Питання покупців про Вбудована посудомийна машина HOTPOINT ARISTON HI 5020 WEF

293 відгуки

Код:  287673393

Цікавить додаткова інформація?
  • Вячеслав Степовой
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Подскажите пожалуйста это нормально,что кожух в таком виде и не закреплён?

  • Евгений Клименко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Де в наборі планка К?

    • Представник бренду

      Добрий день, Євген. Даною планкою посудомийна машина більше не комплектується. Інструкція загальна та надається на всю серію моделей. Дякуємо за питання.

  • Юлія Хоменко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день. Скажіть будь-ласка в чому може бути справа, якщо на приборах, в основному на виделках, ложках, але і на посуді трапляється ніби краплі іржі, які легко витираються вологою губкою.
    Посудомийка нова, ще місяця немає як користуюся. Це трапилось останні рази, коли використовувала тільки таблетку 3 в 1 Frosch. До цього було з цією ж таблеткою, але з ополіскувачем і сіллю, ну і з початку з таблеткою Fairy.

    • Представник бренду

      Добрий день, Юлія. Навіть якщо використовуєте таблетовані миючі засоби 3 в 1 це не позбавляє від необхідності використовувати ополіскувач і сіль, тому що результати миття будуть незадовільними, а машині загрожуватиме утворення накипу, особливо якщо вона працює на жорсткій воді. Нагадуємо, що сіль для посудомийних машин запобігає утворенню накипу на посуді і на функціональних компонентах машини. Ополіскувач полегшує сушіння посуду, робить скло прозорим та блискучим, змиває залишки мильних засобів і солі з посуду. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Алексей Яковец
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Я замовив доставку на вчора. Досі ніхто не звʼязався. Наберіть терміново

  • Сергій Князюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня.

    У всіх моїх попередніх посудомийних машин була функція примусового зливу води, якщо наприклад накопичились вода через брудний фільтр, чи ще по якійсь іншій причині. Я затискав кнопку "Старт-Стоп" на 3-5 секунд і зачиняв дверцята - і вода зливалась. А на одній навіть окрема програма була - "злиття води".

    Як в цій машинці запустити таку функцію? В інструкції та в інтернеті не знайшов відповіді.

    Дякую!

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергій. Окремої програми злиття води в даній посудомийній машині немає. Не потрібно хвилюватися, так як при виборі будь-якої програми, ПМ почне зливати залишки води, до тих пір, поки датчик не покаже, що води немає ( помпа буде працювати до тих пір, поки датчик не покаже, що води немає ). У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Сергій Шуть
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Шановні покупці,а Ваша посудомийка при розпакуванні була в середині мокра?

    • Ромашка

      так тестують на заводі

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергій. Усі наші машини тестуються на заводах, в тому числі через тестовий запуск циклу миття. Якщо все добре, машинка відправляється в реалізацію. Тому в ній можливі залишки води, це нормально.

  • Дмитрий Андриенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Чи є можливість налаштувати відновлення роботи після відключення електроенергії та її вмикання? Зараз вмикати продовження роботи приходиться самостійно

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитро. Посудомийна машина налаштована таким чином, що якщо під час циклу миття відчинені дверцята або якщо станеться відключення живлення, виконання циклу зупиниться. Щоб продовжити виконання циклу з того моменту, на якому він був перерваний потрібно натиснути кнопку " СТАРТ/ПАУЗА ". Вдячні за питання.

  • Александр Ладысь
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, загалом нарікань на роботу посудомийки не маємо. Але маю запитання, чи є нормальним, що посуд в седенькому лотоку майже завжди мокрий навіть після того як мийка звкінчила мити вимкнулась і постояла цілу ніч.

    Так і має бути, чи ми робимо щось не так?

    Дякую

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександр. Ополіскувач полегшує сушіння посуду, тому якщо Ви не задоволені результатом сушіння, потрібно відрегулювати використовувану кількість ополіскувача. Розміщуйте посуд так, щоб у його порожнинах не залишалася вода. Результат сушіння можна покращити, якщо після закінчення програми миття залишити дверцята машини відчиненими на 15 хвилин перед тим, як виймати з неї посуд. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Дмитро
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вітаю. Підкажіть, будь ласка, чи є у когось такий люфт та звук при відкриванні/закриванні дверей посудомийки (якщо похитати вгору вниз більш активніше)? За відчуттями звук йде по петлях зсередини, на скільки це норма?
    Функціонально поки все працює нормально.

  • Оксана Гаврилова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня,скажіть в цій посудомийці тільки проточний нагрівач чи є ще спіраль?

    • Представник бренду

      Добрий день, Оксана. В посудомийній машині один нагрівач ( тен ).

  • Игорь Пашинов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день! Тримач для келихів є?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ігор. Так, у верхньому кошику є бічні складані полички для надійного встановлення клехів. Дякуємо за питання.

  • Олександр Рогач
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи входить в комплект кріплення для фасаду?

  • Ирина Милявская
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    чи можна встановлювати цю машинку біля радіатора опалення

  • Наталія Киричук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день. Купили вперше посудомийну машину. Хотіли запустити перше миття. Зробили все по інструкції на рахунок солі, ополіскувача, таблетки. Але яку програму не вмикнемо працює лише 15 хв
    Що могли зробити не так?

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталія. Переконайтеся, що шланг подачі води не перегнутий, не сплющений і не перетиснутий, а зливний шланг розташований на достатній висоті. Якщо все гаразд та посудомийна машина надалі працює некоректно, прохання, звернутись до авторизованого сервісного центру для діагностики. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день.
    Після 3 місяців використання збільшився рівень шуму: додався якийсь додатковий гул, та трохи гірше стала відмивати (особливо 3-й лоток, де ложки), інколи залишки бруду залишаються. Знову ж таки, якщо на самому початку використання була тиха робота, тільки трохи було чутно розбризкування води всередині - зараз же більше гуде, і майже не чути, як йде розбризкування. Як бути, порадьте, будь ласка.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександр. Повна гарантія на прилад складає 1 рік. У разі потреби діагностики приладу Ви можете звернутись до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Лутова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Підключили посудомийну, але вона б'є струмом. Яка причина? Вся панель управління, не можу торкнутися до неї.

    • Представник бренду

      Добрий день, слід переконатися, що прилад заземлений відповідно до місцевих стандартів електричної безпеки. Якщо все під’єднано згідно інструкції та посудомийна машина щипає або б’є струмом рекомендуємо оформити заявку для виїзду майстра на діагностику, перелік авторизованих сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Уляна Собкович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня
    Машинка нова, десь 3 цикли було робити.
    Залила ополіскувач, а індикатор всерівно світиться ? ( вперше залила )
    Після мийки на посуді біля плями, відповідно він не використовувався
    Що можна зробити для нормального функціонування ?

    • Оксана Тютченко

      Отрегулируйте потребление опаласкивателя.

    • Представник бренду

      Добрий день, Ульяна. Після поповнення індикатор ополіскувача може залишатися увімкненим протягом декількох циклів миття. Також рекомендуємо перезавантажити машину. Для цього відключіть її від мережі, потім знову ввімкніть. Після перезавантаження індикатор ополіскувача повинен припинити горіти. Якщо на посуді або стінках посудомийної машини залишається білий наліт, то необхідно відрегулювати ступінь жорсткості води відповідно значенню жорсткості води у вашому будинку. Цю інформацію можна отримати у місцевій організації водопостачання. Також важливо правильно відрегулювати використовувану кількість ополіскувача. При нестачі на посуді залишається білий наліт, а при надлишку - зайвий блиск. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Дима Горшков
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Куда установить деталь K

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитро. Це планки на липкій стрічці з одного боку. Можуть застосуватись для зменшення шуму та вібрацій, установлюються на верхній частині приладу ( докладніше в інструкції на схемі ). У разі виникнення додаткових запитань Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Уляна Собкович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня
    Надішліть будь ласка відео монтажу посудомийки.
    Дякую

    • Представник бренду

      Добрий день, Ульяна. На жаль, такої можливості немає.

  • Марина Бадовская
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день. Только приобрела ПММ, в документах нашла наклейки, на одной из них указано, что машинка «Е» класса потребления электроэнергии. В характеристике на сейте все показатели «А» класса. Как понять?

    • Представник бренду

      Добрий день, Марина. Обидва маркування є коректними, але при їх формуванні використовуються різні стандарти та нормативи. Нове європейське маркування та наявне українське. Клас енергетичної ефективності, розрахований як за старою, так і за новою методикою. Це означає, що за новою шкалою продукт має клас Е, а відповідно до старої - A++. Вдячні за Ваше запитання.

    • Марина Бадовская

      Дякую за відповідь.

  • Дмитро Сапіжак
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Підкажіть аналогічну машинку за характеристиками в окремому способі встановлення (соло)

  • Алексей Слободниченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день, подскажите пожалуйста, после мытья остаётся пена, такое ощущение что недополаскивает, пробовал на разных режимах, эффект тот же. Может это как то регулируется?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олексій. Якщо засіб підібрано правильно, але піна все одно утворюється, перегляньте дозування ( особливо ополіскувача ). Можливо, замість потрібної кількості ви використовуєте занадто багато. Надлишок мийних засобів може призвести до підвищення піноутворення. Також необхідно перевірити сітку зливного отвору ( фільтра ) Якщо вона засмічена, то залишки засобу для миття залишаються на дні корпусу машини. При надходженні води залишки порошку або гелю, що не розчинився, вступають у реакцію з водою, що і є причиною утворення піни. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Катерина Паламарчук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи обов'язково підключати до гарячої води?

    • Представник бренду

      Добрий день, Катерина. Рекомендуємо приєднувати до холодної води. Опційно можливо використовувати для входу гарячу воду, але при цьому її температура не повинна перевищувати 65 градусів. Вдячні за питання.

  • Лилия Чаусенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Отличная посудомоечная машина.

    Переваги:
    Вместительная, качество мойки отличное, есть половинная загрузка, автоматическое открывание дверцы.
    Недоліки:
    Нет
    • Представник бренду

      Добрий день, Лілія. Дякуємо Вам за коментар та бажаємо приємного користування.

  • Антон Лехан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Посудомойка данной модели подключается только к подаче горячей воды? Например к бойлеру?
    Или доступен вариант подключения к трубе с холодной водой и она её греет до рабочей температуры?

    • Представник бренду

      Добрий день, Антон. Рекомендуємо приєднувати до холодної води ( посудомийна машина автоматично гріє воду до заданої температури в циклі ). Опційно можливо використовувати для входу гарячу воду, але при цьому її температура не повинна перевищувати 65 градусів. Вдячні за питання.

  • Малярчук Алина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    доброго дня хочу змінити спосіб оплати

  • Малярчук Алина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день подскажите если адресная доставка и оплата при получении картой можно будет рассчитаться?

  • Чухліб Оксана
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи відкривається двері потзакінченню миття посуди і на яких циклах?

    • Представник бренду

      Добрий день, Оксана. В даній посудомийній машині є ActiveDry - система конвекційного сушіння, що автоматично відкриває дверцята під час/після етапу сушіння. Дана опція працює з програмами Eko, Авто інтенсивний режим, Авто змішаний режим, На добраніч, Санітарна обробка. Вдячні за питання.

  • Поліковська Любов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вітаю! Під час мийки ненароком відкрила двері, тепер вона пищить , вимкнула з розетки на пів години, увімкнула, всеодно пищить і не вимикається. Можливо її можна якось перезапустити? Дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Любов. Для кращої комунікації з питань роботи приладу рекомендуємо звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Уляна Кручок
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня,в чому може бути причина ,у верхньому кошику погано миються ложки та вилки?

    • Павло

      1
      Також не порозумію як його класти, особливо ложки.
      Ложки хоть не відмиваються…

      Також цікаво, режим 8 - замочування, працює тільки на нижню полицю. Навіть якщо обирати замочування верхньої полиці - всеодно замочування лише нижньої полиці відбувається. Необхідно замочувати весь посуд в нижній, а перед миттям розкладати по всій машинці?

      Якщо буде відповідь, буду дуже вдячним!

    • Представник бренду

      Добрий день, Павло. У програмі " Замочування " Ви можете обрати опцію з одним кошиком за раз ( верхній, нижній, відділення для столових приборів чи у всіх кошиках ). Нагадаємо, що замочування, мається на увазі, ополіскування холодною водою, щоб не утворювались присохлі залишки їжі на посуді, який плануєте помити пізніше. Переставляти нічого не потрібно, важливо, вірно налаштувати опцію. Щодо третього кошика для розміщення столових приборів, в інструкції з користування докладно описано як їх розміщати. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Анастасия Андрейченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день. Подскажите что может быть. После всех режимов посуда в мыльной воде. Что может быть не так делаем?

    • Представник бренду

      Добрий день, Анастасія. Скоріше за все неправильно відміряно потрібну кількість мийного засобу або він не підходить для використання у посудомийних машинах. Очистіть вузол фільтра. Переконайтесь, що бачок заповнений сіллю та було встановлено належну жорсткість води. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Аліна Коваленко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня !
    Чи має бути до посудомийки дверцята ??? В комплекті

    • Олексій Різник

      Дверцята - звісно! Декоративний фасад - ні!

    • Представник бренду

      Добрий день, Аліна. В описі товару вказано, що фасадна декоративна панель до комплекту не входить. Фасадну панель замовляєте самостійно, разом з кухонними меблями чи окремо у спеціалізованих магазинах.

  • Виталий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Робимо кухню, який колір у цієї мийки? На фото білий і дерево. Можливо є у чорному? Чі тількі білий?

    • Представник бренду

      Добрий день, Віталій. Дана посудомийна машина - вбудована. Розроблена таким чином, щоб її можливо було "сховати" у меблі. В описі товару вказано, що фасадна декоративна панель до комплекту не входить. Фасадну панель замовляєте разом з кухонними меблями чи окремо у спеціалізованих магазинах на Ваш смак та потреби.

  • Іра Бейзор
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Не спускає воду та не полоще, викидає таблетку та не миє.Що робити?На гарантійне обслуговування не відповідають

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірина. Будь ласка, переконайтеся, що шланг подачі води не перегнутий, не сплющений і не перетиснутий, а зливний шланг розташований на достатній висоті. Якщо все гаразд та посудомийна машина надалі працює некоректно, прохання, звернутись до авторизованого сервісного центру для діагностики. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Уляна Кручок
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи входять кріплення до декоративних панелей в комплекті посудомийки?

    • Олексій Різник

      Так.

  • Евгений Цыганков
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый вечер! Залили в отсек для ополаскивателя ополаскивател, но значек его отсутствия все равно горит, в чем может быть проблема ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Євген. Після заповнення індикатор ополіскувача може залишатися увімкненим протягом декількох циклів мийки. Також рекомендуємо перезавантажити машину. Для цього відключіть її від мережі, потім знову ввімкніть. Після перезавантаження індикатор ополіскувача повинен припинити горіти.