Питання покупців про Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 23

Фотографії та відео покупців

  • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 1
  • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 2
  • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 3
  • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 4
  • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 5
  • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 6

Цікавить додаткова інформація?

  • Антон Счастливый
    • Продавець: Rozetka

    Тут нет проблемы с капусинатором как у 5400 ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Антон! Дякуємо за Ваше запитання. Наш капучинатор LatteGo виготовлений з сучасного і біологічно безпечного матеріалу. Всі частини не повинні нагріватися вище допустимих 130 градусів, поки в капучинатором LatteGo є молоко. У деяких випадках молоко може закінчитися під час процесу спінювання, при цьому рекомендується зупинити пар кнопкою PLAY/STOP якомога швидше. Через недостатню кількість молока сухий перегрітий пар може пошкодити капучинатор. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана ситуація при експлуатації відповідно до інструкції не повинна з'являтися. Загальний гарантійний термін від виробника становить 24 місяці.

  • Владислав Перелай
    • Продавець: Rozetka

    Вопрос представителю бренда,недавно начала очень громко гудеть при включении и готовке кофе,громкость шума до 95дБ(измерялось через эпл вотч) Какие причины могут быть? Сбоев в работе никаких нету.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав! Дякуємо за Ваше запитання. Шум від кавомашини при приготуванні кави є нормальним явищем. Однак якщо кавоварка видає незвичайний шум, рекомендується очистити блок заварювання та змастити його. Рекомендується щотижня промивати блок заварювання. Для цього: Вимкніть кавоварку і почекайте, поки вона повністю відключиться і перестане видавати будь-які звуки (це займе близько 15-20 секунд). Відкрийте сервісні дверцята і витягніть блок заварювання. Для цього натисніть і утримуйте кнопку PUSH, розташовану праворуч, одночасно з цим витягуючи блок на себе.
      Ретельно промийте блок заварювання теплою водою і дайте йому висохнути, а потім встановіть назад в кавоварку. Додатково перевірте, будь ласка, чи вірно та повністю встановлено резервуар з водою.

  • Анастасия Семенец
    • Продавець: Rozetka

    Вопрос представителю Phillips. Подскажите пожалуйста, какое нужно масло для смазывания варочной группы раз в месяц? То что было в комплекте - потерялось((

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анастасіє! Дякуємо за Ваше запитання. Силіконове мастил для змащування блоку заварювання можна замовити у сервісному центрі. Для консультації з приводу аксесуарів Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 18), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Сергей Ламанов
    • Продавець: Rozetka

    Подогрев чашек есть?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій! Дякуємо за Ваше запитання. Підігрів чашок в кавомашині не передбачений.

  • Илья
    • Продавець: Rozetka

    Вопрос к представителю. Пару дней как купил кофемашину. Каждый раз при промывке, вода попадает и в отсек для отходов, и в сам лоток, хотя чашку для воды, всегда подставляю. Это брак? Что делать?

    • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 6
    • Представник бренду

      Доброго дня, Илья! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Навіть якщо при промиванні підставляти ємність під носик для приготування кави, вода з промивання все одно буде потрапляти в піддон для крапель, а також контейнер відпрацьованої кави. Це пов'язано з тим, що кавоварка зливає воду в піддон для крапель при автоматичній промивці для управління промиванням внутрішніх систем і забезпечення оптимальної продуктивності пристрою. Автоматична промивка виконується при перезавантаженні кавомашини після приготування напою, або після використання капучинатора. Ця вода може створити відчуття, що в піддоні для крапель завжди залишається деяка кількість води, або що він заповнюється швидше, ніж повинен. Однак це не є наслідком наявності протікання в кавомашині. Щоб уникнути цього спустошуйте піддон щодня або після того як загорається червоний індикатор. Якщо піддон для крапель заповнюється водою після приготування 2 чашок кави або за ніч (без використання кавомашини), для додаткової консультації рекомендуємо звернутися на нашу безкоштовну гарячу лінію або зв'язатися з нами в особистих повідомленнях через офіційну сторінку Philips Ukraine в Фейсбуці.

  • Назар Сало
    • Продавець: Rozetka

    Чому в каво машини немає української мови? Є іноземна російська, англійська та інші

    • Представник бренду

      Доброго дня, Назар! Дякуємо за Ваше запитання. Продукція Компанії, зокрема кавові машини Philips, є імпортованою в Україну і виробляється на заводах Philips у різних країнах та реалізується в багатьох країнах. Виготовлення окремого меню та дисплею для кожної окремої країни збільшить ринкову вартість продукту для кінцевого споживача. Отже, в данний час, виробник застосовує прийнятну для українського ринку практику винесення інформації щодо користування продукцією в Інструкцію українською мовою, адже сьогодні у чинному законодавстві не вимагається вказувати написи українською мовою на самому продукті. Щодо зобовязань по інтерфейсу програмного забезпечення продуктів відповідно до ЗУ Про забезпечення функціонування української мови як державної, то вони вступають в силу 16 липня 2022 року.

  • Ксения
    • Продавець: Rozetka

    Добрый день!Покажите пожалуйста,  как выглядит крышка для отсека для кофе. Мне кажется что на моей что то отломано.  См фото. Спасибо!

    • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 3
    • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 4
    • Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 фото від покупців 5
    • Представник бренду

      Доброго дня, Ксения! Дякуємо за Ваше запитання. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації, а також додаткової консультації Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips, або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Татьяна Никитина
    • Продавець: Rozetka

    Забился капучинатор не понимаю что делать?

    Переваги:
    Красивая
    Недоліки:
    Уже проблеммы!
    • Представитель бренда

      Здравствуйте, Татьяна! Благодарим Вас за выбор, а также вопрос. Для уточнения деталей описанной Вами ситуации, а также дополнительной консультации Вы можете обратиться на нашу бесплатную горячую линию или связаться с нами в личных сообщенниях через официальную страницу Philips Ukraine в Фейсбуке. Будем рады помочь!

  • Галина Петько
    • Продавець: Rozetka

    Добрый день !
    Нужно в настройках переключать Кофе машину на молотый Кофе ?
    И там указанно что можно засыпать одну мерную ложку молотого Кофе в отсек , что делать если засыпали 2-3 мерные ложки ?
    Нужно ли теперь её чистить ?

    • Представитель бренда

      Добрый день, Галина! Благодарим Вас за выбор,а аткже вопросы. Одновременно можно приготовить только одну чашку молотого кофе. При засыпании более 1 мерной ложки молотого кофе прибор может перестать подавать кофе (а будет только вода), поэтому рекомендуется очистить блок заваривания,а также отсек для молотого кофе. Чтобы выбрать приготовление молотого кофе необходимо нажать кнопку "More Drinks", далее выберите режим приготовления предварительно молотого кофе. Это можно сделать двумя различными способами: с помощью кнопки со стрелкой вниз выберите нижний уровень крепости, а затем - режим приготовления предварительно молотого кофе; нажмите на значок настроек и с помощью кнопки со стрелкой вниз выберите режим приготовления предварительно молотого кофе.

  • Тетяна Стойка
    • Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Користуємось кавомашиною вже місяць. Задоволені були всім до вчорашнього дня. Молоко почало витікати за межі капучінатора. Сьогодні історія повторилась. Це - випадковість чи якась поломка? Підкажіть, будь ласка, які наші подальші дії.

    • Представитель бренда

      Доброго деня, Тетяно! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації, а тако консультації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips, або написавши у приватні повідомлення на сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Можливо буде необхідне звернення до сервісного центру.