Вопросы покупателей о Гриль TEFAL OptiGrill+ Initial GC706D34

1051 отзыв

Код:  41020184

Интересует дополнительная информация?
  • Наталія Парейко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день Чи є в Вас насадка для вафель для цієї моделі?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталіє.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Гриль Tefal Optigrill+ GC706D34 сумісний з панелями для випікання бельгійських вафель XA724810.
      Аксесуари можна замовити за наступним посиланням: ссылка
      Також, аксесуари можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Для уточнення контактів актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувати на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.
      Бажаємо приємного користування.

  • Анна Ярошенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, нормально ли что при первом использовании через минуту после нагрева пошел дым и запах перегорелой техники, который держится уже сутки? Так же чуть потемнела металическая пластина которая держит трубки. Все было сделано по инструкции

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анно.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      При першому нагріванні гриля можна відчути виробничий запах і дим. Це просто вигорають залишки технологічних речовин, що використовувалися при його виготовленні. Вони безпечні для здоров’я та як правило, швидко зникають.
      Незначне знебарвлення металевої основи приладу допустиме.
      Бажаємо приємного користування.

  • Ірина Нагорна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий вечір. Цікавить питання, яка різниця в коробках? На сайті чорна коробка, а доставили ось в такій.

    Достоинства:
    .
    Недостатки:
    .
    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за питання.
      Пакування приладів може відрізнятися залежно від серії випуску, оновлена коробка гриля TEFAL OptiGrill+ Initial GC706D34 має чорний колір та надпис "New". На якість на функціонал приладу це не впливає.
      Бажаємо приємного користування.

  • Дмитро Шукалевич
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора!В комплекті з цим грілем є книжка з рецептами?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Дякуємо за питання.
      До комплекту постачання гриля Tefal OptiGrill+ Initial GC706D34 друкована книга з рецептами не входить.
      Безліч стандартних рецептів для приготування страв на грилі можна знайти на кулінарних форумах та у відео блогах.

  • Ярослава Приходько
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Скажіть чи можна купити нові пластини для цього гриля ? З часом покриття зіпсувалась і прилипає мʼясо .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ярослава.
      Дякуємо за зворотний зв’язок і питання.
      Довговічність користування змінними пластинами з антипригарним покриттям залежить не тільки від використання сприятливих аксесуарів, але й від правильності користування та очищення.
      Починаючи з першого використання, пластини необхідно помити, витерти насухо, злегка прогріти й змастити олією, після охолодження залишки олії увібрати паперовим рушником.
      Так само важливим параметром є очищення. Рекомендоване очищення ручним способом з використанням м’якої губки та мийного засобу без абразивних компонентів.
      Якщо пластини очищаються в посудомийній машині, рекомендуємо використовувати ЕКО режим до 50 градусів й щоразу після миття їх поверхню необхідно змащувати олією.
      Шкодить також термошок (контакт гарячих пластин з холодною водою).
      Рекомендоване використання аксесуарів з пластику, дерева та силікону.
      Нижню TS-01039400 та верхню TS-01039390 змінні пластини до гриля Tefal OptiGrill+ Initial GC706D34 можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Грекова Виктория
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Пришла гриль , все книжечки есть , и там гарантийный талон есть , но печатей никаких нет и дат ? В случае обращения в гарантию , что необходимо будет предъявить ? Спасибо

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за покупку та питання.
      Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.

      Згідно з чинним законодавством, наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. В гарантійному талоні Ви можете самостійно заповнити дату продажу згідно з чеком.
      У разі потреби для отримання чека зверніться, будь ласка, до чат-бота інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".
      Бажаємо приємного користування.

  • Артем Юніков
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Замовляв Гриль TEFAL OptiGrill а він прийшов без подарунка згідно акції ссылкаАкция! При покупке гриля TEFAL OptiGrill вы получите подарок на выбор: щипцы, шампуры, пресс для бургеров или щетку для гриля. На сторінці товару НЕ вказані моделі грилів, що приймають у ній участь.Отримав відповідь що, обраний Вами товар не підпадає під умови акції! Абсурд Відсутні будь які обмеження стосовно який має бути гриль TEFAL OptiGrill. Сама акція має назву "Акция! При покупке гриля TEFAL OptiGrill вы получите подарок на выбор: щипцы, шампуры, пресс для бургеров или щетку для гриля." без будь яких обмежень чи позначень.

    Недостатки:
    Зворотній зв'язок з магазином відсутній! Низкое качество
    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Ми радимо перевіряти техніку та комплект постачання одразу ж при отриманні.
      Для розв'язання питання, рекомендуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв'язатися з нами".

    • Артем Юніков

      Питання не вирішено. Для розв'язання питання, звертався до чат-бота на сайті - отримав відповідь, що сталася технічна помилка. Прошу вирішити питання!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Нам дуже шкода, що виникла така неприємність.
      Оскільки ми не маємо змоги вплинути на розв’язання цієї ситуації, зверніться, будь ласка, до чат-бота на сайті повторно.
      Також для уточнення інформації Ви можете звернутися до представників інтернет-магазина Rozetka у пунктах самовивозу.

  • Олексій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Яке правильне найменування сумісної форми для запікання? У "частих питаннях" зазначено XA722870, а в "Характеристиках" - XA725870...

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олексій.
      Дякуємо за питання.
      Підходять обидва аксесуари, але форма для випікання TEFAL Optigrill+ XA722870 знята з виробництва.

  • Вікторія Тимошенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можна смажити на пергаментній бумазі ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю, з технічних причин ми не мали змоги переглянути Ваш відгук раніше.
      Згідно з інструкцією користувача обмежень щодо використання пергаментного паперу немає, але варто відзначити, що це може вплинути на результат приготування продукту.

  • Роман Кульомін
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    До даної моделі грилю можна поставити змінні форми під вафлі бельгійські?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Роман.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль з технічних причин не мали змоги надати Вам відповідь раніше.
      До гриля Tefal Optigrill+ GC706D34 підійдуть змінні панелі для випікання бельгійських вафель XA724810.
      Аксесуари можна замовити за наступним посиланням: ссылка
      Також панелі для випікання бельгійських вафель можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Щоб уточнити контакти актуальних авторизованих сервісних центрів у Вашому регіоні, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Татьяна Корниец
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Придбала гриль, користувалась в авторежимі, дуже зручно і доступно, але в ручному режимі мені не зрозуміло, чи потрубно робити розігрів? Температуру потрібно збільшувати поступово, чи зразу можна виставити максимальну? Овочі запікати тільки в ручному режимі? Буду вдячна за відповідь.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тетяна.
      Дякуємо за покупку та питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Так, на ручному режимі також необхідно дочекатися всього етапу попереднього розігрівання приладу (приблизно 4-7 хвилин). Індикатор, що відповідає вибраній температурі, буде блимати протягом всього етапу попереднього розігрівання.
      Перед початком приготування необхідно обрати бажану температуру і натиснути кнопку "ОК".
      Для приготування овочів радимо використовувати ручний режим, де Ви можете обрати відповідну температуру для кожного типу продукту.
      Детальніше з інформацією щодо налаштувань ручного режиму можна ознайомитися в інструкції користувача на сторінках 45-46.
      Бажаємо приємного користування.

  • Денис Апалат
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Как с Вами связаться

    • Baby g
    • Представник бренду

      Доброго дня, Денис.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      До чат-бота інтернет-магазина Rozetka можна звернутися у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Оля Позняковська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можете підказати насадки на бельгійські вафлі до цієї моделі. Бо ті що раніше в питаннях рекомендували, зараз не випускають ??

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль з технічних причин не мали змоги надати Вам відповідь раніше.
      До гриля Tefal Optigrill+ GC706D34 підійдуть змінні панелі для випікання бельгійських вафель XA724810.
      Аксесуари можна замовити за наступним посиланням: ссылка

  • Юлия
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Чи йде у комплектi книга рецептiв?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      До комплекту постачання гриля Tefal OptiGrill+ Initial GC706D34 друкована книга з рецептами не входить.
      Безліч стандартних рецептів для приготування страв на грилі можна знайти на кулінарних форумах та у відео блогах.

  • Юлия Кирнева
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чомусь від самої покупки не працює панель - меню- де кобаски куриця чи ще щось. .. я вважаю, що вона повинна працювати, якщо є. працює тільки вручну виставлена тепература, тобто жарить можна, але жжж

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Згідно з інструкцією користувача, перед початком приготування страв на автоматичному режимі, спочатку потрібно обрати відповідну програму та виконати процедуру попереднього розігрівання.
      Щоб обрати потрібну програму, необхідно натиснути кілька разів кнопку "SELECT". Переконайтеся, будь ласка, що всередині гриля немає продуктів. Після вибору програми натисніть кнопку "OK".
      Індикатор обраної програми почне світитися. Пристрій розпочне попереднє розігрівання, а індикатор розігріву буде блимати протягом усього процесу розігріву.
      Перш ніж відкривати гриль і викладати їжу, дочекайтеся моменту, коли індикатор розігріву перестане блимати (приблизно 4-7 хвилин).
      Після закінчення розігріву пристрій видасть звуковий сигнал, індикатор розігріву перестане блимати й буде світитися протягом усього процесу приготування їжі.
      Після попереднього розігрівання пристрій готовий до використання. Відкрийте гриль та помістіть їжу на пластину.
      Якщо питання залишиться відкритим, рекомендуємо Вам звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики гриля.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Андрій Степанчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Скажіть будьласка чи розкладається гриль повністю ( горизонтально)

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Гриль Tefal OptiGrill+ Initial GC706D34 не передбачає приготування страв у положенні "Барбекю".
      Пропонуємо Вам звернути увагу на новинку OptiGrill 2in1 GC772830.
      Детальніше ознайомитися з можливості цієї моделі можна за наступним посиланням: ссылка
      Якщо виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, ми з радістю відповімо.

  • Максим Городиський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю!
    Гриль ще й року не використовується, завжди миється вручну, м'ягкою губкою , без агресивної хімії.
    На пластинах всеодно "піддулось" покриття, і відповідно, в деяких місцях злізло.
    В чому може бути причина?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Максим.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Дійсно шкода, що сталася така неприємність.
      Антипригарному покриттю пластин шкодить термошок (контакт гарячих пластин з холодною водою), або надмірне нагрівання пластин без продукту.
      Якщо не було порушень з боку експлуатації пластин з антипригарним покриттям, в такому випадку ми пропонуємо Вам звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення експертизи.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

    • Вікторія Тимошенко

      Якими миючими можна мити гриль?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Пластини бажано очищувати ручним способом за допомогою м'якої губки та засобів для миття, що не містять кислот і абразивних компонентів. Також, можливе очищення в посудомийній машині, але в такому випадку рекомендується використовувати еко-режим до 50 градусів. Після очищення необхідно протерти пластини невеликою кількістю олії, для покращення антипригарних властивостей покриття, залишок олії витерти серветкою. У такому випадку пластини будуть слугувати довго та якісно.
      Бажаємо приємного користування.

  • Володимир Терещенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Отримали сьогодні опті гриль. Верхня пластина не полотно прилягає. З одного угода добре, а з іншого, таке відчуття що не доппилягає. Чому так? Це є брак , чи так повинно бути

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Згідно з Вашим фото, подібна ситуація не є дефектом, оскільки гриль самостійно вимірює товщину шматка. На прилягання верхньої пластини до продуктів це ніяк не впливає.
      Бажаємо приємного користування.

  • Дмитрий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Заказал гриль с доставкой. Привезли 01.07.2023, оплатил картой. Курьер сказал, что чека нет, а гарантию можно скачать в электронном виде на сайте розетки. В итоге на сайте написано, что гарантия предоставляется по чеку, который мне не дали.
    Как мне получить чек или гарантию?

    • Олена

      ссылкаось підтримки

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача. Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.
      Окремо гарантійний талон можна знайти на офіційному сайті бренду, у розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      Для отримання чека зверніться, будь ласка, до чат-бота інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Ященко Лілія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть, будь ласка, де можна придбати пластини для бельгійських вафель?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Лілія.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Гриль Tefal OptiGrill+ Initial GC706D34 сумісний зі змінними панелями для випікання вафель XA723812.
      Аксесуари можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Анна Шаповалова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день! Возможно ли на этом гриле готовить вафли ? Если нет , посоветуйте , пожалуйста , гриль где есть дополнительные панели . Заранее спасибо !

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за звернення.
      До комплекту постачання гриля Tefal OptiGrill+ Initial GC706D34 насадка для випікання вафель не входить.
      У разі потреби, насадку для випікання вафель XA722870 можна придбати окремо.
      Також, Ви можете розглянути для придбання модель Tefal OptiGrill+ GC716D12, до комплекту постачання якої входять дані пластини.
      Детальніше з цією моделлю можна ознайомитися за наступним посиланням: ссылка

  • Наталья Пинина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здравствуйте!
    С момента приобретения и до сих пор гриль на автоматических режимах не доготавливает мясо, рыбу, хлеб… все перепробовала
    На ручном режиме готовить приходится, но и тут проблема- верх прожаривается хорошо, а низ- нет ( не сырое, но и не готовое)
    Скажите пожалуйста в чем причина может быть?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія.
      Дякуємо Вам за зворотний зв'язок.
      Результати приготованих страв за вибраними програмами можуть відрізнятися залежно від походження та нарізання інгредієнтів.
      Ми радимо звертати увагу на товщину шматків нарізаного м'яса під час приготування, не слід готувати інгредієнти товщиною понад 4 см.
      Описана ситуація може бути пов'язана з використанням маринаду, який посилює рівень просмаження скоринки, це потрібно враховувати при приготуванні.
      Верх продукту може бути більш засмаженим, тому що сік, який виходить на нижню пластину, не буде давати такого рівня підсмаженої скоринки в порівнянні з верхньої частиною.
      Спробуйте, будь ласка, приготувати інгредієнти, використовуючи замість маринаду, наприклад цибулю, яка не дає ефекту пересмаженої скоринки.
      Також, нижня частина, наприклад, стейку, може виглядати без яскравого кольору засмаження у тому випадку, якщо м'ясо готується після розморожування. В такому разі волога (сік) більшою мірою залишається на нижній пластині під стейком і конденсується, при цьому нижня частина стейка може не набувати яскравої скоринки.
      Якщо ситуація не вирішиться, пропонуємо Вам звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі з радістю проконсультує Вас та скоригує до правильних дій.

  • Павел Ткалич
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день. Можно ли в фольге, что-то на нем готовить? Предварительный нагрев лучше в открытом состоянии делать или в закрытом?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Павло.
      Дякуємо за покупку та питання.
      У фользі готувати не можна. Це може призвести до некоректної роботи приладу та пошкодження покриття.
      Попередній розігрів необхідно проводити з закритою кришкою приладу.
      Бажаємо приємного користування.

    • Павел Ткалич

      Добрый день. Спасибо. Покупкой доволен на все 100%!!!

  • Александр Егоров
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Прийняли товар на сервісне обслуговування АКТ№ РОЗ 30045330 від 19.02.2023, пішов вже четвертий місяць, і досі нічого не відомо що з ним.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за очікування.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти на Ваше питання.
      Ми перевірили Ваше звернення, гриль був повернутий сервісним центром у місце здачі 9.03. Несправностей не виявлено.
      Для отримання детальної інформації, Ви можете звернутися до чат-бота інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

    • Александр Егоров

      Вже шостий місяць пішов...Такого гарантійного обслуговування в мене ще не було...

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо Вам за коментар.
      Нам щиро шкода, що склалася така неприємна ситуація.
      Ваш гриль був повернутий авторизованим сервісним центром у місце здачі ще 9 березня 2023 р.
      Для розв’язання питання щодо місцеперебування приладу, зверніться, будь ласка, до чат-бота на сайті у розділі "Зв’язатися з нами".
      Також, Ви можете звернутися напряму до представників інтернет-магазина Rozetka у пунктах самовивозу.
      Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Ірина Черевань
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Яка для цієї моделі гриля підійде форма для запікання?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за питання.
      До гриля TEFAL OptiGrill+ Initial GC706D34 підійде форма для запікання XA725870.

  • Анжела Вьюн
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! У серпні 2022 року була придбана гриль Tefal optigrill. Користувались нею не дуже часто, спочатку все було Ок, але останнім часом перестала нормально функціонувати, м’ясо не достатньо готується на ввімкненому режимі, тому доводиться ще доготовувати додатково, при готуванні тостів, не достигається бажаної скоринки. Чи дійсна гарантія та куди звернутись?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анжела.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Дійсно шкода, що сталася описана ситуація.
      Гарантія від виробника діє 2 роки з моменту придбання приладу.
      Переконайтеся, будь ласка, що джерело живлення сумісне з номінальною потужністю та напругою, що вказана на нижній частині приладу.
      Завжди підключайте прилад до заземленої розетки. Забороняється використання подовжувача. Якщо ви приймаєте за це відповідальність, використовуйте тільки подовжувач, який знаходиться в хорошому стані, має вилку із заземленням і підходить для номінальної потужності приладу.
      Якщо питання залишиться відкритим, будь ласка, зверніться до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та скоординує до подальших дій.

  • Данило Гриців
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день, не працюють функції оптигриль, фото нижче

    • Представник бренду

      Доброго дня, Данило.
      Дякуємо Вам за зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Згідно з інструкцією користувача, перед початком приготування страв на автоматичному режимі, спочатку потрібно обрати відповідну програму та виконати процедуру попереднього розігрівання.
      Щоб обрати потрібну програму, необхідно натиснути кілька разів кнопку "SELECT". Впевніться, що всередині гриля немає продуктів. Після вибору програми натисніть кнопку "OK".
      Індикатор обраної програми почне світитися. Пристрій розпочне попередній розігрів, а індикатор розігріву буде блимати протягом усього процесу розігріву.
      Перш ніж відкривати гриль і викладати їжу, дочекайтеся, будь ласка, коли індикатор розігріву перестане блимати. Зачекайте 4-7 хвилин.
      Після закінчення розігріву пристрій видасть звуковий сигнал, індикатор розігріву перестане блимати й буде світитися протягом усього процесу приготування їжі.
      Після попереднього розігріву пристрій готовий до використання. Відкрийте гриль та помістіть їжу на пластину.
      Якщо питання залишиться відкритим, рекомендуємо звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Степан Чорненький
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день готує все ок. Нижче фото додам чи так у всіх, хотів би дізнатись

    Достоинства:
    Швидко смачно
    Недостатки:
    На фото нижче
    • Представник бренду

      Доброго дня, Степан.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Судячи з фото дане забруднення з'являється під час приготування на високих температурах. Для уникнення подібної ситуації, рекомендуємо після приготування очищати поверхню гриля, згідно з рекомендаціями інструкції користувача.
      Бажаємо приємного користування.

  • Антонина Пономарева
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, у мене питання, на той неділі купили такий гріль, роботою задоволені, але від нього відходить покриття, просто відпадає... Що робити з такою проблемою? Куди звернутись

    • Представник бренду

      Доброго дня, Антоніна.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Нам шкода, що виникла така неприємна ситуація.
      Довговічність користування пластинами з антипригарним покриттям залежить не тільки від використання сприятливих аксесуарів, але й від правильності користування та очищення.
      Починаючи з першого використання, пластини необхідно помити, витерти насухо, злегка прогріти й змастити олією, після охолодження залишки олії увібрати паперовим рушником.
      Так само важливим параметром є очищення. Рекомендоване очищення ручним способом з рідким мийним засобом без абразивних речовин та м'якою губкою.
      Якщо пластини очищаються в посудомийній машині, рекомендуємо використовувати ЕКО режим до 50 градусів й щоразу після миття їх поверхню необхідно змащувати олією.
      Шкодить також термошок (контакт гарячих пластин з холодною водою).
      Рекомендоване використання аксесуарів з пластику, дерева та силікону.
      Якщо не було порушень з боку експлуатації пластин з антипригарним покриттям, в такому випадку Ви можете звернутися до магазину, де був придбаний даний гриль для проведення експертизи для проведення експертизи.

    • Євгенія Рибак

      Така ж проблема. Після пів року використання покриття з обох пластин злізло. Догляд був згідно інструкції, але вистачило на пів року, нажаль. Дуже розчарована.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євгенія.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Дуже шкода, що виникла подібна неприємність.
      Строк служби пластин з антипригарним покриттям насамперед залежить від умов і частоти експлуатації гриля. Для збереження антипригарних властивостей покриття на пластинах гриля, рекомендуємо уникати їх перегріву без необхідності.
      При стандартному використанні в домашніх умовах антипригарне покриття зношується вкрай рідко. Належне використання та відповідний догляд забезпечують довговічність служби пластин. У більшості випадків зношування антипригарного покриття викликане перегрівом, наявністю подряпин, спричинених використанням металевих або гострих аксесуарів та очищенням з використанням абразивних мийних засобів.
      Якщо всі норми з експлуатації пластин були дотримані, пропонуємо Вам звернутися до магазину, де був придбаний гриль для проведення експертизи.

  • Людмила Антипенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Зв’яжіться , будь ласка, зі мною
    Не можу отримати оплачене замовлення
    Допоможіть, будь ласка!

    • Інна

      так це не зворотній звязок, потрібно до чат боту звертатись

    • Представник бренду

      Доброго дня, Людмила.
      Дякуємо за питання.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазина Rozetka тимчасово не працюють.
      Для розв’язання питання, зверніться, будь ласка, до чат-бота на сайті у розділі  "Зв’язатися з нами".

  • Людмила Антипенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Как поменять получателя?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Людмила.
      Дякуємо за питання.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазина Rozetka тимчасово не працюють.
      Для отримання інформації щодо можливості заміни отримувача замовлення, пропонуємо звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Донец Наталья
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    У зв’язку з чим в режимі риба, риба смажиться на 120 С і температура вище не піднімається?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія.
      Дякуємо за питання.
      Прилад автоматично регулює цикл приготування (час і температуру) відповідно до товщини та кількості закладених шматочків риби. Якщо обрана температура Вам не підходить, Ви можете скористатися ручним режимом, де є налаштування температури приготування від 120 до 270 градусів.

  • Вадим
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго времени суток. Скажите пожалуйста, данная модель подойдёт для запекания овощей ?
    Спасибо заранее.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вадим.
      Дякуємо за питання.
      Для приготування овочів радимо використовувати ручний режим, для рівномірного приготування необхідно нарізати всі овочі шматочками однакового розміру і товщини.
      Якщо виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, з радістю допоможемо розібратися.

  • Вадим Перепечай
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Залишив заявку на заміну або ремонт гриля, ніякої реакції, ніякого рішення! Отримав гриль, що б'ється током (якщо резетка без заземлення) Що робити в цій ситуації? Контактів з магазином нема, і електронних відповідей також!!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вадим.
      Дякуємо за звернення.
      Згідно з інструкцією користувача, прилад має бути підключений до заземленої розетки.
      Також забороняється використання подовжувача. Якщо ви приймаєте за це відповідальність, використовуйте тільки подовжувач, який знаходиться в хорошому стані, має вилку із заземленням і підходить для номінальної потужності приладу.
      Для того, щоб розуміти чи є проблема в роботі приладу необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру для проведення діагностики.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Денис Коломийцев
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Послужила почти год и в один прекрасный момент перестали работать кнопки "разморозка" и "select" в связи с чем перестали работать авторежимы готовки... Кто нибудь сталкивался с такой проблемой?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Денис.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Дуже шкода, що виникла подібна неприємна ситуація з Вашим грилем.
      Причину несправності може виявити тільки кваліфікований експерт авторизованого сервісного центру після проведення професійного огляду та діагностики.
      Зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду гриля та виявлення причини його несправності.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

    • Геннадий Колбасюк

      Здравствуйте, может быть это видео поможет...
      ссылка

  • Павло Вітвіцький
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Жарю ковбаски на автоматичному режимі , попередньо розігрів гриль. Не перемикає на наступний степінь прожарки. В чому проблема?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Павло.
      Дякуємо за звернення.
      Описана Вами ситуація може відбуватися з наступних причин:
      - Ваша їжа товще 4 см. Їжа має бути товщиною не більше 4 см;
      - Ви не повністю відкрили гриль для розміщення їжі. Повністю відкрийте гриль, потім закрийте його;
      - прилад не розпізнає їжу. Їжа занадто тонка, блимає кнопка "ОК". Підтвердить початок приготування їжі,
      натиснувши кнопку.
      Якщо ситуація не вирішиться, зверніться, будь ласка, до авторизованого сервісного центру для проведення діагностики приладу.