- Юлия МакогоненкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Куда обращаться если через 2 месяца перестала работать?
Заблокировалась при стирке,при отключение все равно не открывается.
Стук при наборе воды. - Галина КожевніковаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрый день. Какие документы на машину я получаю при курьерской доставке?
- ольга власенкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день. В мене питання за гарантійний талон. Машинка доставлена кур'єром без талона. Щось змінилося в сервісному обслуговуванні на можливі поломки?
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням посилання
- Єгор УдовиченкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго вечора, підкажіть будь ласка чи розбірний в данній моделі бак
- Світлана ШпеникВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня. Чому мені пише , що оплата скасована? З моєї карточки зняло першу оплату.
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Приносимо свої вибачення за спричинені незручності. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням.
- Анастасія СітченкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго Вечора. Кнопки там де віконце сенсорні?
- Кирило Ляхов
Ні
- Юрий ЗаморокаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня, скажіть чому після 20-ти стірок, машина вкл але воду не закачуює,на всіх режимах просте гудить як трансформатор!
- Представник бренду
Добрий день, Юрію!
Якщо зараз не подається вода, зверніться, будь ласка, в техпідтримку бренду за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
- Анжелика МарченкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрый день,как обратиться в сервисный центр, течет машинка,куплена 8 ноября 2024г
- Представник бренду
Добрий день! Шкодуємо, що ви зіткнулися зі складністю при використанні пристрою, рекомендуємо звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00.
Технічний чат: посилання
Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
- Богдан СмичокВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня. Максимальна температура прання?
- Представник бренду
Вітаю! Діапазон температур : Холодна / 20°C / 40°C / 60°C / 90°.
- Люба ФирсоваВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий ранок, чи йде до машини шланг?
- Представник бренду
Добрий день! У комплекті йдуть шланги для підключення.
- Свістельницька ГалинаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день я замовила в вас машинку хочу до тої машинки чохол можна замовити щоб підходив до неї.Будь ласка
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Дякуємо за звернення. На жаль, чохлів до пральних машин немає в асортименті.
- ИринаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Скільки літрів води за одне прання?
- Представник бренду
Добрий день! Споживання води (за цикл) 42 л.
- Даша МосенцоваВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня, чи є ризиновий патрубок той що іде з резервуара там де порошок в сам барабан бо рідний лопнув
- Переваги:
- Гарна машинка
- Недоліки:
- Немає
- Представник бренду
Добрий день, Даріє!
Якщо виникла несправність, зверніться, будь ласка, на гарячу лінію бренду за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
- АннаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрый день.
Ваша доставка до дверей. А если установить машинку, какая будет стоимость ? - Ірина ПоліщукВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий вечір ! В чому може бути причина , якщо витікала вода з машинки під час прання ?
- Представник бренду
Добрий вечір, Ірино!
Причиною витоку води може бути неправильне підключення, розгерметизоване з'єднання, надмірний тиск води у системі тощо. Просимо звернутися на гарячу лінію бренду за номером 0 800 50-20-00 для детальної консультації. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00, дзвінки на вказаний номер безкоштовні. - Віталій Сарабун
А на якій висоті саме вікно?
- Валерия БиреваВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Получили вчера машину, сегодня включили для тестирования - горит ошибка 5с, Машина не сливает воду! Думали что то со сливом, но предыдущая машина сливала нормально. Пробовали просто в ванну опустить сливной шланг - выбирали другой режим, все пробовали - ошибка горит. КАКИЕ МОИ ДЕЙСТВИЯ?!
- Представник бренду
Добрий день, Валеріє!
Якщо помилка не зникла, зверніться, будь ласка, для консультації за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
- Надточеєв ІванВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня, підкажіть будь ласка, чи потрібно проводити калібрування після встановлення до першого запуску пральної машини. Дякую.
- РоманВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Проконсультуйте!!! Якщо замовлення зроблене і зазначена доставка з виносом на 5 поверх, це гарантує дійсно доставку Новою Поштою на 5 поверх до квартири?? Чи все залежить від самої Нової Пошти??? Дякую!!!
- Ольга
Доброго дня. Вам підняли до квартири?
- РоманВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго вечора!! Проконсультуйте будь ласка! Цікавить:
1. Привіт від мотора на барабан - ремінь?
2. Барабан розбірний?
Дякую!- Представник бренду
Вітаємо, Романе!
Рух від мотора передається барабану ременем, тобто передача ремінна. Це дозволяє додатково не зменшувати об'єм барабана завдяки відсутності мотора прямо на осі.
Щодо розбірності, мабуть, питання про бак, бо саме від його конструкції залежить складність заміни хрестовини або підшипників за потреби. У моделі розбірний бак, що спрощує обслуговування машини.
У разі виникнення інших питань звертайтесь, будь ласка, за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
- Олександр ШадюкВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Наберіть будь ласка мене,замовили пральну машину,привезли , сказали гарантія в середині,а там нічого не було, дякую
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Приносимо свої вибачення за спричинені незручності.
За необхідності, гарантійний талон можливо сформувати в особистому кабінеті.
Для цього, будь ласка:
- авторизуйтеся на нашому сайті чи в додатку;
- перейдіть за посиланням або відкрийте розділ "Мої замовлення" в додатку;
- виберіть необхідне замовлення, натисніть напис «Гарантійний талон»;
- виберіть товар та натисніть "Завантажити";
- дочекайтеся завантаження файлу.
Деталі за посиланням .
- Дмитрий РябенкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня. Підкажіть, чи необхідно для гарантії від виробника на двигун реєструвати пральну машину на офіційному сайті?
- Представник бренду
Добрий день, Дмитре!
Гарантія на мотор не потребує реєстрації на сайті. Зберігайте, будь ласка, друкований або електронний чек та не видаляйте з корпусу наліпки з серійним номером.
У разі виникнення інших питань звертайтесь за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
- Андрей ЦарёвВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня. У мене питання до виробника. Нещодавно придбав цю машинку. Але знову почались відключення е/е. Є дома генератор номінальною потужністю 2.8 (3.2 кВт максимально). Чи буде його достатньо для роботи даної пралки? Дякую.
- Представник бренду
Добрий день, Андрію!
Так, Вашого генератора достатньо для живлення пральної машини. Її номінальна потужність за напруги 220-240 В складає від 1,8 до 2,1 кВт. При цьому якщо прати у холодній воді (не обирати 20*, 40*...t*, а лишати параметр без нагрівання), тобто зі сценарієм без вмикання тену, потужність складатиме всього приблизно 0,4 кВт.
У разі виникнення інших питань до бренду звертайтесь, будь ласка, за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
- Скригунець ІванВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня... Можете мені скинути фіскальний чек, треба для гарантійного обслуговування
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Чек можна завантажити з особистого кабінету.
- Владимир РашевскийВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий ранок. Замовив машинку, але не вгадав по висоті. Машинка треба під столешницю, зі зьємною кришкою висота максимум 82 см. Як її обміняти або повернути?
- Оля
зверніться до підтирмки через чатбот
- Илона ПритулаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго вечора. Чи можу я у вас замовити електроклапан впускний до цієї машинки?
- Максим ЛадныйВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день бак розбірний ?
- Представник бренду
Добрий день! Бак розбірний.
- Дмитрий НегрейВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Как скачать чек? Не положили.
- Інна
напишіть до чатботу
- Ирина ЯцукВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня, яка товщина вікна?
Просто машинка буде стояти в ніші і повністю не відкриватися- Представник бренду
Добрий день, Ірино!
При монтажі пральної машини у ніші рекомендується враховувати декілька параметрів:
- 40 см — це тільки глибина кришки й не враховує виступів люка;
- 44 см — це повна глибина корпусу пральної машини з урахуванням виступа люку і саме цей розмір рекомендуємо брати для планування розміщення машини у ніші;
- 88,5 см — це глибина машини з урахуванням відчиненого люка на 90 *, тобто глибина люка за повного відчинення складає 44,5 см.
У разі виникнення інших питань звертайтесь, будь ласка, для консультації за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
- Дмитро ФедоренкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Здрастуйте, нужно быстро постирать вещи в большом объёме, могуили я это сделать в режиме быстрой стирки 15 минут, в инструкции сказано на ней стирать до 2кг,ничего страшного не случится?
- Представник бренду
Добрий день, Дмитре!
Більше завантаження не призведе до технічних проблем, але результат прання буде незадовільним.
Пояснюється це тим, що програма "Прання за 15 хв" призначена не стільки для прання, скільки для освіження речей і це логічно, бо з 15 хвилин набір води, полоскання та віджим займуть приблизно 2/3 часу і на саме прання лишиться до 5 хв. Якщо ми за таких умов ще й збільшимо вагу завантаження, повний барабан речей не встигне рівномірно просочитися водою та зазнати потрібного механічного тертя під час руху центрифуги. Тому наша рекомендація — не додавати у цьому режимі більше речей, аніж пропонується в інструкції та використовувати інші програми для більшого завантаження.
У разі виникнення питань звертайтесь, будь ласка, для консультації за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
- АндрійВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день. В інструкції вказано, що при виборі програми "Бавовна е" має встановлюватися температура 20 градусів. Та під час вибору температури на самій пралці можна встановити тільки 40 і вище. Чому так відбувається?
- Представник бренду
Добрий день! Рекомендуємо звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00.
Технічний чат: посилання
Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
- ВікторіяВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрый день! Подскажите, сколько литров воды использует стиральная машина за цикл стирки?
- Представник бренду
Добрий день, Вікторіє!
Витрати води на цикл залежать від обраної програми та об'єму завантаження, що враховується машиною для розрахунку тривалості прання та необхідного об'єму води для подачі в бак. Проте якщо розглядати стандартний тестовий показник витрат на цикл, який зазвичай вказується виробниками, то для моделі він складає 42 л/цикл.
У разі виникнення інших питань звертайтесь, будь ласка, для консультації за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00
- Хлиста РоманВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня.
Купив цю машинку і почав встановлювати.
Робив все по інструкції. Розкрутив транспортні болти. Коли почав витягувати резинки, то почув звук, ніби щось впало зверху до самого низу. Так було 2 рази.
Шо це може бути і чи вплине це на роботу?
Додаю фото розкручених болтів і резинок.- Хлиста Роман
Питання вирішив.
Виявилось, що це пластикові деталі із заглушок. При відкручуванні транспортних болтів вони повідвалювались. А так, як машинка з низу без кришки, то вони попадали на підлогу.
Машинку підключив і вона вже пере лахи)
Поки задоволений.
- Лариса ТолкачеваВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрый день, скажите пожалуйста,если заказываешь подключение,его делают сразу при получении?
- МаріяВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Чи є в цій пральній машині захист від протікання?
- Представник бренду
Добрий день, Маріє!
Шлангу аквастоп або датчика індикації вологи на дні корпусу у моделі не передбачено, але всі машини мають інший захист від потенційно можливого протікання — за часом наповнення бака.
Якщо за визначений системою час не набирається потрібний для прання рівень води, машина розцінює це як витік води й подача води припиняється, тобто логіка реакції машини буде схожа на дії, коли пристрій передбачає шланг аквастоп або датчик на дні корпусу.
- ОлександрВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день. Манжета гумова протікає, бо відірвався маленький шматок гуми. В інтернет магазинах питають номер манжети, не скажете який її тип і номер? Чи де можна замовити і поміняти?
- Представник бренду
Добрий день, Олександре!
Номер манжети для пошуку — DC81-01831A. Замовити заміну разом із монтажем можна в авторизованих сервісних центрах. Заявки на ремонт приймаємо щодня за безкоштовним номером 0 800 50-20-00 з 07:00 до 22:00 години.