Вопросы покупателей о Гладильная система TEFAL IXEO POWER QT2020

301 отзыв

Код:  114061082

Интересует дополнительная информация?
  • Яна Бондарчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня! Тримачі дуже високо на трубці, місце для встановлення дошки відсутнє, неможливо опустити їх , навіть розблокувавши

    • Представник бренду

      Доброго дня, Яна.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Нам дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація.
      Переконайтеся, будь ласка, у правильності встановлення складної трубки. Детальніше з інформацією щодо процедури збирання і встановлення конструкції прасувальної системи можна ознайомитися у відео № 6 на сайті.
      Оскільки віддалено неможливо з’ясувати всі обставини, спричинені з відсутністю розблокування фіксаторів висоти, зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду Вашої прасувальної системи.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Ольга Мигдаль
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня, системою користуюсь пів року , було все супер , а тепер тече вода замість пари , що це може бути ? І шо робити ??

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за питання.
      Описана Вами ситуація може бути пов'язана з утворенням накипу.
      Якщо у Вашому регіоні надто жорстка вода з підвищеним вмістом солей та осаду, який призводить до надмірного утворення накипу, рекомендується користуватися очищеною питною водою.
      Спробуйте, будь ласка, промити бойлер звичайною проточною водою, як зазначено в інструкції.
      Для очищення приладу не рекомендується використовувати будь-які хімічні засоби.
      У разі, питання залишиться відкритим, Вам необхідно звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики прасувальної системи.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Ольга Мигдаль
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня! Системою користуюсь пів року , було все супер , до цього моменту ! Зараз замість пару тече вода з праски , що робити? Що це може бути ??

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Нам дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація.
      Спробуйте, будь ласка, промити бойлер звичайною проточною водою, як зазначено в інструкції.
      Для очищення приладу не рекомендується використовувати будь-які хімічні засоби.
      Якщо у Вашому регіоні надто жорстка вода з підвищеним вмістом солей та осаду, який призводить до надмірного утворення накипу, рекомендується користуватися очищеною питною водою.
      Якщо ситуація не зміниться, Вам необхідно звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики прасувальної системи.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Супрун Анна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/синий

    Вітаю!
    Номер замовлення 792026611.
    Вчора ввечері була доставка. При огляді системи в присутності кур'єра був виявлений брак - тріщина в нижній частині системи. Я від отримання бракованого товару, звичайно, відмовилась. Кур'єр забрав товар назад і сказав, що зі мною зв'яжеться служба логістики, щоб уточнити нову дату доставки якісного товару.
    Наразі 14та година наступного дня, але ніхто не зв'язується. Товар оплачений, але користуватись ним мені не дали змоги. Прошу вирішити цю проблему.

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти на Ваше питання.
      Для розв'язання питання щодо виявлених дефектів, Ви можете звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв'язатися з нами".

  • Олександр Черних
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Добрий день.
    Двічі промив проточною водою пристрій згідно відео-інструкції. Червоний індикатор не зникає. Які ще можуть бути дії?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти на Ваше питання.
      Бойлер потрібно промити звичайною водою після того, як прилад почав сигналізувати про необхідність процедури очищення. Після закінчення процедури натиснути кнопку "OK", для скидання сигналу.
      Всі кроки очищення, та їх послідовність виконання прописані в інструкції користувача. на ст. 30-32
      Бажаємо приємного користування.

  • Володимир
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня!
    Замовив праску все ок!
    Тільки чомусь немає гарантійного листка???

    • Паша
    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      У разі здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.
      Окремо гарантійний талон можна знайти на офіційному сайті бренду, у розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      Бажаємо приємного користування.

  • Роман Янішевський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Який використовувати засіб коли засвітилася лампочка промити від накипу? Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Роман.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Для очищення приладу не рекомендується використовувати будь-які хімічні засоби.
      Промивати бойлер потрібно звичайною водою після того, як прилад почав сигналізувати про необхідність процедури очищення.
      Якщо у Вашому регіоні надто жорстка вода з підвищеним вмістом солей та осаду, який призводить до надмірного утворення накипу, рекомендуємо використовувати очищену питну воду.
      Бажаємо приємного користування.

    • Олександр Черних

      Вітаю. Вам вдалося знайти рішення?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти на Ваше питання.
      Бойлер потрібно промити звичайною водою після того, як прилад почав сигналізувати про необхідність процедури очищення. Після закінчення процедури натиснути кнопку "OK", для скидання сигналу.
      Бажаємо приємного користування.

  • Оксана Петришин
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Добрий день. Не встигаю погладити одну футболку, як дуже нагріваються шнур і сам відпарювач (1-2 хв роботи) не можливо тримати в руці. В чому може бути причина?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Оксана.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Спробуйте, будь ласка, потримати шланг розтягнутим вертикально декілька секунд.
      Якщо питання залишиться відкритим, Вам необхідно звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики прасувальної системи, оскільки описана Вами ситуація не є типовою.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Ганна Федосенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня!
    Сьогодні отримали цю прасувальну систему по замовленню 779293060. Після збірки системи в комплекті не знайшли щітку для тканини. Чи можна її якось отримати?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ганна.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Для уникнення подібних неприємностей ми рекомендуємо оглядати прилади одразу при отриманні.
      Для розв'язання питання ми рекомендуємо звернутися до чат-бота на сайті у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Віталій Козак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня!
    Чи є комплектація без прасувальної дошки?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віталій.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Якщо відсутня потреба у вбудованій прасувальній дошці, зверніть, будь ласка, увагу на модель IXEO Cube UT2020.
      Детальніше ознайомитися з можливостями й характеристиками приладу можна за наступним посиланням: ссылка

  • Катерина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня, питання до Розетки. Якщо товар був куплений в оплату частинами, яка процедура його повернення?

    • георгій зубань

      краще продублюйте питання сюди там служба підтримки ссылка

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина.
      Дякуємо за питання.
      Для отримання детальної інформації щодо повернення замовлення, Ви можете звернутися до чат-бота інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Катерина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня, можливо є відео як краще використовувати систему і працювати з паром і коли можна працювати без пару. У відгуках побачила картки рекомендації представника бренду, корисна інформація.
    Завчасно дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина.
      Дякуємо за відгук та зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин не було можливості вчасно відповісти Вам.
      Рекомендації взяті з інструкції користувача та з техніки безпеки, що входять до комплектації приладу.
      Відеоогляди можна переглянути на сайті у розділі "Відео".
      Якщо виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, ми з радістю Вам відповімо.

  • Анна Кирилюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Вчора забрала з точки видачі,вдома все зібрали все зробили по інструкції і запустили як потрібно все працює,сьогодні при включенні воду нагріває а пар не йде ,клацає щось і ніби як включається насос але на дві секунди і все пари немає,що робити з цим??

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин, не було можливості вчасно відповісти на Ваше питання.
      Після включення та розігріву приладу потрібно натиснути на кнопку подачі пари, а після знову натиснути на кнопку подачі пари три рази для активації парового удару. Як правило, цього достатньо для коректного запуску системи.
      Відсутність подачі пари може бути пов'язана з декількома фактами:
      - якщо прасувальна система знаходиться в режимі очікування. Рекомендуємо натиснути кнопку "On-Off" і зачекати, поки вона не перестане блимати;
      - у приладі можливо присутній наліт. Детальніше з процедурою очищення можна ознайомитись у розділі "Видалення накипу" в інструкції користувача п. 9;
      - якщо у Вашому регіоні надто жорстка вода з підвищеним вмістом солей та осаду, який призводить до надмірного утворення накипу, рекомендується перейти на очищену питну воду.
      У випадку, якщо питання залишиться відкритим, зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та допоможе розібратися.

  • Дмитрий Яковенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Вітаю. Користуємося системою десь місяць. Регулярно просто припиняє йти пара, хоча вода є і всі індекатори світяться так як треба. Просто клацає якесь реле і все, пари немає. Вимикаю/вмикаю не допомогає. Виймаю/вставляю бак з водою - теж не допомогає. Через 5-7 хвилин таких танців просто починає йти пар, а сьогодні так і не пішов, я плюнув і одяг напівпопрасоввну сорочку. Нести в ремонт чи я чогось не розумію? Інструкцію я читав і все роблю як слід. Чекаю поки перестане блимати індекатор розігріву системи і потім праска працює і десь на середні процесу прасування сорочки перестає. Так буває не кожен раз, але часто. Що воно таке?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин, не було можливості вчасно відповісти Вам.
      Пара не повинна подаватися весь час на однаковій потужності, тому що потрібен час на її генерацію, в такому випадку потужність подачі дещо спадає, а потім знову відновлюється.
      Якщо потужність пари знижується, її можна активувати двома натисканнями кнопки.
      Описана Вами ситуація може відбуватися також у тому випадку, якщо праска певний час була в нерухомому стані й через 8 хвилин простою переходить в режим очікування.
      Якщо ситуація не вирішиться, рекомендуємо Вам звернутися до найближчого сервісного центру для професійного огляду.
      Адреси авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Евгений Рудь
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Добрый день. Хочу взять на тест драйв гладильную систему. Есть вопросы как технически все происходит?
    1. Я делаю заказ, мне привозят систему
    - новую или б/у ?
    - на данном этапе что-то оплачивается?
    И далее…

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євген.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Згідно з умовами акції, Ви замовляєте та отримуєте нову прасувальну систему, оплачуєте її повну вартість та тестуєте.
      Якщо прасувальна система Tefal Ixeo Power QT2020 Вам не сподобалася, Ви можете її повернути (за умови повної цілісності та справності, наявності повного комплекту постачання, включаючи пакування, розрахункового документа або касового чека) та отримати свої кошти назад.
      Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, ми з радістю на них відповімо.

  • Ярослав Пугач
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Добридень. Користуюся паровою системою TEFAL IXEO POWER QT2020 трохи більше року. Віднедавна під час прасування почали витікати краплі води брунатного кольору. Лишаються плями на одязі. Окрім того, періодично утворюється накип на підошві. Частинки накипу іноді вилітають під тиском і також потрапляють на одяг. Підкажіть, як усунути ці проблеми?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ярослав.
      Дякуємо за Ваше звернення.
      Цей прилад розрахований для використання зі звичайною проточною водою.
      Якщо у Вас дуже жорстка вода (її жорсткість вище 30 ° F, 17 ° dH або 21 ° e), використовуйте суміш із 50% проточної води й 50% дистильованої. У деяких регіонах вода може містити забагато солі. У цьому випадку використовуйте лише бутельовану воду з низьких рівнем мінералізації.
      Існують різні види пом'якшеної води. Проте, деякі з них (особливо вода з особливим хімічним складом, зокрема з вмістом солі) можуть стати причиною появи білих або коричневих плям.
      Якщо виникають подібні проблеми, рекомендуємо використовувати звичайну проточну або бутельовану воду.
      Заборонено використовувати воду після побутової техніки, воду з різними домішками (крохмалем, ароматизаторами тощо), дощову та кип'ячену.
      Не використовуйте чисту дистильовану або чисту демінералізовану воду. Така вода може впливати на пароутворення й за високих температур призводити до утворення у паровій камері осаду, який може залишати плями на речах і бути причиною передчасного виходу з ладу Вашої прасувальної системи.
      Як тільки загоряється індикатор накипу, необхідно вимкнути прилад з розетки, дочекатися повного його охолодження, відкрутити заглушку внизу бака для води, залити воду, виполоскати й вилити воду.
      Для очищення прасувальної системи від накипу не рекомендується використовувати будь-які хімічні засоби. Промивати бойлер потрібно тільки після того, як прилад почав сигналізувати про необхідність очищення.
      Детальніше з процедурою очищення прасувальної системи Tefal Ixeo Power QT2020 можна ознайомитися на сайті у розділі "Відео".
      Відео можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Коли підошва праски охолоне, протріть її вологою серветкою з мікрофібри або м’якою губкою.
      Бажаємо приємного користування.

  • Юлія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Добрый день! Скажите, пожалуйста, сколько ещё времени ожидать товар или хотя бы информацию по моему вопросу?! Товар оплатила, он пришёл с браком, сделала возврат, уже почти месяц ни ответа, ни привета… Когда наконец решится вопрос?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія.
      Дякуємо Вам за зворотний зв'язок.
      Нам дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація з придбаною Вами прасувальною системою.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазину Rozetka тимчасово не працюють.
      Для розв'язання питання ми пропонуємо Вам звернутися до представників інтернет-магазину Rozetka у пунктах самовивозу.
      Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

    • Юлія

      Добрый вечер! Мой вопрос решился, прислали новую гладильную систему. На этот раз все хорошо. Спасибо.

  • Маряна Чобанюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго вечора) Купили відпарювач і на місці де шнур виходь з бака зводою пропускає пар і не подає паридо утюжка, а сам резервуар нагрівається

    • Представник бренду

      Доброго дня, Мар’яна.
      Дякуємо Вам за покупку та зворотний зв’язок.
      Дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація.
      Зверніться, будь ласка, до авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду та діагностики прасувальної системи.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Павел
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Какой размер основания? Оно на колесиках?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Павло. Дякуємо за питання.
      Розмір основи - 28/38 см. Колеса є з однієї сторони. Транспортування має відбуватися під нахилом.

  • Лариса Мозгова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    можно ли приобрести этот товар оплатою частями приватбанк. если да, то подскажите как это оформить

    • Представник бренду

      Доброго дня, Лариса. Дякуємо за звернення.
      Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для розв’язання питання.

  • ирина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    купила, зібрали. Не запускається, відсутній пар. Мигає кнопка вода

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за покупку.
      Описана Вами ситуація свідчить про те, що потрібно прокачати картридж. Для цього наберіть воду в резервуар, та встановіть його в мобільну базу. Під'єднайте IXEO до електромережі та натисніть кнопку включення на мобільній базі. Через 45 секунд, коли кнопка перестане блимати та буде горіти постійно, натисніть кнопку подачі пари на прасці та утримуйте півтори хвилини, поки не піде пар. В цей час прилад буде видавати характерний звук, що клацає. Спробуйте прокачати картридж ще раз, якщо при подальшому включенні звук залишається, а пар не виходить, то варто звернутися до авторизованого сервісного центру за наступним посиланням: ссылка

    • ирина

      Доброго дня, все чудово, тільки в сервісі повідомили, що викликати спеціаліста не можна, а треба везти в сервіс. Що маємо, не працюючу систему з першого дня, витрати на доставку досить тяжкого виробу в Київ з пригороду а потім такі ж витрати на його транспортування назад. Сервіс зашкалює, з урахуванням того що в центрі доставки Розетки його перевіряти відмовилися, лише зовнішній огляд. От і причина, чому Розетку нікому непорекомендую

  • С.
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Какую воду заливать? Холодную из под крана?

    • Представник бренду

      Доброго дня.
      Дякуємо за увагу до техніки бренду Tefal.
      Прасувальна система Tefal IXEO POWER QT2020 розроблена для використання зі звичайною проточною водою. Якщо у Вас дуже жорстка вода, рекомендуємо використовувати суміш із 50% проточної води та 50% дистильованої. У деяких регіонах вода може містити забагато солі. У цьому випадку рекомендовано використовувати лише бутельовану воду з низьким рівнем мінералізації.
      Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, звертайтеся, ми з радістю на них відповімо.

  • Євгеній Кононко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Подходит ли для этой модели картридж от накипи TEFAL XD5100E0?
    ссылка

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євгеній. Дякуємо за запитання.
      Для прасувальної системи TEFAL IXEO POWER QT2020 не потрібен картридж від накипу.
      Коли загориться індикатор накипу, необхідно вимкнути прилад з розетки, дочекатися повного охолодження, відкрутити заглушку внизу бака для води, залити воду, виполоскати й вилити воду, все прилад готовий для подальшого використання.

  • Наталья Черникова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Здраствуйте, подскажите чем отличается модель Гладильная система TEFAL IXEO QT1020 от Гладильная система TEFAL IXEO QT1020.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталя. Дякуємо за зацікавлення продукцією бренду Tefal.
      Основні відмінності між моделями QT1020 та QT2020 у наступному:
      Потужність:
      QT1020- 1600 W
      QT2020- 2170 W
      Подача пари:
      QT1020- до 25 г/хв
      QT2020- до 90 г/хв
      Паровий удар:
      QT1020- до 60 г/хв
      QT2020- до 200 г/хв
      Час нагрівання:
      QT1020- 45 сек
      QT2020- 70 сек
      Налаштування подачі пари:
      QT1020- немає
      QT2020- 3 режими
      Об'єм резервуару для води:
      QT1020- 1 л
      QT2020- 1,1 л
      Країна виробництва:
      QT1020- Китай
      QT2020- Франція

  • Олена
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Подскажите, а где купить термо перчатку tefal (в комплекте данной гладильной системы не было) ?

    Достоинства:
    Отличный аппарат
    • Представник бренду

      Доброго дня, Олена. Дякуємо за звернення.
      В комплект не входить термо-рукавичка, тому, що вона не потрібна для використання гладильної системи. Система має в комплекті дошку, яка трансформується у три положення. Завдяки цьому, Ви можете відпарювати та прасувати речі горизонтально, вертикально та під нахилом, безпосередньо на поверхні дошки. Це дуже зручно та швидко для користувача.
      У тому випадку, коли потрібно відпарити речі, без використання дошки, це можливо зробити без рукавички, оскільки подача пари достатньо сильна, щоб додатково не утримувати тканину рукою та тримати праску на відстані від речі.
      Якщо, маєте бажання придбати фірмову термо-рукавичку, це можливо зробити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси сервісних центрів бренду Tefal можливо знайти за наступним посиланням: 

      ссылка

    • Олена

      Я являюсь щасливим власником вищезгаданої прасувальної системи і покористувавшись нею можу з впевненістю Вас завірити, що термо рукавичка була б дуже доречна під час відпарювання манжетів сорочок, які знаходяться поза площиною прасувальної дошки під час відпарювання і виникає необхідність їх притримати, тому що пара манжети відштовхує і не відпарює. Наявність рукавички зробила би відпарювання процес значно безпечнішим. Дякую Вам за відповідь!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олена. Дякуємо Вам за коментар.
      Ми обов'язково передамо всі побажання виробнику для використання в подальших моделях.

  • Ігор
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня! Отримав товар без чеку. Як я можу отримати документ про оплату товару? Дякую.

    • Эксперт Rozetka

      Доброго дня, Ігор! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Евгения Хомич

      Доброго дня! Чи задоволені ви системою? Чи є калюжі під дошкою та на одязі під час прасування?

  • Євген
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Які точні габарити поверхні для прасування?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євген.
      Дякуємо за питання.
      Прасувальна система TEFAL IXEO POWER QT2020 складає розмір дошки для прасування 70х40 см.
      Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, ми з радістю на них відповімо.

  • Степан
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Яка відмінність від Прасувальна система TEFAL IXEO POWER QT2020E0

    • Представник бренду

      Доброго дня, Степан.
      Дякуємо за цікавість до техніки бренду Tefal.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Прилади однакові.
      Допускається використання скороченої назви приладу TEFAL IXEO POWER QT2020.

  • Степан
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Добрий день!
    Потрібні розміри, щоб зрозуміти де можна поставити

    • Представник бренду

      Доброго дня, Степан.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Розмір дошки для прасування складає 70х40 см. Розмір основи – 28х38 см.
      Висота корпусу може регулюватися в різних положеннях від 76 до 129 см (та 168 см у вертикальному положенні дошки):
       - 76 см мінімальна висота складеного корпусу з дошкою в горизонтальному положенні;
       - 129 см в положенні максимально витягнутого корпусу і дошкою в горизонтальному положенні;
       - 168 см висота корпусу на максимум з розкладеною в вертикальному положенні прасувальною дошкою.
      Ширина 40 см. Глибина 35 см.

  • Леонид Потаповский
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Добрый день! Интересует, какую можно добовлять ароматизированную воду, для запаха воды. Или ароматический концентрат

    • Представник бренду

      Доброго дня, Леонід.

      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      При роботі з прасувальною системою TEFAL IXEO POWER QT2020 заборонено використовувати воду з різними домішками (крохмалем, ароматизаторами тощо). Вода з особливим хімічним складом може впливати на пароутворення й призводити до утворення в паровій камері за високих температур осаду, який може залишати плями на речах і бути причиною передчасного виходу приладу з ладу. Цей прилад розрахований для використання зі звичайною проточною водою. Якщо у вас дуже жорстка вода, використовуйте суміш із 50% проточної води й 50% дистильованої. Не використовуйте чисту дистильовану або чисту демінералізовану воду. У деяких регіонах вода може містити забагато солі. У цьому випадку використовуйте лише бутильовану воду з низьких рівнем мінералізації. 
      Будь ласка, звертайтесь у разі виникнення додаткових запитань, неодмінно відповімо.

  • Марія Анісімова
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/синий

    Яка відмінність від Прасувальна система TEFAL IXEO POWER QT2020

    • Представник бренду

      Доброго дня, Марія.
      Дякуємо за питання.
      Основна відмінність двох моделей у кольорі корпусу та у довжині шнура.
      Tefal Ixeo Power QT2022E1 представлений у чорно-синьому кольорі та має довжину шнура 3 м.
      Tefal Ixeo Power QT2020 представлений у чорно-золотавому кольорі та має довжину шнура 1,9 м.

  • Світлана Вихристюк
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/синий

    Доброго дня! Чи можна придбати лише дошку до системи?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Світлана.
      Дякуємо за звернення.
      Так, у разі потреби, до прасувальної системи Tefal Ixeo Power QT2022E1 можна замовити прасувальну дошку XD1560EO.
      Щоб замовити вищезазначений аксесуар, зверніться, будь ласка, до авторизованого сервісного центру.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Тетяна Буратчук
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Добрий день, в чому полягає різниця між моделями QT2020 та QT2022E1?
    Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тетяна.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин не було можливості вчасно відповісти Вам.
      Основна відмінність двох моделей у кольорі корпусу та у довжині шнура.
      Tefal Ixeo Power QT2022E1 представлений у чорно-синьому кольорі та має довжину шнура 3 м.
      Tefal Ixeo Power QT2020 представлений у чорно-золотавому кольорі та має довжину шнура 1,9 м.
      Також, для порівняння декількох моделей можна скористатися функцією порівняння товарів на сайті.

  • Віталій Сарабун
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    А як справляється з твердою тканиною наприклад джинс?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віталій.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Завдяки потужності 2170 Вт, тиску у 5,8 бар та паровому удару до 200 г/хв прасувальна система Tefal Ixeo Power QT2020 легко впорається зі складками на всіх типах тканин, включаючи джинс.

  • Анна Приймак
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Доброго дня. Як правильно чистити вIд накипу? Плюэться грязним, праска пошкодила богато хороших речей. Просто виливаэться бруд коричневый з парою! I Питання, в яку сторону вIдчиняэться Гвинтик де ВитIкак бруд та Накип, крутили ПотрIбно в право чи в лIво?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Цей прилад розрахований для використання зі звичайною проточною водою.
      Якщо у Вас дуже жорстка вода (її жорсткість вище 30 ° F, 17 ° dH або 21 ° e), використовуйте суміш із 50% проточної води й 50% дистильованої. У деяких регіонах вода може містити забагато солі. У цьому випадку використовуйте лише бутельовану воду з низьких рівнем мінералізації.
      Існують різні види пом'якшеної води. Проте, деякі з них (особливо вода з особливим хімічним складом, зокрема з вмістом солі) можуть стати причиною появи білих або коричневих плям.
      Якщо виникають подібні проблеми, рекомендуємо використовувати звичайну проточну або бутельовану воду.
      Заборонено використовувати воду після побутової техніки, воду з різними домішками (крохмалем, ароматизаторами тощо), дощову та кип'ячену.
      Не використовуйте чисту дистильовану або чисту демінералізовану воду. Така вода може впливати на пароутворення й за високих температур призводити до утворення у паровій камері осаду, який може залишати плями на речах і бути причиною передчасного виходу з ладу Вашої прасувальної системи.
      Як тільки загоряється індикатор накипу, необхідно вимкнути прилад з розетки, дочекатися повного його охолодження, відкрутити заглушку внизу бака для води прокручуючими рухами вліво, залити воду, виполоскати й вилити воду.
      Для очищення прасувальної системи від накипу не рекомендується використовувати будь-які хімічні засоби. Промивати бойлер потрібно тільки після того, як прилад почав сигналізувати про необхідність очищення. Після закінчення процедури потрібно натиснути кнопку "OK", для скидання сигналу про очищення. Коли підошва праски охолоне, протріть її вологою серветкою з мікрофібри або м’якою губкою.
      Детальніше з процедурою очищення прасувальної системи Tefal Ixeo Power QT2020 можна ознайомитися на сайті у розділі "Відео".
      Відео можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Бажаємо приємного користування.

  • Сергей Чайка
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный/бронзовый

    Повторяю свой вопрос: у меня прекращает резко идти пар во время глажки, успеваю прогладить несколько вещей. Хочу сделать оговорку что утюг новый, накипи нет, воды в резервуаре достаточно, 3 раза нажимаю на кнопку на утюге пар тоже не идет. Что делать?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій.
      Дякуємо за питання.
      На жаль, віддалено важко з’ясувати причину, пов’язану з відсутністю подачі пари.
      Зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики Вашої прасувальної системи.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.