Відгуки покупців про Пральна машина вузька INDESIT E2SE 2150 W UA 97

Фотографії та відео покупців

  • Пральна машина вузька INDESIT E2SE 2150 W UA фото від покупців 1
  • Пральна машина вузька INDESIT E2SE 2150 W UA фото від покупців 2
  • Пральна машина вузька INDESIT E2SE 2150 W UA фото від покупців 3
  • Пральна машина вузька INDESIT E2SE 2150 W UA фото від покупців 4

Є що розповісти про товар?

Цікавить додаткова інформація?

  • Marina Babii
    • Продавець: Rozetka
  • Оксана Коваль
    • Продавець: Rozetka
    • Представник бренду

      Доброго дня, Оксана. Вдячні за високу оцінку. Приємного користування.

  • Елена Карнаухова
    • Продавець: Rozetka

    больше, чем 600 оборотов ставить нельзя, машинка скачет, как шальная императрица, вызывали мастера, чтоб посмотрел, пожал плечами, покупкой не довольна очень!

    Недоліки:
    сильно скачет
    • Алексей Брегеда

      Снимите транспортировочные болты.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олена. Рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру, щоб оформити заявку для виїзду майстра на діагностику Перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаціійній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30.

  • Сергій Педько
    • Продавець: Rozetka

    Прасує дуже добре!

    Недоліки:
    Немає!
    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій. Дякуєм за відгук, прасує) теж хороша опція))). Бажаєм тривалого та приємного користування.

  • Алексей Обломков-Чернов
    • Продавець: Rozetka

    Под конец стирки скачет как конь. Еле удерживаю руками чтоб к соседям снизу не провалилась!!! Завтра буду звонить в сервис!!! Нашел себе запару

    Недоліки:
    Скачет как конь под конец стирки
    • Представник бренду

      Доброго дня, Олексій. Якщо Ви самостійно встановлювали пральну машину перед використанням треба обов"язково зняти всі транспортні болти. Переконайтесь, що всі чотири ніжки міцно стоять на рівній ( не плаваючій) підлозі та пральна машина ідеально вирівняна за горизонталлю. Важливо, не перевантажувати прилад, вага білизни у відповідності до вибраної програми, так як це може спричинити дисбаланс - відповідно додаткова вібрація. Якщо все під"єднано згідно інструкції та пральна машиина далі працює не коректно рекомендуєм оформити заявку для виїзду майстра на діагностику, прелік авторизованих сервісів Ви можете дізнатись в інформаціійній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30.

  • Володимир Олійник
    • Продавець: Rozetka

    1) після підключення до водопроводу зразу почалася набиратися вода, хоча навіть в розетку не ввімкнув (коли вибрав якусь программу само по собі поправилося) але неприємно.
    2) самоочистка пройшла. Написало на екрані ЕНД(кінець) але дверка НЕ відкрилася натиснув насос, злило десь близько 8 літрів води.
    3) після першого прання(третя програма) аналогічна ситуаці. Кінець стирки дверки заблоковані, є вода в баку. але наступні 5-7 разів все пройшло добре
    4) віджим на 1000 обертів слабуват. в мене стара ЛГ(17років пропрацювала) так дес віджимала на 600-700 обертах
    5) на дисплеї не відображається з якою швидкість буде працювати віджим і при якій температурі буде прати (знову ж таки на старій ЛГ все це було видно) А тут потрібно натиснути кнопку щоб подивитися. не зовсім зручно функція.

    Переваги:
    ціна
    Недоліки:
    не заповнений гарантійний талон. перші три стірки проблема з "МІЗКАМИ"
    • Експерт Rozetka

      Добрий день! Згідно з постановою Кабінету Міністрів від 10 травня 2018 № 353 печатка на гарантійному талоні не потрібна. Для більш детальної інформації про роботу з гарантійним талоном пропонуємо подивитися відео.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир. Коментар був корисним, ми уважно відносимось до усіх критичних зауважень, постійно відстежуємо і аналізуємо їх. Усі питання по роботі виробу або якщо необхідно оформити заявку для виїзду майстра на діагностику, Ви можете звернутися в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30.

    • Володимир Олійник

      Ще раз про гарантійний талон. він відсутній!. подивився ваше відео, там показують що потрібна якась бумажечка від розетки, але її НЕМАЄ, тобто вона відсутня. чека немає, так як купляв "оплата частинами" від приватбанка.

  • Ольга Ткаченко
    • Продавець: Rozetka

    Доставка быстро все качествено.

    Переваги:
    Нет
    Недоліки:
    Очень скачет на отжиме не рекомендую .
  • Людмила Дяченко
    • Продавець: Rozetka

    Я извиняюсь,как скористатись довідковим центром?на сайте только два номера,пострянно разные операторы ответы невнятные,никто помочь не может,за сегодня так никто и не перезвонил.С кем решить вопрос по возврату неизвестно,на розетке говорят мы отношения не имеем,решайте проблему сами с сервисным центром.Бред какой-то.

    • Представник бренду

      Людмила, у випадку виникнення питань чи скарги щодо роботи пральної машини Ви можете повторно звернутись до інформаційної служби за безкоштовним номером 0 800 30-20-30.

  • Людмила Дяченко
    • Продавець: Rozetka

    Проблему уже писала,бракованая стиральная машина постоянно подбирает воду,даже если не включается в розетку.Привезли вчера в восемь вечера.Сегодня пол дня звоню на розетку все операторы как роботы(звонки только на городской номер)оказывается после того как вы ее распаковали и подключили они уже не имеют к ней отношения,нужно мне вызывать сервисный центр,ремонтировать новый товар или ждать акт о браке машинке от сервисного центра.сколько ждать не известно?Чем стирать на протяжении этого времени не известно.это последний раз я обращаюсь в розетку.не возможно добиться внятного ответа или общения с начальством.операторы все морозится.

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Людмила, Доброго дня. Будь ласка, підкажіть чи Ви звернулись в інформаційну службу для заявки на виклик майстра?

  • Людмила Дяченко
    • Продавець: Rozetka

    Купили 16 го числа машинку,подключили вечером,набирает воду без електричества,и включили в сеть поставили на первую стирку постоянно набирает воду .Что делать?

    • Юлька

      перезвоните в сервис, подскажут

    • Представник бренду

      Доброго дня, Людмила. Прохання звернутись до авторизованого сервісного центру. Перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30.

    • Володимир Олійник

      в мене аналогічна ситуація але після самоочистки і першого прання все наладилося.
      а ви вирішили свою проблему?