Плюсовий тиждень на ROZETKA. Знижки до 45%

Питання покупців про Кавомашина PHILIPS Series 3200 EP3243/50

Код:  82040391
Цікавить додаткова інформація?
  • Олександра Кабусь
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня.Що робити коли кавомашина не запускається а світиться цей індекатор.Я все почистила.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександро! Дякуємо Вам за запитання та додане фото! В представленій Вами ситуації, наймовірніше, кавомашина не скинула лічильник, коли ви востаннє спорожнили контейнер для кавової гущі. Завжди чекайте близько 5 секунд, перш ніж установити контейнер для кавової гущі. Тоді лічильник кількості кавової гущі буде скинуто на нуль. Спорожнюйте контейнер для кавової гущі, лише коли кавомашину ввімкнено. Якщо спорожнити контейнер для кавової гущі, коли кавоммашину вимкнуто, лічильник кількості кавової гущі не буде скинуто

  • Александр Стародубцев
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Завжди користувався зернами, але оце купив меленої і чомусь працює через раз. Тобто виставляєш програму лате, затискаєш міцність щоб з'явився індикатор меленої, засипаю 2 ложечки, натискаю робити, молоко взбиває як завжди, але потім просто відкидає жмих і завершує приготування. Еспрессо так само може зробити з 1го разу, а може тільки з другого. З зерен працює все як треба. Що це може бути?

    • Александр Стародубцев

      Розібрався, там треба один скуп, я чогось про це не подумав і кидав 2. Думаю саме через це були проблеми.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо Вам за вибір та запитання! Для приготування кави з попередньо змелених зерен відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та засипте туди одну мірну ложку, без верху, (з комплекту постачання) попередньо змеленої кави. Хочемо зауважити, що якщо засипати більше 1 ложки (тобто більше ніж може поміститися у бункер для меленої кави), то кавомашина не зможе спресувати таблетку та зробить відміну приготування і вся кава викинеться в жмих та в чашку потрапить практично сама вода. Для додаткової консультації стосовно приготування кави з попередньо змеленого зерна Ви також можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Будемо раді допомогти!

  • Євген Прядко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня. Чи можете описати повністю як доглядати за машинкою І що потрібно очищувати і в які паріоди. На скільки розумію раз в 2 місяці мити і змащувати блок заварювання. А також раз в місяць використовувати таблетки для видалення кавової олії. Це все по догляду чи ще щось упускаю? (І заміна фільтру але це буде світитись на самому апараті коли прийде час замінити фільтр для води AquaClean)

    • Представник бренду

      Добрий день, Євгене! Дякуємо Вам за вибір, а також запитання! Щоб кавомашина готувала свіжу і смачну каву, за нею необхідно доглядати та регулярно очищувати від кавових залишків.
      Із засобів для догляду за кавомашиною знадобляться:
      - таблетки Philips для видалення кавового масла: CA6704/10 - посилання. Рекомендується виконувати цей цикл раз на місяць, в упаковці 6 таблеток. Таким чином 1 набору таблеток вистачить на 6 місяців використання кавомашини.
      - мастило Philips (входить у комплект постачання кавомашини). Блок заварювання рекомендується змащувати кожні 2 місяці. Для одного змащування необхідно кілька крапель мастила, тому засобу, котрий входить в комплект постачання вистачить певний час.
      - Очищення від накипу. Кавомашина не включає в комплект постачання фільтр для води та проти накипу AquaClean. Проте при використанні фільтру та його активації очищення від накипу не вимагатиметься так часто як у разі, якщо фільтр не використовувати (відповідно засіб для очищення від накипу не потрібний одразу). Після пропускання 95 л води через фільтр він перестає працювати. Індикатор стану AquaClean опустить до 0%, щоб нагадати вам про заміну фільтра. Доки індикатор стану AquaClean відображається на екрані, ви можете замінити фільтр, заздалегідь не очищуючи машину від накипу. Якщо вчасно не замінити фільтр AquaClean, згодом з’явиться відповідний індикатор AquaClean. Ви досі можете замінити фільтр, але спочатку необхідно видалити накип із машини.
      Кожен фільтр розрахований на 625 чашок кави (фактична кількість чашок залежить від обраних кавових напоїв, циклів промивання та очищення).
      - Фільтр для води і проти накипу CA6903/10: посилання - Хочемо зауважити, що якщо не використовувавти фільтр для води та проти накипу, накип необхідно буде видаляти на вимогу кавомашини. Використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips. Ніколи не використовуйте засобів для видалення накипу на основі сірчаної кислоти, хлороводневої кислоти, сульфамінової кислоти та оцтової кислоти (наприклад, оцет). Вони можуть пошкодити водяний контур кавомашини й не видаляють накип належним чином. Використання стороннього засобу для видалення накипу (не Philips) призводить до скасування гарантії. Несвоєчасне видалення накипу також призводить до скасування гарантії на пристрій. Розчин для видалення накипу Philips (CA6700/10) можна замовити за посиланням: посилання.

      Таким чином кавомашина постачається в комплектації готовій до використання та забезпечення смачної та запашної кави. Прилад необхідно регулярно очищати, проте для регулярного щоденного/щотижневого догляду спеціальні засоби не потрібні: Блок заварювання рекомендується очищати щотижня - Вийміть блок заварювання з кавомашини та промийте його під краном. Відсік для попередньо змеленої кави - щотижня перевіряйте, чи не забився відсік для попередньо змеленої кави. Спорожнюйте контейнер для
      кавової гущі за появи повідомлення на екрані машини. Чистьте його щотижня. Спорожнюйте лоток для крапель щодня або коли червоний індикатор його заповнення піднявся над лотком. Чистьте лоток для крапель щотижня. Після кожного використанняочищайтете контейнер LatteGo, не від’єднуючи його від машини, за допомогою програми "Швидке очищення від молока". Потім зніміть його з машини та промийте під краном або в посудомийній машині. Резервуар для води рекомендується промивати водою з-під крана щотижня.

  • Світлана Бартошик
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Добрий день, запустили кавомашину по інструкції, засипали зерна, але кава вийшла як водичка, зовсім не міцна, з чим це пов'язано?

    • Представник бренду

      Світлана, вітаємо.
      Дякуємо за відгук та коментар.
      Всі кавові машини Philips оснащені системою адаптації до типу зерен. Завдяки даній технології кавомашина забезпчуватиме завжди найкращий смак, відповідно до типу зерен та заданого помелу. Та в залежності від встановленого помелу та типу зерен, приладу знадобиться деякий час для адаптації свої налаштувань.
      Описана Вами ситуація може бути пов'язана саме з тим, що прилад ще адаптує свої параметри відповідно до даного типу кавових зерен, а також, налаштування кавомолки. Рекомендується приготувати щонайменше 20-30 чашок кави за встановленем ступенем помелу, для того, щоб переконатись, чи задовільняє Вас смак кави. Проте, якщо Вам подобається більш насичений смак напою, пропоную вже зараз зменшити помел кавових зерен. Чим нижчий ступінь помелу, тим дрібніший помел кавових зерен, і міцніша кава. Коли прилад повністю адаптується до типу зерна із заданими параметрами кавомолки, кавова таблетка менш водянистою. Але також звертаю Вашу увагу, що у випадку вибору кавового напою з найменшою міцністю - жмих (тобто кавова таблетка) також може бути водянистою. Це не є помилкою в роботі приладу.

    • Максим Григоренко

      Вона не робить міцну смачну каву за рахунок маленької загрузки кави(
      Молоко збиває теж погано, робить багато пінки
      Гудить також жах як
      Спробуйте поставити помол на 3 і засипати пересипжену каву

    • Представник бренду

      Добрий день! Дякуємо Вам за вибір кавомашини, а також запитання!
      Хочемо пояснити наступне, що всі кавові машини Philips оснащені системою адаптації до типу зерен. Завдяки даній технології кавомашина забезпечуватиме завжди найкращий смак, відповідно до типу зерен та заданого помелу. Та в залежності від встановленого помелу та типу зерен, приладу знадобиться деякий час для адаптації свої налаштувань.
      Описана Вами ситуація може бути пов'язана саме з тим, що прилад новий та ще адаптує свої параметри відповідно до даного типу кавових зерен, а також, налаштування кавомолки. Рекомендується приготувати щонайменше 20-30 чашок кави за встановленем ступенем помелу, для того, щоб переконатись, чи задовільняє Вас смак кави. Проте, якщо Вам подобається більш насичений смак напою, пропонуємо вже зараз зменшити помел кавових зерен. Чим нижчий ступінь помелу, тим дрібніший помел кавових зерен, і міцніша кава. Коли прилад повністю адаптується до типу зерна із заданими параметрами кавомолки, кавова таблетка менш водянистою. Але також звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку вибору кавового напою з найменшою міцністю - жмих (тобто кавова таблетка) також може бути водянистою. Це не є помилкою в роботі приладу.

  • В'ячеславко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня. Вже через 2-3 чашки приготованої кави, індикатор показує "контейнер для жмиху повний" і не дає далі робити каву. Вимушенні доставати контейнер і висипати ті нещасні 3 таблетки. І так по декілька разів на день. Це норма? Дякую.

    • Представник бренду

      Вітаємо! Дякуємо Вам за запитання! В представленій Вами ситуації зверніть, будь ласка, увагу на поради: Спорожнюйте контейнер для кавової гущі, лише коли кавомашину ввімкнено. Вийміть контейнер для кавової гущі, зачекайте принаймні 5 хвилин і вставте його знову.
      Для додаткової консультації в представленій Вами ситуації Ви також можете звернутись на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!

  • Игорь Бойко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    За вашою порадою я зателефонував за номером 0800404004. Там мені повідомили, що країною виробником даної моделі кавомашини може бути як Румунія так і Китай.
    Чому ви не коректно вказуєте виробника у характеристиках кавомашини?
    А коли ви відповідаєте, то запевняєте, що країна виробник Румунія хоча на коробці та на самій кавомашині вказана країна виробник Китай.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Ігорю! Щиро вдячні Вам за вибір, а також фото та зауваження! Країна збору кавомашини EP3347/90 - Китай та/або Румунія. Ми вже передали Ваше зауваження стосовно інформації у описі відповідальному менеджеру для внесення у характеристики товару.

  • Кристина Каврата
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Як до вас зателефонувати?Чи є номер телефону?

    • Костя

      в розетку можна тільки через чат бот написсати

  • Игорь Бойко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Добрий день!
    Чому в характеристиках зазначего виробник Румунія, а наразі виробник Китай?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ігорю! Дякуємо за вибір кавомашини та Ваше запитання. Дана модель виготовлена в Румунії. Для уточнення інформації та додаткової консультації Ви можете звернутись на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17. Завжди готові допомогти!

  • Наталія Скрипнік
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Сьогодні отримала кавомашину, при налаштуванні мигають три вертикальні індикатори справа від кнопки Старт! Вода в резервуарі є, зерна засипані, в піддоні немає нічого. Яка причина?

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталіє! Дякуємо за вибір кавомашини та Ваше запитання. Така ситуація може бути пов`язана з потраплянням повітря до кавомашини або неправильним встановленням фільтра для води. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації, а також додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутись на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди готові допомогти!

  • Наталія Ющішина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня, кавомашина перестала збивати молоко, була придбана 11 місяців назад, що це може бути?

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталіє! Дякуємо за Вам за вибір, а також запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із функцією спінювання молока, а також додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутись на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди готові допомогти!

  • Алєся Туманова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Мій відгук не про машинку (вона чудова лялечка моя улюблена), а про безтолкову роботу консультантів філіпс в інстаграм через некомпетентність яких я ледь не заперла справну машинку на сервіс . Думаю, мій відгук буде корисним іншим, в кого виникне та сама проблема, що і у мене, і збереже їх від необхідності волокти справний прилад у сервісний центр.

    Ситуація наступна: машинка перестала подавати воду. Ні при запуску, ні при приготуванні кави, вода просто не подавалася, не текла. Жодних індикаторів несправності на машинці не було.

    Я дуже засмутилася, бо машинці лише півроку. Оскільки це була субота, вихідний, я оперативно звернулася у інсту філіпса. Щоб багато не писати, я додам скріншоти переписки. Після виконання мною всіх тих рекомендацій, які мені були написані (є у скріншоті), які не допомогли, консультант сказав, що треба везти у сервіс. Хоча ще виконуючи його рекомендації я підозрювала, що нічого з того не спрацює, ба більше, серед рекомендацій був пункт очистки від накипу приладу, в якого не йде подача води. Тобто просто фізично неможливо зробити таку очистку від накипу у приладу, який НЕ ПОДАЄ ВОДУ. Не треба бути генієм, щоб це зрозуміти.

    Одним слово, від візиту у сервісний центр мене вберегло те, що була субота, і я відклала все до понеділка. Будучи у максимально пригніченому стані, я просто прочитала шукати відповіді сама, так випалково натрапила на якийсь ледь не перший коментар у гугл в мене йокнуло: «Повітряна пробка!»

    Все, що я зробила потім, це увімкнула машинку та натиснула на функцію подачі гарячої води. Вода пирскала спочатку з кранику (вийшло таким чином повітря), а потім потекла рівно як зазвичай. І вуаля! Далі я включила функцію еспресо і ЗРОБИЛА КАВУ! Машинка справна, все працює. Тобто мені ПРОСТО ТРЕБА БУЛО ЗЛИТИ ВОДУ ІНШИМ ШЛЯХОМ.

    Питання до філіпса: як такі некомпетентні люди працюють у вас?

    • Представник бренду

      Добрий день, Алєсю! Щиро вдячні Вам за вибір, а також що поділилися досвідом спілкування із нашою Службою Підтримки. Ваша думка та досвід дуже важливі для нас, адже ми постійно працюємо над тим, щоб надавати якісну підтримку. Ваш відгук вже передано відповідальному співробітнику!

  • Алєся Туманова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня, при запуску приготування машина перестала подавати воду. Що це може бути?

    • Представник бренду

      Добрий день, Алеся! Дякуємо Ваше запитання. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із роботою кавомашини, рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). По можливості підготуйте, будь ласка, заздалегідь фото розрахункового документу. Дякуємо та будемо раді допомогти!

  • Богдан Левченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Підскажіть чи є в наявності кавомашина білого кольору, проблематично замовити в м. Одесу.

  • Вероніка К
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Підкажіть будь ласка чи можна для резервуару використовувати фільтровану воду і це не вплине на фільтр всередині? Або яку воду краще використовувати.

    І друге питання, чи можна резервуар з фільтром тримати без води наприклад якщо поїхали у відпустку, чи він постійно моє бути у воді?

    Дякую

    • Представник бренду

      Вероніка, вітаємо!
      Дякуємо за Ваше запитання!
      Для уточнення деталей, а також для додаткової консультації, рекомендуємо звертатися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!

  • Елена Мохорова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня.
    Є одна проблема - у піддон потрапляє досить багато води.
    Питання - чи є якісь допустимі норми, скільки води має з'являтися чи на яку кількість приготовлених порцій розразован ий піддон ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олена! Дякуємо за Ваше запитання! Це пов'язано з тим, що кавоварка зливає воду в піддон для крапель при автоматичній промивці для управління промиванням внутрішніх систем і забезпечення оптимальної продуктивності пристрою. Автоматична промивка виконується при перезавантаженні кавомашини після приготування напою, або після використання LatteGo. Ця вода може створити відчуття, що в піддоні для крапель завжди залишається деяка кількість води, або що він заповнюється швидше, ніж повинен. Однак це не є наслідком наявності протікання в кавомашині. Щоб уникнути цього спустошуйте піддон щодня або після того як загорається червоний індикатор. Якщо піддон для крапель заповнюється водою після приготування 2 чашок кави або за ніч (без використання кавомашини), то для додаткової консультації рекомендуємо звернутися на нашу гарячу лінію Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Михаил Золотоцкий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Чи це нормально ?
    Така кількість відходів / залишків навколо основної деталі ?
    Це -20 порцій кави

    • Представник бренду

      Добрий день, Михайло! Дякуємо Вам за вибір кавомашини та Ваш запитання! Для уточнення деталей та додаткової консультації щодо описаної Вами ситуації , рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!

    • Африкан Свиридович

      Це конструктивна особливість/недолік. Частково тут є причиною, на мою думку, і пара, яка осідає водою на внутрішніх стінках відсіку, спричиняє налипання змелених часточок на стінки, це потім відвалюється в тей момент, коли кава робиться, і в момент викидання спрацьованої "таблетки" ці рештки закидуються туди назад.

  • Ольга
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Добрый день.
    Молоко для капучино и латте делает.
    А основное - кофемашина перестала делать кофе. И стала очень громко шуметь.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Ольго! Дякуємо Вам за вибір, а також коментар!
      Причин описаної Вами ситуації може бути кілька:
      - Якщо кавомашина меле кавові зерна, але кава не виходить, то можливо що відсік для попередньо змеленої кави забитий. В такому разі вимкніть кавомашину й вийміть блок заварювання. Відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та вставте ручку ложки туди. Рухайте ручку вгору та вниз, доки набита змелена кава не випаде.
      - Можливо що фільтр для води AquaClean не було підготовлено належним чином до встановлення. Вийміть фільтр для води AquaClean і спробуйте заварити каву ще раз. Якщо це спрацює, переконайтеся, що фільтр для води AquaClean підготовлено належним чином, перш ніж встановлювати його назад. Також хочемо зауважити, що фільтр для води AquaClean слід заміняти кожні 3 місяці. Фільтр, що використовується понад 3 місяці, може забиватися.
      - Можливо, що вузол подачі кави брудний. Очистьте вузол подачі кави та його отвори очищувачем труб або голкою. - Більший шум також може свідчити про те, що середині кавомашини накопичилося повітря (але в такому разі загоряється індикатор тривоги, а індикатор початку блимає). Щоб випустити повітря з кавомашини, наповніть резервуар для води водою, поставте чашку під класичний спінювач молока та натисніть кнопку початку/зупинення, що блимає.

      Якщо надані нами причини та рекомендації стосовно їх усунення не допоможуть, то для уточнення деталей представленої Вами ситуації із кавомашиною рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді Вам допомогти!

  • Юрко Хабурський
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго вечора
    Щоб кавова машина дала воду на чай потрібно зняти капучинатор чи вода йде через нього?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Юрко! Дякуємо Вам за запитання! Для використання функції "Подача гарячої води" виконайте, будь ласка, наступні дії:
      1. Якщо під’єднано LatteGo, вийміть його.
      2. Натисніть значок гарячої води.
      - Індикатори об’єму напою загоряються та показують попередньо вибране налаштування для гарячої води.
      3. Налаштуйте об’єм гарячої води за власними вподобаннями, натиснувши значок об’єму напою.
      4. Натисніть кнопку початку/зупинення .
      - Блимає індикатор на значку гарячої води, і гаряча вода зливається з вузла подачі гарячої води.
      5 Щоб припинити подачу гарячої води, перш ніж кавомашина завершить приготування, знову натисніть кнопку початку/зупинення .

  • Альона Лагнюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Після покупки, перед тим як почати використовувати машинку я маю виконати ці дії з книжки ?
    Чи може відразу робити каву ?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Альоно! Дякуємо Вам за запитання! Перед першим використанням кавомашини рекомендується: 1. Встановити та активувати фільтр для води та проти накипу. 2. Налаштувати жорсткість води, що використовуватиметься. Для додаткової консультації стосовно використання кавомашини Ви можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!

  • Владислав Кепич
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Добрий день ,що робити під кофемашиною протікає чиста вода,кофемашиною користуюсь три місяці.

    • Представник бренду

      Добрий день, Владиславе! Дякуємо за Ваше запитання! Гарантійний термін на кавомашину становить 24 місяці (за умови наявності розрахункового документу). Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із кавомашиною, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!

  • Ольга Лазарець
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня! Користуюсь кавомашиною 3 місяці - не робиться молочна піна. Що робити?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Дякуємо Вам за вибір, а також запитання! В представленій Вами ситуації переконайтеся, будь ласка, що система спінювання молока LatteGo чиста та вірно зібрана і встановлена.
      Коров'яче молоко краще використовувати охолоджене та не менше 2,5 % жирності для густої та пишної пінки. Також слід звертати увагу і на кількість білків у молоці. Має бути не менше 2,8 г, щоб пінка була кремоподібною. Холодне молоко буде збиватися краще, для ідеальної пінки рекомендована температура 3-6 ⁰С.
      З рослинним молоком важливо випробувати кілька марок і зупинитись на тій, яка найбільше відповідає вашим смаковим уподобанням.
      Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із спінюванням молока Ви також можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!

  • Любовь Гойса
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Чи можна збити тільки молоко??щоб дитині какао робити

    • Представник бренду

      Добрий день, Любове! Дякуємо за Ваше запитання. Дану модель кавомашини, а саме EP3343/50 не оснащено окремою функцією "Спінювання молока". Вказана функція присутня в кавомашинах серії 4300 Series, наприклад це моделі EP4343/70, EP4349/70. Також "Спінювання молока" присутнє в серії 5400 Series, наприклад EP5447/90.

  • Виктория
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня. підкажіть, чому при приготуванні молочних напоїв кава машина стукає?

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторіє! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Під час роботи у кавомашині відбуваються процеси, які дають шум: при вімкненні працює помпа, щоб промити та прогріти систему подачі кави, а також заварювальний блок приймає робоче положення; під час приготування кави, працює кавомолка, темпірується кава у заварювальному блоці, проходить заварювання кави та викидання відпрацьованої таблетки; при вимкненні кавомашина промивається (працює помпа) і заварювальний блок приймає неробоче положення. Це нормальна робота приладу. Для додаткової консультації стосовно шуму при приготуванні молочних напоїв Ви також можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!

  • Виктория
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Добрый день, капучинатор стеклянный?

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторіє! Дякуємо за Ваше запитання! Систему спінювання молока LatteGo виготовлено із сучасного і біологічно безпечного матеріалу.

  • Оля Гринюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2019 рік

    Добрий вечір. Користуюся машиною 10 місяців, і виникла така проблема. Машина видає дивні звуки, ніяку каву не робить , і ще не можу витягнути контейнер для заварювання. До кого можна звертатися, машина ще на гарантії?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Дякуємо за Ваше запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із кавомашиною, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!

  • Любов Бенчук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня. На сайті представлений був чорний колір, я замовляла чорний колір, а прийшов БІЛИЙ як бути в цьому випадку? Купляла через оплату частинами

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням посилання

  • Ольга Лазарець
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня! Нещодавно придбали кавомашину Філіпс модель 3300/3349. Чи можна збільшити температуру кави, бо вона не дуже гаряча?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для налаштування температури кави в даній кавомашині (серії EP3300): 1. Виберіть напій.
      2. Кілька разів натисніть значок температури кави, щоб вибрати необхідну температуру.

  • Алеся Туманова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня, підкажіть, будь ласка, для чого це?

    • Представник бренду

      Добрий день, Алесю!
      Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання та фото! На доданому Вами фото Тюбик мастила. Кожні 2 місяці змащуйте блок заварювання, щоб забезпечити плавний хід рухомих частин.
      1. Нанесіть мастило тонким шаром на поршень (позначено сірим кольором) блока заварювання.
      2. Нанесіть мастило тонким шаром навколо вала (позначено сірим кольором) на дні блока заварювання.
      3. Нанесіть мастило тонким шаром на рейки з обох боків.

  • Алеся
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня, чи рахує кавомашина кількість приготовлених чашок?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олесю!
      Дякуємо за Ваше запитання! Дану модель кавомашини, а саме EP3347/90, не оснащено лічильником порцій приготованих напоїв.

  • Анастасія
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня!
    Нещодавно придбала кавоварку і з першиго разу коли робиш каву, будь яку, з задньої стінки тече вода. Перепровірила фільтри, піддон, але все рівно тече добряче вода. В чому проблема?

    • Представник бренду

      Добрий день, Анастасіє!
      Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із кавомашиною, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас за номером гарячої лінії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!

  • Наталя Яремко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Добрий вечір. Де можна переглянути перше налаштування кавового апарату покроково?

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталю! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Знайти посібник користувача Ви можете на нашій офіційній сторінці (на сторінці приладу EP3347/90 у розділі "Отримати підтримку для цього виробу"). Для даної кавомашини доступний також застосунок Coffee+, котрий містить інструкції та поради стосовно користування приладом. Ви також можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук та ми надамо безпосереднє посилання на необхідні матеріали. Будемо раді також відповісти на додаткові запитання стосовно використання приладу!

  • Андрій
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Добрий день! Отримав кавоварку, нема гарантійного талону. Як його отримати?

  • Антон Каруна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, різницю між цією кофемашиною Philips 3300 EP3343/50 та Philips 3300 EP3347/90

    • Представник бренду

      Добрий день, Антоне! Дякуємо за Ваше запитання. Вказані Вами моделі кавомашин, а саме EP3347/90 та EP3343/50 відрізняються лише кольором: EP3347 - Чорний, хром, а EP3343 - Білий і блискучий чорний.

  • Светлана Иванищева
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Добрый день. Можно ли подключить эту модель к приложению COFFEE ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Світлано! Дякуємо за Ваше запитання. Для даної кавомашини доступний застосунок Coffee+, котрий містить прості інструкції, поради стосовно налаштувань кавомашини та догляду за нею. Також в застосунку доступні рецепти кавових напоїв.
      Сама ж кавомашина не має функції синхронізації/з'єднання із застосунком (наприклад для дистанційного керування).

  • Светлана Иванищева
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий. Рік випуску: 2023 рік

    Как готовится холодное кофе? Кто то пробовал?

    • Представник бренду

      Добрий день, Світлано! Дякуємо за Ваше запитання. Кава з льодом готується з теплою водою. Для оптимального результату заварюйте каву в склянку з
      кубиками льоду:
      1. Візьміть склянку та наповніть її на дві третини кубиками льоду.
      2. Поставте склянку під вузол подачі кави.
      3. Торкніться значка кави з льодом.
      - Ввімкнуться індикатори міцності та кількості.
      - Рецепт напою тепер можна налаштувати за власним смаком. Радимо вибрати значення міцності 3.
      4. Натисніть кнопку початку/зупинення .
      5. Щоб припинити подачу кави, перш ніж кавомашина завершить приготування, знову натисніть кнопку початку/зупинення .
      6. Щоб зробити каву з льодом ще смачнішою, додайте до неї холодне молоко.

  • Діана Гринюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний. Рік випуску: 2023 рік

    Скажіть будь ласка де прочитати скільки яка функція робить мл кави та капучино??? Бо перше фото капучино це на найбільшу кількість води а друге на середньому, щось дуже мало виходить, і кава не тече а просто капає це нормально?

    • Представник бренду

      Добрий день, Діано! Дякуємо за Ваші запитання! В даній кавомашині передбачені 3 ступені регулюваня об’єму кави та молока.
      Об`єм кавових напоїв:
      Еспресо – 30, 40, 70
      Кава – 100, 120, 200
      Об`єм у молочних напоях:
      Капучино – 30+90, 40+120, 60+200.
      Лате макіато – 30+120, 40+200, 50+340. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із витіканням кави, а також для додаткової консультації рекомендуємо також звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді та готові допомогти!

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image