Офісні меблі — це не тільки набори столів і крісел, а й архівні шафи, без участі яких не можна налагодити роботу жодного підприємства. Попри свою назву, меблі для зберігання паперів використовується не тільки в архівних установах. Вони призначені для впорядкування і надання доступності інформації, що зберігається на паперових носіях. Процес переходу на електронний документообіг вже запущений, але поки без них ще не обходиться жодний офіс. Бухгалтерська документація, юридичні справи, договірна робота будь-якого підприємства — це тисячі сторінок друкованого тексту, які потрібно зберігати і за необхідності ними легко користуватися. Для цього дизайнери й конструктори офісних меблів придумали масу рішень — від простих до складних систем зберігання паперів.

Різновиди архівних шаф

Меблі для зберігання паперів виготовлюється з металу. Цей матеріал міцний і здатний витримувати велику вагу численних документів під час зберігання тривалий час. У меблів є конструктивна особливість. Вона може бути зварений, тобто суцільна. Після виробництва переміщати шафу можна тільки в складеному вигляді. І ще один тип — розбірні конструкції. Вони монтуються безпосередньо на місці встановлення. Під час переїзду такі меблі легко розкласти на елементи, транспортувати й скласти заново.

Є класифікація шаф за кількістю дверей. Найбільш дрібногабаритні — це конструкції з однією стулкою. Вони підійдуть для використання в окремому кабінеті обраною кількістю людей. Канцелярські дводверні шафи — конструкція більш містка. У ній можна розмістити не тільки папки для документів, а й допоміжне приладдя для роботи з паперами. Меблі з чотирма дверними стулками — найбільш місткі У таких секціях вміщається велика кількість паперів, канцелярське приладдя та інші цінні речі. Зручні шафи з тамбурними дверима. Через те, що стулка в них не відкривається, а відсувається, економиться місце в приміщенні. Такі меблі можна ставити поруч із робочим столом. Папери для роботи діставати зручніше й немає необхідності в додаткових рухах. Все буде під рукою. Альтернативою такої конструкції можуть бути шафи з дверима жалюзі. Вони також не вимагають багато місця і зручні у використанні.

Замки для металевих архівних шаф

Залежно від важливості документів, що зберігаються в офісі, вибирають надійність системи зачинення. Найпростіші — це «поштові» замки. Їх встановлюють на металеві меблі, де зберігається не особливо важлива документація або речі співробітників. Дверцята з такими замками слугують для захисту від сторонніх очей, забруднень із зовні на нетривалий термін.

Для важливої архівної інформації використовують системи зачинення з класом секретності А. Виробники гарантують, що можливість підбору ключа до такого замка становить 50 тисяч до одного. Є системи, що забезпечують повтор через 250 тисяч моделей. Їх використовують для зберігання бухгалтерських документів. Особливість таких систем у тому, що ключ міститься у замковій щілині завжди доти, поки дверцята не зачиняться. Складні системи зачинення з ригелями забезпечують надійність зберігання, порівняну із сейфами. Дверцята фіксуються стрижнями і їх неможливо відігнути.

Варіанти меблів для офісу

Відгуки працівників бухгалтерських та архівних служб підприємства говорять про зручність архівних шаф картотечного типу. Їхня конструкція дає можливість систематизувати документацію. Впорядкувати її можна за призначенням, за алфавітним порядком, за датою складання. Працювати з таким архівом завжди простіше, ніж шукати папери у звичайній переплетеній підшивці. Конфігурація ящиків найрізноманітніша. Їх підбирають за форматом документації. Зачиняються ящики одночасно одним механізмом.

До металевих меблів для архівів ще належать пересувні стелажі. Це конструкції з ящиків для паперів, встановлені на пересувні платформи. Вони, так само, переміщаються на рейках. Рухаються платформи без будь-яких зусиль за допомогою штурвала. Таке рішення зберігання документів підходить для установ, де документація накопичується швидко. У разі правильного розміщення меблів економиться понад 60% простору приміщення.

Показати ще 39 товарів