієї горе компанії поламаний зволожувач, який вони не спромоглися відремонтувати, і повернення коштів за сертифікат так званої гарантії на 2 роки.

    Переваги:
    Не побачив
    Недоліки:
    Продавець не виконує взяті на себе зобов"язання
    • Представник бренду Support.ua

      Доброго дня, Олександре! Нам шкода, що у Вас склалися негативні враження від нашого сервісу. Разом з тим, як ми бачимо з історії за вашою заявкою, ви оформили замовлення на ремонт зволожувача повітря. Після проведеної діагностики ми вам повідомили, що буде ремонт гідросистеми. Але на жаль ремонт не вирішив проблему протікання корпусу. В даній ситуації в рамках купленого вами сервісу передбачений обмін пристрою - компенсація в розмірі 100% вартості пристрою згідно з чеком, сертифікатами магазину. Для проведення компенсації потрібні паспортні дані клієнта. Адже згідно з умовами сервісу, викладених в Додатку № 1 до Договору (на сайті посилання) чітко визначено, що надання послуги обмін здійснюється шляхом укладення договору міни з Виконавцем і надання Замовником копій заповнених сторінок паспорта та ІПН. Зазначені дані потрібні в першу чергу у зв'язку з тим, що Компанія, відповідно до чинного законодавства України, при здійсненні виплат на користь фізичної особи, виступає податковим агентом такої особи та зобов'язується подати відомості про виплати й сплатити податки (згідно із законодавством України операції за договором міни прирівнюються до операцій купівлі-продажу).
      Тобто Компанія, в разі укладення Вами договору міни, була відзвітувати перед податковою.
      Ви відмовились від виплати. Аби у вас не склались негативні враження про нашу роботу, адміністрація ТОВ "САППОРТ.УА" узгодила видачу компенсації вам без надання документів, що було оголошено в телефонному порядку. Але ви сприйняли цю інформацію негативно, і відмовились від компенсації та в такій формі. Ми домовились повернути вам пристій без ремонту і повернути кошти за придбану вами послугу, шляхом переведення коштів на банківську карту. Та оскільки ви відправили нам пристій без чека, нам довелось відновлювати цей документ, через інтернет-магазин РОЗЕТКА. Як тільки ми отримали документ (чек), в якому зазначена ціна вартості сертифікату і пристрою, ми відправили вам пристрій Новою Поштою і кошти за придбану послугу. Хочемо наголосити, що доставка пристрою в обидві сторони для вас була безкоштовною.
      Ми визнаємо, що строк закриття вашого замовлення трохи затягнувся, і просимо вибачення за це. Нам жаль, що у вас склались негативні враження нашу роботу. Ми візьмемо до уваги всі ваші конструктивні зауваження для підвищення якості та швидкості нашої роботи в майбутньому. Вдячні за ваш відгук. Гарного дня!

  • Шкелебей Олександр
    • Продавець: Rozetka

    24.09 19 року я придбав на сайті розетка.юа зволожувач повітря, разом з подовженням гарантії на 2 роки від Саппорт .юа . Зволожувач поламався, гарантія від Розетки закінчилась, тому  я змушений був звернутись до Саппорт юа. Я зв'язався з ними в вайбері потім зателефонував, вияснив порядок дій. Спочатку все було добре, але коли компанія Саппорт юа, прислала мені повідомлення про те, що я разом з поламаною річчю повинен їм вислати копію свого паспорта і кода - я відмовився, бо не вважаю, що для того, щоб поремонтувати поламаний зволожувач – потрібні мої персональні дані.  В результаті, я вислав в компанію Саппорт.юа  сам зволожувач  WETAIR MH-250+ гарантійний талон+ копію іхнього сертифіката.
    Відправка відбулася 27.09.2020 року. 14.10 2020 року мені подзвонив менеджері повідомив, що зволожувач відремонтувати не можна, тому вони хочуть повернути мені вартість зволожувача, а для цього потрібен мій паспорт,  я не мав можливості довго розмовляти, тому поклав трубку. Пізніше, я передзвонив в компанію Саппорт.юа за номером 044 390 03 30 для того, щоб прояснити ситуацію, і сказав, що мені не потрібна їхня компенсація, мені потрібно, щоб вони виконали взяті на себе зобов'язання по гарантійному ремонту і  відремонтували мій поламаний прилад. Якщо вони не здатні виконати взяті на себе зобов'язання по гарантійному ремонту, в такому випадку компанія Саппорт юа повинна повернути мені мій зволожувач WETAIR MH-250, а також компенсували мені кошти які я потратив на покупку цієї липової гарантії. На що співробітниця Саппорт юа, в хамськів формі сказала, що якщо я не хочу відправляти їм свій паспорт, то це мої проблеми, а кошти мені повертати не будуть, бо компанія провела діагностику мого зволожувача, тобто працювали люди, і тому подібне. А в кінці, взагалі кинула трубку.

    Неприємно вражений таким ставленням зі сторони Саппорт юа, я змушений був зверутись в сервісний центр Розетки, з проханням вплинути на недобросовісного продавця, у випадку бездіяльності Розетки я повідомив, що буду звертатись до правоохоронних органів з заявою на компанію Саппорт.юа , яка на мою, не займається виконанням взятих на себе зобов”язань по ремонту техніки, а обманним методом збирає особисті дані громадян України.
    Наступного дня, мені подзвонив представник компанії Саппорт юа, і повідомив, що мені пришлють мій зволожувач і повернуть кошти. Взяв у мене номер карти, номер відділення Нова пошта, і пропав. Через 7 днів, я вирішив уточнити, коли я отримаю зволожувач і кошти, мені сказали, що протягом 5 робочих днів. Я сказав, що завтра, закінчується строк 5 робочих днів, і якщо я не побачу відправлення і переказ коштів, то буду змушений звернутись до правоохоронних органів. Наступного дня я побачив відправлення в мобільному додатку, а кошти були переказані на мою карту.



    Закликаю сервіс Розетка юа відмовитись від співпраці з цим недобросовісним продавцем.

    Переваги:
    Відсутні
    Недоліки:
    Продавець не виконує взяті на себе зобов"язання
    • Представник бренду Support.ua

      Доброго дня, Олександре! Нам шкода, що у Вас склалися негативні враження від нашого сервісу. Разом з тим, як ми бачимо з історії за вашою заявкою, ви оформили замовлення на ремонт зволожувача повітря. Після проведеної діагностики ми вам повідомили, що буде ремонт гідросистеми. Але на жаль ремонт не вирішив проблему протікання корпусу. В даній ситуації в рамках купленого вами сервісу передбачений обмін пристрою - компенсація в розмірі 100% вартості пристрою згідно з чеком, сертифікатами магазину. Для проведення компенсації потрібні паспортні дані клієнта. Адже згідно з умовами сервісу, викладених в Додатку № 1 до Договору (на сайті link) чітко визначено, що надання послуги обмін здійснюється шляхом укладення договору міни з Виконавцем і надання Замовником копій заповнених сторінок паспорта та ІПН. Зазначені дані потрібні в першу чергу у зв'язку з тим, що Компанія, відповідно до чинного законодавства України, при здійсненні виплат на користь фізичної особи, виступає податковим агентом такої особи та зобов'язується подати відомості про виплати й сплатити податки (згідно із законодавством України операції за договором міни прирівнюються до операцій купівлі-продажу).
      Тобто Компанія, в разі укладення Вами договору міни, була відзвітувати перед податковою.
      Ви відмовились від виплати. Аби у вас не склались негативні враження про нашу роботу, адміністрація ТОВ "САППОРТ.УА" узгодила видачу компенсації вам без надання документів, що було оголошено в телефонному порядку. Але ви сприйняли цю інформацію негативно, і відмовились від компенсації та в такій формі. Ми домовились повернути вам пристій без ремонту і повернути кошти за придбану вами послугу, шляхом переведення коштів на банківську карту. Та оскільки ви відправили нам пристій без чека, нам довелось відновлювати цей документ, через інтернет-магазин РОЗЕТКА. Як тільки ми отримали документ (чек), в якому зазначена ціна вартості сертифікату і пристрою, ми відправили вам пристрій Новою Поштою і кошти за придбану послугу. Хочемо наголосити, що доставка пристрою в обидві сторони для вас була безкоштовною.
      Ми визнаємо, що строк закриття вашого замовлення трохи затягнувся, і просимо вибачення за це. Нам жаль, що у вас склались негативні враження нашу роботу. Ми візьмемо до уваги всі ваші конструктивні зауваження для підвищення якості та швидкості нашої роботи в майбутньому. Вдячні за ваш відгук. Гарного дня!

  • Сергій Торохтій
    • Продавець: Rozetka

    будь-яка соковижималка такої ціни та якості в ходу до 5 років, а додаткова гарантія - то непотрібна річ для неї (як показав досвід)

    Переваги:
    відповідає опису
    Недоліки:
    це лишня функція для цього товару
    • Представник бренду Support.ua

      Доброго дня, Сергій! Як показує статистика, додаткова гарантія не є лишньою для такого роду товарів. Ми дуже раді, що з вами не трапилася халепа та вам не довелося скористатися даним сертифікатом. Гарного дня!

  • Ирина Марценюк
    • Продавець: Rozetka

    Покупала гарантию на 2 года к чайнику, пока не воспользовалась, но приобретала ранее такую гарантию к другому чайнику,тогда воспользовались 2 раза и без проблем меняли чайник (т.к. ремонту уже не подлежал).
    Но в этот раз был конфуз с её получением - звонила на горячую линию т.к. при получении просто ее не обнаружила, а мне отвечают ее 100 % отправили. Все бы ничего но я ее нашла в таком месте где б и не подумала) Ее упаковали ПОД коробку чайника,и прикрыли тонкой картонкой. Почему не сбоку, не сверху чайника а ПОД?? Бесплатный квест "Найди гарантию"?)) Только прийдя домой когда сняла упаковочную пленку отпала та картонка и выпала гарантия.

    Переваги:
    Выручает при поломке, гарантия на 2 года нужна любому чайнику)
    Недоліки:
    Найди её если сможешь)
    • Представник бренду Support.ua

      Добрый день, Ирина! Благодарим вас за оставленный отзыв. Нам очень приятно знать, что у нас есть постоянные клиенты. Если вдруг что, ваш чайник в надежных руках)

  • Помаранский Валентин Иванович
    • Продавець: Rozetka
    • Представник бренду Support.ua

      Дякуємо, що оцінили наш сервіс)

  • Виктория Ижак
    • Продавець: Rozetka

    Добрый вечер наконец то получила обе гарантии спасибо вам большое

    Переваги:
    Гарантией довольна