Вопросы покупателей о Мультимейкер RZTK SM 756SS

164 отзыва

Код:  331830274

Интересует дополнительная информация?
  • Віктор Бабушка
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Товар хороший, проте прийшов з механічним пошкодженням. Як обміняти його на цілий?

    Достоинства:
    Ще не знайшов, оскільки не користувалися ним.
    Недостатки:
    Прийшов пошкоджений.
    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторе! Настійно рекомендуємо перевіряти товар перед отриманням задля певності у його цілісності та повноті комплектації. З правилами повернення Ви можете ознайомитись у наступному посиланні:
      ссылка

  • Олег Воробьев
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день. Сегодня товар получен. Подскажите это нормально что один нагревательный элемент оранжевый и имеет вид нового, а второй черный и имеет вид Б/у

    Достоинства:
    Не использовали
    Недостатки:
    Не использовали
    • Представник бренду

      Добрий день, Олегу! Дякуємо за вибір техніки нашого бренду. Колір ТЕНу не свідчить про його попереднє використання, а лише про наявність виробничих матеріалів, що використовувались для виробництва та збору окремої одиниці товару загалом. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Светлана Семенова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Зробила сендвIчI один раз. Почала робити другий. Iндикатор не свIтиться,не включается? Що роботи?

    • Представник бренду

      Добрий день, Світлано! Для надання більшої кількості подробиць стосовно описаного Вами явища та для консультації стосовно можливих варіантів вирішення ситуації, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Станислав Хорошилов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Я можу з вами якось зв'язатися?

    • Ромашка

      так на сайті є посилання на чатбот ссылка

    • Представник бренду

      Добрий день, Станіславе! Якщо у Вас виникли питання щодо продукції нашого бренду, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319.

  • Людмила Вороневська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Оформила повернення оскільки після включення в розетку з пристрою на 2 хвилині роботи пішов дим і щось всередині пощолкувало.
    Заявка на Брак AM051060 від 05.12.2023
    Товар відправила за вказаною адресою і 7.12 товар вже було забрано з нової пошти.
    Через скільки часу можна очікувати якусь інформацію, що ця заявка взагалі хоча б розглядається чи ні? бо взагалі не зрозуміло який її статус. Враження, що зробила повернення у нікуди.

    • Представник бренду

      Добрий день, Людмило! Для уточнення даної інформації, рекомендуємо звернутись до чат боту Rozetka в Telegram за наступним посиланням:
      ссылка
      У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, зателефонуйте за номером гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми зможемо допомогти Вам!

  • Ирина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Цікавить таке питання , забрала мультимейкер, приступила до дотування вафель , ось моє розчарування , при експлуатації виявила один недолік , прожарка біля ручки більша ніж з іншої сторони , фото додаю .
    Це брак ? Чи збірка така ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірино! Дякуємо за придбання мультимейкера цієї моделі. Будь ласка, дотримуйтеся правил, вказівок і рекомендацій, поданих у відповідній інструкції з експлуатації. У разі виникнення труднощів чи будь-яких запитань щодо використання телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти!

    • Григорій Сібіряков

      Такая же проблема, это у всех так ?

  • Олександра Габак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня.
    Забрала на днях мультимейкер , але при приготуванні чути запах горілої пластами і цей запах не проходить. Це можна якось вирішити?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександро! Дякуємо за вибір техніки нашого бренду. Задля усунення даного запаху, радимо скористатись пунктом 7. ПІДГОТОВКА І ПОРЯДОК РОБОТИ інструкції з експлуатації. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Виктория Серых
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Я сьогодні тільки забрала і помітила вмʼятина на формі для пончиків
    Ще й пакет порваний і в бруді якомусь
    Як я можу поміняти форму?

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторіє! Дякуємо за придбання мультимейкера цієї моделі. Прикро, що виникла ця ситуація. Рекомендуємо ретельно перевіряти товар під час отримання, аби впевнитися в його цілісності після транспортування та відповідності зовнішнього вигляду, а також мати змогу швидко оформити заміну. Для консультації з приводу вирішення Вашого питання, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти!

  • Олена Ласкіна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня , вчора забрали мультимейкер , у нас дві насадки гриля , вафельниці не має все підготували для вафель і такий облом …які наші дії?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Вибачаємось за спричинені незручності. Настійно рекомендуємо перевіряти товар перед безпосереднім отриманням задля уникнення пізніх виявлень некомплектності чи некоректної роботи придбаної продукції. Скористуйтесь, будь ласка, інформацією у наступному посиланні:
      ссылка
      При виникненні додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Яна Яновская
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Підкажіть, придбала цуй мультимейкер, проте при вмиканні одразу загораються обидви лампочки, хоча написано, що пока не прогріеться - зелена не повинна горіти... і далі чекала 10 хвилин, але він не нагрівається зовсім, в чому може бути проблема? І що тепер з ним робити?

    • Представник бренду

      Добрий день, Яно! У разі відхилення коректності роботи пристрою від зазначеної інформації в інструкції користувача, радимо скористатись інформацією, що зазначена у наступному посиланні:
      ссылка
      У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Максим
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    і чи є можливість заміни тена і чи можна подібні тени ставити або куплчти у вас якшо через час згорить або ше шось

    • Представник бренду

      Вітаємо, Максиме! Для ремонту пристрою потрібно звертатися в точку видачі інтернет-магазину "Розетка" або відправляти його перевізником. Детальна інформація із цього питання доступна за посиланням: ссылка. Актуальна інформація щодо точок видачі "Розетка", які працюють нині, за посиланням: ссылка. Ми вдячні за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Бажаємо успішних придбань!

  • Максим
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як методами можна мити накладки щоб не спортити їх

    • Представник бренду

      Вітаємо, Максиме! Аби не пошкодити знімні пластини, очищуйте їх тільки після повного вистигання. Не рекомендовано мити у воді. Протирайте панелі для випікання спочатку вологою м’якою тканиною, а потім сухою серветкою чи паперовим рушником. Ще більше інформації про мультимейкер Ви знайдете в інструкції з експлуатації, електронну версію якої можна завантажити у вкладці "Усе про товар" (унизу сторінки) цієї картки товару, якщо користуєтеся WEB-версією сайту, або у вкладці "Характеристики" — якщо використовуєте застосунок ROZETKA. Дякуємо, що зацікавилися продукцією ТМ RZTK. Бажаємо успішних придбань!

  • Людмила Бондаренко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Вчора забрала з відділення мультимейкер, включила вдома, нагрівається, але зелений індикатор так і не загорівся (чекала годину). Не прогрівається до потрібної температури?

    • Представник бренду

      Добрий день, Людмило! Для уточнення обставин ситуації, що склалася, і консультації щодо вирішення Вашого питання, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти!

  • Виталий Головач
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день. К кому обращатся по гарантийным обязательствам?

    • Представник бренду

      Добрий день, Віталію! Найбільш зручний спосіб звернення за гарантійним обслуговуванням Ви можете обрати у наступному посиланні:
      ссылка
      При виникненні додаткових питань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Микосянчик Юлия
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Чи буде ще в наявності?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Юліє! Нове постачання мультимейкерів цієї моделі очікується на початку осені поточного року. Будь ласка, натисніть на "Повідомити, коли з’явиться", щоб отримати повідомлення про надходження в продаж. Дякуємо, що зацікавилися продукцією бренду RZTK. Бажаємо приємних покупок!

  • Шевчук Олена
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день,як зв'язатись з продавцем? Не було у комплекті форми для випікання горішків.

    • Інна
    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Шкода, що сталася ця прикрість. Вибачте за незручності. Ми рекомендуємо ретельно перевіряти товар під час отримання, аби впевнитися у відповідності його комплектації і мати змогу швидко вирішити питання. Будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми зможемо Вам допомогти!

  • Виталий Павленко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Мені не дали вафильницю, але дали інші 2 форми.

    • Представник бренду

      Добрий день, Віталію! У даному випадку рекомендуємо зробити повернення товару будь-яким зі способів, наведених у наступному посиланні:
      ссылка
      При виникненні додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Грабовская Анна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підскажіть будь ласка де можна придбати змінні панелі(гриль)?

    • Представник бренду

      Добрий день, Анно! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для уточнення наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Ольга Крупник
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можливо докупити панелі окремо? Для вафель. Один раз помила простим миючим- все почало липнути

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду, для уточнення наявності телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Єлизавета Маслова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вчора забирала товар поспіхом, не перевірила комплектацію. Вдома виявилось, що пластин для бельгійських вафель немає в комплекті. Хочу отримати їх для того, щоб мати повну комплектацію.

    • Лошадка

      напишіть у підтримку Розетки ссылка

    • Представник бренду

      Доброго дня, Єлізавето! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду, для уточнення наявності телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Дарина Мазур
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Хочу повернути його, але дитина надірвала коробку. Чи можливо це зробити з ушкодженою упаковкою?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дарино! З умовами повернення товару Ви можете ознайомитись у наступному посиланні:
      ссылка

  • Назар Луць
    Продавец: Rozetka

    Розетка, доброго дня. Де я можу замовити тримачі пластин, вони стерлись.

    • Представник бренду

      Добрий день, Назаре! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Ольга Полоневич
    Продавец: Rozetka

    Книга рецептов есть у данной модели мультимейкера?

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Ольго! Наразі дана модель мультимейкера не комплектується книгою рецептів, але ми розглядаємо таку можливість у майбутніх постачаннях. Перед початком експлуатації рекомендуємо ретельно ознайомитись з інструкцією та, зокрема, з пунктом 7.4. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРИГОТУВАННЯ, задля кращих результатів у використанні. Дякуємо, що цікавитесь технікою від RZTK!

  • Ольга Полоневич
    Продавец: Rozetka

    Какая длина провода ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Сукупна довжина дротової частини та мережевої вилки становить 0.7 м.

  • Людмила Бевзюк
    Продавец: Rozetka

    Якій розмір робочой панелі
    j

    • Представник бренду

      Вітаємо, Людмило! Розміри робочої панелі мультимейкера цієї моделі становлять 21,5 х 11,8 см. Дякуємо за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Бажаємо успішних придбань!

  • Ходаковский Владимир
    Продавец: Rozetka

    Мультимейкер может готовить открытым? Как гриль с одной стороны?

    • Представник бренду

      Добрий день, Володимире! У цьому мультимейкері не передбачено зазначеного функціоналу. Дякуємо, що зацікавилися продукцією ТМ RZTK. Бажаємо успішних придбань!

  • Василь Кравчук
    Продавец: Rozetka

    Підкажіть, будь ласка, розмір грильової поверхні

    • Представник бренду

      Добрий день, Василю! Розміри робочої панелі мультимейкера цієї моделі становлять 21,5 х 11,8 см. Ми вдячні за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Бажаємо успішних придбань!

  • Сагайдак Тетяна
    Продавец: Rozetka

    Скажіть чи передбачено в даній моделі автовиключення?

    • Представник бренду

      Добрий день, Тетяно! Більш детальну інформацію стосовно функціоналу Ви можете знайти в інструкції користувача, яка доступна в електронному вигляді у вкладці "Усе про товар" через WEB-версію або у вкладці "Характеристики" при перегляді через застосунок ROZETKA. Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Александр
    Продавец: Rozetka

    Скажите пожалуйста когда будет в наличии?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Поставка цієї моделі мультимейкера очікується на початку осені поточного року. Будь ласка, натисніть на "Повідомити, коли з’явиться", щоб отримати повідомлення про надходження у продаж. Дякуємо за Вашу зацікавленість технікою бренду RZTK!

  • Вікторія
    Продавец: Rozetka

    Добрий день!
    Чи підходить для приготування стейків?

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторіє! У даній моделі мультимейкера передбачені спеціальні пластини для приготування гриля, але рекомендуємо також розглянути наступні моделі товарів, якщо Вас цікавить тільки дана функція:
      ссылка
      Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • юрий
    Продавец: Rozetka

    Чи додається книга рецептів,як в мультиварки.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Юрію! Наявність книги рецептів у комплекті цього мультимейкера не передбачена. Дякуємо, що зацікавилися продукцією ТМ RZTK. Бажаємо успішних придбань!

  • Єгоров Руслан
    Продавец: Rozetka

    Добрий день. Чи можна замовити окремо механізм фіксації змінних панелей?

    • Представник бренду

      Добрий день, Руслане! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для уточнення наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Алла Мірошниченко
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Чи є в комплектації книга рецептів?

    • Представник бренду

      Добрий день, Алло! Ми вдячні за Ваше зацікавлення продукцією ТМ RZTK. Наявність книги рецептів у комплекті цього мультимейкера не передбачена. Бажаємо успішних придбань!

  • Wot-Gamer
    Продавец: Rozetka

    Чи можна оплатити картою є підтримка?

    • Представник бренду

      Добрий день! Дякуємо за вибір продукції ТМ RZTK. Так, Ви можете оплатити цей товар зазначеним способом. Для отримання більш детальної консультації відкрийте ссылка. Бажаємо приємних покупок!

  • Евгения Высочанская
    Продавец: Rozetka

    Как можно связаться с чат ботом ?

    • Маша
    • Представник бренду

      Вітаємо, Євгеніє! Будь ласка, скористайтеся посиланням, аби перейти в чат-бот служби підтримки в Telegram: ссылка. Дякуємо за звернення!

  • Евгения Высочанская
    Продавец: Rozetka

    Добрый день, заказала бутербродницу, оплатила и доставка должна была быть сегодня, ни товара, ни доставки и никакой информации нет. Как быть с этим быть и, что мне делать ?

    • Іруся

      зверніться за допомогою до чат боту

    • Представник бренду

      Вітаємо, Євгеніє! Дякуємо, що обрали продукцію ТМ RZTK. Для вирішення Вашого питання, будь ласка, зверніться в чат-бот служби підтримки в Telegram: ссылка. Вибачте за незручності!