Надійно та презентабельно упаковані виробником, мають стильний мінімалістичний дизайн, якісну збірку.
По функціоналу: точно вимірюють вагу, пульс. Непогано виміряють склад тіла, якщо зважуватись при однакових умовах (після сну, перед сном). Якщо ж зважуватись після тренування, чи прийому їжі - показники відсотку жирової і м'язової тканин будуть давати відчутну похибку.
Є можливість зважуватись на коврі, що характерно тільки для цієї моделі, для моделей дешевше - тільки на твердій поверхні.
Зручний додаток, швидке з'єднання з телефоном.
І ложечка дьогтю: Оскільки акумулятор вбудований, тут грає роль дата виробництва ваг (останні 4 цифри в повному артикулі товару), її можна знайти на зворотній стороні ваг. В мене, і скоріш за все і у вас - перша партія: дата виробництва - кінець 22 року.
Хоч ваги і пролежали на складі 2,5 роки, з акумулятором все нормально, але в попередньому коментарі, здається, проблема була саме в цьому.
Ваги чудові, навіть не уявляю, як вони зчитують таку кількість параметрів. Усім задоволені, але є нюанс.
Придбали їх десь тижні три тому. Включили, підключили додаток, все було ок і працювало. З того моменту майже не використовували. І учора хотіли зважитись, але додаток не бачить ваги. Взагалі. Ваги працюють, все ок. І додаток працює. Кожен сам по собі. При діагностиці видає помилку 1211 і радить перевстановити акумулятор. Але я не уявляю, де там акумулятор і як зняти нижню кришку. Я припускаю, що на самих вагах заглючив bluetooth, але як тут дістати акум, не знаю. Буду вдячний за коментар від представника бренду.
Доброго дня, Олексію.
Дякуємо Вам за покупку та зворотний зв'язок.
Якщо з’єднання Bluetooth між вагами й телефоном не встановлюється, спочатку, будь ласка, перезавантажте ваги. Для цього натисніть кнопку перезавантаження на боковій панелі ваг і утримуйте її протягом 5 секунд.
Якщо це не спрацює, вимкніть і знову ввімкніть з’єднання Bluetooth.
Переконайтеся, що Bluetooth (і GPS для Android) на телефоні ввімкнені, а потім запустіть програму Goodvibes. Перейдіть до розділу «Інформаційна панель», натисніть «+» у верхньому правому куті й оберіть пункт «Мої пристрої». Оберіть модель ваг і перетягніть її ліворуч, щоб видалити пристрій.
Потім знову підключіть ваги: натисніть кнопку «+» у верхньому правому куті й дотримуйтесь інструкцій. Якщо ваги підключено до програми, на екрані пристрою відображається символ Bluetooth.
Якщо після цих дій ситуація не зміниться, будь ласка, зверніться до авторизованого сервісного центру для проведення діагностики приладу. Самостійне розбирання корпусу та демонтаж акумулятора не рекомендується.
У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Tefal можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.
Отличные весы. Выглядят очень добротно, дизайн, качество. Невероятно понравились. И что самое главное - на аккумуляторе они, а не батарейках.
Перше враження від продукту - 10/10. Ідеальне пакування, зовнішній вигляд, зручність + додаток.
Купила з великим задоволенням. Це дійсно дуже якісно. Однак, коли я намагаюся встановити програму; «Ця програма недоступна у вашому регіоні/країні». з'являється попередження. Без застосування ваги марні. Я бачу лише свою вагу. Є набагато дешевші моделі, просто щоб побачити мою вагу. Я поверну його.
Доброго дня.
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок.
Нам дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація. Спробуємо Вам допомогти.
Мобільний застосунок Goodvibes сумісний з Apple починаючи з операційної системи iOS 8 та AndroidTM 5/ FR.
Переконайтеся, будь ласка, чи відповідає операційна система Вашого телефона з сумісністю застосунку Goodvibes.
Goodvibes можна завантажити через QR-код, Google Play Market чи App Store.
Щоб з’єднати ваги з програмою, увімкніть Bluetooth у телефоні (якщо у Вас ОС Android, також треба відкрити програмі доступ до місця розташування) та відкрийте Goodvibes. Перейдіть до опції "Дошка приладів", натисніть "+" у верхньому правому куті екрана, а потім "Мої пристрої". Потім дотримуйтесь інструкцій і станьте на ваги.
Якщо з’єднання Bluetooth між вагами й телефоном не встановлюється, спочатку перезавантажте ваги. Для цього витягніть акумулятор із ваг на 5 секунд, а потім знову вставте його належним чином.
Якщо це не спрацює, вимкніть і знову ввімкніть з’єднання з Bluetooth.
Переконайтеся, будь ласка, що Bluetooth (і GPS для Android) на телефоні ввімкнені, а потім запустіть програму Goodvibes. Перейдіть до розділу "Інформаційна панель", натисніть "+" у верхньому правому куті й оберіть пункт "Мої пристрої". Оберіть модель приладу і перетягніть її ліворуч, щоб видалити пристрій.
Потім знову під'єднайте ваги, натиснувши кнопку "+" у верхньому правому куті й дотримуйтеся інструкцій.
Якщо ваги під'єднані до програми, на екрані пристрою відобразиться символ Bluetooth.
Якщо після виконання наведених вище дій ситуація з підключенням не зміниться, можна запустити функцію "Діагностика з’єднання Bluetooth". Для цього дотримуйтесь інструкцій, наведених нижче:
1) перейдіть у розділ "Мій обліковий запис" і натисніть кнопку "Налаштування";
2) потім натисніть на кнопку "Діагностика з’єднання Bluetooth" і дотримуйтесь інструкцій.
Якщо ситуація не вирішиться, радимо звернутися до служби технічної підтримки, натиснувши "Мій обліковий запис", потім "Допомога" або "Мій обліковий запис", а потім - "Налаштування" й "Сервісна служба".
Якщо все ж таки не вийде під'єднати відповідно застосунок, зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті бренду
Tefal. Оператор в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультує та скоординує до правильних дій.
Сподіваємося, що зовсім згодом Ви зможете повною мірою оцінити всі можливості цієї моделі.
Моя основна проблема полягає в тому, що я не можу завантажити мобільний додаток Goodvibes на свій телефон Apple 12Pro. На моєму телефоні встановлено останню версію 17.6.1. У цьому випадку мій телефон сумісний із програмою Goodvibes. Коли я намагаюся встановити програму Goodvibes; «Ця програма недоступна у вашому регіоні/країні». Я отримую попередження. Як я можу встановити програму Goodvibes на свій телефон?
Доброго дня.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Нам дуже шкода, що у Вас виникли труднощі зі встановленням мобільного застосунку Goodvibes.
Зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті бренду Tefal. Оператор в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультує та скоординує до правильних дій.
Ваги прийшли швидко, та надійно запаковані. Чому Придбав, бо задумався про свою фізичну форму, записався в зал, придбав ваги, та курс по здоровому харчуванню. Сподіваюся що все не даремно.
Дякую! Ваги отримала, вони дуже гарні, ще кращі як на фото. Додаток встановили, налаштували, все працює, далі буду поступово розбиратися, сподіваюся нюансів не буде)
Не давно, розпочала займатись спортом, і вирішила слідкувати за своєю вагою... Зупинилась на цьому елегантному виборі.
Сподобались мені всім, дизайн в першу чергу, вони чудово вписались в мій інтер'єр.
Легкі, на підлозі лежать щільно.
Гарний цифровий дисплей, чітко видно цифри, показують точно.
Сподіваюсь на довготривалу їх роботу)
Ідеальні ваги, як на мене. Про дизайн скажу що він прям мінімалістичний, яскравий дисплей, все добре видно. Ваги працюють справно, важусь кожен день по 2 рази. З’єднуються зі смартфоном без проблем. Розібралась в налаштуванні швидко. Тепер завжди слідкую за своїми показниками тіла, їх там 14. Це саме те що я шукала, вони мене просто надихають.
Ваги звичайні, але от можливості в них незвичні, вперше придбала отакі, щоб і додаток і всі ці заміри були додаткові. Почитала інструкцію встановила додаток, все підключила. З перших неприємних новин є зайвий жирок, візуально його не було видно))
Ваги хороші. Користуюсь майже рік. Додаток не дуже зручний, але звикаєш. Що дуже погано, так це те, що останній тиждень відбувається з додатком на iOS. Розробники його фактично вбили і не можуть пофіксити. Вже два оновлення не дали результату. Зараз зайти в додаток неможливо, тобто по суті ваги зараз взагалі не смарт. Ще бісить, що данні не привʼязані до аккаунту. Тобто якщо видалив додаток і повторно інсталював, всі данні втрачаються. Так я і втратив свої данні.
Доброго дня, Павле.
Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
Нам щиро шкода, що сталася така неприємність.
Команда розробників вже працює над удосконаленням функціональності додатка Goodvibes, аби найближчим часом користувачі могли знову насолоджуватися зручним і стабільним доступом до всіх розумних можливостей ваг.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що додаток Goodvibes є автономним, і всі дані зберігаються безпосередньо на Вашому пристрої. Тому у разі його видалення або перевстановлення, інформація, на жаль, не відновлюється. Щоб уникнути втрати даних, радимо наразі не видаляти додаток.
Дякуємо за Ваше розуміння та терпіння. Сподіваємося, що зовсім скоро Ви знову зможете користуватися всіма функціями ваг у повному обсязі, а користування ними й надалі буде приносити Вам задоволення.