Питання покупців про Кавомашина Philips 4300 Series EP4349/70 23
Фотографії та відео покупців
Цікавить додаткова інформація?
- Продавець: Rozetka
Тут нет проблемы с капусинатором как у 5400 ?
- Продавець: Rozetka
Вопрос представителю бренда,недавно начала очень громко гудеть при включении и готовке кофе,громкость шума до 95дБ(измерялось через эпл вотч) Какие причины могут быть? Сбоев в работе никаких нету.
Доброго дня, Владислав! Дякуємо за Ваше запитання. Шум від кавомашини при приготуванні кави є нормальним явищем. Однак якщо кавоварка видає незвичайний шум, рекомендується очистити блок заварювання та змастити його. Рекомендується щотижня промивати блок заварювання. Для цього: Вимкніть кавоварку і почекайте, поки вона повністю відключиться і перестане видавати будь-які звуки (це займе близько 15-20 секунд). Відкрийте сервісні дверцята і витягніть блок заварювання. Для цього натисніть і утримуйте кнопку PUSH, розташовану праворуч, одночасно з цим витягуючи блок на себе.
Ретельно промийте блок заварювання теплою водою і дайте йому висохнути, а потім встановіть назад в кавоварку. Додатково перевірте, будь ласка, чи вірно та повністю встановлено резервуар з водою.
- Продавець: Rozetka
Вопрос представителю Phillips. Подскажите пожалуйста, какое нужно масло для смазывания варочной группы раз в месяц? То что было в комплекте - потерялось((
Доброго дня, Анастасіє! Дякуємо за Ваше запитання. Силіконове мастил для змащування блоку заварювання можна замовити у сервісному центрі. Для консультації з приводу аксесуарів Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 18), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Продавець: Rozetka
Подогрев чашек есть?
Доброго дня, Сергій! Дякуємо за Ваше запитання. Підігрів чашок в кавомашині не передбачений.
- Продавець: Rozetka
Вопрос к представителю. Пару дней как купил кофемашину. Каждый раз при промывке, вода попадает и в отсек для отходов, и в сам лоток, хотя чашку для воды, всегда подставляю. Это брак? Что делать?
Доброго дня, Илья! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Навіть якщо при промиванні підставляти ємність під носик для приготування кави, вода з промивання все одно буде потрапляти в піддон для крапель, а також контейнер відпрацьованої кави. Це пов'язано з тим, що кавоварка зливає воду в піддон для крапель при автоматичній промивці для управління промиванням внутрішніх систем і забезпечення оптимальної продуктивності пристрою. Автоматична промивка виконується при перезавантаженні кавомашини після приготування напою, або після використання капучинатора. Ця вода може створити відчуття, що в піддоні для крапель завжди залишається деяка кількість води, або що він заповнюється швидше, ніж повинен. Однак це не є наслідком наявності протікання в кавомашині. Щоб уникнути цього спустошуйте піддон щодня або після того як загорається червоний індикатор. Якщо піддон для крапель заповнюється водою після приготування 2 чашок кави або за ніч (без використання кавомашини), для додаткової консультації рекомендуємо звернутися на нашу безкоштовну гарячу лінію або зв'язатися з нами в особистих повідомленнях через офіційну сторінку Philips Ukraine в Фейсбуці.
- Продавець: Rozetka
Чому в каво машини немає української мови? Є іноземна російська, англійська та інші
Доброго дня, Назар! Дякуємо за Ваше запитання. Продукція Компанії, зокрема кавові машини Philips, є імпортованою в Україну і виробляється на заводах Philips у різних країнах та реалізується в багатьох країнах. Виготовлення окремого меню та дисплею для кожної окремої країни збільшить ринкову вартість продукту для кінцевого споживача. Отже, в данний час, виробник застосовує прийнятну для українського ринку практику винесення інформації щодо користування продукцією в Інструкцію українською мовою, адже сьогодні у чинному законодавстві не вимагається вказувати написи українською мовою на самому продукті. Щодо зобовязань по інтерфейсу програмного забезпечення продуктів відповідно до ЗУ Про забезпечення функціонування української мови як державної, то вони вступають в силу 16 липня 2022 року.
- Продавець: Rozetka
Добрый день!Покажите пожалуйста, как выглядит крышка для отсека для кофе. Мне кажется что на моей что то отломано. См фото. Спасибо!
Доброго дня, Ксения! Дякуємо за Ваше запитання. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації, а також додаткової консультації Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips, або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Продавець: Rozetka
Забился капучинатор не понимаю что делать?
- Переваги:
- Красивая
- Недоліки:
- Уже проблеммы!
Здравствуйте, Татьяна! Благодарим Вас за выбор, а также вопрос. Для уточнения деталей описанной Вами ситуации, а также дополнительной консультации Вы можете обратиться на нашу бесплатную горячую линию или связаться с нами в личных сообщенниях через официальную страницу Philips Ukraine в Фейсбуке. Будем рады помочь!
- Продавець: Rozetka
Добрый день !
Нужно в настройках переключать Кофе машину на молотый Кофе ?
И там указанно что можно засыпать одну мерную ложку молотого Кофе в отсек , что делать если засыпали 2-3 мерные ложки ?
Нужно ли теперь её чистить ?Добрый день, Галина! Благодарим Вас за выбор,а аткже вопросы. Одновременно можно приготовить только одну чашку молотого кофе. При засыпании более 1 мерной ложки молотого кофе прибор может перестать подавать кофе (а будет только вода), поэтому рекомендуется очистить блок заваривания,а также отсек для молотого кофе. Чтобы выбрать приготовление молотого кофе необходимо нажать кнопку "More Drinks", далее выберите режим приготовления предварительно молотого кофе. Это можно сделать двумя различными способами: с помощью кнопки со стрелкой вниз выберите нижний уровень крепости, а затем - режим приготовления предварительно молотого кофе; нажмите на значок настроек и с помощью кнопки со стрелкой вниз выберите режим приготовления предварительно молотого кофе.
- Продавець: Rozetka
Доброго дня. Користуємось кавомашиною вже місяць. Задоволені були всім до вчорашнього дня. Молоко почало витікати за межі капучінатора. Сьогодні історія повторилась. Це - випадковість чи якась поломка? Підкажіть, будь ласка, які наші подальші дії.
Доброго деня, Тетяно! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації, а тако консультації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips, або написавши у приватні повідомлення на сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Можливо буде необхідне звернення до сервісного центру.
Доброго дня, Антон! Дякуємо за Ваше запитання. Наш капучинатор LatteGo виготовлений з сучасного і біологічно безпечного матеріалу. Всі частини не повинні нагріватися вище допустимих 130 градусів, поки в капучинатором LatteGo є молоко. У деяких випадках молоко може закінчитися під час процесу спінювання, при цьому рекомендується зупинити пар кнопкою PLAY/STOP якомога швидше. Через недостатню кількість молока сухий перегрітий пар може пошкодити капучинатор. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана ситуація при експлуатації відповідно до інструкції не повинна з'являтися. Загальний гарантійний термін від виробника становить 24 місяці.