Отзывы покупателей о Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 104

Фотографии и видео покупателей

  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 1
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 2
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 3
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 4
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 5
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 6
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 7
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 8
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 9
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00
  • Кофемашина PHILIPS Series 1200 EP1222/00 фото от покупателей 10

Есть что рассказать о товаре?

Интересует дополнительная информация?

Самые полезные отзывы

  • Оксана
    • Продавец: Rozetka

    Крута машина! Користуюсь вже місяць, готую кавцю всій родині, друзям, приятелям - в захопленні навіть ті, що казали, ніби не полюбляють цього напою.

    Достоинства:
    Кава смачнезна, пінка густа - супер! Вариться швидко. Розібратися може навіть гуманітарій
    Недостатки:
    для середнього українця треба, щоб хтось подарував (як мені моя доця), бо ціна кусається
  • Василь Боярчук
    • Продавец: Rozetka

    Через місяць після використання кавова машина перестала працювати, після вмикання мигаючи всіма трьома індикаторами помилок, після цього її можна було лише перезапустити. Типові відписки сапорту і поради в інтернеті полягали в тому, що машину потрібно було або вимкнути на пів години для охолодження, або приготувати 2-3 склянки гарячої води і після того пробувати каву.

    Насправді, причина була досить прозаїчна. Коли насипати забагато кави у бункер для зерен, то зерна, очевидно, застрягаючи блокували роботу механізму, що меле каву. Для усунення несправності достатньо просто трохи покрутити і порухати кришку відсіку куди поступають зерна для безпосередньо помолу (така чорна кругла штука перед регулятором помолу). Допомагає в 100 відсотках випадків. Якщо вам не допомогло то порухайте ще :) Пишу для тих, хто як і я шукає вирішення такої проблеми

    В решті машина чудова, рекомендую

    Достоинства:
    Все ок, адекватна машина
    Недостатки:
    Типова помилка, рішення для якої неможливо було знайти

Все отзывы

  • Ваня Тараненко
    • Продавец: Rozetka

    Пользуемся уже около года, никаких проблем нет с ней. Топ

  • Юлия Чиж
    • Продавец: Rozetka

    Пользуюсь почти год, все было хорошо,на днях перестала варить кофе,воду не спускает с носика подачи кофе.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юліє! Дякуємо за Ваш вибір. Існує кілька причин, чому кава може не надходити з еспресо-кавомашини: 1. Кава може не подаватися з кавомашини через засмічення, або бруд у блоці заварювання. Блок заварювання необхідно мити щотижня. Для ретельного очищення блоку заварювання рекомендується використовувати таблетки для видалення кавового масляного нальоту Philips (CA6704). 2. Якщо кава не подається, можливо, забився носик подачі кави. Для очищення можна використовувати засіб для очищення труб або голку - це допоможе позбутися від забруднення. 3. При використанні функції приготування попередньо змеленої кави для приготування кави необхідно включити кавоварку та підготувати її до використання, перш ніж додавати попередньо мелену каву до відповідного відділення. Порція меленої кави - 1 ложка (в комплекті); засипати каву необхідно в відділення з кришкою на верхній панелі пристрою. Занадто велика порція меленої кави приведе до переповнення групи заварювання і переривання процесу приготування кави. Мелена кава буде викинута з блоку заварювання, а порція кави не буде приготовлена. 4. Якщо засмічено відділення для попередньо меленої кави, подача кави неможлива: Вимкніть кавоварку і почекайте, поки вона повністю відключиться і перестане видавати будь-які звуки (це займе близько 15-20 секунд). Відкрийте сервісні дверцята і витягніть блок заварювання. Для цього натисніть і утримуйте кнопку PUSH, розташовану праворуч, одночасно з цим витягуючи блок на себе. Відкрийте кришку відділення для меленої кави і помістіть всередину ручку ложки. Переміщайте ручку вгору і вниз, щоб проштовхнути мелену каву. 5. Можливо необхідно очистити кавомашину від накипу. Для додаткової консультації Ви можете звернутися за номером гарячої лінії: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 18), або написавши у приватні повідомлення на сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Рекомендуємо підготувати фото документу підтверджуючого факт придбання. Завжди раді допомогти!

  • Светлана Сакун
    • Продавец: Rozetka

    Замовляла на день народження чоловіку по акцііі,подарунок вийшов супер. Гарний дизайн, легка у користуванні, готує смачну каву уже майже рік. Нарікань немає

    Недостатки:
    Не знайшли
  • Гаврилюк Марьяна
    • Продавец: Rozetka

    Отличная кофемашина. Прекрасно справляется со своими функциями.

    Достоинства:
    Легкость в управлении
    Недостатки:
    Нет
  • Ігор
    • Продавец: Rozetka

    Розгоядаємо між цим варіантом і Krups. Krups потрібно мити раз в рік, просто кинувши таблетку. Однак ця більше подобається по функціоналу. Тут, я так розумію з коментарів нижче, догляд за машиною це щотижня крізь біль піт і сльози?

    • Дмитрий Демченко

      Как вы себе представляете не обслуживать кофемашину год? О_О
      Обслуживание кофемашины нужно, в первую очередь, для продления срока ее службы. Это удалить накипь, кофейные масла, мусор, промыть и смазать варочный блок. И это нужно делать с любой кофемашиной. Это, как замена масла в двигателе. Вы можете забить и не делать, как в круппсе, так и здесь. Но зачем?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ігоре! Дякуємо за Ваше запитання. Рекомендації по догляду за кавомашиною: 1. Блок заварювання. Щотижня. Вийміть блок заварювання з машини. Промийте його під краном. 2. Класичний спінювач молока. Після кожного використання. Щоб виконати ретельне очищення, спочатку злийте гарячу воду зі спінювача молока, під'єднаного до машини. Після цього вийміть спінювач молока з машини та розберіть його. Очистьте всі частини водою з-під крана або в посудомийній машині. 3. Відсік для попередньо змеленої кави - Щотижня перевіряйте, чи не забився відсік для попередньо змеленої кави. 4. Контейнер для кавової гущі - Спорожнюйте контейнер для кавової гущі за появи повідомлення на екрані машини. Чистьте його щотижня. 5. Лоток для крапель - Спорожнюйте лоток для крапель щодня або коли червоний індикатор його заповнення піднявся над лотком. Чистьте лоток для крапель щотижня. 6. Змащування блока заварювання - Кожні 2 місяці. 7. Резервуар для води - Щотижня - Промийте резервуар водою з-під крана.

  • Валентина Колочавин
    • Продавец: Rozetka

    Кофемашина дуже сподобалася. Кофе - просто бомба! Але через три місяці використання виникла проблема - вода,при заварюванні кофе, ллється в піддон замість чашки.......

    Достоинства:
    Смачне кофе
    Недостатки:
    Щось пішло не так......
    • Представник бренду

      Доброго дня, Валентино! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Існує кілька причин, чому кава може не надходити з еспресо-кавомашини: 1. Кава може не подаватися з кавомашини через засмічення, або бруд у блоці заварювання. Блок заварювання необхідно мити щотижня. Для ретельного очищення блоку заварювання рекомендується використовувати таблетки для видалення кавового масляного нальоту Philips (CA6704). 2. Якщо кава не подається, можливо, забився носик подачі кави. Для очищення можна використовувати засіб для очищення труб або голку - це допоможе позбутися від забруднення. 3. При використанні функції приготування попередньо змеленої кави для приготування кави необхідно включити кавоварку та підготувати її до використання, перш ніж додавати попередньо мелену каву до відповідного відділення. Порція меленої кави - 1 ложка (в комплекті); засипати каву необхідно в відділення з кришкою на верхній панелі пристрою. Занадто велика порція меленої кави приведе до переповнення групи заварювання і переривання процесу приготування кави. Мелена кава буде викинута з блоку заварювання, а порція кави не буде приготовлена. 4. Якщо засмічено відділення для попередньо меленої кави, подача кави неможлива: Вимкніть кавоварку і почекайте, поки вона повністю відключиться і перестане видавати будь-які звуки (це займе близько 15-20 секунд). Відкрийте сервісні дверцята і витягніть блок заварювання. Для цього натисніть і утримуйте кнопку PUSH, розташовану праворуч, одночасно з цим витягуючи блок на себе.
      Відкрийте кришку відділення для меленої кави і помістіть всередину ручку ложки. Переміщайте ручку вгору і вниз, щоб проштовхнути мелену каву. 5. Можливо необхідно очистити кавомашину від накипу. Для додаткової консультації Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips, або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук

    • Валентина Колочавин

      Незважаючи на використання таблеток для видалення масляного нальоту проблема не зникла. Кофе не видає,все тече в піддон. Ніякі індикатори не світяться.

    • Представник бренду

      Валентино, в такому разі для діагностики кавомашини Ви можете звернутися до сервісного центру. Адресу найближчого сервісного центру, а також додаткову консультацію можна отримати на лінії технічної підтримки компанії Pilips, або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук.

  • Ваня Тараненко
    • Продавец: Rozetka

    Пользуюсь уже год ею. Покупал по скидке . Топ за свои деньги

    Достоинства:
    Простота использования, надёжность.
    Недостатки:
    Покупка фильтра при покупке машины, это конечно по усмотрению но все же.
    • Дмитрий Демченко

      Лейте фильтрованную воду и не ставьте фильтр.

  • Володимир Карпов
    • Продавец: Rozetka
    Недостатки:
    Немає
  • Анатолий Шевчук
    • Продавец: Rozetka

    Взял в первый раз кофемашину матери на юбилей так как она любит заваривать кофе.Всё понравилось, спасибо всем за товар и организацию

    Достоинства:
    Хороший товар, ещё и со скидкой
    Недостатки:
    Нет фильтра для воды, отдельно нужно покупать.Недостатки пока не обнаружены.
    • Николаев Павел

      А если не купить-работать не будет?

    • Представитель бренда

      Здравствуйте, Павел! Спасибо за Ваш вопрос. Кофемашину лучше всего использовать с фильтром для очистки воды. Прибор также можна использовать без фильтра, в таком случае необходима будет более частая очистка кофемашины от накипи.

    • Дмитрий Демченко

      Фильтр не нужно покупать. Просто лейте фильтрованную воду. Это и удобнее и дешевле.

  • Олег Павлюченков
    • Продавец: Rozetka

    !!!