Питання покупців про Кавоварка еспресо GRUNHELM GEC15 7

Цікавить додаткова інформація?

  • Богдан Зюбровский
    • Продавець: Rozetka

    Де можна придбати до кавомашини ущільнювач під рожком ?

  • Александр Харченко
    • Продавець: Rozetka

    Після включення проходить 5хв, я не вдягаю ріжок, шоб подивитися що буде подавати кавоварка у нього. Включаю "приготування кави" і з отвору лється тепленька водичка (може десь 55 градусів). Кавоваркою користуємося 3й день. Заливаємо чисту воду. Тобто майже за 2тис гривень вам продають помпу, яка подає тепленьку водичку на ріжок з кавою, водичка фільтрується і ви маєете "каву". Так я би міг зі свого електрочайника поливати в такий ріжок водичку і думаю кава вишла би набагато Експресовішою. Просто ганьба. До цього була капельна кавоварка у якій пар проходить знизу через каву а потім через фільтр і виходить у збірний відсік. Кава гарна варилася але було мало (десь 150мл) і думалося що купляємо щось крутіше. В результаті купили ріжок і помпу для води за 2000грн.

  • Євген Медведський
    • Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Чи можна в ріжок закладати вже окремо перемелену каву? Дякую.

  • Андрей Сивак
    • Продавець: Rozetka

    а де можна придбати фільтр, що вставляється в ріжок? через рік користування трохи погано пропускає

  • Golub3
    • Продавець: Rozetka

    где найти инструкцию по эксплуатации данной кофеварки так как у меня ее не оказалось

  • Світлана Рибальченко
    • Продавець: Rozetka

    Кофеварка супер, але після 6 місяців використання капучинатор почав давати малий пар, при якому пінку з молоко стало зробити не реально. Розетка підкажіть як можна виправити проблему???

    • Невилько Денис

      есть же гарантия и сервисный центр)

    • Александр Сотников

      Лейте очищенную воду!такая жепроблема была!решилась через сц!теперь только очищенная!

  • Оксана
    • Продавець: Rozetka

    Не було мірної ложки у коробці. На пошті не звернули на це увагу. Чи можете надіслати окремо без повернення товару?

    • Эксперт Rozetka

      Доброго дня, Оксана! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .