- Федак МартаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Придбала кофемашину... Хотіла завантажити гарантійний талон, але там вказано, що гарантія надається тільки по талону виробника, який я не знайшла ніде. Як мені отримати гарантійний талон? І який термін гарантії?
- Представник постачальника
Вітаємо, Марто! Рекомендуємо звернутись на гарячу лінію компанії 0 800 50-35-07 Наші фахівці з радістю проконсультують по всім питанням, які виникли. З повагою, Команда Delonghi
- Тетяна КостінськаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Хочу замовити трубку для молока до цієї моделі) потрібно терміново! По характеристиках не знаю, яку потрібно, щоб обрати з каталогу!
- Представник постачальника
Вітаємо! Рекомендуємо звернутись на гарячу лінію компанії 0 800 50-35-07 Наші фахівці з радістю проконсультують по всім питанням, які виникли. З повагою, Команда Delonghi
- Гурушкін АндрійВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня .
Куди можна звернутися з ремонтам даного товару по гарагтії в м хмельницькому?- Представник постачальника
Вітаємо! Телефон гарячої лінії компанії, де вам зможуть підказати номери телефонів та адресу, авторизованого сервісного центру у Вашому місті: 0 800 50-35-07 Дякуємо за ваше звернення
- Анастасия СичкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня! Підкажіть який очищувач для видалення накипу потрібно для цієї кавової машини?
- Представник бренду
Вітаємо! Рідина для видалення накипу DeLonghi (500 мл) Ecodecalk (5513296051), також можна купити менший об'єм. Але використовувати тільки оригінальний засіб для очищення. Вдячні за ваше звернення.
- ОлегВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Купив 14,02,24, забрав 16,02,24, сьогодні 23,02,24.
Почала тікти злівого боку по середині!
Як можна повернути? Щось мені не подобається, що меньше як за тиждень вже працює не належним чином!- Представник бренду
Вітаю! Рекомендуємо звернутись до сервісного центру. За більш детальною інформацією зателефонуйте на гарячу лінію Delonghi 0 800 50-35-07
- Иванна МошулВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Купила в конце той недели, все было хорошо, но сегодня утром перестала взбивать пену и капучино получается не капучино а Буд то просто кофе с молоком. Почему перестала взбивать молоко ?
- Представник бренду
Вітаємо, Іванно! Залишки молока можуть закисати в капучінаторі та не давати правильно спінювати молоко. Щоб усунути цю проблему, необхідно очистити капучінатор за допомогою спеціального засобу для чищення(Засіб для очищування від молока DeLonghi DLSC 550). Також не забувати його очищати щоразу після приготування молочних напоїв, рекомендуємо обирати молоко жирністю 2-2.5%. Якщо після очищення капучінатора проблема не вирішиться, то зверніться в сервісний центр. Залишаємо телефон служби підтримки DeLonghi Group 0 800 50-35-07 - для більш детальної консультації. Бажаємо вам успіхів у розв'язання цього питання!
- Гурушкін АндрійВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Скористався апаратом два рази , зрозумів що фунції мені не подобаються, чи можу я її повернут з заміною на дорощу?
Ще не пройшло 14 днів з дати покупки.- Представник бренду
Доброго вам дня. Зверніться сюди посиланняДякуємо вам за ваше звернення.
- Борис КурникВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня придбав дану модель,практично через пару чашок стало працювати погано, молоко вспінює через раз, багато пару і молоко вспінює погано.Чистив машину від накипі не допомагає. Що можете порекомендувати в цій ситуації ?
- Представник бренду
Доброго вам дня. Спробуйте спінити молоко з нижчими показниками білку та охолоджене. Також рекомендується прочищати капучінатор від залишків молока після того як закінчили готувати молочні напої. Якщо все це не допоможе, рекомендую звернутися в авторизований сервісний центр. Дякую за ваше звернення. Гарного вам дня.
- ВладиславВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Яка кава йде в подарунок?
- Представник бренду
Доброго вам дня. Кава зернова, фірмова. Це все що мені відомо.Дякую за звернення.
- Анастасія ДудкаПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня, підкажіть будь ласка чому не формує таблетку?
- Представник постачальника
Вітаємо! Що саме ви мали на увазі? додайте фото, будь ласка.
- ВолодимирПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
чи можна регулювати плотність молочної пінки7
- Представник постачальника
Вітаємо! Капучінатор не регулює плотність пінки. Дякуємо за ваше звернення.
- Юлія ПрохніцькаПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня. Скажіть будь ласка чи може ця каво машина спінювати тільки саме молоко як окремий напій?
Дякую- Представник бренду
Вітаємо! На жаль немає.
- Віта ТомашевськаПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня. Чи можна оплатити по перерахунку на юридичну особу?
- Представник бренду
Вітаємо! Зверніться у чат бот Розетки посилання
- Сергій ЛисайПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, які жернова для помолу кави використовуються в даній моделі?
- Представник бренду
Вітаємо! Жорнова металеві. Дякую за ваше звернення.
- Олексій ПоліщукПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня. Чи можна встановити капучинатор більшого об'єму?
- Представник бренду
Вітаємо, Олексію! Ні, це стандартний капучінатор. Дякую за ваше звернення.
- Елена МладенцеваПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня ! А є функція окремо подача молока з піною ? Без кави.
- Представник бренду
Вітаємо, Олено! Ця функція відсутня у цій моделі. Дякуємо за ваше звернення.
- Марина ЗдановськаПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Скажіть будь ласка як налаштувати температуру та обʼєм води
- Представник бренду
Вітаємо! Налаштування кількості напою в чашці:
1. Натисніть кнопку, що відповідає напою, який ви програмуєте, і утримуйте її кілька секунд: коли світлодіод, що відповідає вибору, швидко блимає, кавомашина перебуває в режимі програмування. Починається подача;
2. Після того, як чашка наповниться до бажаного рівня, натисніть кнопку ще раз, подача припиняється, а кількість зберігається в пам'яті. Будь ласка, зверніть увагу: Щоб скасувати поточне налаштування, натисніть кнопку, що відповідає іншому напою.
Для зміни температури напою, візьміть вашу інструкцію, та відкрийте її в розділі 12 "Меню Налаштування". Ви побачите таблицю з налаштуваннями кавомашини. Там ви знайдете детально намальовані інструкції, для зміни налаштувань у кавомашині. Якщо у вас немає інструкції зателефонуйте на гарячу лінію Delonghi 0 800 50-35-07, вам надішлють на пошту інструкцію. Дякуємо за ваше звернення.
- ГаннаПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня! підкажіть чи охолоджється ємність для молока?
- Представник бренду
Вітаємо, Ганно! Ця модель кавомашини не має вбудованого охолоджувача молока. Контейнер з'ємний - можна ставити з молоком в холодильник, для охолодження. Дякуємо за ваше звернення.
- Марія ЯнПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Чи можна якось збільшити обʼєм готового напою?
- Представник бренду
Доброго вам дня. Так можна налаштувати об'єм , в інструкції написано як це зробити. Дякую за звернення.
- Андрей БабенкоПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Добрый день! Есть ли в этой модели регулировка пенки для капучино? И можно ли поставить ручной капучинатор?
- Представник бренду
Доброго вам вечора. Система капучінатора налаштована тільки в одному режимі. В комплекті немає ручного капучінатора. Дякую за ваше звернення.
- Юлия ГрицайПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
І латее робить автоматично?
- Представник бренду
На жаль дана модель кавомашини готує в автоматичному режимі тільки капучино!
- Максим Раздорский
А різницю знаєте між цими двома напоями?
Збийте з початку молоко, а потім туди додайте каву. І буде вам латте.
- Олег ХальковПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
робить і капучино і лате? просто не видно на панелі кнопки латте
дякую- Представник бренду
Доброго вам дня. Ця машина робить тільки капучіно. Дякую за ваше звернення.
- Лариса ХодыреваПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня. Чи є в цій кавомашині підігрів чашок? В інструкції (хоча я так розумію, вона одна на всі моделі)написано підігрівати гарячою водою, а в описі є така функція і цій машині
- Олег ВоробьевПродавець: Rozetka. Колір: Чорний
Здравствуйте , подскажите , как посмотреть количество чашек за все время на этой кофемашине?
- Представник бренду
Добрий день! На жаль, компанія не зазначає такої інформації. Дякуємо за звернення.