Вопросы покупателей о Утюг PHILIPS EasySpeed Advanced GC2678/30 8

Фотографии и видео покупателей

Интересует дополнительная информация?

  • Татьяна Ивашина
    • Продавец: Rozetka

    как правильно делать очистку от накипи?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тетяно! Дякуємо за Ваше питання. Праску оснащено функцією "calc clean" - очищення праски від накипу. Рекомендації щодо викоритання: 1. Перевірте, чи праску від’єднано від мережі, а перемикач налаштування пари встановлено в положення "без пари".
      2. Наповніть резервуар для води до позначки MAX. Не заливайте в резервуар для води оцет та інші речовини для видалення накипу.
      3. Під’єднайте праску до мережі та встановіть регулятор температури в положення MAX.
      4. Коли індикатор температури згасне, витягніть штепсель із розетки.
      5. Тримайте праску над раковиною. Утримуючи натисненою кнопку очищення від накипу (регулятор "calc clean"), легко трусіть праску вперед і назад, поки з резервуару не виллється вся вода. Під час видалення накипу з підошви також виходить пара та гаряча вода. Якщо вода, що витікає із праски, все ще містить частинки накипу, повторіть кроки 2–5.
      6. Під’єднайте праску до мережі та дайте їй нагрітися, щоб висушити підошву.
      7. Коли індикатор температури згасне, витягніть штепсель із розетки.
      8. Повільно ведіть праскою по шматку тканини, щоб видалити плями від води на підошві.

  • Марина Ильченко
    • Продавец: Rozetka

    Доброго дня, замовляла праску у травні цього року. Працюрала добре і все влаштовувало. Але зараз западає кнопка паро генератору і не працює взагалі ні у якому положенні. Із-за чого це могло статися ? Куди можна звернутися по гарантії?

    • Мария Ст

      Тут пишут куда обращаться ссылка

    • Представник бренду

      Добрий день, Марино! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Для діагностики роботи кнопки на прасці Ви можете звернутися до авторизованого сервісного центру. Адресу найближчого сервісного центру можна дізнатися за номером гарячої лінії: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 18), або написавши у приватні повідомлення на сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Алина
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, ну когда уже в наличии будет? Так долго жду((

    • Експерт Rozetka

      Добрий день! Дякуємо за звернення. На жаль, інформація про те, коли товар буде в наявності відсутня. Ви можете скористатися кнопкою "Повідомити, коли з'явиться", як тільки товар буде доступний до покупки на сайті, Вам прийде повідомлення на електронну адресу. Приносимо вибачення за незручності.

  • juli_2401
    • Продавец: Rozetka

    В мене наступне питання, див фото. Праска на максимальну функцію пару не включається. Вмикач максимально не можу змістити вліво. Схоже на те, що це просто не передбачено. Дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Для максимальної подачі пари, регулятор необхідно утримувати в положенні максимальна подача пари, тобто він не блокується (як наприклад подача пари "Еко").

  • Татьяна Томилко
    • Продавец: Rozetka

    Добрый день! Пару дней назад приобрела данный утюг и обнаружилось, что рычаг переключения режимов(там где эко, разный пар и чистка) не фиксируется на крайних положениях. Из-за этого не удобно пользоваться самым сильным паром и невозможно чисткой. Это так и задумало или это брак?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тетяно! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання. Описана Вами ситуація є нормальною, для використання максимальноъ подачі пари регулятор необхідно утримувати, при очищенні праски від накипу регулятор також необхідно встановити у відповідне положення та утримувати.

  • Ольга Садовская
    • Продавец: Rozetka

    яка потужність цієї праски?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольго! Дякуємо за Ваше запитання. Потужність даної моделі праски становить 2400 Вт.

  • Гаврилюк Юлия
    • Продавец: Rozetka

    Этот утюг беспроводной?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юліє! Дякуємо за Ваше запитання. Дана праска має шнур живлення.

  • Наталия Меленчук
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте. Купила утюг,но он сломался,а гарантия ещё не прошла. Что делать?

    • Представитель бренда

      Здравствуйте, Наталия! Благодарим Вас за выбор. Для диагностики утюга рекомендуем обратиться в наши сервисные центры. Адрес ближайшего сервисного центра можно узнать по номеру горячей линии: 0-800-500-697 (понедельник-пятница с 9 до 18) или связаться с нами через официальную страницу Philips Ukraine в Фейсбуке. Будем рады помочь!