Купувала мамі на подарунок, вона задоволена. Зняла одну зірочку за малувату манжету.
Добрий день, Лілія. Дякуємо за відгук. Стандартний манжет A&D 22-32 см, але він пошитий із запасом і в дійсності підходить на руку до 37 см. Якщо треба більше, то окремо можна докупити манжет до 45 см.
Не рекомендую "дубова" манжета.
Користуюся тонометром цієї торгової марки на протязі кількох років, манжета у нього відмінна. Попереднім тонометром задоволена.
Добрий день, Ірина. Всі фірмові манжети A&D однаково м'які, перевірте будь ласка: 1) Чи не знаходився тонометр\манжет на холоді 2) Чи є на манжеті ознаки бренда A&D.
Дякуємо.
Якщо будуть питання просимо зв'язатися з нами по телефонам вказаним в інструкції\гарантійному талоні і ми допоможемо все владнати.
Гарна якість!
Добрий день, Тетяна. Дякуємо за відгук. Бажаємо вдалого використування та стабільного тиску )
Манжета по всей площади имеет поверхность,как на губке для мытья посуды,её жёсткой стороны,после измерения чешется рука,сама манжета для худых рук,если бицуха как у Ван Дамма, или полная комплекция,то не налезет))до этого был тонометр этой же фирмы,прослужил больше 10лет,взял этот и по качеству он явно проигрывает,раньше делали лучше и было соответствие с гарантийным сроком,этот врядли столько проработает...
Добрый день, Роман. Спасибо за отзыв. Возможно манжет был на холоде и задубел, рекомендуем перед измерением подержать сам прибор и манжет в комнатной температуре 30-40 минут. Размер манжеты 22-32 см ( сама манжета пошита с запасом и подходит на руку до 37 см. ) об этом указано на коробке и в инструкции. В продаже имеются манжеты большего размера, при необходимости можно заменить. Гарантия на все автоматические тонометры A&D 10 лет, так что в период гарантийного периода Вы можете не беспокоиться о работоспособности прибора.
Раніше був не Кітай
Добрий день ,Олександр .
Вся продукція яка продається на території України та на ринку Європи виготовляється на власному заводі AND де контролюється всі можливі норми якості та точності , даний завод знаходиться на території Китаю ,як і в більшісті відомих брендів у світі.
Вимушений був відмовитись від замовлення за причини нетоварного вигляду пристрою (явні ознаки б/в). Коробка без плівки, з явними ознаками неодноразового та необережного відкриття (потертості, деформації, м'ятий "язичок"). "Пупирка", в яку прилад повинен бути запакований, просто зім'ята та грубо запхана в коробку. Батарейки завернуті в харчову плівку. Розташування приладу в коробці - "як зміг (змогла), так і запхнула". На питання "чи є алгоритм придбати гарантовано новий товар при повторному замовленні" отримав негативну відповідь. Чесно кажучи, такої "лотереї" від Розетки не очікував. Я розумію, що товари іноді повертають, бувають "вітринні зразки" та таке інше. Для когось це не є принциповим і вони готові "закрити на це очі" за дисконт 10-15%. А для когось це принципово (наприклад, товар на подарунок, або медичний прилад, як в моєму випадку). Ну так чесно скажіть, що товар з дефектами пакування і уцініть його (покупець знайдеться), а не влаштовуйте лотерею для тих, кому це принципово.