Великий зимовий розпродаж. Знижки до 55% з 15 по 21 січня

Питання покупців про Кавомашина SAECO Xelsis SM7685/00

Код:  24736240
Цікавить додаткова інформація?
  • Сергій Муляр
    Продавець: Rozetka

    Чому немає в меню української мови

    Недоліки:
    Дорого, немає української мови
    • Представник бренду

      Добрий день, Сергій! Дякуємо за Ваше запитання. Продукція Компанії, зокрема кавові машини Philips, є імпортованою в Україну і виробляється на заводах Philips у різних країнах та реалізується в багатьох країнах. Виготовлення окремого меню та дисплею для кожної окремої країни збільшить ринкову вартість продукту для кінцевого споживача. Отже, в данний час, виробник застосовує прийнятну для українського ринку практику винесення інформації щодо користування продукцією в Інструкцію українською мовою, адже сьогодні у чинному законодавстві не вимагається вказувати написи українською мовою на самому продукті. Щодо зобовязань по інтерфейсу програмного забезпечення продуктів відповідно до ЗУ Про забезпечення функціонування української мови як державної, то вони вступають в силу 16 липня 2022 року.

  • Олена
    Продавець: Rozetka

    Чи можливо в один профіль зберегти декілька напоїв із однаковою назвою, але із різним налаштуванням смаку ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олено! Дякуємо за Ваше запитання. В 1 профілі можна зберегти тільки 1 рецепт кожного з 15 напоїв. Якщо потрібні інші настройки одного і того ж напою, можна їх налаштувати в іншому профілі. У даній моделі кавомашини 8 профілів. Можна в кожному ыз них налаштувати один і той же напій по різному. Вийде 8 різних напоїв з однією назвою.

  • Olena
    Продавець: Rozetka

    Питання до представників.
    Де можна знайти інформацію про найновішу кавомашину в модельній лінії Xelsis? Мені зустрічались моделі SM7683/10 , SM7680/00, SM7581/00 і декілька інших, які за характеристиками дуже схожі.
    Також, мені зустрічалась інформація про те, що старіші моделі мали проблему із рівнем температури приготовленого напою.
    Чи виправлена дана проблема?

    • Представитель бренда

      Доброго дня, Olena! Дякуємо за Ваші запитання. Вся інформація про доступні продукти доступна на нашій офіційній сторінці. Для консультації з проводу різниці, а також в разі виникнення додаткорвих запитань Ви також можете написати нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image