Питання покупців про Мультиварка ROTEX RMC532-W 5

Фотографії та відео покупців

  • Мультиварка ROTEX RMC532-W фото від покупців 1
  • Мультиварка ROTEX RMC532-W фото від покупців 2

Цікавить додаткова інформація?

  • ЕКАТЕРИНА ХАВЛУК
    • Продавець: Rozetka

    Добрый вечер. Скажите куда я могу обратиться по ремонту этой мультиварки. Не работает функция тушения, жарки. Они не держат температуры, гарантийный срок еще не закончен.

    • Клео
    • ЕКАТЕРИНА ХАВЛУК

      У нас есть в Шостке сервисный центр. Меня интересует вопрос кто будет платить если мультиварка на гарантии. Мне просто нужно отнести туда мультиварку и все. Или нужны какие-то документы от вас

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Дякуємо, що написали.
      Вам необхідно звернутися до одного з наших сервісних центрів. Їх перелік є на офіційному сайті або на сайті Розетки в розділі "Гарантія" (необхідно обрати виробника Rotex).

  • Катерина Храбан
    • Продавець: Ер.Ті.Екс

    Підскажіть, що робити якщо сильно парує через клапан при готуванні?

  • Татьяна Дрижал
    • Продавець: Rozetka

    Брак-дирки и нет винта внизу.Прошу ответ от rotex -это так должно быть???

    Переваги:
    34програми
    Недоліки:
    Дирки
    • Мультиварка ROTEX RMC532-W фото від покупців 1
    • Мультиварка ROTEX RMC532-W фото від покупців 2
    • Представитель поставщика

      Тетяно, доброго дня!
      Якщо ваше питання ще не вирішено, будь ласка, напишіть нам через офіційний сайт, надішліть фото. Допоможемо розібратися.

  • Чекан Валентин
    • Продавець: Rozetka

    Добрый день. Подскажите, если заказать сегодня, то можно будет завтра забрать (в субботу) в вашем магазине на Софиевской Борщаговке (в связи с карантином выходного дня)?

  • Аліна Шкляр
    • Продавець: Rozetka

    Купили мультиварку, після першого використання запотів екран, це так потрібно чи брак?

    • Василь

      Ясно брак що буде з електроними компонентами коли там присутня вологість