Вопросы покупателей о Гриль TEFAL HealthGrill Comfort GC3060

452 отзыва Код:  11544320
Интересует дополнительная информация?
  • Уляна Сайкевич
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Що таке режим «піч»?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Уляна.
      Дякуємо за питання.
      Режим піч може використовуватися для приготування: бургерів, паніні, піци.
      Якщо виникнуть додаткові питання, звертайтеся, з радістю допоможемо розібратися.

  • Вікторія Титенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть, чи можна до цього грилю купити насадки на вафлі?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за питання.
      Можливість доукомплектування гриля Tefal HealthGrill Comfort GC3060 панелями для випікання бельгійських вафель не передбачена виробником.
      Пропонуємо Вам звернути увагу на гриль Tefal OptiGrill+ Initial GC706D34, який передбачає можливість доукомплектації панелями для випікання бельгійських вафель.
      Детальніше ознайомитися з можливостями вищезазначеної моделі можна за наступним посиланням: ссылка
      Також, пропонуємо Вам звернути увагу на модель OptiGrill+ GC716D12, до комплекту постачання якої входять панелі для випікання бельгійських вафель.
      Перейшовши за наступним посиланням, можна краще ознайомитися з характеристиками цієї моделі: ссылка

  • Владислав Юшкенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Есть ли сменные пластины для приготовления бельгийских вафель и бутербродов?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Знімна насадка для випічки вафель до гриля TEFAL HealthGrill Comfort GC3060 не передбачена виробником.
      Бутерброди в даній моделі можна готувати.
      Насадка для випічки вафель XA723812 сумісна з усіма моделями грилів лінійки TEFAL OptiGrill та TEFAL OptiGrill+.

  • Олексій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Товар прийшов на нову пошту, оплату здійснив онлайн картою, забирати товар прийшли через 1 тиждень а товар відправили назад до відправника! Або вишліть товар повторно, або поверніть кошти!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олексій. Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Нам дуже шкода, що виникла подібна неприємність.
      На жаль, наразі у зв'язку із воєнним станом гаряча лінія магазину Розетка не працює. Для розв'язання питання зверніться, будь ласка, до адміністрації точки видачі.
      Контакти точок видачі у Вашому місті можна знайти за посиланням: ссылка

  • Юлия Цурканенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Подскажите пожалуйста, можно ли ставить гриль на варочную поверхность индукционную и включать? ( для того что бы под вытяжкой работал)

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія.
      Дякуємо за запитання.
      Згідно з інструкцією користувача, гриль необхідно встановлювати на рівній поверхні.
      Забороняється встановлювати прилад на слизьких та гарячих поверхнях, або ж поблизу них. Також не можна ставити прилад безпосередньо на поверхню, що може пошкодитися (скляний стіл, скатертину, лаковані меблі).
      Варто враховувати, що шнур не можна залишати у підвішеному стані над джерелом тепла (конфорка, газова плита тощо).

  • Сергій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    При значенні перемикача потужності 2-3 м'ясо швидко пригорає, а всередині майже сире. Приходиться готувати на значенні 1.5. Це нормально для даного пристрою чи брак?

    Достоинства:
    -
    Недостатки:
    -
    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій.
      Ми вдячні Вам за звернення.
      Соковитість продукту залежить  в першу чергу від якості самого м’яса, товщини  шматків та маринаду, який при цьому використовується.
      Спробуйте нарізати шматки м'яса тоншими скибочками та поекспериментувати з різними рецептами.
      Якщо ситуація не вирішиться, ми рекомендуємо звернутися до авторизованих сервісних центрів для огляду та проведення діагностики гриля, оскільки описана Вами ситуація не характерна для даної моделі.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Юлия Шарапановская
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здравствуйте. Сделала заказ, оплатила, заказ доставили в пункт выдачи, но 24 февраля пункт был закрыт и естественно товар я не забрала. Хочу сделать отмену заказа, как это сделать ? В личном кабинете нет функции отмены. На горячей линии никто не отвечает, работает автоответчик.

  • Александр Никитенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Шановний Експерт Rozetka.
    Скажіть, коли Ваш відповідальний співробітник зможе вирішити проблему, і Ви дасте мені відповідь по грилю TEFAL HealthGrill Comfort GC3060?

    • Гость

      насколько я знаю, все решается в порядке очереди

  • Александр Никитенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Уважаемые сотрудники «Rozetka».
    Вчера (21.02.2022) по заказу № 733 097 974 от 19.02.22 получил Гриль TEFAL HealthGrill Comfort GC3060 в Вашем магазине по адресу Житомир, 1-й Винокурный пер. (ТЦ Океан Плаза, остановка "Рынок Хмельники"), д.63. В магазине мною вместе с продавцом товар был осмотрен по внешнему виду и комплектности. Вечером этого же дня я опробовал работу гриля в соответствии с Инструкцией пользователя. Гриль работал в течении 25 мин. и никаких претензий не вызвал. Днем следующего дня (22. 02.2022) я включил гриль для нагрева и через 2 мин. произошел щелчок и искры. Гриль сразу был обесточен и при его открытии, я обнаружил оплавленный верхний ТЭН. Прошу Вас произвести замену. Мои действия?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо Вам за зворотний зв'язок.
      Дуже шкода, що сталась неприємна ситуація з придбаним Вами грилем.
      Для розв’язання питання щодо обміну гриля, зверніться, будь ласка, до магазину за зворотною формою зв’язку.

  • Юлия Бойко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    При первом включении на разогревании без продуктов гриль должен пахнуть пластиком?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості вчасно відповісти Вам.
      Перевірте, будь ласка, чи зняті всі пакувальні елементи з приладу.
      При першому нагріванні гриля можна відчути певний запах і дим. Це просто вигорають залишки технологічних речовин, що використовувалися при виготовленні приладу. Вони безпечні для здоров’я й швидко зникають.
      Бажаємо приємного користування.

  • Артем Плешивенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здравствуйте получил товар визуально отлично,завтра будем испытывать.В пункте выдачи не проверил особо документацию,а дома заметил отсутствие гарантии и чека,или чек это накладная?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем.
      Дякуємо за покупку і питання.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      Окремо гарантійний талон можна знайти на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      Для отримання фіскального чека, рекомендуємо звернутися до магазину за зворотною формою зв’язку.
      Бажаємо приємного користування.

  • Гордей Байер
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день! Приобрел в качестве подарка этот гриль, подскажите, а отсутствие инструкции по эксплуатации внутри упаковки - это нормально?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Гордій.
      Дякуємо за покупку і питання.
      До комплекту постачання гриля TEFAL HealthGrill Comfort GC3060 входить інструкція користувача.
      У випадку, якщо інструкція відсутня, рекомендуємо звернутися до магазину за зворотною формою зв’язку.
      Також інструкцію можна знайти на офіційному сайті виробника у розділі Документація й перейти за посиланням Завантажити інструкцію.

  • Олександр Качанко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора, купляв гриль 3 роки тому. Все справно, тільки решітки потрібно замінити у зв'язку із пошкодженням їх покриття. Чи є можливість замовити нові решітки на Розетці?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр. Дякуємо за питання.
      Для придбання пластин радимо звернутися до авторизованого сервісного центру.
      Адреси можна переглянути за посиланням: ссылка

  • Тарас Ерёменко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Привіт!
    Яку щітку можна використовувати для очищення пластин електрогрилю?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тарас. Дякуємо за питання.
      Для миття пластин радимо використовувати м'яку губку, або ж щітку для миття посуду з м'якими щетинками. Якщо пластини сильно забруднені, перед використанням щітки радимо замочити пластини у воді.

  • Сергей Шевчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Это гриль Tefal 306012 GC

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій. Дякуємо за уточнення.
      Так, це гриль TEFAL HealthGrill Comfort GC3060.

    • Сергей Шевчук

      Буду у вас покупать..

  • Денис Кихтенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Можно ли купить новые сменные панели для замены старых? Со временем они немного износились

    • Представник бренду

      Доброго дня, Денис.
      Дякуємо за звернення.
      Змінні пластини можливо придбати в авторизованому сервісному центрі за наступним посиланням: ссылка

  • Татьяна Фонотова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    На эту модель отдельно можно купить сменную панель под бельгийские вафли ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тетяна. Дякуємо за запитання.
      Насадка для вафель, до гриля TEFAL HealthGrill Comfort GC3060 не передбачена.

  • Oxy.best
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    А в режиме "печь" можно на пластины ставить маленький противень? Или зачем это режим?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за звернення.
      На пластини не рекомендується ставити сторонні предмети, щоб їх не пошкодити.
      Режим піч може використовуватися для приготування: бургерів, паніні, піци.
      Якщо виникнуть додаткові питання, звертайтеся, з радістю допоможемо розібратися.

  • Oxy.Best
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Когда появится данная модель?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за зацікавленість продукцією бренду Tefal.

        На жаль ми не маємо такої інформації. Для того, щоб знати коли гриль буде в магазині, Ви можете скористатися кнопкою "сповістити коли появиться", як тільки товар буде на сайті Вам прийде сповіщення.
      Також, Ви можете звернутися до магазину, через форму зворотного зв'язку для уточнення інформації.

  • Антон Прядко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    купили эту гриль. всё классно, но она трещит постоянно когда разогревается. это нормально?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Антон. Дякуємо за вибір техніки Tefal та звернення.
      Так, при розігріванны приладу може бути чутно невелике потріскування, в подальшому воно проходить.
      На жаль, віддалено не має можливості оцінити рівень шуму приладу, рекомендуємо звернутися до авторизованих сервісних центрів для діагностики приладу. Контакти сервісних центрів можна переглянути за посиланням: ссылка

  • Юрій Загранюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Верхняя рабочая поверхность фиксируется на нужной высоте?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юрій. Дякуємо за питання.
      Так, дана модель має можливість фіксувати пластини на відстані один від одного в режимі "Піч".

  • Коромисличенко Виталий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    А замороженные овощи,котлеты и т.д. можно использовать?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Дякуємо за звернення.
      Ні, ми не рекомендуємо готувати заморожені продукти за допомогою даної моделі.

    • Коромисличенко Виталий

      Спасибо за ответ.Заказал .Жду .

  • Наталія Райгородецька
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Только получила, пока могу оценить только внешний вид :всё как на картинке. Вопрос к Розетке :где гарантийный талон, печати,?

    Недостатки:
    Нет всех документов
    • Жанна

      в конце инструкции, печати уже давно никто не ставит

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія Райгородецька. Дякуємо за вибір техніки TEFAL.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача. Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек. Окремо гарантійний талон можна роздрукувати на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно чеку. Печатка не потрібна.

    • Наталія Райгородецька

      Гарантійний талон має бути як мінімум з відміткою про дату продажу, як ви мені написали самі у відповіді. Але ж ніякої відмітки немає

  • Остап Демкович
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Де у Львові знаходиться сервісний центр що лагодить такий гриль?

    • Олег

      Зайдіть на tefal.ua там є контакти

    • Юрец
    • Представитель бренда

      Доброго дня, Остап Демкович. Дякуємо за питання. Сервісні центри у м. Львів знаходяться за наступними адресами: ПП Фірма "Росімпекс" вул. Шараневича, 28 та ФОП Хавтур Р.Б., вул. Зеленая, 153

  • антон тарасенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    замовляли гріль,все прийшло швидко але не має гарантії,що робити?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня, Антон! Приносимо свої вибачення за спричинені незручності. З докладною інструкцією по отриманню гарантійного талона Ви можете ознайомитись за посиланням . Також хочемо звернути Вашу увагу, що на нашому сайті можна сформувати талон в електронному вигляді (посилання для завантаження знаходиться під товаром) і роздрукувати у зручний для Вас час за посиланням .

  • Олег Черниш
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чому не можна взяти товар на оплату частинами ? Як це вирішити?

    • Представитель бренда

      Доброго дня, Олег Черниш. Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для уточнення інформації.

  • Владимир Некрасов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Купили данный гриль,но сразу же появилась проблема.
    При включении не загорается индикатор нагрева и гриль не нагревается,как решить?

    • Представитель бренда

      Доброго дня. Зверніться будь ласка до магазину, через форму зворотного зв'язку, або до авторизованого сервісного центру.

    • Дмитро Хлистун

      Як рішилась проблема?

    • Владимир Некрасов

      Отнесли гриль в отделение выдачи товаров Розетки, там его отправили в сервисный центр и якобы починили. Дома гриль включился, нагрелся, но в тот же самый день, вечером, он включился ещё раз, в процессе нагрева отключился и больше не включается. Так вопрос к Вам, Розетка, почему Вы не проверяете товар перед отправкой (гриль изначально, в первый раз пришёл уже не работающий), и почему Вы так халатно относитесь к ремонту ? В этой ситуации хотелось бы что бы либо вернули деньги, либо заменили на новый, нормально функционирующий гриль.

  • Дмитрий Галатенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вопрос к представителю ТЕФАЛЬ, подходит ли к этой модели гриля сменная пластина: Панель жарочна Універсал для електрогриля Tefal TS-01035590, Код: 254304311

    • Представитель бренда

      Доброго дня. Дякуємо за питання.
      Відповідно до сервісної документації до даної моделі підходять панелі з референцією TS-01035580. Замовити деталі можна в авторизованих сервісних центрах.

  • Дмитрий Галатенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вопрос к представителю ТЕФАЛЬ, подходить ли к этому грилю сменные пластины:
    Панель жарочная Ziperone для электрогриля Tefal TS-01035590, КОД 258239986?

    • Представитель бренда

      Доброго дня. Дякуємо за питання.
      Відповідно до сервісної документації до даної моделі підходять панелі з референцією TS-01035580. Замовити деталі можна в авторизованих сервісних центрах.

  • Олександр Дробіна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Функція "пекарня" для цього потрібна форма
    чи підійде форма для випікання Форма для випікання TEFAL Optigrill+ XA725870 для цієї моделі чи потрібно іншу?

    • Представитель бренда

      Доброго дня. Дякуємо за питання. Можливість фіксувати пластини на відстані один від одного в режимі "піч" не мається на увазі використання форми для випікання. Цей режим призначений для підігріву блюда, чи приготування без контакту з верхньою пластиною. Наприклад, для підігріву піци.Форма для випікання TEFAL Optigrill+ XA725870 не підходить до грилю TEFAL HealthGrill Comfort GC3060

  • Александр Сахно
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи є можливість регулювання висоти задньої частини даного гриля?

    • Представитель бренда

      Доброго дня, Александр Сахно. Дякуємо за питання.
      Прилад регулюється автоматично, відповідно до товщини продукту. Звертаємо увагу, що шматки продукту мають бути однакової товщини, щоб контакт з пластинами був рівномірний. Додатково дана модель має можливість фіксації в режимі "Піч".

  • Вячеслав Карпов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Почему на коробке нету защитной наклейки, говрящей о том, что прибор после производителя не вскрывался?

    • Представитель бренда

      Добрый день, Вячеслав Карпов. Защитные найлейки на упаковке не предусмотрены производителем.

  • Юлия Поданева
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, а гарантия к грилю есть?
    Спасибо

    • Diana

      24 месяца официальной гарантии от производителя

    • Представитель бренда Tefal

      Добрый день, Юлия Поданева. Гарантия от производителя 24 месяца.
      В комплекте должен быть международный гарантийный талон, где необходимо заполнить дату продажи и модель товара. Для осуществления гарантийных обязательств в авторизованный сервисный центр необходимо так же предоставить расчетный документ от магазина.

  • Наталя Тихонова
    Продавец: Rozetka

    Де можна купити змінні пластини ? Дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія.
      Дякуємо за питання.
      Гриль HealthGrill Comfort GC3060 сумісний зі змінними панелями TS-01035730 та
      TS-01035580, замовити їх можна в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Для уточнення контактів актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувати на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • бартов владимир
    Продавец: Rozetka

    яка різниця між
    Гриль TEFAL Ultracompact
    GC305012 та
    GC3060

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти на Ваше питання.
      Основна відмінність в тому, що у гриля Tefal GC306012 глибша ребристість пластини, а так само є можливість фіксувати пластини на відстані один від одного в режимі "піч".

  • Катерина Шестерина
    Продавец: Rozetka

    Чи можна міняти секції грилю на секцію для вафель? Чи є вафельниці окремо на цю модель?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин, не було можливості вчасно відповісти Вам.
      Додаткові насадки для випічки бельгійських вафель до гриля Tefal HealthGrill Comfort GC3060 не передбачені виробником.