Питання покупців про Мультиварка-скороварка ROTEX REPC73-B

153 відгуки Код:  11684131
Цікавить додаткова інформація?
  • Александр Рябинин
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Підкажіть, в режимі тушкування час від часу с клапану (не той що поворотний, а другий, де просто отвір) виходь пар. В інструкції написано що в режимі тушкування пар не повинен виходити. Що робити?

    • Представник постачальника

      Доброго дня!
      Пар не повинен з цього клапану постійно виходити але час від часу він може скидати надлишковий тиск.

    • Александр Рябинин

      Дякую. Ще питання, після виключення таймеру в режимі тушкування зовсім відсутній тиск в середині скороварки. Як я розумію так не повинно бути. Де знаходяться ваші сервісні центри, де отримати інформацію?

    • Представник постачальника

      Таке може бути коли рідина не встигає перетворюватись на пару щоб створити потрібний тиск. Спробуйте підвищити температуру до 105-110 градусів. Список сервісних центрів Ви можете знайти на офіційному сайті.

  • Альона Тернавська
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Скажіть будь ласка чи в данній моделі ємність для збору конденсату?

    • Представник постачальника

      Доброго дня!
      Так, ємність така є.

  • Юрий Штепа
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Придбав мультиварку 73-В, в характеристиках написано чаша 5л, на самій чаші 4л.
    Де помилка?
    Дякую.

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Всі виробники вказують об'єм по вінця.

  • Стрекица Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Купив товар онлайн і заплатив ,при отриманні на новій почті просять заново оплатити товар ??? Як вирішити дану проблему

    • Оленся

      Напишіть до чат боту Розетки

  • Богдан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи є десь в продажу окремо чаші для цієї моделі? Маю таку саму, але старішого дизайну і чаша вже втомилась.
    Керамічна чи антипригарна — несуттєво

    • Алексей Цурихин

      Моя керамічна - за рік - не втомилась - як нова. Хоча й виглядає тонкою та тендітною.

    • Олександр Корчевський
  • Артем
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Дайте, будь ласка, посилання на книгу рецептів для цієї моделі. На сайті Rotex не знайшли.

  • Марьяна Ежевика
    Відгук від покупця. Продавець: Mellov

    Добрий день. Чи є у комплектації ємності(пластикові) для йогурту

    • Продавець Mellov

      Доброго дня. Дякуємо за запитання, нажаль немає

  • Наталия
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Забрала мультиварку, не снимается крышка. Как снять?

    Переваги:
    ?
    Недоліки:
    ?
  • Олександр Гудзь
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Купив мультиварку, є така проблема, є клапан випуску пари і ще є другий, незнаю для чого він але після того як увімкнути програму, та як вода починає закипати через цей клапан весь час починає виходити пар, і в результаті треба довго чекати поки почнеться відлік на таймері, і після завершення готування всередині мультиварки тиску немає зовсім, куди треба звертатися для вирішення цієї проблеми?

    • Виктор
    • Представник постачальника

      Олександре, доброго дня!
      Спробуйте підняти температуру до 100 градусів на цій програмі. Так кипіння буде інтенсивніше та швидше набереться потрібний тиск. Деталі з експлуатації дивіться в інструкції.

    • Світлана Устинова

      Подскажите, вы решили вопрос со своей мультиваркой? У меня такая же проблема. Выходит весь пар, после этого идет отсчет времени, а в реальности готовка не происходит.

  • Кожухарь Наталья
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый вечер. Подскажите если во время готовки я забыла добавить один из продуктов, я смогу это сделать или нет?

    • Представник постачальника

      Наталю, доброго дня! Дякуємо за запитання. Якщо мультиварка-скороварка готує на програмі під тиском (а це більшість програм), то ні, ви не зможете відкрити кришку, поки не спустите пару.

  • Юрий Сушко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Не срабатывает компрессия и отчёт времени в мультиварке. Пар идет со всех сторон. Подскажите, как сделать возврат?

    • Представник постачальника

      Юрію, доброго дня! Дякуємо, що написали.
      Причини можуть бути різні: неправильне встановлення клапану випуску пари або несправність самої мультиварки. На жаль, на відстані ми не можемо виявити причину. Будь ласка, звіртеся з інструкцією. Якщо ви все робите згідно інструкції,але мультиварка не набирає тиск, необхідно звернутися до одного з наших сервісних центрів.
      На мультиварку діє гарантія 24 місяці.
      З повагою,
      команда Rotex

  • Александр Балан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте! Подскажите какая в этой модели чаша? Потому что на фото обычная тефлоновая, а в описании керамическая!

    • Представитель поставщика

      Мультиварка має чашу з подвійним керамічним покриттям. Можливо, на сайті прикріплене фото з іншої моделі. Дякуємо вам за уважність, ми перевіремо і виправимо помилку.

  • Ірина Коханюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Купила мультиварку. Клапан не тримає тиску( положення клапана міняли),відлік хвилин не іде. Куди звертатись?

    • Боря

      сервис

    • Представитель поставщика

      Ірино, доброго дня.
      Скажіть, будь ласка, ваше питання вирішилось? Проблема може бути в тому, що ви не знайшли правильного положення клапану (коли він закритий), тому мультиварка не набирає тиск і не запускається програма.
      Якщо питання не в цьому, ви можете звернутися до одного з наших сервісних центрів. На мультиварку діє гарантія 24 місяці.

  • Виктор Янчук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    а що за кідалово?я заказав скороварку.заказав два види чаю,два кофе.оплатив карткою.мені викінуло що відправлення кофе буде 3.12,відправка скороварки 1.12.,так що за доставку я платив окремо за каждий товар.так як на різних складах.а в вийшло що відправили весь товар 2.12.

    • Эксперт Rozetka

      Доброго дня, Віктор! Дякуємо за звернення, Ваш відгук переданий відповідальному співробітнику для уточнення інформації та вирішення питання.

  • Евгения Сосна
    Продавець: DekaNova-new

    Доброго дня.
    Чи є спеціальна ємкість для функції пароварки?

  • Віталій
    Продавець: Rozetka

    Забавно, що в моделях за 5-8 тис народ не задоволений рядом моментів, а в моделях 1,5-2,5 все клас)

  • Вадим Волков
    Продавець: Rozetka

    Матір купила таку , почитала інструкцію до неї , і після першогож пробного використання , не можемо відкрити , поможіть

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Дякуємо, що написали. Ми приносимо свої вибачення за цю ситацію. Причини можуть бути різні. На жаль, на відстані ми не можемо зробити будь-які висновки. Будь ласка, зверніться ще раз до одного з наших сервісних центрів. Якщо виникнуть питання по роботі сервіс центру, пишіть нам через офіційний сайт, допоможемо розібратися.

  • Yuliia Barysheva
    Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Чи є відправка до Польщі новою поштою ?

  • Анатолий Подорожний
    Продавець: Rozetka

    Время приготовления отзимуете с начала как нажал старт или после срабатывания клапанов то есть при кипении ?
    Время отчета на дисплее с какого периода начинает считать ?

    • Представник постачальника

      Доброго дня, Анатоліє.
      Час приготування стартує після того як набереться потрібний тиск та клапан закриється. Окрім програми смаження.

  • Євген
    Продавець: Rozetka

    Як вказано в інструкції до мультиварки, перед першим приготуванням набрали в чашу води і запустили програму борщ/суп. Вода закипіла. Через 50 хвилин (хоча мала вже через 30) мультиварка програму не закінчила, кришка не блокувалася, з усіх щілин йшов пар та конденсат стікав по корпусу. Яка процедура повернення неробочого приладу в 14-ти денний термін? Куди звертатись та з якими документами?

    • Представник постачальника

      Євгене, доброго дня!
      Причини можуть бути різні. На жаль, на відстані ми не можемо зробити будь-які висновки. Будь ласка, зверніться до одного з наших сервісних центрів, вам там допоможуть. Якщо виникнуть питання по сервісу, пишіть нам через офіційний сайт.

  • Дмитро Рясенчук
    Продавець: thm

    яка потужність? потрібно до 500 Вт для живлення від батарейки

  • Смешко Татьяна
    Продавець: Mellov

    Реально гарантія 14 днів? Чи це помилка. Тільки це стримує від покупки

    • Продавець Mellov

      Доброго дня. 14 днів це від магазину. А від виробника 2 роки

  • Александр Крамарь
    Продавець: Rozetka

    Доброго время суток
    Подскажите, чем отличается REPC73-B от REPC76-B *

    • Олексій

      В 75/76 є ємності для йогурту. В 72/73 нема.

  • Алина Мельниченко
    Продавець: Rozetka

    Можно ли готовить рис или плов ? Не написано на кнопках такого

  • Екатерина
    Продавець: Rozetka

    Добрый. Выбираю мультиварку между моделью 73 - В и 75/76 - В.
    Возник вопрос к представителям бренда : у данной модели 73 - В , есть функция и соответственно ёмкость для сбора конденсата или эта опция доступна исключительно у модели 75-В ( Непонятно , т.к. модели 75/76 одинаковы, кроме чаши , а данная функция в описании указана только у модели 75-В )

    • Представник постачальника

      Доброго дня, Катерино!
      Моделі 72 та 73 відрізняються від 75 та 76 тільки наявністю баночок для йогурту в останніх. Збір конденсату є у всіх.

  • Сергий Мельник
    Продавець: Gresus

    Який об,'єм чаші.

    • Gresus

      5 литров

  • Михаил Ланинкин
    Продавець: Rozetka

    как и на каких режимах можно изменять температуру?

  • Куковинец Дмитрий
    Продавець: Rozetka

    Елена, я на данный момент интересуюсь покупкой данной модели или REPC76-B. Все фото и обзоры которые я смотрел, вижу LED семисегментные индикаторы.

  • Куковинец Дмитрий
    Продавець: Rozetka

    Дисплей - LCD - Это не верная информация.

    • Лена

      вы купили?

  • Саша Александрова
    Продавець: Rozetka

    Здравствуйте ,так есть или нет управления со смартфона?
    Почему тогда в описании характеристик написано что есть?

    • Представник бренду Rotex

      В описі може бути помилка. Мультиваркою не можна управляти зі смартфона.