Топ вибір інфлюенсерів

Вопросы покупателей о Электрочайник PHILIPS Серия 5000 HD9339/80

Код:  280675103
Интересует дополнительная информация?
  • Сергей Заворотнюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Чим його мити ззовні та всередині?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Сергію! Дякуємо Вам за запитання! Зовнішню поверхню чайника та платформу рекомендується очищати м’якою вологою ганчіркою. Залежно від жорсткості води у Вашій місцевості, з часом у чайнику може накопичуватися накип, що може впливати на його роботу. Регулярне видалення накипу подовжує строк служби Вашого чайника, забезпечує належне функціонування і заощаджує енергію. Коли в чайнику почне утворюватися накип, виконайте подані далі дії для видалення з нього накипу:
      1. Додайте в чайник білого оцту або скибки свіжого лимона.
      2. Наповніть чайник водою до максимального рівня.
      3. Доведіть суміш до кипіння.
      4. Почекайте від 1,5 до 2 годин (залежно від складності накипу), після чого сполосніть чайник.
      5. За допомогою щіточки або ганчірки для чищення видаліть плями.
      6. Перш ніж використовувати чайник, знову налийте в нього води і двічі закип’ятіть

  • Оксана С
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Возврат в течении 14дней, но чайник находиться в Австралии уже. Качество реально ... Как можно вернуть? Естественно им не пользовалась, возле него не хочется находиться рядом, не то, что воду с него пить. Думаю он очень токсичен, если отправить на экспертизу.
    Вопрос-как это «недоразумение» вернуть восвояси, если не успеют перевозчики за 14 дней доставить в Украину? Возможен ли возврат в более длительный период?

    • Представник бренду

      Добрий день, Оксано! Дякуємо за Ваш коментар! Всі прилади компанії виробляються згідно міжнарожних стандартів якості і безпеки, а також проходять додатковий контроль і сертифікацію під час імпорту в Україну. Під час перших використань може з'являтися запах пластику. В разі, якщо це горілий запах, то для діагностики та огляду приладу найкраще звернутися до сервісного центру. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із чайником, а також додаткової консультації Ви можете звернутися до нас за номером гарячої лінії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!

  • Анастасія Власова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Появилась ржавчина. Меньше недели использования. Только фильтрованная вода. Подскажите дальнейшие действия?

    Достоинства:
    -
    Недостатки:
    -
    • Виктор
    • Представник бренду

      Добрий день, Анастасіє! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання. Для діагностики чайнику рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Адресу найближчого сервісного центру можна дізнатися за номером гарячої лінії: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 18), або написавши у приватні повідомлення на сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Виктория Гончарук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Хоть и не самый дешевый чайник и фирма с именем, но после недели пользованием начала ржаветь нагревательная поверхность, хоть и указано, что она из нержавеющей стали. Разочарована качеством товара.

    Подпадает ли такой дефект под гарантийное обслуживание?

    Достоинства:
    Быстро нагревает, достаточно тихий, красивая подсветка
    Недостатки:
    Качество нагревательного покрытия
  • Юлия Шутова
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Является ли браком в чайнике постоянно запотевшее стекло???

    • Представник бренду

      Добрий день, Юліє! Дякуємо Вам за запитання! Описана Вами ситуація може мати місце, адже дане може бути пов'язане із температурою та вологістю в приміщенні, початковою температурою води. Основним критерієм коректності роботи чайника є закипання води та вимикання чайника після закипання.

  • Юлия Шутова
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Скажите пожалуйста, является ли браком в чайнике постоянно запотевшее стекло?

  • Василий Кудряшов
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Добрый день,ОТЛОМАЛАСЬ ручка к этому чайнику , можно у вас заказать ручку новую?

    • Представник бренду

      Добрий день, Василь! Дякуємо за Ваше запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із чайником, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!

  • Rozik
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Ржавчина лезет - цена растёт?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Дякуємо за Ваш коментар. Для діагностики чайника, в разі необхідності, Ви можете звернутися до авторизованого сервісного центру. Адресу найближчого сервісного центру можна дізнатися за номером гарячої лінії: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 18), або написавши у приватні повідомлення на сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Оксана
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Хочу купить, но есть вопрос: когда наливаешь воду и ставишь чайник на стол, не течет ли вдоль носика вода. Благодарю

    • Оксана

      Вопрос уже не актуален. Пока вы молчали, я купила другой чайник!

  • Оксана
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Хочу купить, но есть вопрос: когда наливаешь воду и ставишь чайник на стол, не течет ли вдоль носика вода. Благодарю

  • Андрій
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    1. Чи є захист від включення без води?
    2. Чи відключається при знятті з бази?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій! Дякуємо за Ваші запитання. Цей чайник обладнано захистом від нагрівання без води: він автоматично вимикається, якщо його випадково вмикають, коли у ньому недостатньо або взагалі немає води. Чайник автоматично вимикається при закипанні води.

  • Андрій Меркулов
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    1. Чи вимикається при знятті з бази?
    2. Чи є захист від включення без води?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій! Дякуємо за Ваші запитання. Цей чайник обладнано захистом від нагрівання без води: він автоматично вимикається, якщо його випадково вмикають, коли у ньому недостатньо або взагалі немає води. Чайник автоматично вимикається при закипанні води.

  • Алексей Семенченко
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Какой пластик крышки? PP или PAP? Спасибо

    • Представник бренду

      Добрий день, Олексій! Дякуємо за Ваше запитання. Матеріал кришки: Поліпропілен (PP).

    • Игорь

      PAP - это картон и бумага

  • Ольга Говорова
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Подскажите из какого материала крышка у данной модели?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Дякуємо за Ваше запитання. Кришку виготовлено з пластику.

  • Вікторія Мусієнко
    Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным

    Какой материал всего чайника ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторіє! Дякуємо за Ваше запитання. Матеріал основного корпусу: Скло, Матеріал нагрівального елемента: Нержавіюча сталь, Матеріал фільтра: Нейлоновий фільтр.

    • Вікторія Мусієнко

      А пластика там нету?

    • Представник бренду

      Вікторіє, ручку чайника виготовлено з пластику, проте дана деталь не має контакту з водою.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image