Вопросы покупателей о Утюг Tefal Virtuo FV1710

Код:  29754711
Интересует дополнительная информация?
  • Рибак Ірина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, замовила праску на подарунок на пошті не повірила, подарувала, а вона не працює, що робити?

    • Поліна Бебко

      Здайте її назад протягом 14 днів або обміняйте.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Нам дійсно дуже шкода, що сталася така прикра ситуація.
      Ми рекомендуємо перевіряти техніку та комплект постачання одразу ж при отриманні.
      Для розв’язання питання, пропонуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті через розділ Зв’язатися з нами.

  • Мирослав Шиманський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи обов'язкого заливати воду щоб прасувати, чи можливо користуватися на "суху"?

    • Представник бренду

      Доброго дня Мирослав.
      Дякуємо за питання.
      Так, праску Tefal Virtuo FV1710, можна використовувати для прасування без пари.
      Для цього, установіть регулятор в позицію "Сухе прасування" й оберіть температуру відповідно до типу матеріалу (крапки 1, 2, 3), воду заливати не потрібно.
      Після завершення прасування, одразу коли праска охолоне, необхідно витерти підошву праски й отвори для виходу пари, щоб прибрати будь-які прогорілі волокна, що могли почати збиратися навколо отворів для пари.
      Якщо виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, з радістю допоможемо розібратися.

  • Журахови Владислав
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Підкажіть будласка, де можна завантажити інструкцію на цю модель на українській чи російській мові, де все зрозуміло по всім функціям!?! Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Універсальна інструкція розроблена згідно з європейським стандартом і розрахована на широке коло користувачів.
      При виникненні питань щодо експлуатації праски, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду. Наші колеги в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультують.
      Також, для Вашої зручності на офіційному сайті виробника до цієї моделі праски є рубрика "Питання та відповіді", де Ви зможете знайти для себе безліч корисної інформації.
      Бажаємо приємного користування.

  • андрій стринадюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    доброго дня ,чи можна прасувати без залитої води?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Так, праска Tefal Virtuo FV1710 передбачає сухе прасування.
      При прасуванні одягу без пари не варто заповнювати резервуар праски водою.
      Установіть регулятор пари в позицію "Сухе прасування" й оберіть температуру відповідно до типу матеріалу (на регуляторі крапки 1, 2, 3).
      Після завершення прасування, одразу коли праска охолоне, необхідно витерти підошву праски й отвори для виходу пари, щоб прибрати будь-які прогорілі волокна, що могли почати збиратися навколо отворів для виходу пари.
      Бажаємо приємного користування.

  • Світлана
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю . Скажіть , будь ласка , коли праска в виключеному стані і витікає вода з отворів , це нормально ??? Що робити , щоб запобігти ???

    • Представник бренду

      Доброго дня, Світлана.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Після завершення сеансу прасування, необхідно злити воду, закрити перемикач пари й встановити прилад вертикально.
      У разі, якщо праска була від’єднана від електромережі, перемикач пару знаходився у відкритому положенні, а сам прилад був на підошві, то протікання можливе, оскільки це порушення інструкції з експлуатації.
      Бажаємо приємного користування.

  • Светлана Прядкина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день.
    Купила у вас утюг 04.11.2021 года , что то с ним случилось - начал сильно нагреваться и палит вещи . Ставлю на самую маленькую программу , постепенно нагревается и палит . Естественно на подошве остались следы от пригорания , гарантия еще не вышла ( 24 месяца ). Могу обратиться в ваш сервисный цент для ремонта ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Світлана.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Дійсно шкода, що сталася така неприємна ситуація з Вашою праскою.
      Ми пропонуємо Вам звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду праски.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Игорь
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Приобрел данный товар у розетки все ок. НО есть такой вопрос. Розетка пишет мне что "Гарантия предоставляется только по талону от производителя" Эммм по какому еще талону? В комплекте из макулатуры только мануалы и телефон СЦ представителя Tefal. Так что у нас по гарантии? Чека с розетки будет достаточно?

    • Олена
    • Представник бренду

      Доброго дня, Ігор.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача. Окремо гарантійний талон можна знайти на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      Бажаємо приємного користування.

  • Ольга Яновская
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день! Заказала утюг, но он немного с дефектом. Товар с почты ещё не забирала. В заказе 2 товара. Хотела бы утюг обменять на другой. Свяжитесь со мной пожалуйста.

    • Аля

      ось звязок ссылка

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Дуже шкода, що сталася така неприємність.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазина Rozetka тимчасово не працюють.
      Для розв'язання питання з приводу виявленого дефекту праски та її обміну, рекомендуємо звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Марина Васютинська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Праска хороша

  • Игорь Коваль
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Протекает вода из подошвы, что делать?

    Достоинства:
    нет
    Недостатки:
    вода из подошвы
    • Игорь Коваль

      Разобрался инструкцией ниже написаной, ниче не течет все хорошо

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ігор.
      Дякуємо за питання.
      Щоб уникнути протіканню води з підошви праски радимо дотримуватися деяких порад:
      1) поставте перемикач пари на Зачинено
      2)залийте воду до позначки МАХ
      3)поставте регулятор температури на режим, де має відбуватися генерація пари.
      4)після закінчення генерації пари, відкрийте перемикач пари на Відкрито і почніть користування.

  • Игорь Коваль
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Протекает вода из подошвы,что делать?

  • Виктория
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Чи є інструкція українською чи російською мовою, як користуватися праскою?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія. Дякуємо за звернення.
      В комплекті йде універсальна інструкція. Вона представлена в схематичному вигляді, та розрахована на широке коло користувачів.
      Якщо у Вас виникли якісь додаткові питання з приводу експлутації праски - ми з радістю відповімо на них.

  • Анна Пантелеймонова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    А как поменять адрес в заказе? Я сделала заказ, но там уставился не тот адрес

    • Юра

      перезвоните в коллцентр

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна. Зверніться, будь ласка, до магазину, через форму зворотнього зв'язку для вирішення питання.

  • Мирослава Закревська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Отримала праску з невеликою кількістю води всередині - так і має бути? Вона б/у чи ви перевіряєте її перед відправкою?

    • Юра

      на заводе тестируют

    • Представник бренду

      Доброго дня, Мирослава Закревська. Дякуємо за звернення.
      Праски тестуються виробником на заводі, тому в резервуарі можуть бути залишки води або конденсату. Магазин Розетка продає виключно новий товар.

  • Святослав Волощак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть, будь ласка, чому протікає вода під час прасування?

    • Представитель бренда

      Доброго дня, Святослав Волощак.
      Давайте спробуємо розібратися,чому виникла така ситуація. Якщо слідувати інструкції, то потрібно зробити наступне:
      - закрити перемикач пара на Закрито (пар перекреслений)
      -поставити перемикач на режим, що припускає користування з парою, середній та максимальний режим (на індикаторі дві та три точки)
      -залити воду та дати можливість згенеруватися пару.
      -відкрити перемикач пара та пропрацювати паровий удар кнопкою подачі пари.
      При дотриманні всіх умов вода протікати не буде.
      Згідно з інструкцією, після користування праскою, воду потрібно злити, закрити перемикач пара в положення Закрито, та встановити прилад вертикально. Якщо прилад був відключений, перемикач пара стояв у положенні Відкрито, а праска була на підошві, то протікання можливе, оскільки це порушення інструкції з експлуатації.
      Якщо навіть при дотриманні інструкції вода тече, тоді потрібно звернутися до сервісного центру для проведення діагностики.

  • Елизавета Стус
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Утюг не нагревался и текла вода ручьём, на следующий день оформила возврат ( 29-30.12.2020) Ответ и возврат средств жду по сегодняшний день 19.01.2021.

    • Представитель бренда

      Доброго дня. Нам дуже прикро, що вийшла подібна неприємна ситуація з Вашим замовленням. Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для вирішення питання.

    • Эксперт Rozetka

      Добрый день, Елизавета! Спасибо за обращение, Ваш отзыв передан ответственному сотруднику для решения проблемы, мы с Вами свяжемся.
      При возникновении дополнительных вопросов, Вы можете воспользоваться справочным центром.

  • Лилия
    Продавец: Rozetka

    Доброго вечора, чи є функція автовимкнення?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Лілія.
      Дякуємо за питання.
      Функція автоматичного вимкнення у прасці Tefal Virtuo FV1710 відсутня. Пропонуємо Вам звернути увагу на модель праски TEFAL Ultragliss Plus FV6820E0, яка оснащена функцією автоматичного вимкнення. Детальніше з характеристиками вищезазначеної моделі можна ознайомитися з наступним посиланням: ссылка

  • Олег Мацевитый
    Продавец: Rozetka

    Хочу повернути товар через наявність ознак пошкодження на робочій поверхні в 4 містах (подряпини) та вмятина на краю.
    Пошкоджена етикетка на п'ятці праски. Наявність слідів забруднення на границі робочої поверхні та корпусу. Фото додаю.

    Товар купив сьогодні ввечері 04.03.2024. Перевірив на працездатність. Більш детальний зовнішній огляд здійснив вдома, так як зазначені недоліки в магазині виявити не можливо через освітлення та брак часу. Товар купував на подарунок тому і не використовував. Прошу якнайшвидше вирішити це питання!!!. Дякую.

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олег.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Нам дійсно дуже шкода, що сталася така прикра ситуація.
      Для розв’язання питання щодо виявлених дефектів праски, пропонуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті через розділ Зв’язатися з нами.
      Сподіваємося, що з наступною покупкою Ви зможете гідно оцінити всі можливості цієї моделі.

  • Владислав
    Продавец: Rozetka

    Добрий день матеріал підошви який ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав.
      Дякуємо за питання.
      Праска Tefal Virtuo FV1710 оснащена підошвою з антипригарним покриттям на алюмінієвій основі.

  • Ольга Никулина
    Продавец: Rozetka

    Я отримала в МТС промо код на знижку 7% в Розетці. Як його використати при купівлі праски Тефаль?

    • Лідія Титова

      запитайте у них в чат боті в телеграмі

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за питання.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазина Rozetka тимчасово не працюють.
      Для отримання інформації щодо використання знижки за промокодом, рекомендуємо звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв’язатися з нами".
      Також, Ви можете звернутися безпосередньо до представників інтернет-магазина Rozetka у пунктах самовивозу.
      Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Баулина Лариса
    Продавец: Rozetka

    Яке покриття поверхні?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Лариса.
      Дякуємо за цікавість до техніки бренду Tefal.
      Праска Tefal Virtuo FV1710 має підошву з антипригарним покриттям на алюмінієвій основі.

  • Михайлина Яців
    Продавец: Rozetka

    Яке покриття в цій прасці? Керамічне?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Михайлина.
      Дякуємо за питання.
      Праска Tefal Virtuo FV1710 має підошву з антипригарним покриттям.

  • Євген Гусаков
    Продавец: Rozetka

    підошва керамічна чи ні?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євген.
      Дякуємо за увагу до техніки бренду Tefal.
      Праска Tefal Virtuo FV1710 має підошву з антипригарним покриттям на алюмінієвій основі.
      Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, ми з радістю відповімо.

  • Сергей Пасечник
    Продавец: Rozetka

    Будьте добры, подскажите, эта модель с какой подошвой? Мама алергик, не может дышать, если запах пластмассы...

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій. Дякуємо за зацікавленість технікою бренду Tefal.

      Праска Tefal Virtuo FV1710 має антипригарну підошву.

      Якщо виникнуть додаткові питання, запитуйте, з радістю допоможемо з вибором.

  • Євген Іщенко
    Продавец: Rozetka

    добрый день
    есть ли в утюге функция автоматического прекращения подачи пара при вертикальной постановке утюга?
    например, некоторые недорогие модели утюгов при включенном паре подают пар непрерывно что в горизонтальном, что в вертикальном положении, пока не будет повернут рычаг подачи пара.
    спасибо

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євген. Дякуємо за Ваше питання.
      Залюбки допоможемо розібратися з роботою приладу.
      Дана модель обладнана датчиком руху, завдяки якому пара подається автоматично. Якщо Ви паркуєте вертикально прилад і він знаходиться в положенні спокою  - подача пари припиняється. Важливо зазначити, що це відбувається не одразу. 
      Якщо потрібно, щоб пари не було взагалі, можна її перекрити за допомогою спеціального фіксатора.

  • Роман Стромило
    Продавец: Rozetka

    Праска має терморегулятор та автовимкнення?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за питання.
      Так, праска має терморегулятор. Автовідключення в даній моделі відсутнє.

  • anyutuka
    Продавец: Rozetka

    Скажіть, з якого матеріалу підошва?

    • Представитель бренда

      Доброго дня. Дякуємо за питання.
      Дана модель має антипригарну підошву.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image