Питання покупців про Фен RZTK HD 232 AC motor Ionic PRO

464 відгуки Код:  254505881
Цікавить додаткова інформація?
  • Довгодько Аліна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Яка швидкість видуваємого повітря?

    • Представник бренду

      Добрий день, Аліно! Показник продуктивності в цій моделі фену для волосся становить 80 куб. м/год. Дякуємо, що цікавитесь технікою нашого бренду!

    • Ілля Лівшун

      Питання було про швидкість видуваємого повітря, ви вказали про кількість, це різні величини.

    • Представник бренду

      Іллє, зазначена характеристика є основною для подібних пристроїв. Відповідно, була вказана нами у відповіді.

  • Ирина Косткіна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня підкажіть як зв'язатись щоб здати в ремонт фен. Бо перестав працювати вентилятор і гріється не дуже повітря і смердить

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірино! Для того, щоб можна було розпочати процедуру сервісного обслуговування, зверніться, будь ласка, до найближчої точки видачі ROZETKA або скористайтесь інформацією у наступному матеріалі:
      посилання
      У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Аліна Велика
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Зробила замовлення 21 листопада, очікувана дата прибуття до точки видачі 22 листопада, сьогодні вже 24, а посилки ще немає, не розумію чи очікувати взагалі

    • Представник бренду

      Добрий день, Аліно! Прикро, що виникла ця ситуація. З питання замовлення, будь ласка, зверніться в чат-бот служби підтримки в Telegram: посилання. Вибачте за спричинені незручності!

  • Александр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Тоді через який час має зникнути неприємний запах пластику? І якщо не зникне, чи можна буде повернути товар наприклад через місяць?
    Нажаль є вже досвід з іншим брендом (автокомпрессор) у якого запах пластику не зник.

    Дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Запах повинен зменшитись через декілька використань приладу, а потім і зовсім зникнути. Якщо ще не минуло 14 днів із моменту придбання, Ви можете повернути товар згідно з чинним законодавством (він має бути в належному стані та відповідному пакуванні). У разі виникнення додаткових запитань Ви також можете звернутися за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти. Дякуємо за Ваше зацікавлення продукцією нашої торговельної марки. Бажаємо успішних придбань!

  • Александр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Планували придбати даний фен, але після перегляду при отриманні, відчули дуже різкий та неприємний запах пластику. Прошу уточнити чі це характерна ознака для всіх виробів цієї моделі?
    Дякую!

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Специфічний запах нового товару з упаковки зникне через певний час користування. Дякуємо, що зацікавилися продукцією нашої торговельної марки. Бажаємо успішних придбань!

  • Алиса
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи буде ще в наявності?

    • Представник бренду

      Добрий день, Алісо! Нове постачання фенів цієї моделі очікується у вересні поточного року. Будь ласка, натисніть на "Повідомити, коли з’явиться", щоб отримати повідомлення про надходження в продаж. Дякуємо за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Бажаємо вдалих придбань!

  • Алиса
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Коли буде в наявності?

    • Представник бренду

      Добрий день, Алісо! Нове постачання фенів цієї моделі очікується у вересні. Будь ласка, натисніть на "Повідомити, коли з’явиться", щоб отримати повідомлення про надходження в продаж. Дякуємо за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Бажаємо вдалих придбань!

  • Тимур Джумадилов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Когда появится в продаже ? Возможно другие модели?

    Переваги:
    Хочу уточнить
    Недоліки:
    Хочу приобрести
    • Представник бренду

      Добрий день, Тимуре! Нове постачання фенів цієї моделі очікується наприкінці літа поточного року. Будь ласка, натисніть на "Повідомити, коли з’явиться", щоб отримати повідомлення про надходження в продаж. Дякуємо за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Бажаємо вдалих придбань!

  • Артур М.
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    вітаю, в мене одного відчувається запах гарі (горілого пластику) кожного (!) разу при вмиканні? та навіть якщо він холодний та викл.
    і це при тому, що на максимум не вмикаю та й користуюсь до 5 хв, бо швидко волосся сохне.
    Явний брак чи в усіх так?

    • Представник бренду

      Добрий день, Артуре! Певний запах пластика може спостерігатись у кількох ситуаціях: коли це новий товар; під час фактичної роботи фена та при остиганні – отже це не є проявом браку або дефекта. В цій моделі корпус виконаний з термостійкого матеріалу, що повністю нівелює наслідки від перегріву. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

    • Артур М.

      вітаю, РЗТК. Товар з жовтня 2022р, тобто 7-8 міс. Запах як був перші дні так і зараз.

  • алена шульга
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чому немає Відділення 2,вул.Ярослава Мудрого ,373. м.Корсунь -Шевченківський
    Для доставки?
    Завжди замовляю все на цю адресу.

    • Представник бренду

      Добрий день, Альоно! Із питань замовлення, доставки або оплати зверніться, будь ласка, до чат-боту служби підтримки в Telegram:
      посилання

  • Киря
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Как отменить оплаченный заказ? Нету кнопки

    • Інна

      до чат боту напишіть

    • Представник бренду

      Добрий день! Із питань замовлення, доставки або оплати можна звернутися в чат-бот служби підтримки в Telegram:
      посилання

  • Олена
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вибачте, а це нормально,що корпус вібрує при роботі, це у всіх так, чи може це несправність та варто повернути?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Дякуємо Вам за покупку фена RZTK цієї моделі. Для з’ясування обставин ситуації, що склалася, і вирішення Вашого питання, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти!

  • Артур
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня
    Маю цю модель у користуванні, помітив ньюанси:
    1- навіть коли він вже холодний чи взагалі не працював , відбувається запах гарі, горілої пластмаси, це норм ?
    2- розположення кнопок вибрано не вдале: через їх кількість фен не зручно тримати , постійно якусь натискаєш. Ще й немала вага , через що тримати треба міцно

    • Представник бренду

      Добрий день, Артуре! Дякуємо за придбання фена від RZTK і залишений відгук. Ваша думка важлива для нас, а побажання будуть враховані для вдосконалення продукції в майбутньому. Така вага обумовлена професійним призначенням цього пристрою. У разі виникнення будь-яких запитань щодо експлуатації, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти!

  • Дмитро
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вибирав між цим та більш простими моделями, кіллер-фічами виступили довгий провід та некрашений матовий корпус :)
    Решта - як приємний бонус, і ціна непогана (була).
    В цілому добре, нормальний діапазон режимів та потужний напір повітря, але присутній незначний запах пластику, поклав на балкон.

    П.С. Це норма, що з трьох насадок дві однакові?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитре! Дякуємо за вибір техніки нашого бренду. Дана модель фену комплектується двома концентраторами та одним дифузором, тому у Вас коректний набір насадок. Бажаємо приємного користування на довгий час!

  • Аліна Забродіна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи є в цього фена захист від перегріву, (коли він автоматично вимикається)?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Аліно! Так, в цій моделі передбачений захист від перегріву.

  • Віктор
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, фен забрав, все чудово. Замовляв наложкою. Підкажіть будь-ласка, в коробці не було чеку, де я можу його отримати?

    Переваги:
    Ціна/якість
    Недоліки:
    Не значний запах пластику, коли фен працює, думаю з часом пройде
    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторе! Дякуємо за вибір техніки нашого бренду. Чек Ви можете скачати в електронному вигляді у будь-який зручний для Вас момент в особистому кабінеті, у полі "Мої замовлення". Бажаємо приємного користування на довгий час!

  • Лариса Мягкоход
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    А каким способ выбрать подарок, меня интересуют щипцы для волос

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ларисо! Ознайомитися з асортиментом приладів для укладання волосся бренду RZTK можна, перейшовши за наступним посиланням посилання
      Дякуємо за питання. Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Наталя Малиновська
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Отримала фен! З нього вилетіли такі пласмаски, ще в когось було так?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталю! Для уточнення деталей Вашого випадку, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Людмила Прохорова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    как снять насадку с вена для замены на другую?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Людмило! Дякуємо, що обрали техніку нашого бренду. Якщо у Вас виникла необхідність в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми обов'язково Вам допоможемо!

  • Олег Горбунов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    ионизатор и мотор переменного тока, длинный провод и за такие деньги - зачем платить больше?

    • Представник бренду

      Приветствуем Вас, уважаемый покупатель! Спасибо за отзыв и высокую оценку техники RZTK. Искренне рады, что Вы смогли оценить преимущества данной модели. Желаем приятного использования и отличных результатов!

  • Александр Левченко
    Продавець: Rozetka

    Доброго дня підкажіть будь ласка, якого кольору кнопки ? У відгуках у всіх зелені, а в описі на Ваших фото колір чорний. То іншій фен чи як розуміти ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Поточна партія даної моделі фену з чорними кнопками, замість зелених.

  • Андрій Чупик
    Продавець: Rozetka

    Доброго вечора. Скажіть кнопку холодного повітря потрібно постійно тримати нажатою для сушки холодним повітрям, чи на ній є режим включення та виключенням.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Андрію! Для підтримання подачі охолодженого повітря, відповідну функціональну кнопку необхідно утримувати.

  • Катерина Холстинкіна
    Продавець: Rozetka

    Когда уже появится в продаже??

    • Представник бренду

      Вітаємо, Катерино! Нове постачання фенів цієї моделі очікується найближчим часом. Будь ласка, натисніть на "Повідомити, коли з’явиться", щоб отримати повідомлення про надходження в продаж. Дякуємо за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Бажаємо приємних покупок!

  • Иван
    Продавець: Rozetka

    Когда будет в наличии?

    • Представник бренду

      Добрий день, Іване! Нове постачання фенів цієї моделі очікується наприкінці літа поточного року. Будь ласка, натисніть на "Повідомити, коли з’явиться", щоб отримати повідомлення про надходження в продаж. Дякуємо за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Бажаємо вдалих придбань!

  • иван
    Продавець: Rozetka

    когда будет в наличии

    • Представник бренду

      Добрий день, Іване! Нове постачання фенів цієї моделі очікується наприкінці літа поточного року. Будь ласка, натисніть на "Повідомити, коли з’явиться", щоб отримати повідомлення про надходження в продаж. Дякуємо, що зацікавилися продукцією бренду RZTK. Бажаємо успішних придбань!

  • Краковян Максим
    Продавець: Rozetka

    На скільки він гучний?

  • Ірина Мирза
    Продавець: Rozetka

    Здравствуйте!
    Новой почтой не отправляете?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірино! Інформація стосовно доступних способів доставки відображається у вікні під час замовлення товару. Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Олександра Округ
    Продавець: Rozetka

    Чому немає відправлення на відділення НП №75?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександро! Із питань замовлення, доставки або оплати можна звернутися в чат-бот служби підтримки в Telegram:
      посилання
      У разі виникнення додаткових запитань саме стосовно товару, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Ирина Стояновская
    Продавець: Rozetka

    Чи є інформація щодо наявності?

    • Представник бренду

      Добридень, Ірино! Дякуємо за Ваше зацікавлення продукцією бренду RZTK. Поява в продажу цієї моделі фена очікується. Будь ласка, натисніть на кнопку "Повідомити, коли з’явиться" — і Ви отримаєте повідомлення про наявність. Бажаємо приємних покупок!

  • Миша Павленко
    Продавець: Rozetka

    Здравствуйте, когда будет в наличии ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Михайле! Поставка цієї моделі фену очікується наприкінці березня 2022 року. Слідкуйте за оновленням інформації про надходження моделі, натиснувши кнопку "Повідомити, коли з'явиться". Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK!

  • Надежда Кривцун
    Продавець: Rozetka

    Підкажіть будь ласка, чи задня кришка із фільтром з'ємна в цій моделі? Хочу придбати, але знаю, як ці сітки забиваються і не хочеться кожного разу нести у сервіс.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Надіє! Задня кришка з'ємна. Дякуємо за Вашу зацікавленість технікою нашого бренду!

  • Александра Стаценко
    Продавець: Rozetka

    Если заказать в рассрочку, подарок будет?

    • Иван

      вроде нет

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександро! Для уточнення деталей, що стосуються акцій та пропозицій, зверніться, будь ласка, на гарячу лінію відділу продажів ROZETKA, контакти якого можна знайти у наступному посиланні:
      посилання
      Бажаємо якнайшвидшого вирішення Вашого питання!

  • Андрей
    Продавець: Rozetka

    Нагревательный элемент металлический или керамический?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрію! Нагрівальний елемент в цій моделі фену металевий. Дякуємо за Вашу зацікавленість технікою нашого бренду та бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Світлана Панченко
    Продавець: Rozetka

    Получила фен, нет диффузора?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Світлано! Шкода, що трапилась така ситуація. Для вирішення проблеми, що виникла, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Юлия
    Продавець: Rozetka

    Какой объём шампуня который сейчас идёт в подарок при покупке данного фена?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юліє! За інформацією стосовно промоакцій, Ви можете звернутись до відділу продажів, контакти якого можна знайти у наступному посиланні:
      посилання
      Дякуємо за Вашу зацікавленість брендом RZTK!

  • Владимир Базылев
    Продавець: Rozetka

    добрый день. В отзывах пишут что длинный шнур, а вхарактеристиках наптсано что длина 0,64м. разве это длинный? зто ужасно неудобно висеть возле розетки!

    • Представник бренду

      Приветствуем Вас, Владимир! В характеристиках была допущена ошибка, которая уже в процессе исправления. Длина кабеля данной модели фена составляет 2,3 м. Спасибо за внимательность к нашему бренду. Желаем сделать правильный выбор!