Вопросы покупателей о Гриль TEFAL OptiGrill Elite GC750D30

542 отзыва Код:  118775827
Интересует дополнительная информация?
  • Сергій Воробей
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Добрий день! Користуюсь грилем майже два роки. Задоволений на всі 100%. Мʼясо готувати легко та виходить смачно.

    Тільки останнім часом помітив що нижня частина гриля чи перестала працювати, чи то працює на половину потучності. Мʼясо виходить не про смажене, без скоринки.

    Підкажіть що в такому випадку робити. Гарантія чи особисто можна налаштувати?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Нижня частина стейка може виглядати без яскравого кольору засмаження в тому випадку, якщо м'ясо готується після розморожування або після вимочування в маринаді, тобто в тому випадку, якщо перенасичене вологою. Волога (сік) більшою мірою залишається на нижній пластині під стейком і конденсується, при цьому нижня частина стейка може не набувати яскравої скоринки.

      Зазначена Вами ситуація також може бути пов'язана з недостатньою напругою, яка може впливати на правильну роботу та час розігріву електричного гриля. Рекомендується перевірити стабільність та достатність електричного живлення для забезпечення оптимальної функціональності пристрою.
      Згідно з рекомендаціями з техніки безпеки, під час експлуатації гриля забороняється використовувати подовжувач. Якщо Ви приймаєте за це відповідальність, використовуйте тільки подовжувач, який знаходиться в хорошому стані, має штепсель із заземленням і підходить для номінальної потужності приладу. 
      Рекомендуємо завжди під’єднувати прилад до заземленої розетки. Важливо переконатися, що джерело живлення сумісне з номінальною потужністю та напругою, що зазначена на нижній частині приладу. Перевірте, будь ласка, справність розетки та спробуйте під’єднати прилад до іншої.
      Також причиною довгого розігріву гриля може бути перевантаження мережі за потужністю. Уникнути перевантаження мережі можна тільки одним способом, вірно розподіляючи потужність під’єднаних пристроїв. Під розподілом розуміється увімкнення техніки до розеток, які входять до різних групових контурів.
      Якщо захисної автоматики недостатньо для нормального функціонування такої кількості приладів, необхідно тимчасово вимикати одні пристрої під час експлуатації інших.

      Якщо питання залишиться відкритим, рекомендуємо звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики гриля.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Для уточнення контактів актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувати на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Ігор
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Добрий день! Підкажіть, будь ласка, змінну пластину для випікання вафель для цього грилю.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ігор.
      Дякуємо за питання.
      Гриль Tefal OptiGrill Elite GC750830 сумісний зі змінними панелями для випікання бельгійських вафель XA724810.
      Аксесуари можна придбати за наступним посиланням: ссылка
      Також, змінні панелі можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Для уточнення контактів актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувати на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Алла Кисилевська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Доброго вечора! Де можна купити панелі до цього гриля? За майже рік користування хочеться їх поміняти. Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Алла.
      Дякуємо за питання.
      Гриль Tefal OptiGrill Elite GC750D30 сумісний з нижньою (TS-01043490) та верхньою (TS-01043480) змінними пластинами.
      Аксесуари можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Наталья Алейник
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Вчора отримала. Дуже вдячна за швидку доставку. Не побачила, що можна було отримати подарунок. Чи можна його дозамовити?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Для отримання детальної інформації щодо оформлення замовлення по акції, Ви можете звернутися до чат-бота інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Роман
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Чи можна замінити кацапську на іншу мову?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Роман.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Щоб змінити мову меню, під час запуску приладу на панелі користування необхідно натиснути на сніжинку і з її допомогою обрати потрібну Вам мову.
      Якщо виникнуть труднощі зі зміною налаштувань, Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду. Оператор в онлайн-режимі з радістю проконсультує Вас.
      Бажаємо приємного користування.

  • Елизавета Ким
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Немає гарантійного талону. Також, мала йти книга рецептів в подарунок - немає.

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Єлизавета.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв'язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      У разі здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.
      Окремо гарантійний талон можна знайти на офіційному сайті бренду, у розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      Для розв'язання питання щодо відсутності друкованої книги рецептів у комплекті постачання, рекомендуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв'язатися з нами".
      Також, електронну книгу рецептів Ви можете завантажити на сайті у розділі "Усе про товар" / "Додаткові матеріали".
      Бажаємо приємного користування.

  • Олексій Б.
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Рік працював все добре, зараз починає розігрівати і вибиває запобіжник (незалежно хоч програма, хоч ручний режим), відповідному вимикається. Готувати неможливо. Це гарантійний спадок ?

    • Представник бренду

      Доброго дня Олексій.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв'язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Описана Вами ситуація може бути пов’язана з кількома факторами.
      Згідно з рекомендаціями з техніки безпеки, під час експлуатації гриля забороняється використовувати подовжувач. Якщо Ви приймаєте за це відповідальність, використовуйте тільки подовжувач, який знаходиться в хорошому стані, має штепсель із заземленням і підходить для номінальної потужності приладу. 
      Рекомендуємо завжди під’єднувати прилад до заземленої розетки. Важливо переконатися, що джерело живлення сумісне з номінальною потужністю та напругою, що зазначена на нижній частині приладу. Перевірте, будь ласка, справність розетки та спробуйте під’єднати прилад до іншої.
      Також, причиною спрацювання захисної автоматики може бути перевантаження мережі за потужністю. Уникнути перевантаження мережі можна тільки одним способом, вірно розподіляючи потужність під’єднаних пристроїв. Під розподілом розуміється увімкнення техніки до розеток, які входять до різних групових контурів.
      Якщо захисної автоматики недостатньо для нормального функціонування такої кількості приладів, необхідно тимчасово вимикати одні пристрої під час експлуатації інших. Альтернативою цьому може бути тільки зміна електропроводки та збільшення числа автоматів у щитку.

  • Вознюк Евгений
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Доброго дня! Як отримати подарунок по акції? Гриль я забрав, але подарунок не пропонували

    • Ірина Кучер

      на сайті вказано Для отримання подарунка необхідно додати в кошик гриль TEFAL OptiGrill та подарунок на вибір: щипці, шампури, прес для бургерів або щітку для гриля.

      Акція діє тільки при оформленні замовлення на сайті або в мобільному додатку.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євген.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Для отримання інформації щодо акційної пропозиції з подарунком на вибір, пропонуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Вадим Біжко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Я замовив гриль зараз на неї акція можливо получить у подарунок прес для гамбургеров.

    • Маша

      Для отримання подарунка необхідно додати в кошик гриль TEFAL OptiGrill та подарунок на вибір: щипці, шампури, прес для бургерів або щітку для гриля.

      Акція діє тільки при оформленні замовлення на сайті або в мобільному додатку.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вадим.
      Дякуємо за питання.
      Для отримання інформації щодо акційної пропозиції з подарунком на вибір, рекомендуємо Вам звернутися до чат-бота на сайті інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Олександр Шеленко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Підкажіть будь ласка, як змінити меню гриля на українську мову?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Для зміни мови меню під час запуску приладу на панелі користування необхідно обрати сніжинку і з її допомогою вибрати потрібну Вам мову.
      Якщо виникнуть труднощі зі зміною налаштувань мови, Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду. Оператор в онлайн-режимі з радістю проконсультує Вас.
      Бажаємо приємного користування.

  • Дмитрий Уфатов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Користувались 2 місяці буз жодних нарікань. А тепер за 2 дні двічі відлетала верхня панель. При тому що ставили її до срабатування фіксатора. В результаті опіки на ногах. Як за такі, таке роблять?

    Достоинства:
    Гарний дизайн.
    Недостатки:
    Відлітає верхня панель.
    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Нам дуже шкода, що сталася така неприємна ситуація.
      Зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду Вашого гриля.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Сергей Мельничук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Представник бренду, порадьте крім "м'якої губки" якусь щітку чи альтернативу губці.
    Користуюсь грилем 4 місяці. Питання стосується більше НИЖНЬОЇ пластини. Пластини мию зазвичай у посудомийці (в описі було вказано, що можна), проте після посудомийки все одно залишається темний нагар по краям пластини (можливо це той жир з м'яса який навколо м'яса з'являється а не саме під чи над ним, і який відповідно майже повністю вигорає1) М'якою губкою діставати важко він залишається(( і треба терти дуже довго... Абразивною частиною не тру, щоб не пошкодити покриття...

    Можливо зубною щіткою?)))

    P.S. Мити м'якою губкою повністю пластину теж важко через мілкі штирі що з неї стирчать, губка рветься.

    Буду вам вдячний. Також якщо будуть коментарі від інших користувачів - хто як виходить із цієї ситуації - буде круто!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Для полегшення очищення пластин ми радимо використовувати щітку для миття посуду з м'якими щетинками. Якщо пластини сильно забруднені, перед очищенням з використанням щітки бажано замочити пластини у теплій воді.
      Для покращення антипригарних властивостей покриття, знімні пластини бажано очищувати ручним способом з використанням м'якої губки та засобів для миття, що не містять кислот і абразивних частинок.
      Також, можливе очищення в посудомийній машині, але в такому випадку рекомендується використовувати Еко режим до 50 градусів й щоразу після миття необхідно змащувати олією поверхню антипригарного покриття, після чого залишки олії вбирати паперовим рушником. 
      Бажаємо приємного користування.

  • Наталя
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Яка форма для вафель підійде для даної моделі гриль?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія.
      Дякуємо за питання.
      До гриля TEFAL OptiGrill Elite GC750D30 підійдуть пластини для випікання вафель XA724810.
      Для замовлення зверніться, будь ласка, до авторизованих сервісних центрів.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Наталя
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Через 2 місяці користування почала злітати верхня пластина. У чому справа?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин, не було можливості швидко відповісти Вам.
      На жаль віддалено важко зрозуміти причину виникнення описаної ситуації.
      Ми пропонуємо Вам звернутися до авторизованого сервісного центру для огляду пластин.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Ірина Подейко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Вітаю! Підкажіть, будь ласка, яка модель форми випікання та модель для вафель підійде до грилю GC750D30?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю, з технічних причин ми не мали змоги переглянути Ваш відгук раніше. 
      До гриля TEFAL OptiGrill Elite GC750D30 підійде форма для випікання: XA725870.

  • Оксана Трофименко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Доброго дня, де можна придбати змінні панелі для даного грилю?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Оксана.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Гриль Tefal OptiGrill Elite GC750D30 сумісний зі знімними пластинами TS-01043490 та TS-01043480.
      Аксесуари можна придбати за наступними посиланням:
      ссылка
      ссылка
      Також, знімні пластини можна замовити в авторизованих сервісних центрах.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Валерий Помисский
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Добрый день. На мдельgc750d30 нужна форма для вафель.Подскажите пожалуйста.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Валерій.
      Дякуємо за питання.
      Гриль Tefal OptiGrill Elite GC750D30 сумісний з пластинами для випічки вафель XA724810.
      Аксесуари можна замовити в авторизованих сервісних центрах.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Тетяна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Добрий день. Чи є можливість заміни гриля? На дисплеї ззовні ворсина. На функціонал не впливає, але око мулить дико... (
    Придбали 3 дні тому, ще не користувалися.

    • Арсен Литвиненко

      Так верните назад в магазин. По закону о защите прав потребителя, в течении 14 дней можно отказаться при сохранении товарного вида.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тетяна.
      Дякуємо за покупку та звернення.
      Дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація з придбаним Вами грилем.
      Для отримання детальної інформації щодо обміну, Ви можете звернутися до чат-бота інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами", або ж до представників магазину у пунктах самовивозу.

  • Олександр
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Що потрібно щоб здати по гарантії?
    Пише помилку
    «Відкрита кришка»

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за питання.
      Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.

  • Віталій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Доброго дня.
    Підкажіть будь ласка, чи поширюється гарантія на пластини.
    На нижній пластині спочатку на тильній стороні з'явились злущення покриття, а сьогодні при нагріванні "вздувся пухир" й на робочій поверхні.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віталій.
      Дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація.
      Якщо пластини очищаються без використання засобів, що містять кислоти, луги та абразивні речовини, в такому випадку Ви можете звернутися до авторизованих сервісних центрів для проведення експертизи і визначення причини погіршення якості пластин.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Ирина Ковалева
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Будут ли ещё в наличии?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за питання.
      Наразі інформація щодо наявності даної моделі гриля на сайті відсутня.
      Для того, щоб дізнатися, коли товар буде доступний для придбання, Ви можете скористатися кнопкою "Повідомити, коли з'явиться", про що отримаєте повідомлення на електронну адресу.

  • Максим Кудрицький
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Чи іде в комплекті форма для вафель?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Максим.
      Дякуємо Вам за увагу до техніки бренду Tefal.
      До комплекту постачання гриля Tefal OptiGrill Elite GC750830 форма для випічки вафель не входить. У разі потреби, їх можна придбати окремо.
      Модель форми для випікання вафель: XA723812.

  • Оксана Шнипенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Доброго вечора, скажіть будь ласка, чи є гарантійний талон при замовленні?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Оксана.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Так, гарантійний талон від виробника входить до комплекту постачання гриля.

  • ОЛЕГ Кукула
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Підкажіть стосовно сервісу в м. Івано-Франківськ куди звертатись?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олег.
      Дякуємо Вам за звернення.
      У зв'язку з воєнним станом, бажано попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal у місті Івано-Франківськ можна переглянути за наступним посиланням:
      ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Игорь
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Здравствуйте, недавно купили гриль, в комплекте идёт книга рецептов, это маленькая книжечка с двумя рецептами, а где же брать рецепт на Бельгийские вафли и ТД...

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ігор.
      Дякуємо за покупку та питання.
      У комплекті постачання гриля OptiGrill Elite GC750830 не передбачена повноцінна книга рецептів, оскільки прилад оснащений інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
      Рецепт вафель можна обрати на інтернет-ресурсах враховуючи Ваші вподобання.
      Сподіваємося, що незабаром Ви знайдете для себе дуже цікаві рецепти та поділитеся ними з іншими користувачами.

  • Ольга
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Здравствуйте. Вчера забрала гриль. Дома посмотрела видео распаковки, и оказалось что в моем гриле не было верхней плёнки, пакет с инструкцией был разорван, и шнур не был упакован в коробочку. Также на дисплее уже был установлен украинский язык и наклейка была приклеена криво. Значит ли это, что гриль был уже в использовании?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за питання.
      Ми радимо оглядати й перевіряти техніку одразу ж при її отриманні.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазину Rozetka тимчасово не працюють.
      Для розв’язання даного питання пропонуємо звернутися до представників інтернет-магазину Rozetka у пунктах самовивозу.
      Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також, Ви можете звернутися до чат-бота інтернет-магазину Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Александр Маруженко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Какая форма для выпечки нужна для этой грили? совместима с "Форма для выпечки TEFAL Optigrill+ XA725870" ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за звернення.
      Так, форма для випікання TEFAL Optigrill+ XA725870 підійде до гриля TEFAL OptiGrill Elite GC750830.

  • Григорій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Доброго вечора!
    Користуюся даним грилем протягом тижня... Для апробації були закуплені фірмові м'ясні стейки, стейки лососевої породи риб.... Здійснено близько 10 разів жарки..... Проте всі без виключення рази коли м'ясо чи риба доводилася до повного прожарювання в автоматичному режимі то страва виявлялася пережареною зі згорівшою поверхнею. Під час приготування сендвічів до підрумянювання - поверхня хлібу теж згорає. Під час приготування виділяється дуже багато диму.
    З чим може бути пов'язане некоректне визначення програмою часу на приготування страви?
    Чи може це бути дефектом ПЗ чи поверхні пластин?
    ( продукти використовувались виключно призначенні для грилю: мясні говяжі фасовані стейки та рибні стейки)

    • Представник бренду

      Доброго дня, Григорій.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Описана ситуація може виникати внаслідок приготування тонких шматків м'яса.
      Згідно з інструкцією користувача, рекомендовано використовувати функцію "Підрум'янення", якщо товщина шматка більш як 20 мм.
      Під час розігріву і приготування продукту може виділятися невелика кількість диму, це нормальна ситуація. У будь-якому грилі, від контакту м'яса з поверхнею гарячих пластин, виділення диму може бути, при цьому його кількість залежить від використання маринаду або спецій.
      Також поява диму може бути пов'язана з залишками їжі або жиру на пластинах гриля від попередніх приготувань. Для легшого очищення пластин рекомендуємо відразу після приготування прибирати залишки жиру паперовими серветками, а після повного остигання очищувати пластини за допомогою м'якої губки з використанням гелю для миття посуду без абразивних речовин.
      У випадку, якщо вищезазначені рекомендації було дотримано, зверніться, будь ласка, до авторизованих сервісних центрів для проведення діагностики гриля кваліфікованими спеціалістами, оскільки описана Вами ситуація не є типовою для даної моделі.
      У зв'язку з воєнним станом, бажано попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням:
      ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Алексей Чебан
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Вопрос к производителю
    Пластины из какого материала? Тефлон?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олексій.
      Дякуємо за запитання.
      Антипригарне покриття Tefal не містить тефлон. Teflon є зареєстрованою торговою маркою Chemours, великої глобальної хімічної компанії. Немає ніякого зв'язку між Chemours і Tefal. ТМ Tefal виробляє продукти для посуду з антипригарним покриттям, які не є Teflon. Вся продукція Tefal підлягає обов'язковій сертифікації, відповідає всім вимогам і стандартам, запропонованим законодавством до матеріалів, що знаходяться в тісному контакті з їжею. В основі антипригарного покриття лежить абсолютно безпечний і інертний полімер, який не вступає у взаємодію з харчовими продуктами, водою, ні з мийними засобами при будь-якій температурі нагріву. Антипригарне покриття Тефаль не містить ПФОК, кадмій та свинець.

  • Галя Мусик
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Доброго дня купили гриль і при деяких функціях при нагріванні іде дим великий, чому така ситуація

    • Представник бренду

      Доброго дня, Галина.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Під час розігріву гриля може виділятися невелика кількість диму, це нормальна ситуація.
      Поява великої кількості диму може бути спричинена залишками їжі чи жиру на пластинах від попереднього приготування.
      Для уникнення подібних ситуацій радимо очищати пластини перед початком приготування.
      У разі, якщо ситуація не вирішиться, рекомендуємо звернутися до авторизованих сервісних центрів для проведення діагностики гриля й виявлення причини появи сильного диму при його розігріванні.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Алиса
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Які насадки для вафель підходять до цієї моделі?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Аліса.
      Дякуємо за питання.
      Гриль TEFAL OptiGrill Elite GC750830 сумісний зі змінними панелями для випікання вафель TEFAL Optigrill+ XA723812.

  • Олександр
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Доброго дня! Підкажіть це нормально коли нижня плита а точніше поверхность ходить туда сюда наче не зафіксована ? Це не брак ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Люфт нижньої пластини це абсолютно нормальна ситуація. Цей момент обумовлений конструкцією і не впливає на якість роботи та смак приготованих продуктів.
      Бажаємо приємного користування.

  • Мальковский Алексей
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Добрый день! У меня проблема с грилем как у многих. При включении гриля нет возможности выбрать автоматический режим приготовления,на экране появляется сообщение "Извлеките продукты для начала работы авто программы". Куда можно обратится для ремонта по гарантии в г. Черкассы?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олексій.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація з Вашим грилем.
      Подібне сповіщення може виникати у тому випадку, якщо продукт поклали на пластини одразу після ввімкнення, без попереднього розігріву.
      Для приготування страв на автоматичному режимі необхідно натиснути кнопку ОК: прилад почне попереднє нагрівання. Зачекайте 4 - 7 хвилин. Пролунає звуковий сигнал, який вказує на те, що попереднє нагрівання завершено.
      Також, під час приготування важливо враховувати товщину шматків. Зверніть, будь ласка, увагу, щоб шматки були рівномірно нарізаними. Не слід готувати продукти товщиною понад 4 см.
      Якщо питання залишиться відкритим, рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру для проведення діагностики.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо Вам зателефонувати до сервісних центрів, з’ясувати графік роботи та попередньо узгодити візит для подальшого сервісного обслуговування.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal у місті Черкаси можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Іван Захарко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Черный

    Доброго дня.
    Вчора придбав цей гриль.
    Сьогодні, після першого приготування та мийки виявив скол покриття на нижній поверхні. Куди звернутись за заміною? Замінюється тільки нижня поверхня чи потрібно завозити весь комплект?
    Дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Іван.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація з пластиною Вашого гриля.
      Для найшвидшого розв'язання питання, рекомендуємо звернутися до представників Розетки.

  • Вячеслав Христич
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Здравствуйте! Подскажите пожалуйста! Где можно 100% купить сменные пластины вафельницы на эту модель. В розетке было, а теперь нет.

    Достоинства:
    Любим очень этот Гриль.
    • Представник бренду

      Доброго дня, В’ячеслав.
      Дякуємо за питання.
      Змінні пластини для випічки бельгійських вафель можна придбати за наступним посиланням: ссылка

  • Вячеслав Христич
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет корпуса: Серебристый

    Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, где можно 100% приобрести съемную панель вафельницу на эту модель? Раньше можно было найти в Розетке, теперь уже нет.

    Достоинства:
    Мы очень довольны!
    Недостатки:
    Выскакивает ошибка 7.
    • Представник бренду

      Доброго дня, В’ячеслав.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Гриль TEFAL OptiGrill Elite GC750D30 сумісний з насадкою змінних пластин XA723812.
      Змінні пластини для випічки бельгійських вафель можна придбати за наступним посиланням: ссылка
      Помилка 7 як правило, може бути пов’язана з декількома причинами:
      1) при перегріванні гриля або нестабільній напрузі в мережі;
      2) при використанні приладу в холодному приміщенні;
      3) якщо гриль розігрівається у відкритому положенні, або закладка продукту відбувається не відразу після звукового сигналу про закінчення розігріву.
      Під час використання гриля потрібно уникати контакту шнура з гарячими пластинами. Прилад не повинен стояти впритул до стіни та під навісними шафами.
      Рекомендуємо витягнути штепсель з розетки та почекати кілька хвилин.
      Вставте, будь ласка, штепсель в розетку та увімкніть гриль.
      Якщо ситуація не вирішиться, необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру для проведення діагностики.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка