- Курочка ВалерияВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Добрий день. Машина перестала готувати каву. Не йде вода. З капучинатора горяча вода йде. А якщо вибрати приготування кави, то нічого не тече
- Представник бренду
Добрий день, Валеріє! Дякуємо Вам за вибір, а також відгук! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із подачею напою, а також додаткової консультації рекомендуємо звернутись на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або написати нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!
- Хуторянська ОленаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
купувала 09.11.2024 не працює вже, світиться червоним середній аварійний індикатор (з крапочками). Є припущення що ця поломка можливо повязана з мотором. Підкажіть. будь ласка, до кого можна звернутися для вирішення цієї проблеми?
- Представник бренду
Добрий день, Олено! Дякуємо Вам за вибір кавомашини, а також Ваше запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із сигнальним індикатором, а також додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутись на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або написати нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. По можливості заздалегідь, будь ласка, підготуйте фото розрахункового документу. Дякуємо та будемо раді допомогти!
- Виктория Золотухина
Я вам писала там де запитання - треба виключити машину , викинути перероблену каву з лотка і воду вилити з нього ж - і всередині рукою обережно промацати - від вібрації спрацював датчик що лоток з викинутою кавою повний
- Андрей ГальмизВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Шановні продавці, як вирішити це питання? Неможливо навіть запустити кавомашину
- Переваги:
- Поки не знайшов
- Недоліки:
- Відсутній аква фільтр в комплекті
- Представник бренду
Добрий день, Андрію! Дякуємо Вам за вибір та запитання! Для уточнення інформації а також додаткової консультації щодо представленої Вами ситуації зіз запуском кавомашини, рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Виктория Золотухина
фільтр не входить у комплект- читайте відгцки, машина працює і без нього прекрасно
- Ефименко СергейВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Какой фильтр для воды к ней подходит?
- Представник бренду
Добрий день, Сергію! Дякуємо Вам за запитання! Для даної кавомашини призначено фільтр для води та проти накипу моделі CA6903/10 - посилання.
- Артем ГрімстВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Добрий день, через пів року машинка почала робити малу пінку, з чим це може бути звязано? Не хотілось би залишатись без кавоварки на 1 місяць для діагностики в сервісному центрі
- Представник бренду
Вітаємо, Артеме! Щиро вдячні Вам за вибір, а також запитання! . Система спінювання молока - класичний капучинатор дуже чутливий до взаємного розташування деталей та чистоти повітряного каналу. Слабке спінювання найчастіше свідчить про те, що є одна з проблем: забитий капучинатор чи його було некоректно зібрано. Його часто неправильно збирають або використовують одразу після миття вологим. Відповідно, спінювання відсутнє або недостатнє.
Тому рекомендуємо скористатися наступними порадами:
- встановлювати капучинатор тільки після повного висихання;
- слідкувати за його чистотою;
- слідкувати за правильністю збірки після миття. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації, а також додаткової консультації Ви також можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Будемо раді Вам допомогти!
- МАРИНА БІЛАКВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня, який рік випуску у цієї кавомашини ?
- Представник бренду
Добрий день, Марино! Дякуємо за Ваше запитання. Дату виробництва кожного окремого приладу можна перевірити в серійному номері. У кавомашині серійний номер знаходиться на сервісних дверцятах (всередні) та має формат: TW90РРТТХХХХХХ, де РРТТ - рік та тиждень випуску, наприклад TW902318ХХХХХХ - 2023 рік, 18 тиждень.
- Людмила ГураВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
При включенні капучинатора, йде пар і спадає трубка.
- Представник бренду
Добрий день, Людмило! Дякуємо за Ваше запитання! В представленій Вами ситуації рекомендуємо звернути увагу на наступні поради:
- рекомендується встановлювати спінювач тільки після повного висихання.
- слідкувати за його чистотою.
- слідкувати за правильністю збірки після миття.
Для встановлення спінювача: Нахиліть чорну силіконову ручку на машині ліворуч і посуньте спінювач молока на неї.
- Людмила ГураВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Засвітився значок трикутника з знаком оклику. Що робити?
- Представник бренду
Вітаємо, Людмило! Дякуємо за Ваше запитання! Якщо індикатор тривоги (значок трикутника із знаком оклику) горить рівним світлом, то:
- Можливо що, контейнер для кавової гущі та/або лоток для крапель знаходяться не на місці або неправильно встановлені. Установіть контейнер для кавової гущі та/або лоток для крапель на місце та переконайтеся, що вони знаходяться в правильному положенні.
- Дверцята для обслуговування відкриті. Вийміть резервуар для води та перевірте, чи закриті дверцята для обслуговування.
- Анна ТищенкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Вітаю! Машина не збиває молоко, я вже все почистила результату немає.
Поганий тиск і щось там видає дивні звуки яких раніше не було. Розкручувати не можу бо по гарантії неможна. Що робити в такий випадоках?- Представник бренду
Вітаємо, Анно! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із функцією спінювання молока, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!
- Ірина МозолаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Покористувалися місяць і не працює, куди звернутись?
- Ромашка
- Представник бренду
Добрий день, Ірино!
Дякуємо Вам за запитання! Для уточнення деталей ситуації, що склалася із кавомашиною, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Будемо раді допомогти!
- Сергей СивакВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня підскажіть будьласка, після встановлення фільтра Aqua Clean, індикатор змінює свій колір з червоно на якийсь інший?, дякую
- Представник бренду
Добрий день, Сергію! Дякуємо за Ваше запитання! Якщо ви використовуєте машину вперше, індикатор AquaClean починає блимати оранжевим світлом. Це означає, що можна почати використовувати фільтр для води AquaClean. Після того, як фільтр установлено і активовано за допомогою значка AquaClean, індикатор AquaClean загоряється синім світлом на підтвердження того, що фільтр для води AquaClean активний. Хочемо зауважити, що машина автоматично не визначає, що фільтр установлено в резервуар для води. Тому вам необхідно активувати кожен новий фільтр для води AquaClean, який встановлено за допомогою значка AquaClean.
Перш ніж використовувати фільтр для води AquaClean, переконайтеся, що в машині немає накипу.
Перш ніж активувати фільтр для води AquaClean, його необхідно підготувати шляхом замочування у воді. Якщо цього не зробити, до машини може втягуватися повітря замість води, що викличе гучний шум і не дасть машині приготувати каву.
1. Переконайтеся, що машина ввімкнена.
2. Потрусіть фільтр протягом 5 секунд.
3. Переверніть фільтр, занурте його в глек із холодною водою і потрясіть або притисніть його.
4. Тепер фільтр готовий до використання, і його можна вставити в резервуар для води.
5. Вставте фільтр вертикально в роз’єм для фільтра в резервуарі для води. Проштовхніть його вниз до упору.
6. Наповніть резервуар для води чистою водою та встановіть його в машину.
7. Якщо його приєднано, вийміть LatteGo.
8. Поставте миску під спінювач молока.
9. Натисніть значок AquaClean на 3 секунди. Індикатор початку блиматиме.
10. Натисніть кнопку початку/зупинення , щоб почати процес активації.
11. З вузла подачі гарячої води/спінювача молока буде зливатися гаряча вода (3 хв.).
12. Після завершення процесу активації загоряється синій індикатор AquaClean на підтвердження того, що фільтр для води AquaClean було активовано правильно.
- Сергей СивакВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Чомусь немаю Aqua Clean
- Представник бренду
Добрий день, Сергію! Дякуємо за Ваш вибір та запитання. Дана модель кавомашини, а саме EP0820/00, не включає в комплект постачання фільтр для води та проти накипу. Фільтр для води AquaClean можна замовити окремо/додатково, модель CA6903/10: посилання.
- Сергей СивакВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго вечора, тут повинен бути Aqua Clean
- Представник бренду
Вітаємо, Сергію! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання. Дана модель кавомашини, а саме EP0820/00, не включає в комплект постачання фільтр для води та проти накипу. Фільтр для води AquaClean можна замовити окремо/додатково, модель CA6903/10: посилання.
- Лідія ВакароваВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня, який діаметр ріжка щоб підібрати під неї темпер
- Представник бренду
Добрий день, Лідіє! Дякуємо за Ваше запитання!
Дана кавомашина, а саме EP0820/00, - це повністю автоматична еспресо кавомашина. Тому вона не містить такий елемент як ріжок.
- Оля БахВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
При использовании молотого кофе - все высыпается внутри на механизм, это неисправность уже? Ровно мерную ложку высыпаю в отделение для молотого , а оно рассыпается по всей кофемашине, на поддон
- Представник бренду
Добрий день, Ольго! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для приготування кави з попередньо змелених зерен відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та засипте туди одну мірну ложку, без верху, (з комплекту постачання) попередньо змеленої кави. Хочемо зауважити, що якщо засипати більше 1 ложки (тобто більше ніж може поміститися у бункер для меленої кави), то кавомашина не зможе спресувати таблетку та зробить відміну приготування і вся кава викинеться в жмих та в чашку потрапить практично сама вода. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації, а також додаткової консультації стосовно приготування кави з попередньо змеленого зерна Ви також можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Будемо раді допомогти!
- ВИТА ЗЕНИКОВАВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Добрый день. Хочу купить кофемашину в рассрочку через можно банк ..как это можно сделать?
- ИванВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня. Підскажіть чи є можливисть встоновити: Фільтр для води та проти накипу Philips CA6903/10
- Представник бренду
Добрий день, Іване!
Дякуємо за Ваше запитання! Так, фільтр для води та проти накипу CA6903/10 сумісний із даною кавомашиною (а саме EP0820/00).
- Віктор ЯщенкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Машина робить і еспрессо, і американо?
- Представник бренду
Добрий день, Вікторе! Дякуємо за Ваше запитання! Напої, що присутні в даній кавомашині наступні:
Еспресо
Гаряча вода
Кава. Напій Кава - це еспресо з більшою кількістю води, ніж в еспрессо. Еспресо 30-40 мл, в каві 100-120 мл. Американо - спочатку готується порція еспрессо, а потім доливається гаряча вода). Дану кавомашину не оснащено напоєм американо.
- Юлия ПриходькоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Яка между ними різниця
- Представник бренду
Добрий день, Юліє! Дякуємо за Ваше запитання. Кавомашина EP0820/00 та EP1224/00 відрізняються дизайном та кольором: EP0820/00 - Чорний, EP1224 - Сірий кашемір.
- Анна ФедороваВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Перестав працювати капучинатор.Що робити?
- Представник бренду
Добрий день, Анно! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації із роботою капучинатору, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Дорошенко ВалентинаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Подскажите пожалуйста. Получила сегодня кофемашину, а там нет инструкции и поддона. К кому обратиться?
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.
- Юрий ЯкимецВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
В комплекте есть ли фильтр для воды?
- Представник бренду
Добрий день, Юрію! Дякуємо за Ваше запитання. Дана модель кавомашини, а саме EP0820/00, не включає в комплект постачання фільтр для води та проти накипу.
- ОлександрВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Ви пишете, що кавомашину Philips EP2220/10 оснащено 3 налаштуваннями міцності аромату. Так в кавомашині моделі ЕР0820 також 3 налаштування міцності аромату. Фільтру для води немає, якого вартість 650-700 грн. А різниця між двома цими моделями 5500грн. Чому?
- Представник бренду
Добрий день, Олександре! Дякуємо за Ваше запитання. Прилад EP2220/10 має додатково вбудований ущільнювач для збереження аромату. Також кавомашини відрізняються кольором.
- ОлександрВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
В чому різниця кавомашини Philips EP0820/00 та ЕР2220/10?
- Представник бренду
Добрий день, Олександре! Дякуємо за Ваше запитання. Прилад EP2220/10 постачається із фільтром для води та проти накипу в комплекті, також має додатково вбудований ущільнювач для збереження аромату. Кавомашини відрізняються також кольором.
- Анна БогомоловаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Скажіть, а фільтр у відсік для води додатково купляти треба?
- Представник бренду
Доброго дня, Анно! Дякуємо за Ваше запитання. З даною кавомашиною рекомендується використовувати фільтр для води та проти накипу AquaClean моделі CA6903/10: посилання. Ви можете використовувати кавомашину без фільтру, в такому разі необхідно буде очищати прилад від накипу на вимогу кавомашини (тобто частіше). Якщо вода чиста та PH-нейтральна, фільтр не потрібен. Чим більше у воді домішок, тим вищим є ризик їх осідання в гідросистемі кавомашини. Чим жорсткіша вода, тим швидше накопичується накип (забиваються канали подачі води, кава може стати холоднішою, адже треба прогріти ще й шар накипу). Ризик залежить від конкретних умов.
- Екатерина АманВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня. Отримала свою бажану кавомашину 2 дні тому, зіткнулася з певною проблемою. При приготуванні кави з кавових зерен жмих як каша, кава не має насиченого смаку... у піддоні разом з водою залишки кави. Чи так повинно бути? Коли приготувала каву з меленої кави, смак був насичений, та таблетка сформована і води у ємності для жмиху не було
- Представник бренду
Добрий день, Катерино!
Дякуємо Ваш вибір та Ваше питання!
Описана Вами ситуація може бути пов'язана з тим, що прилад ще адаптує свої параметри відповідно до типу кавових зерен, що використовується, а також, налаштування кавомолки. Тому перші порції кави можуть мати більш водянистий жмих.
Хочемо повідомити, що всі кавові машини Saeco оснащені системою адаптації до типу кавових зерен. Завдяки даній технології кавомашина забезпечуватиме завжди найкращий смак, відповідно до типу зерен та заданого помелу. В залежності від встановленого помелу та типу зерен, приладу знадобиться деякий час для адаптації свої налаштувань. Коли прилад повністю адаптується до типу зерна із заданими параметрами кавомолки, кавова таблетка буде менш водянистою (але також звертаємо Вашу увагу, що у випадку вибору кавового напою з найменшою міцністю - жмих (тобто кавова таблетка) також може бути водянистою - це не є помилкою в роботі приладу).
Якщо через деякий час використання ситуація не зміниться, будь ласка, зверніться до нас в особисті повідомлення через офіційні сторінки PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм для додаткової консультації. Будемо раді допомогти!
- ВолодимирВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Добрий день. Підскажіть, будь ласка, яка відмінність між моделями EP0820/00 и 1200 EP1223/00. По характеристикам і комплектаціям ніби все те саме
- Представник бренду
Добрий день, Володимире! Дякуємо за Ваше запитання. Дана кавомашина відрізняється від серії 1200 (моделі EP1223) дизайном та кольором: EP0820/00 - Чорний, EP1224 - Білий.
- Виктор ЛяховВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Купил одну в офис, работает очень долго без поломок, вторую купил домой, доволен)
Только есть вопрос, как переключать между подачей молотого и зернового кофе?- Переваги:
- Хорошая кофемашина
- Недоліки:
- Нет
- Представник бренду
Добрий день, Вікторе! Дякуємо за Ваш коментар, а також запитання. Замість кавових зерен можна вибрати попередньо змелену каву, наприклад, якщо ви віддаєте перевагу іншому сорту кави або каві без кофеїну, для пригтування кави з попередньо змелених зерен:
1. Натисніть кнопку "Увімк./Вимк.", щоб увімкнути кавомашину, і зачекайте, доки вона підготується до роботи.
2. Відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та засипте туди одну мірну ложку без верху попередньо змеленої кави. Після цього закрийте кришку.
3. Поставте чашку під вузол подачі кави.
4. Виберіть один напій.
5. Натисніть значок міцності на 3 секунди.
- Індикатор значка попередньо змеленої кави загоряється, а індикатор початку блимає.
6. Натисніть кнопку початку/зупинення .
7. Щоб припинити подачу кави, перш ніж кавомашина завершить приготування, знову натисніть кнопку початку/зупинення .
З попередньо змеленої кави можна приготувати лише одну порцію кави за раз.
- Анжела ЧернышоваВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Добрый день.Купили кофеварку,привезли домой а она не льет кофе!Пару капель в чашку остальное в поддон.Что делать?
- Переваги:
- Дизайн
- Недоліки:
- Написала выше
- Ігор
Зверніться до сервісу виробника
- Представник бренду
Добрий день, Анжело! Дякуємо за Ваше запитання. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації, а також додаткової консультації, будь ласка, зверніться на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Дякуємо та будемо раді допомогти!
- ВИТАЛИЙ ЦымбаленкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Подскажите, спускать три месяца перестало взбивать молоко, пар идёт - но давления для взбивания не хватает, в итоге молоко становиться просто горячим, что делать?
- Представник бренду
Добрий день, Віталію! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! В описаній Васи ситуації спробуйте, будь ласка, звернути увагу на наступні рекомендації:
Коров`яче молоко краще використовувати охолоджене та не менше 2,5 % жирності для густої та пишної пінки. Також слід звертати увагу і на кількість білків у молоці. Має бути не менше 2,8 г, щоб пінка була кремоподібною. Холодне молоко буде збиватися краще, для ідеальної пінки рекомендована температура 3-6 ⁰С.
З рослинним молоком важливо випробувати кілька марок і зупинитись на тій, яка найбільше відповідає вашим смаковим уподобанням. Також рекомендуємо очистити систему спінювання молока. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації, а також додаткової консультації Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- ВИТАЛИЙ ЦымбаленкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Подскажите как настроить температуру, или может это брак, по инструкции настроил температуру на 1(минимум), а кофе пить невозможно горячее , даже кипяток(как настроить правильные 65градусов), или придется возврат делать, так как напиток пить невозможно
- Представник бренду
Добрий день, Віталію! Дякуємо за Ваше запитання. Для налаштування температури кави виконайте, будь ласка, наступні дії: 1. Натисніть кнопку "Увімк./Вимк.", щоб вимкнути кавомашину.
2. Коли кавомашину вимкнуто, натисніть і утримуйте значок об’єму кави, допоки не згасне цей значок.
3. Натисніть значок об’єму, щоб вибрати необхідну температуру: низьку, середню або високу.
- Індикатори 1, 2 або 3 загоряються відповідно.
4. Налаштувавши температуру кави, натисніть кнопку початку/зупинення .
5. Натисніть кнопку "Увімк./Вимк.", щоб знову увімкнути кавомашину. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації, а також додаткової консультації Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук.
- Natali KasianchukВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
доброго ранку, машина не готує каву із мелених зерен,постійно йде просто гаряча вода(роблю все по інструкції)
- Представник бренду
Доброго ранку, Наталі! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Для приготування кави з попередньо змелених зерен:
1. Натисніть кнопку "Увімк./Вимк.", щоб увімкнути кавомашину, і зачекайте, доки вона підготується до роботи.
2. Відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та засипте туди одну мірну ложку без верху попередньо змеленої кави. Після цього закрийте кришку.
3. Поставте чашку під вузол подачі кави.
4. Виберіть один напій.
5. Натисніть значок міцності на 3 секунди.
- Індикатор значка попередньо змеленої кави загоряється, а індикатор початку блимає.
6. Натисніть кнопку початку/зупинення .
7. Щоб припинити подачу кави, перш ніж кавомашина завершить приготування, знову натисніть кнопку початку/зупинення .
З попередньо змеленої кави можна приготувати лише одну порцію кави за раз.
Налаштування попередньо змеленої кави не зберігається як попередньо вибране налаштування міцності. Щоразу, коли ви бажаєте приготувати попередньо змелену каву, треба натиснути значок міцності протягом 3 секунд. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації, а також додаткової консультації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Олена МіхальоваВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Купила через Розетку, приїхала.
У комплекті відсутній фільтр для води.
Чи можна почати експлуатацію без фільтра? Чи обов'язково дочекатись фільтр?
Фільтр окремо замовила через сайт Філіпс. Чекаю обробку замовлення.- Представник бренду
Добрий день, Олено! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання. Дана модель кавомашини постачається без фільтра в комплектації. Фільтр для води і проти накипу AquaClean забезпечує подачу чистої та фільтрованої води у автоматичну кавомашину і зменшує потребу у видаленні накипу. Завдяки AquaClean можна насолоджуватися до 5000 чашок без видалення накипу шляхом заміни фільтра 8 разів. Ви можете використовувати кавомашину буз фільтра, проте очищення від накипу необхідно буде проводити частіше. Також звертаємо Вашу увагу на те, що перед встановленням фільтра рекомендовано очистити прилад від накипу.
- Natali KasianchukВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
доброго дня
чи є можливість готувати одну чашку кави?- Представник бренду
Добрий день, Наталі! Дякуємо за Ваше запитання. Так, дана кавомашина дозволяє готувати одну порцію (чашку) кави.
- Михаил ГуменюкВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Порекомендуйте засоби для декальцинації
- Представник бренду
Добрий день, Михайло! Дякуємо за Ваше запитання. Для очищення даної кавомашини від накипу рекомендується використовувати засіб для видалення накипу з кавомашини CA6700/10 - посилання.
- ОксанаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Добрий день, який об‘єм еспрессо та кави (в мл) готує кавомашина?
- Представник бренду
Добрий день, Оксано! Дякуємо за Ваше запитання. Фабрично (за замовчуванням) встановлений об'єм еспрессо становить 40 мл, кави - 120 мл.
- Оксана
Дякую! Можете ще уточнити, будь ласка, цей об*єм (40 та 120 мл) отримується при виборі мінімального чи максимального значення?
- Представник бренду
Оксано, дякуємо за Ваше запитання. Вказаний об'єм (40 та 120 мл) - це об'єм, що встановлено за замовчуванням (тобто фабрично). Мінімальний об'єм: еспрессо - 20 мл, кава - 20 мл. Максимальний: еспрессо - 230 мл, кава - 230 мл.