Вопросы покупателей о Гриль TEFAL PaniniGrill GC241D38 23

Фотографии и видео покупателей

Интересует дополнительная информация?

  • Христина Зазуляк
    • Продавец: Rozetka

    Доброго вечора. Отримала замовлення. У міжнародному гарантійному талоні відсутні запис та печатка. В особистому кабінеті нажаль не можливо завантажити гарантійний талон.

    • Костя

      обратитесь в сервис Розетки, они заполнят талон

    • Представник бренду

      Доброго дня, Христина. Дякуємо за звернення.
      Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.
      Якщо виникнуть додаткові питання, з радістю на них відповімо.

  • Богдан Костюченко
    • Продавец: Rozetka

    Добрый день.
    Заметил что верхняя платформа греет сильнее чем нижняя, подскажите, это нормально или брак?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Богдан. Дякуємо за вибір техніки бренду Tefal.
      На жаль, віддалено важко зрозуміти описану Вами ситуацію. Зверніться, будь ласка, до авторизованого сервісного центру, для професійного огляду.

  • Malina Malina
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, подскажите, можно ли использовать фольгу?

    • Представник бренду

      Доброго дня.
      Дякуємо за питання.
      У фользі готувати не можна.
      Це може призвести до некоректної роботи приладу та пошкодження покриття.
      При виникненні додаткових питань, будь ласка, звертайтесь, ми з радістю відповімо.

  • Екатерина Мельниченко
    • Продавец: Rozetka

    Добрый день.
    Подскажите, а это нормально что зеленая кнопка во время готовки все время то загорается, то гаснет (даже если не открывать крышку гриля)

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина.Дякуємо за запитання.
      Так, це цілком нормальна робота приладу, коли гриль нагрівається до максимальної температури лампочка загоряється.

  • Екатерина Заец
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте. После полутора лет использования пища начала прилипать к пластинам, возможно их как-то заменить на новые?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина. Зверніться, будь ласка, до авторизованого сервісного центру для уточнення питання щодо заміни пластин.
      Адреси сервісних центрів бренду Tefal можливо знайти за наступним посиланням:

      ссылка

    • Анна

      У меня год назад был такой, узнавала за замену пластин в Одессе, ответили, что стоимость замены 1700 грн, так что лучше купить новый гриль э. Пластины ужасные, у меня начали пригорать на 3 раз. Я даже дорогие губки для гриля купила, все равно стёрлись при приготовлении.

  • Карина Несмашная
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, как понять, что гриль после включения, готов к использованию? В инструкции ничего не нашла.

    • Людмила

      Сверху горит красная лампочка, когда готов, загорается зеленая

    • Представник бренду

      Доброго дня,Карина. Дякуємо за питання. Коли пластини грилю розігрілись до необхідної температури, починає світити зелений індикатор. Після цього сигналу, Ви можете починати приготування.

  • Аліна Аліна
    • Продавец: Rozetka

    Є Гарантійний талон якись? У випадку поломки

    • Представник бренду

      Доброго дня, Аліна. Дякуємо за звернення.
      Так, в комплекті до приладу йде гарантійний талон. Звертаємо увагу, що в деяких моделях він може бути розміщений на останній сторінці інструкції. 
      У разі необхідності звернення до сервісного центру, з собою необхідно мати гарантійний талон та документ, що підтверджує покупку. В талоні досить прописати модель та дату покупки відповідно до чека, печатка не потрібна. 
      Гарантія від виробника діє протягом 2 років.

  • Катерина
    • Продавец: Rozetka

    Можно ли его ставить вертикально?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина. Дякуємо за Ваше питання.
      Так, гриль можна зберігати в вертикальному вигляді.

  • Інна
    • Продавец: Rozetka

    Доброго дня!в мене таке питання:чи можливо що при перших готуваннях після придбання йде від гриля запах чи то плавлення чи то гарі?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Інна. Дякуємо за звернення.
      Під час перших користувань можлива поява виробничого запаху, надалі він зникає.

  • Сергей Сластин
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте! Почему ценник в рублях.

    • Борис

      где вы там рубли увидели

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій. Дякуємо за питання.
      Ціна зазначена в гривнях.

  • Артем Бабак
    • Продавец: Rozetka

    Вага в упаковці точно 900 г ? З фото він здається важчим...

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем Бабак. Дякуємо за уважність.
      Вага приладу в пакуванні - 3,95 кг, без пакування - 3,12 кг. Ми обов'язково виправимо інформацію в описанні.

  • Ирина Пиценко
    • Продавец: Rozetka

    снимаются пластины гриль для мытья?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за питання.
      В даній моделі пластини не зйомні.

  • Тетяна Кудрявцева
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте. Только купили. Сделали рыбу. Шкурка пристала к пластинами. Можно ли их смазывать маслом?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тетяна Кудрявцева. Дякуємо за зворотній відгук. Ви можете, при необхідності, змастити пластини олією.

  • Червенкова Анна
    • Продавец: Rozetka

    Добрый день!
    Получили гриль, но нет ни расходной накладной к нему, ни заполненого ганатийного талона. Есть маленькая бумажка без перевода - это международный гарантийный талон? Получается на руках только чек об оплате с Джастин-розетка.

    • Эксперт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня. У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон. Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек. Гарантійний талон можна роздрукувати на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно чеку. Печатка не потрібна.

    • Червенкова Анна

      Со мной до сих пор не связался Ваш ответственный человек. Хотелось бы получить расходную накладную

  • Ирина Кравчук
    • Продавец: Rozetka

    Добрый день! Сколько времени необходимо для жарки мяса или рыбы? До загорании красной лампочки?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за питання. Червоний індикатор сигналізує про те що прилад ввімкнений та гріється, після досягнення необхідної температури загоряється зелений індикатор і можна починати приготування.
      Гриль TEFAL PaniniGrill GC241D38 розрахований більше на приготування Паніні, тому в інструкції немає інформації про час приготування м'яса і риби.
      Залежно від типу м'яса і товщини шматка час приготування буде коливатися від 3-15 хвилин.
      На приготування риби йде від 4 до 10 хвилин.
      Гарячі бутерброди в середньому готові через 3-5 хвилин. Час приготування Паніні 10-12 хвилин.

  • Игорь Трухачов
    • Продавец: Rozetka

    Скажите пожалуйста для жарки мяса он подходит ( стейки )

    • Представитель бренда

      Доброго дня. Дякуємо за питання.
      Гриль TEFAL PaniniGrill GC241D38 позиціонується в першу чергу як гриль для приготування паніні та бутербродів, однак прилад підходить для приготування і інших видів продуктів, таких як м'ясо, риба, овочі.

    • Вікторія М.

      Ещё как подходит!) суперовые получаются!

  • Катерина Деуль
    • Продавец: Rozetka

    При оплате товара на НП не выдали чек при оплате через терминал. В комплекте с товаром идет лишь расходная накладная. Как получить документ , подтверждающий проведении именно кассовой операции ?

    • Эксперт Rozetka

      Добрый день, Катерина! Спасибо за обращение, Ваш отзыв передан ответственному сотруднику для решения проблемы, мы с Вами свяжемся.
      При возникновении дополнительных вопросов, Вы можете воспользоваться справочным центром.

  • Vitaliia Kostyshak
    • Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Купила у вас даний гриль, але коробка і паспорт чомусь від Tefal Inicio Grill, хоча наклейки на коробці від Panini grill і в накладній теж вказаний даний товар. Можете будь ласка пояснити чому товар прийшов у коробці іншої моделі ? І чи 100% у мене саме той товар, який я замовила? Номер заявки 605707566. Я дзвонила на гарячу лінію, обіцяли передзвонити і уточнити інформацію, але досі ніхто не передзвонив?

    • Представитель бренда

      Дорого дня, Vitaliia Kostyshak. Дякуємо за звернення. PaniniGrill таInicio Grill - це одна і та ж модель, про що зазначається також на офіційному сайті виробника.

  • Артем Калюжний
    • Продавец: Rozetka

    Есть выключатель на корпусе?
    Или надо за каждым разом выключать из розетки?

    • Представитель бренда

      Добрый день,Артем Калюжний. Кнопка включения расположена сбоку, на корпусе.

  • Іван Висоцький
    • Продавец: Rozetka

    Чи знімаються пластини щоб помити їх окремо?

    • екатерина бабенко

      Нет, не снимается. Легко чистить влажной тряпочкой или бум полотенцем пока гриль не остыл.

    • Представитель бренда

      Доброго дня, Іван Висоцький. Дякуємо за питання.В даній моделі не передбачені знімні пластини.
      Після повного остигання, потрібно пластини протерти вологою губкою. Також гарячі пластини можливо акуратно, дотримуючись правил безпеки, протерти паперовим рушником одразу після приготування для подальшого полегшення очистки.

  • Письменная Виктория
    • Продавец: Rozetka

    Когда заканчивается акция?

  • Наталия Иванова
    • Продавец: Rozetka

    Все замечательно жарит, но иногда горит обе лампочки подскажите, что это значит?

    Достоинства:
    Удобный в использовании, хранении
    Недостатки:
    Не удобно мыть. Не сильно зажаривает
    • Ed

      При включенном режиме горит красный индикатор, после нагревание обоих пластин до максимальной температуры срабатывает термостат и загорается зелёный, можно приступать к готовке.

    • Скляренко Наталія

      Очень удобно мыть. Когда пластины тёплые, просто влажной губкой вытирается. Или намочить, немного нагреть, и опять же вытереть губкой.

    • Представитель бренда

      Добрый день, Наталия Иванова.
      Красный индикатор сигнализирует о том, что прибор включен. зеленый о том , что гриль достиг нужной температуры.

  • оксана Бабінець
    • Продавец: Rozetka

    Доброго вечора.
    Не має в комплектації гарантійного талону?!

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Приносимо свої вибачення за спричинені незручності. З докладною інструкцією по отриманню гарантійного талона Ви можете ознайомитись за посиланням . Також хочемо звернути Вашу увагу, що на нашому сайті можна сформувати талон в електронному вигляді (посилання для завантаження знаходиться під товаром) і роздрукувати у зручний для Вас час за посиланням .

    • Представитель бренда

      Доброго дня, оксана Бабінець.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон. Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек. Гарантійний талон можна роздрукувати на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно чеку. Печатка не потрібна.