Питання покупців про Праска з парогенератором PHILIPS PerfectCare 8000 PSG8140/80

54 відгуки Код:  314091532
Цікавить додаткова інформація?
  • Володимир Гречний
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вітання! Маю питання до виробника, як боротись з водорслями у резервуарі для води? Це не перший парогенератор, до цього був парогенератор іншого бренду там отвір для заливання був без сіточки мити від відкрадень не викликало труднощів тут це зробити неможливо. Навіть року не прийшло а праска наразі непридатна до користування так як одяг має запах плісняви і тухлості після прасування...
    Також перед прасуванням одягу потрібно прасувати кілька хвилин якусь непотрібну річ, томущо протягом 1-2 хвилин плюється каплями води іноді з брудом або мінеральними відкладеннями що може залишити плями на речах...

    Переваги:
    З 2х парогенераторів у цього переваги не знайшов
    Недоліки:
    Не чиститься, пропускає воду на початку првсування
    • Представник бренду

      Вітаємо, Володимире! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для запобігання цвітіння води та появи неприємного запаху з резервуару рекомендується виливати воду після кожного використання. Також не додавайте в резервуар парфумовану воду, воду із сушильної машини, оцет, крохмаль, засоби проти накипу, засоби для прасування, воду після хімічного видалення накипу чи інші хімічні речовини, оскільки вони можуть спричинити витікання води, появу коричневих плям чи пошкодження пристрою. Для продовження терміну служби приладу рекомендується регулярно (раз на місяць) очищати парогенератор від накипу. Для додаткової консультації стосовно догляду та використання приладу рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді та готові допомогти!

    • Софія Сиротюк

      Доброго дня, поділіться який парогенератор у вас був до цього.

  • Павел Крепкий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Придбав праску з парогенератором PHILIPS PerfectCare 8000 PSG8140/80, праска працює супер, але нажаль при перегляді інструкції знайшов ось такий сертифікат відповідності. Скажіть будь ласка ваш товар сертифікується та приходить з країни агресора?

    • Представник бренду

      Добрий день, Павло! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання та фото! Сертифікатами відповідності єдиного зразка комплектуються товари, що можуть бути продані на території Євразійського економічного союзу. До нього входить низка країн, в тому числі Вірменія та Казахстан. Компанія Versuni, яка виробляє та постачає товари для дому під ТМ Philips для багатьох країн світу, в перші тижні повномасштабної війни зупинила всі поставки у росію товарів споживчої електроніки. В інші країни, що входять у Євразійський економічний союз, імпорт продовжуються через альтернативні ланцюги поставок. Компанія Версуні Україна не бере участі процесах імпорту товарів у країни Євразійського економічного союзу. Для реалізації товарів в Україні, Компанія проходить оцінку відповідності та оформлює Декларації про відповідність за Технічними регламентами №1067 та №1077. Дані Технічні регламенти не вимагають вкладати декларації в пакування. При цьому ми надаємо документи по першому запиту як споживачам, так і юридичним особам.

  • Павел Крепкий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня ! Скажіть будь ласка , яка відмінність між цією моделлю та ALL -in-one8500

    • Представник бренду

      Добрий день, Павло! Дякуємо за Ваше запитання. Універсальна система All-in-One серії 8500 (модель приладу AIS8540) - це універсальне рішення із комбінацією відпарювання та прасування для того, щоб задовольнити всі ваші потреби в домі: від відпарювання одягу, оббивки та штор до стерилізації меблів і ліжок. Завдяки багатокутній дошці з можливістю вбудовування та розкладання під різними кутами, котру можна встановлювати і повертати в будь-яке положення для гнучкості й зручності використання Ви можете прасувати так як забажаєте (наприклад жорсткіші тканини в горизонтальному положення, делікатніші — у вертикальному). Також знімна основа є портативною, що дозволяє від’єднати та переносити основу й головку iron за потреби.
      Паровий струмінь у моделі AIS8540 становить 300 г, а паропродуктивність - 90 г/хв.
      В парогенераторі PSG8140/80 постійна подача пари - до 170 г/хв., а паровий удар до 700 г. Також парогенератор PSG8140/80 працює з допомогою тиску: макс. 8,5 бар. Додатково парогенератор PSG8140/80 оснащено інтелектуальною автоматичною подачею пари: праска автоматично адаптує ідеальну кількість пари до швидкості прасування.

  • Анна Черняк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день. Привезли утюг и у меня вопрос . Почему в нижнем отсеке для накипи ,вода ? Открутила защитный клапан и оттуда вылилась вода !

    • Представник бренду

      Добрий день, Анно! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання. Всі парогенератори проходять через додаткову обов'язкову процедуру перевірки і примусового запуску помпи з використанням води. Після цього можливі залишок крапель води в приладі, а також деякі сліди кальцинації, що ніяк не впливає на роботу пристрою.

  • Татьяна Мыслович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день!
    До даного утюга с парогенератором іде зараз дошка у комплекті?
    Дякую за відповідь!

    • Анна

      Судячи з опису - ні.

  • Юлія Олійникова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий вечір. Підскажить будь ласка, є характерний тріск та булькотіння при нагріванні на початку роботи парогенератора, і потім ще в процесі, це так повинно бути?

    • Представник бренду

      Добрий день, Юліє! Дякуємо за Ваше запитання. При нагріванні та закачуванні води може бути присутній звук роботи помпи (булькотіння, шум) і це нормально. Також в процесі прасування прилад може закачувати/затягувати воду та звуки характерні для цього процесу будуть присутніми. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації, а також додаткової консультації Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!

  • Диана Силиванова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    А Как получить гладильную доску? Приехал только утюг.

  • Ліліанна Геревич
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Звʼяжіться зі мною. Терміново. Дякую

  • Раіса Левко
    Продавець: Rozetka

    Добрий день,до даної праски йде дошка для прасування?

  • Анастасія Дідук
    Продавець: Rozetka

    Якщо замовити праску, чи прийде дошка для прасування у подарунок?

  • Андрій Сіріньок
    Продавець: Rozetka

    Чи замінює повністю цей девайс відпарювач?

    • Представник бренду

      Добрий день, Андрію! Дякуємо за Ваше запитання! Парогенератор PerfectCare серії 8000 із технологією сенсора пропонує прасування без зусиль. Прилад дозволяє прасувати вертикально й горизонтально з автоматичною подачею пари. Режим швидкості адаптує кількість пари на основі вашої швидкості прасування для ще швидших результатів. Постійна подача пари становить 170 г/хв, а паровий удар 700 г.

  • Евген Шевченко
    Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Підкажіть, це іде як відпарювач,тобто сама підошва не нагрівається, а прасування іде чисто паром? Чи це іде як праска, де нагрівається підошва?

    • Представник бренду

      Добрий день, Євгене! Дякуємо за Ваше запитання. Досягнення бажаних результатів забезпечує праска із підошвою SteamGlide Elite та технологією OptimalTEMP (праска нагрівається до безпечної для речей (які можна прасувати) температури) в поєднанні із потужною постійною подачею пари (170 г/хв).