- Сергей ЗаворотнюкОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Чим його мити ззовні та всередині?
- Представник бренду
Вітаємо, Сергію! Дякуємо Вам за запитання! Зовнішню поверхню чайника та платформу рекомендується очищати м’якою вологою ганчіркою. Залежно від жорсткості води у Вашій місцевості, з часом у чайнику може накопичуватися накип, що може впливати на його роботу. Регулярне видалення накипу подовжує строк служби Вашого чайника, забезпечує належне функціонування і заощаджує енергію. Коли в чайнику почне утворюватися накип, виконайте подані далі дії для видалення з нього накипу:
1. Додайте в чайник білого оцту або скибки свіжого лимона.
2. Наповніть чайник водою до максимального рівня.
3. Доведіть суміш до кипіння.
4. Почекайте від 1,5 до 2 годин (залежно від складності накипу), після чого сполосніть чайник.
5. За допомогою щіточки або ганчірки для чищення видаліть плями.
6. Перш ніж використовувати чайник, знову налийте в нього води і двічі закип’ятіть
- Оксана СОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Возврат в течении 14дней, но чайник находиться в Австралии уже. Качество реально ... Как можно вернуть? Естественно им не пользовалась, возле него не хочется находиться рядом, не то, что воду с него пить. Думаю он очень токсичен, если отправить на экспертизу.
Вопрос-как это «недоразумение» вернуть восвояси, если не успеют перевозчики за 14 дней доставить в Украину? Возможен ли возврат в более длительный период?- Представник бренду
Добрий день, Оксано! Дякуємо за Ваш коментар! Всі прилади компанії виробляються згідно міжнарожних стандартів якості і безпеки, а також проходять додатковий контроль і сертифікацію під час імпорту в Україну. Під час перших використань може з'являтися запах пластику. В разі, якщо це горілий запах, то для діагностики та огляду приладу найкраще звернутися до сервісного центру. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із чайником, а також додаткової консультації Ви можете звернутися до нас за номером гарячої лінії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!
- Анастасія ВласоваОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Появилась ржавчина. Меньше недели использования. Только фильтрованная вода. Подскажите дальнейшие действия?
- Достоинства:
- -
- Недостатки:
- -
- Виктор
- Представник бренду
Добрий день, Анастасіє! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання. Для діагностики чайнику рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру. Адресу найближчого сервісного центру можна дізнатися за номером гарячої лінії: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 18), або написавши у приватні повідомлення на сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Виктория ГончарукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Хоть и не самый дешевый чайник и фирма с именем, но после недели пользованием начала ржаветь нагревательная поверхность, хоть и указано, что она из нержавеющей стали. Разочарована качеством товара.
Подпадает ли такой дефект под гарантийное обслуживание?- Достоинства:
- Быстро нагревает, достаточно тихий, красивая подсветка
- Недостатки:
- Качество нагревательного покрытия
- Юлия ШутоваПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Является ли браком в чайнике постоянно запотевшее стекло???
- Представник бренду
Добрий день, Юліє! Дякуємо Вам за запитання! Описана Вами ситуація може мати місце, адже дане може бути пов'язане із температурою та вологістю в приміщенні, початковою температурою води. Основним критерієм коректності роботи чайника є закипання води та вимикання чайника після закипання.
- Юлия ШутоваПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Скажите пожалуйста, является ли браком в чайнике постоянно запотевшее стекло?
- Василий КудряшовПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Добрый день,ОТЛОМАЛАСЬ ручка к этому чайнику , можно у вас заказать ручку новую?
- Представник бренду
Добрий день, Василь! Дякуємо за Ваше запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із чайником, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!
- RozikПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Ржавчина лезет - цена растёт?
- Представник бренду
Доброго дня! Дякуємо за Ваш коментар. Для діагностики чайника, в разі необхідності, Ви можете звернутися до авторизованого сервісного центру. Адресу найближчого сервісного центру можна дізнатися за номером гарячої лінії: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 18), або написавши у приватні повідомлення на сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- ОксанаПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Хочу купить, но есть вопрос: когда наливаешь воду и ставишь чайник на стол, не течет ли вдоль носика вода. Благодарю
- Оксана
Вопрос уже не актуален. Пока вы молчали, я купила другой чайник!
- ОксанаПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Хочу купить, но есть вопрос: когда наливаешь воду и ставишь чайник на стол, не течет ли вдоль носика вода. Благодарю
- АндрійПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
1. Чи є захист від включення без води?
2. Чи відключається при знятті з бази?- Представник бренду
Доброго дня, Андрій! Дякуємо за Ваші запитання. Цей чайник обладнано захистом від нагрівання без води: він автоматично вимикається, якщо його випадково вмикають, коли у ньому недостатньо або взагалі немає води. Чайник автоматично вимикається при закипанні води.
- Андрій МеркуловПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
1. Чи вимикається при знятті з бази?
2. Чи є захист від включення без води?- Представник бренду
Доброго дня, Андрій! Дякуємо за Ваші запитання. Цей чайник обладнано захистом від нагрівання без води: він автоматично вимикається, якщо його випадково вмикають, коли у ньому недостатньо або взагалі немає води. Чайник автоматично вимикається при закипанні води.
- Алексей СеменченкоПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Какой пластик крышки? PP или PAP? Спасибо
- Представник бренду
Добрий день, Олексій! Дякуємо за Ваше запитання. Матеріал кришки: Поліпропілен (PP).
- Игорь
PAP - это картон и бумага
- Ольга ГовороваПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Подскажите из какого материала крышка у данной модели?
- Представник бренду
Добрий день, Ольго! Дякуємо за Ваше запитання. Кришку виготовлено з пластику.
- Вікторія МусієнкоПродавец: Rozetka. Цвет изделия: Черный со стальным
Какой материал всего чайника ?
- Представник бренду
Доброго дня, Вікторіє! Дякуємо за Ваше запитання. Матеріал основного корпусу: Скло, Матеріал нагрівального елемента: Нержавіюча сталь, Матеріал фільтра: Нейлоновий фільтр.
- Вікторія Мусієнко
А пластика там нету?
- Представник бренду
Вікторіє, ручку чайника виготовлено з пластику, проте дана деталь не має контакту з водою.