Дуже не задоволений придбанням даної кавоварки. Для домашнього користування використовую Saeco Pico Barista. Дуже задоволений, тож для офісу без роздуму вибрав дану модель. Інших виробників навіть не розглядав. Тож забрав на розетці і ось перший день використання: відразу проблема: кава не витікає а капає двох виходів, приготування дуже довге, таблетки на виході (жмих) дуже вологі та рідкі. Дзвінок в сервіс, відповідь: завод виробник не налаштував / не виставив жорна, як результат дуже дрібний помел та кавоварка не продавлює тиском гарячої води кавову таблетку. Везу в сервіс. Прикро…
Трапляється різне, але в любому випадку цей апарат має 24 місяці оф.гарантії
Да, давай доплатим ещё 15к производителю грн за локализацию, а потом будем ныть почему так дорого. Но башка должна соображать чтобы осознавать такие вещи.
Налаштування помелу в сервісі? Невже в офісі всі планктони?
Кофемашина хорошая, производительная, относительно тихая. Подойдёт для большой кухни т.к. не маленькая и занимает место.
Как уже указано в недостатках напрягает каждый день мыть капучинатор и особенно его трубку. Не понимаю почему на экране нет расшифровки символов, которые символизируют о необходимости обслуживания. Каждый раз приходится подглядывать в инструкцию, которой не было в комплекте.
Согласно инструкции об обслуживании есть неточности, а именно некорректно указаны объёмы требуемых жидкостей для декальцинации и чистки капучинатора.
Оригинальные растворы для обслуживания дорогие. К примеру, процедура декальцинации вам обойдётся в районе 15 долларов за один раз (у меня это раз в месяц).
С настройками по каждому напитку до сих пор не разобрался, т.к. это слишком заморочено.
При первой чистке капучинатора согласно инструкции, обнаружилось повреждение силиконового уплотнителя O-Ring, скорее всего он повредился на заводе при сборке т.к. посадочное место имеет острые облои после литья пластика. Думал сразу обратиться в сервис но подтеканий не заметил, поэтому забил))
В целом продуктом доволен (поэтому долго не писал отзыв) и надеюсь прослужит долго.
Добрий день, Сергій Анатолійович.
Дякуємо за Ваш вибір, та приємного користування.
Ваші зауваження приймемо до уваги на майбутнє.
Чудовий апарат, насолоджуємось усією сімяєю, однозначно рекомендую
Дякуємо Сергій, що обрали торгову марку SAECO,
нам дуже важливий зворотній зв'язок та думка про наш товар.
Вдячні за Ваш відгук . Ми завжди стараємося забезпечувати високу якість товару за доступною ціною, перевершуючи очікування. Користуйтесь із задоволенням!
Я рекомендую SAECO Phedra EVO Espresso всім поціновувачам гарної кави. Це високоякісний продукт, який пропонує безліч варіантів напоїв та задовольняє навіть найвишуканіші смаки. Також, я хочу окремо відзначити чудову роботу професіоналів у компанії Saeco, які втілили в життя цей чудовий продукт.
Ми вдячні за те, що Ви зупинили вибір на продукції нашого бренду. Нам дуже приємно, що кофемашина від SAECO прийшовся Вам до вподоби. Бажаємо Вам відмінних результатів та довготривалої експлуатації! Користуйтесь із задоволенням!
Кавомашина, проста та надійна, готує чудову каву, точно підійде як для дому так і для офісу чи навіть невекличкої кавярні
Дякуємо за покупку та позитивну оцінку кавоварки цієї моделі. Добре, що загалом Ви задоволені її використанням і залишили свій відгук. У разі виникнення проблем чи будь-яких запитань щодо експлуатації зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Бажаємо приємного користування та завжди смачної кави!
Лічильник чашок є
Доброго дня.
Так у Кофемашини SAECO Royal One Touch Cappuccino є лічильник порцій.
Адреса та контакти авторизованих сервісних центрів можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
Розетка як завжди .
Купував каляску , не поклали автокрісло подарункове .
Купив кавомашину, не поклали подарункову каву …
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.
Кава в подарунок відсутня
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.
Первый раз ошибка выбила через месяц после покупки добавь зерна и выбери напиток. Отправил по гарантии что то делали ничего не сказали вернули типа работает. Через месяцев 8 обратно перестала делать кофе отпарвили по гарантии сказали не гарантийный случай жерна нужнопенять типа они для особого кофе не подходят. гарантия прошла через месяц выбило ошибку как первый раз довавь зерна и выбери напиток. Сдали в сервис другой так как розетке не доверили ремонт и тот сервис нам ремонтировал другую кофе машину саеко и работает все хорошо. Майстер пише:
не понятно. Машинка свежая не видно по кофемолке .Скорей всего родная стоит.
спален двигатель кофемолки -нужна замена
Погорели предохранители-нужен ремонт цепи питания.
По работам:
Замену двигателя 4060 грн
Ремонт цепи питания 1250 грн
за все 5310 грн
по срокам 4-5 дня
Если многие подумают что возможно перепад света то нет стоит у нас в доме 2 стабилизатора напряжения которые держат напряжение 220 вольт. Вывод наверно или саеко что выкупили его филипс просто решили делать каку. так как офицыальный сервисный центр не ремонтирует эту модель и вторую саеко роял тоже не ремонтирует. При выборе саеко может они и были хорошие лет 10 назад но не сейчас. Сдал это ломаку за 3000 грн на запчасти и забыл как страшный сон.
А в СЦ Saeco, що вказаний на сайті Розетки, звертались з початку?
ссылка
Тут роблять все чітко та класно, мені робили!
Вітаємо, Артем! Дуже шкода, що у Вас виникла така неприємна ситуація. Зворотній зв’язок та думка про наш товар важливі для нас. Мусимо зауважити, що виходячи з Вашої розповіді, перший раз Ви звернулися з проблемою до нас (офіційного сервісного центру) і проблем у Вас не виникало майже рік . Вдруге Ви вирішили піти до іншої компанії, тому ми, на жаль, не можемо гарантувати що ремонт був якісним.
Первый и второй раз отдавал на сервысный ваш центр розетка. А на третий раз уже в другой сдал и отдал за 3500 грн на запчасти .
Високотехнологічний пристрій з багатим функціоналом. Захотів еспресо - налаштував міцність на максимум, захотів чогось м'якшого - налаштував, захотів просто гарячої води для чаю - теж можна.
Думаю, в моїй квартирі ця кавомашина попрацює тривалий час)
Вітаємо, Юрій! Нам дуже приємно, що Ви знайшли час залишити позитивний відгук і залишилися задоволені якістю придбаного товару. Приємного користування та завжди смачної кави!
Забирав у пункті видачі. Персонал ввічливий, обслуговування сподобалось. В комплекті кавомашини все що треба. Оглянув, забрав.
Врома підключив, зробив усе згідно з інструкцією. Кавомашина працює добре.
Помітно, що збірка якісна та апарат коштує своїх грошей.
Вітаємо, Валентин! Дякуємо, що обрали продукцію нашого бренду та високо оцінили якість товару. Приємного та тривалого користування!
Чудові кавоварка! Доставили вчасно, без будь яких пошкоджень. Користуємося майже місяць, враження поки що тільки найкращі. Свої функції виконує, чудово, варить смачну каву. Працює не дуже гучно. Рекомендую!
Ми вдячні за те, що Ви зупинили вибір на продукції нашого бренду. Нам дуже приємно, що кавоварка SAECO Royal One Touch Cappuccino прийшлася Вам до вподоби. Бажаємо Вам довготривалої експлуатації та завжди смачної кави!
У нас сім'я кавоманів. Що я, що чоловік надаємо перевагу каві. Окрім того в гості досить часто заходять батьки(з тих пір як придбали кавомашину, то геть зачастили).
Так що на такій важливій техніці не економити, вибрали відомий та якісний бренд, щоб бути впевненими у гарантійному обслуговуванні та тех підтримці.
Дуже подобається те, що вона має багато налаштувань. Аж цілих 7 ступенів помолу зерен. Це фантастика.
Загалом всі задоволені функціоналом кавомашини.
Добрий день, Ірина.
Щиро вдячні за відгук, та довіру до ТМ SAECO.
Приємного користування!
З тих пір як працюю дистанційно, потрібна порання кава щоб збадьоритись, а від магазинної розчинної толку мало. Нарешті купив собі справжню кавоварку, поки що все влаштовує, виконує свої функції на відмінно, відчуваю, що роботу виконую швидше.
Доброго дня, Дмитро.
Чудовий вибір, дякуємо за відгук та довіру до ТМ SAECO.
12.05 будет 2 года работы в офисе. Нареканий нет. Работает отлично. Постоянно обслуживаем, как пишет инструкция. Мы довольны.
Вячеслав, дякуємо за Ваш відгук! Бажаємо приємного користування.
Купил аппарат в 2021году, 22 декабря,сделал 400 чашек кофе,пропользовался 3 мес. 6 мес.простояла в заводской упаковке без использования,на днях включил,выбивает красный екран и не работает помол кофе. Завтра буду везти в сервисный центр.Надеюсь это гарантийный случай,так как это основной узел аппарата и на него влияний из вне и других факторов быть не могло.
Добавлю,в сервисном центре Saeco сказали что первый раз видят такой аппарат,и наверно их не обслуживают. Как вам такой поворот и гарантийное обслуживание?)))
Пишет ошибка довавь кофе и выбери напиток все есть и было . проработала месяц
Хороша кавова машинка. Працює досить тихо, але потрібно розуміти, що вона меле каву і заварює її, того тихо, а не беззвучно. Багато читав скарги на капучинатор. Якщо його промивати не лише тим, що пропонує машинка, а руцями і то гарно промивати - жодних проблем немає з ним. Я задоволений!
В користуванні 3 дні, наскільки я розумію такого не повинно бути? Лиє воду в контейнер з жмихом
Машинка має пропрацювати трішки, після 50 порцій будуть сухі брикетики від кави. Сам з таким стикався, і в інструкції так написано!
Прекрасно
повезу в сервис посмотрим чем закончится
Продолжение истории , набрал в розетку уточнить гарантийный ли это вообще случай, отправили звонить на горячую линию philips, там после нескольких попыток объяснить девочке проблему, она выдала адреса сервисов, их два в городе Киев, набрал тот который на ревуцкого 46, говорят первый раз такая поломка встречается визите сюда посмотрим, везу 14 км по местным пробкам, выходит мастер и говорит "так мы такие не обслуживаем ,это вам к продавцу", говорю что меня направили с горячей линии philips, звоним туда еще раз, новая девочка , опять не могла понять какую кофе машину сдают в ремонт, благо мастер объяснил, на что был ответ "тю ну так это к продавцу", а на вопрос как жеж так получается , один говорит одно другой говорит другое , ответ удивительно просто "та то девочка не разобралась", то есть кто-то отвечает не вникая в суть вопроса , а ты потом 28 км по пробкам крутишься , уж лучше бы у philips не было линии от вез бы в розетку, которая от меня в 1км. В итоге в розетке забрали в сервис на 14 дней.....
Итого ,имеем месяц пользования и впереди 14 дней ремонта , да уж
Итого прошло две недели, звоню в сервис (044 364 83 65), ответ "мы еще диагностируем и можем до 28 дней диагностировать".
Чудова машинка. користувався такою в офісі, відпрацювала тисячі чашок і все ок. легко мити капучинізатор. робить реально гарячу каву!
Приобрёл эту машину на днях, что хочу сказать, кофе варит отлично, самое главное выбрать правильный помол и насыщенность( во время настройки сварил не одну чашку). По автоматическому капучинатору вопросов нет, все атоматические капучинаторы пенят молоко практически одинаково, но что бы пена была хорошая молоко надо подбирать.
Купив на подарок на миколая...
Перший раз запустив і кава тече мімо виходу
Если все правильно устанавливать то все ок.
Вижу по фото кофе течёт из всех дыр у Вас из-за того что Вы утопили эту штуку для подачи кофе(забыл как она называется) во внутрь, её надо выдвинуть назад в ровень в панелью выбора напитков.
Меніздається що ви ці сопла втопили в поверхню, обережно потяніть на себе , ця площадка повинна бути в рівень з "мордою" а не бути втопляна
В эксплуатации (в офисе) 6 месяцев. Работой очень доволен. Использую качественные зерна. Хороший уход. Отменный кофе. Есть возможность настраивать как хочешь.
Отличная кофемашина. Доступное и понятное меню. Рекомендую.
Чи легка у використанні?
Чи зручна?
Як довго користуєтесь?
Як часто її треба промивати?
Після місяця роботи зламалась кавомолка. Потрібно здавати в сервісний центр.
Мне часто привозили saeco на ремонт с сгоревшим мотором кофемолки, причина это дешевое зерно и мусор вместе с ним.
Насправді жернова опустились і перестали молоти, сказали попала вода, негарантійний випадок. В сервісі. Хоча повинні були забитися і перестати молоти від води.
Готує смачні напої, особливо з молоком.
Які враження від машини після 3-4 місяців використання?
Почитайте инструкцию и не вводите людей в заблуждение. У меня стакан 145мм становится вполне себе.
Машинка неплохая,но в комплектации не было не только фильтра,но и тестовой полоски тоже. Хотя в инструкции указано,что должно быть... Ещё интересует, почему режим капучино и режим лате макиято одинаковые.Насколько я знаю,в капучино подаётся сначала кофе,потом немного молока,а аппарат подаёт также как и лате. Может это можно изменить? И подскажите, таблетки с жмыхом мокрые и рыхлые.Насколько я знаю это проблема не должна быть в новой кофемашине.Если кто знает, подскажите.
изменить порядок можно только если готовить вручную, увы. А тест полоска маленькая в пакете с иностранной документацией ,посмотрите там. Фильтр тут есть на розетке я уже себе взял. А таблетка да, рассыпается в кашу и в отсеке водички чуть чуть, хотите сказать что ет проблема и надо в сервис?
Смотрел разные обзоры,в целом может быть два варианта:или изношено уплотнительное кольцо и нету смазки или изменить помол на более мелкий. Считается нормой относительно сухая целая таблетка.А немного воды да,есть, уже привык на ночь вытирать, главное чтобы не было воды в отсеке заварочного блока.
Машинка супер, получил ,проверил, настраиваемая класс. Засыпать молотый нкльзя,но оно и к лучшему. Можно настраивать порции, молоко,кофе,готовить вручную и т.д. счётчики отдельно на каждый напитак,чистки, и общий счётчик. Так же в комплекте есть баночки жидкости для очистки капучинатора, пакетик лля очистки от накипи, и тест полоска для определения жесткости воды и настройки ей для машинки. Пенка капучино/лате не как в макдаке, но и вручную такую не сделать.
Но, почему на сайте рощетки написано 12 месяцев, а в гарантийной талоне итальянском 24? Какой же реальный срок гарантии? Зато лекларацию соответствия выдали и сказали что ет гарантийка. Ну окей.
Дальше,условием гарантии, по инструкции, является установка фильтра в бачок, а там просто сеточка... И в аксессурах его небыло, нигде о нём не сказано, зачем так делать? Что бы потом отказать в гарантии,или как?)) Пусть кто читает сразу берут фильтр. Очистки все нужные есть, да и кофе варит хорошо, только подарочный уж больно крепок и на любителя. А так машинка супер, особенно радует гибкость.
На Розетке скорее всего написан срок гарантии для нашей страны
Та я же не против,но оригинального гарантийного талона ведь нет. Значит гарантия должны быть 24...
Доброго дня, Олександр. Гарантія на цю кавомашину 12 місяців від дати придбання. Гарантійні зобов'язання, відповідно до чинного законодавства, забезпечує офіційний імпортер. Гарантійний талон від імпортера, знаходиться в спеціальному файлі приклеєному до зовнішньої сторони коробки. Якщо, по якійсь причині, він відсутній, для отримання дублікату прохання звернутись в службу підтримки за посиланням: ссылка
Список сервісних центрів є на сайті, за посиланням: ссылка
Кавомашина не комплектується фільтром і його відсутність не є необхідною умовою гарантійного обслуговування, але воду необхідно використовувати належної якості, бутильовану чи артезіанську. Провівши попередньо тест на жорсткість та відповідні налаштування. Дякуємо за відгук.
Ув. Розетка, вы считаете нормальным продавать "типа новый товар" по которому видно, что он был в использовании?
Носик подачи кофе весь в грязи, запасной носик тоже самое, трубка для молока плохо вымыта после использования........ на кофемашинке отпечатки пальцев (конкретно на местах выбора типа напитка; в одних и тех же местах и не один отпечаток), то есть видно что кофе делали не раз, и не для проверки. Даже мозгов не хватило убрать следы, или просто не захотели.
Комплект оказался не полный. Нет масла и щётки для чистки, нет фильтра для удаления запахов, нет таблеток и порошка для чистки - это все указано в инструкции к машинке, которая лежала в коробке.
я понимаю, что товар по акционной цене, но это все равно 15к грн. и если продаете б.у. товар, то об этом следует извещать.
Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .
UPD: История продолжается
Неделю Розетка делала заключение, что товар все таки Б\У и в итоге предложили заменить на новый, или вернуть деньги. Выбрал новый, но видимо напрасно.
Приезжаю в точку выдачи и что вы думаете? Проверяю капучинатор и доп. насадку и ситуация повторяется. Лежат те же самые комплектующие в кофейном налете....
"Все равно на все, пацаны, отправляем тоже самое, проглотят".
Ну как так? Возьми да проверь перед отправкой клиенту то, на что он жаловался. Сложно взять ножик открыть коробочку и просто сверху заглянуть???
В итоге сказали, что еще недельку подождите, тогда наверняка новое пришлют на склад.
Отлично отметил ДР Розетки. Ничего не скажешь.
Шановний пане Іване, ми провели детальне розслідування описаної Вами ситуації, і одразу після звернення спеціалістів Rozetka до нас із інформацією про Вашу скаргу нами здійснено запит до фабрики виробника Saga Coffee S.p.A щодо характеру, причини забруднення та вмісту речовини, наявної , у вигляді зовнішнього нальоту, на деталі капучинатора кавомашини Saeco.
Враховуючи особливості графіку роботи фабрики та необхідність проведення внутрішньої перевірки відділом якості фабрики, відповідь було надіслано 29.06.2021, про що ми у свою чергу також невідкладно, 30.06.2021 повідомили Вас, надавши сканкопію оригінального листа та його переклад державною мовою. Оригінал та переклад листа також прикріплюємо до цієї відповіді.
Згідно роз’яснень фабрики виробника, наліт є наслідком потрапляння на деталь вологи, води, яка використовувалася у процесі тестування обладнання на фабриці перед відправкою на продаж, та за своїм характером не впливає на безпечність та або функціональність кавового обладнання.
Додатково підтверджуємо, що деталь капучинатора поставляється напряму від заводу виробника у складі комплекту кавоварки та є новою деталлю. Зовнішній наліт на вказаній деталі не є наслідком використання товару, тобто ця деталь не є вживаною.
Що стосується Вашого припущення про те, що капучинатор не входить до комплекту обладнання і ніби то закуповується окремо, запевняємо, що це не так.
На аркушах 19 та 20 інструкції до обладнання, викладеної державною мовою, чітко вказано, що до переліку стандартних аксесуарів входять: інструкція; шнур живлення; капучинатор; правосторонній фітинг для капучинатора; тестова смужка для визначення твердості води.
Сайт uavending.com вміщує інформацію щодо наявності капучинатора, за допомогою якого можна готувати напої з молоком, вкладка інше у картці опису обладнання, у якості описової характеристики роботи цієї деталі.
Зі свого боку ми на постійному зв’язку із командою Rozetka, яка веде діалог із Вами з приводу врегулювання даної ситуації, адже для нас як офіційного імпортера кавової техніки також надзвичайно важливо вирішити її способом, який одночасно відповідає вимогам чинного законодавства, і влаштовує споживача товару.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємося на Ваш виключно позитивний майбутній досвід від користування технікою Saeco.
Отличная машинка.
Зніміть будь ласка відео роботи машини. Дякую
Здравствуйте, меня интересует может ли данная кохфе машина готовить отменный какаво?
Я купила на вашем сайте кофемашину. Почему она перегревает молоко и оно сворачивается? Как решить проблему и понизить температуру молока?
Виктория!. Я мужик и то понимаю, что нормальное молоко не сворачивается даже при кипении!
Анатолий, я с вами не согласен. Почитайте про процесс деструкции белка.
При температуре под 100°С молоко должно сварачиваться, не мгновенно , но должно.
За эти деньги топ. У неё шасси и заварочный блок как у Аулики (которая стоит как чугунный мост). Работает как часы, до 100 чашек в день. Инструкцию качайте прям с сайта розетки и будет вам счастье. Не пойму людей которые ставят плохие оценки не найдя букварь и не почитав его.
Не розумію людей ,які кажуть, "скачайтє інструкцію в інтернєтє",
нащо мені десь щось шукати,качати,якщо вона має бути у комплекті.
Ну а ставити погані оцінки за її відсутність вважаю неправильно,оскільки через це формується негативна думка про якість товару і взагалі про товар.
Больше двух лет использую, надёжная как старый Мерседес:)Если бережно обращаться лет 10 точно прослужит.У меня уже 700 чашек сварила, сам доставал и чистил 1 раз заварочный блок, ну и выкидываю воду и жмых.Протечек или плохого капучино небыло не разу, делаю только на молоке Лактель.
Дякуємо за Ваш відгук! Бажаємо приємного користування.
Приготувати 5 порцій капучіно на всю сім"ю - заснути можна. Зерна кави в лотку треба вручну пропихати ближче до жорн, бо зерна самі не зсуваються туди....також велика витрата води на постійні промивки системи. Саме гірше, що весь набір красивих, високих, стаканів для капучіно тепер не підходить для цієї машини...треба купувати широкі і низькі. Але якість приготування еспрессо, нівелює всі попередні недоліки, якщо якісне зерно, то еспрессо получається прекрасне.
Даже не знаю брак это или халатность при производстве… в общем не удивила кофеварка, а скорее разочаровала. По сравнению с Saeco Villa (которая прослужила верой и правдой почти 10 лет) - качество на старте заметно хуже. Всё что готовит с молоком назвать капучино и латте язык не повернётся. Молоко взбивается плохо, порция маленькая. Из плюсов - эспрессо и американо варит хорошо. Но при варке любого напитка при опущенном вниз диспенсере льёт мимо носика.