Придбала іригатор рік тому. Зараз можу написати , що дуже подобається мені як вичищає між коронками насадка з гумовою штучкою. Дуже гарно тримає заряд , сильний струм води, який гарно прибирає частинки їжі
Вітаємо, Юліє!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування. Нам приємно чути, що Ви задоволені результатами чищення.
Модель іригатора HX3826/33 є портативною, оснащена ємністю 250 мл, та призначений для того, щоб у будь-якій ситуації подбати про гігієну порожнини рота. Повного резервуара вистачає приблизно на 1 сеанс очищення на режимі Clean це 60 сек, DeepClean 90 сек. Також витрата рідини залежить від режиму, інтенсивності та насадки. З насадкою QuadStream рідина витрачається швидше.
У тому разі, якщо під час чищення закінчилася рідина, Ви можете легко додати воду в резервуар через бічний отвір. Для цього вимкніть пристрій на час заповнення резервуара та відчиніть верхню відкидну кришку.
Після використання обов'язково очищуйте резервуар, насадки та трубочку. Зніміть резервуар або відчиніть отвір для повного висихання іригатора.
Для ефективнішого чищення ми рекомендуємо замінювати насадки один раз на 6 місяців. Для зручності ділимося посиланням на сумісні моделі: HX3042/00 ссылката HX3062/00 ссылка
Бажаємо приємного користування!
Купив певно ще в березні, найпізніше в квітні, вже літо, а ще ні разу не заряджав. Аж цікаво.
Вітаємо, Тарасе!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування.
Бажаємо чудових результатів чищення та яскравої усмішки!
Дуже потужний,гарно вичищає залишки їжі,,задоволена
Вітаємо, Вікторіє!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування. Нам приємно чути, що Ви задоволені результатами чищення.
Для ефективного чищення і надалі, ми рекомендуємо замінювати насадки один раз на 6 місяців. До цього іригатора підійдуть моделі насадок для іригатора HX3062/00 Philips Sonicare F3 Power Flosser ссылката HX3042/00 Philips Sonicare F1 Power Flosser ссылка
Бажаємо приємного користування і надалі!
Супер! Користуюсь пару тижнів, усе працює. Є дві насадки, ще не перезаряжала навіть
Вітаємо, Вікторіє!
Дякуємо за вибір продукції Philips та Ваш відгук з додаванням чудового фото приладу.
Бажаємо приємного користування!
Через 5 місяців перестав працювати (
Добрий день, Жанно!
Дякуємо за вибір продукції Philips. Нам шкода, що виникла подібна ситуація.
Гарантійний термін на Іригатор Philips становить 24 місяці. Прилад належить до категорії особистої гігієни. Це означає, що протягом усього терміну гарантії, за підтвердженням гарантійного випадку, ремонт іригатора є заміна основного блоку, як цілої запчастини, яка здійснюється за рахунок компанії.
Для уточнення деталей, будь ласка, зверніться до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Facebook, Instagram або Viber у години роботи з 9:00 до 23:00, у будні та 10:00 до 22:00 у вихідні. Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номера моторного блоку (знаходиться в ніжній частині моторного блоку). Також знадобиться відео ситуації яка виникла з приладом.
Будемо раді допомогти!
Обʼєм води замалий, якщо ставити глибоку чистку та 3 потужність.
В цілому - сподобалось. Але 3 рази набирав воду.
Вітаємо, Олександре!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування.
Повного резервуара вистачає приблизно на 1 сеанс очищення на режимі Clean це 60 сек, DeepClean 90 сек. Також витрата рідини залежить від режиму, інтенсивності та насадки. З насадкою QuadStream рідина витрачається швидше. На режимі, DeepClean і з насадкою QuadStream витратиться вся рідина, відповідно на максимальній інтенсивності може бути потрібним додати води.
У тому разі, якщо під час чищення закінчилася рідина, вимкніть пристрій на час заповнення резервуара, відчиніть верхню відкидну кришку та налийте в нього воду через бічний отвір. Продовжить чищення, доки не почистите всі ділянки поміж зубами та навколо протягом щонайменше хвилини.
Для догляду за приладом після кожного користування ми рекомендуємо зливати воду з приладу, від’єднуйте резервуар іригатора, насадку з ручки та шланг з сіточкою. Промийте насадку та шланг з сіточкою під краном. Висушіть насадку, шланг з сіточкою, зовнішню поверхню ручки та резервуар. Щоб полегшити сушіння, не закривайте бічний отвір для заповнення резервуара або залишайте іригатор розібраним після використання.
Для уточнення деталей описаної Вами ситуації з рідиною в отворі заряджання, будь ласка, зверніться до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Facebook, Instagram або Viber у години роботи з 9:00 до 23:20, у будні та 10:00 до 22:00 у вихідні.
Будемо раді допомогти!
Отличный аппарат
Добрий день, Дмитре!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Досягайте найретельніших результатів чищення за допомогою поєднання іригатора та звукової електричної щітки Philips Sonicare. Щетинки роблять до 62 000 рухів і допомагають почистити навіть важкодоступні ділянки, забезпечуючи виняткове відчуття свіжості й чистоти. Для зручності ділимося посиланням на асортимент щиток: ссылка
Бажаємо приємного користування та осяйної усмішки!
Простой и удобный ирригатор.
Плохо, что проприетарный разъём зарядки.
Цена на насадки неоправданно высока
Вітаємо, Олексію!
Дякуємо за Ваш відгук з додаванням чудового фото приладу.
Запатентовані роз'єми Philips мають унікальну конструкцію, яка спрямована на безпечне заряджання та надійну роботу приладів навіть у вологих умовах.
ТОВ "Філіпс Україна" веде господарську діяльність на українському ринку відповідно до вимог українського законодавства, в тому числі в частині податкового та митного права. Вартість товару, що імпортується на територію України, формується з включенням всіх обов’язкових податків та митних платежів.
Корисний прилад
Вітаємо, Олександре!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Досягайте найретельніших результатів чищення за допомогою поєднання іригатора та звукової електричної щітки Philips Sonicare. Щетинки роблять до 62 000 рухів і допомагають почистити навіть важкодоступні ділянки, забезпечуючи виняткове відчуття свіжості й чистоти. Пропонуємо ознайомитися з асортиментом щиток за посиланням: ссылка.
Бажаємо приємного користування та яскравої усмішки!
Товар одноразовый , фильтрованная вода , Бережная чистка , использование раз а неделю . Результат не включается , думали разрядился , по 4 часа два раза на зарядку ,
И что выброшенные деньги ? Как решить вопрос с тех обслуживанием ?
Добрий день, Елено!
Гарантійний термін на Іригатор Philips становить 24 місяці. Прилад належить до категорії особистої гігієни. Це означає, що протягом усього терміну гарантії, за підтвердженням гарантійного випадку, ремонт іригатора є заміна основного блоку, як цілої запчастини, яка здійснюється за рахунок компанії.
Для уточнення деталей, будь ласка, зверніться до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00). Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номеру моторного блоку (знаходиться в ніжній частині моторного блоку). Також знадобиться відео ситуації яка виникла з приладом.
Будемо раді допомогти!
Филипс всегда покупала , и этот раз не подвели . Ирригатор поменяли очень оперативно . Благодарю, этой фирме можно доверять . За 2 рабочих дня
Вітаємо, Елено!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування гарантійним обслуговуванням від Philips. Ми щиро раді, що Ви задоволені оперативністю вирішення Вашої ситуації.
Бажаємо приємного користування!
Куплявся на подарунок матері. Оскільки я військовий який знаходиться в районі виконання бойових завдань то не знаю як він працює. Жалоб немає.
Вітаємо, Володимире!
Дякуємо, за вибір продукції Philips для подарунка. Нехай Ваша мама з задоволенням користується приладом.
Дуже-дуже якісна річ
Вітаємо, Андрію!
Нам приємно чути, що Ви задоволені результатами роботи іригатора.
Стоматологи рекомендують поєднувати догляд за зубами іригатором зі звуковими щітками Philips Sonicare для виняткових результатів чищення. Ознайомитися з асортиментом Ви можете за посиланням ссылка
Бажаємо приємного користування!
Если у кого то проблемы с иригатором пишите в фейсбук Philips , у них на оф сайте есть ссылка внизу , мне прислали новый моторчик , старый только три месяца отработал
Вітаємо, Олександро!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування гарантією Philips.
Ми завжді раді допомогти!
Купувала іригатор в січні, вже квітень і він перестав працювати, спочатку просто не тягнув воду, прочистила, висушила, зарядила, а зараз просто не працює..
Добрий день, Юліє! Дякуємо за Ваш вибір, а також зворотній зв'язок!
Гарантійний термін на іригатор становить 24 місяці, та більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно (за умови наявності розрахункового документу). Для вирішення проблеми просимо Вас звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!
Работает через раз. Не прошло и полгода после покупки, как начались глюки. Очень плохое качество. Не рекомендую.
Добрий день!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування.
Гарантійний термін на Іригатор Philips становить 24 місяці. Прилад належить до категорії особистої гігієни. Це означає, що протягом усього терміну гарантії, за підтвердженням гарантійного випадку, ремонт іригатора є заміна основного блоку, як цілої запчастини, яка здійснюється за рахунок компанії.
Для уточнення деталей, будь ласка, зверніться до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00. Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номеру моторного блоку (знаходиться в ніжній частині моторного блоку). Також знадобиться відео ситуації яка виникла з приладом.
Будемо раді допомогти!
Мені не пощастило з іррігатором. Пропрацював пару місяців і зупинився, перестав тягти зовсім воду. Віддала в сервіс, полагодили мотор, але через півтора місяця знов те саме, постійно зупиняється,струмінь води зараз як волосина. Повне розчарування, буду здавати. Бо це не робота. Місяць -два працює відносно нормально, потім 2-3 тижні в ремонті.
Добрий день, Юліє! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок!
Нам шкода, що виникла така ситуація. Кожен прилад Philips проходить численні перевірки якості під час виробництва. Обов'язковою умовою ефетивності роботи іригатора також є його регулярна очистка. Для догляду за приладом після кожного користування ми рекомендуємо зливати воду з приладу, від’єднуйте резервуар іригатора, насадку з ручки та шланг з сіточкою. Промийте насадку та шланг з сіточкою під краном. Висушіть насадку, шланг з сіточкою, зовнішню поверхню ручки та резервуар. Щоб полегшити сушіння, не закривайте бічний отвір для заповнення резервуара або залишайте іригатор розібраним після використання.
Як тільки помічаєте на сіточці утворення вапняного нальоту (кальцинації), застосовуйте метод очищення, рекоменований в інструкції користувача:На 5 хвилин залиште насадку в контейнері з розчином: 2 частини води на 1 частину оцту. Промийте насадку теплою водою.
Спробуйте, будь ласка, ретельно очистити всі деталі іригатора. Перед очищенням від’єднайте його від мережі та закрийте кришку зарядного порту.
1. Зніміть та промийте резервуар для води, його можна мити вручну теплою водою з м’яким милом або на верхній полиці посудомийної машини.
2. Зніміть насадку з ручки. На 5 хвилин залиште насадку в контейнері з розчином: 2 частини води на 1 частину оцту. Промийте насадку теплою водою.
3. Очистіть внутрішні компоненти, шланг і ручку. Заповніть резервуар теплою водою з 1–2 чайними ложками білого оцту. Спрямуйте насадку до раковини й увімкніть пристрій, щоб пропускати розчин крізь нього, поки резервуар не стане порожнім. Повторіть процедуру, заповнивши резервуар чистою теплою водою.
Якщо після виконання очищення приладу симптом залишився, будь ласка, зверніться для діагностики та обслуговування до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00).
Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номера, що розташовано на нижній частині моторного блоку, а також може знадобитися відео підтвердження випадку.
Будемо раді допомогти.
Класний товар, рекомендую
Вітаємо, Арсене!
Щиро дякуємо за Ваш позитивний відгук та оцінку! Бажаємо приємного користування!
чудовий ірригатор для мобільного життя
Вітаємо, Вікторе!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук та оцінку! Нам приємно чути, що Ви задоволені функціональністю та мобільністю приладу. Бажаємо приємного користування!
Отличный ирригатор! Пользуюсь уже год, и результатом очень довольна. Чистит зубы и межзубные пространства намного лучше, чем обычная зубная нить. Удобный, мощный и качественный прибор.
Вітаємо, Ольго!
Дякуємо за вибір продукції Philips та Ваш позитивний відгук! Нам приємно чути, що Ви задоволені роботою приладу. Бажаємо приємного користування та яскравої усмішки!
Три месяца отработал и всё, перестал включаться, с стационарным иригатором этой же марки , было тоже самое, никому не советую покупать ирригаторы филипс
Добрий день, Олександро!
Гарантійний термін на іригатор Philips становить 24 місяці. Прилад належить до категорії особистої гігієни. Це означає, що протягом усього терміну гарантії, за підтвердженням гарантійного випадку, ремонт іригатора є заміна основного блоку, як цілої запчастини, яка здійснюється за рахунок компанії.
Для уточнення деталей, будь ласка, зверніться до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00). Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номера моторного блоку (знаходиться в ніжній частині моторного блоку). Також знадобиться відео ситуації яка виникла з приладом.
Будемо раді допомогти!
Написала в поддержку Philip’s в фейсбуке , прислали новый моторчик по почте , очень приятно
Вітаємо, Олександро!
Нам приємно чути, що Ви задоволені перевагами гарантії Philips.
Ми завжди раді Вам допомогти!
Брала дітям на подарунок три місяці тому. Відмінно працює. Можна брати з собою, чого не зробиш з стаціонарним іригатором.
Добрий день, Любове!
Дякуємо за вибір продукції Philips та Ваш позитивний відгук. Приємно чути, що Ваші діти задоволені зручністю та компактністю приладу, а також його роботою. Бажаємо приємного користування та ще більше позитивних вражень!
Через 5 місяців перестав працювати. На кнопки не реагує, на зарядку теж.
Добрий день, Олексію!
Іригатор Philips має 24 місяці гарантії та належить до категорії приладів особистої гігієни. Протягом усього терміну гарантії, за підтвердженням гарантійного випадку, ремонт іригатора, який включає заміну моторного блоку як цілої запчастини, здійснюється коштом компанії. Для обслуговування та діагностики Ви можете звернутися до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00) у години роботи з 9:00 до 23:00, у будні та 10:00 до 22:00 у вихідні. Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номера моторного блоку (знаходиться в ніжній частині моторного блоку). Також знадобиться відео підтвердження випадку.
Будемо раді допомогти!
Замінили по гарантії блок. Дуже дякую! Тепер все працює, дружина на сьомому небі від щастя
Звернувся на гарячу лінію Філіпс, вибрав спосіб віддаленої діагностики, зняв відео та фото, надіслав на електронну пошту, на наступний день забрав на Новій Пошті новий блок іригатора! Просто ідеальна робота гарантійного обслуговування!
Добрий день, Олексію!
Щиро дякуємо за високу оцінку оперативності роботи команди підтримки споживачів Philips. Ми завжди раді Вам допомогти!
Приїхав несправний
Добрий день, Максиме!
Іригатор Philips має 24 місяці гарантії та належить до категорії приладів особистої гігієни. Протягом усього терміну гарантії, за підтвердженням гарантійного випадку, ремонт іригатора, який включає заміну моторного блоку як цілої запчастини, здійснюється за рахунок компанії.
Для уточнення деталей та отримання консультації щодо користування, будь ласка, зверніться до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00). Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номера моторного блоку (знаходиться в ніжній частині моторного блоку). Також знадобиться відео підтвердження випадку.
Будемо раді допомогти!
Хороша річ. Зі своєю задачею справляється добре, а більшого мені й не треба. Рекомендую.
Вітаємо, Євгене!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Приємно чути, що Ви задоволені роботою приладу. Бажаємо приємного користування!
Хороший девайс
Вітаємо, Вікторіє!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук та оцінку. Бажаємо приємного користування!
Дуже легкий у використанні. Чистить чудово.
Добрий день, Наталіє!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук з додаванням чудового фото приладу! Приємно чути, що Ви задоволені функціональністю приладу та результатами чищення! Бажаємо Вам яскравої усмішки!
В комплекті відсутня зарядка
Добрий день, Марино!
Іригатор Philips Sonicare HX3826/33 комплектується блоком живлення та шнуром для заряджання USB-A.
Якщо при отриманні товару Ви зафіксували, що не було пошкоджень опломбування, але є питання щодо її вмісту, будь ласка, зверніться до нас для уточнення деталей та подальшої консультації. Ви можете зв'язатися з командою підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00).
Якщо ж на коробці, при отриманні, було пошкоджено або відсутнє опломбування, будь ласка, зверніться до точки придбання. Якщо товар був куплений в цьому інтернет-магазині, Ви можете ознайомитися із процедурою гарантійного обслуговування за посиланням: ссылка
Будемо раді допомогти!
Гарний засіб для доополіскування після чищення. Ні в якому разі не замінить щітку та нитку. Або це моя особливість щільних зубів...
Вітаємо, Олексію!
Дякуємо за Ваш відгук. Приємно чути, що Ви задоволені функціональністю приладу.
Іригатори Philips Sonicare були розроблені у співпраці з лікарями-стоматологами для ефективного догляду за міжзубними проміжками, стоматологічними конструкціями та для покращення стану ясен. Дійсно стоматологи рекомендують включати іригатор у щоденне чищення, та використовувати у комфортної послідовності разом з чищенням зубною щіткою та, за потребою або рекомендаціями Вашого лікаря стоматолога, зубною ниттю.
Комплект іригатора включає дві насадки для різних задач. Для точкового для видалення бруду та нальоту - Standard з одним потоком води, а для делікатного видалення нальоту й ретельного зручного чищення м’яка гумова насадка Quad Stream, яка спрямовує перпендикулярні потоки води. Спробуйте, будь ласка, спрямовувати потік води перпендикулярно поверхні зуба, наконечник насадки має бути під кутом 90° до лінії ясен. Натисніть кнопку паузи на ручці, щоб увімкнути подачу води. Починайте очищення з задніх зубів, рухаючи насадку уздовж лінії ясен з короткою паузою на кожному зубі. Продовжуйте очищати передні та задні поверхні зубів протягом 30 секунд на кожній частині рота. Повторюйте цей процес до досягнення результату на всіх ділянках, включаючи проміжки між зубами, протягом не менше однієї хвилини.
ТОВ "Філіпс Україна" веде господарську діяльність на українському ринку відповідно до вимог українського законодавства, в тому числі в частині податкового та митного права. Вартість товару, що імпортується на територію України, формується з включенням всіх обов’язкових податків та митних платежів.
Дуже класний дуже хороший дивна брекети дуже добре чисте Я вже рік пользуюсь дуже добре
Вітаємо, Наталіє!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Приємно чути, що Ви задоволені роботою приладу та результатами чищення. Бажаємо приємного користування та яскравої усмішки!
Дуже класна річ, брала по відгукам і залишилась задоволеною.
Так якісно вичещає, зубна нитка і половину не робить його роботи.
Вітаємо, Марино!
Дякуємо за вибір продукції Philips та за Ваш позитивний відгук. Бажаємо Вам приємного користування та яскравої усмішки!
Дякую,я задоволена покупкою і рекомендую.Дуже зручний у користуванні
Добрий день, Наталіє!
Щиро дякуємо за Ваш позитивний відгук з додаванням чудового фото приладу! Приємно чути, що Ви задоволені покупкою. Бажаємо комфортного користування!
Рекомендую!
Вітаємо, Олегу!
Щиро дякуємо за вибір продукції Philips та за те, що рекомендуєте наші продукти іншим користувачам. Бажаємо Вам приємного користування!
Прошу представителя поставщика связаться со мной!!!
я потерял ЗУ от него и хотел бы приобрести новое.
В комплекте очень не стандратное зарядное устйроство его нечем заменить!!!
Добрий день, Степане!
Для отримання детальної консультації з питань, що пов’язані з придбанням аксесуарів, будь ласка, зверніться до команди підтримки споживачів компанії Philips.: 0 800 50-06-97 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 17:00).
Будемо раді Вам допомогти.
Помічник за свої кошти топ.
Брала за рекомендацією стоматолога.
Вітаємо, Юліє!
Дякуємо за вибір Philips та за Ваш позитивний відгук. Бажаємо Вам приємного користування.
Все сподобалося, простота в користуванні, добавляв ополіскувач. Приємна чистота ротової порожнини.
Вітаємо, Андрію!
Щиро дякуємо за Ваш позитивний відгук. Ми щиро раді, що Ви задоволені роботою приладу. Бажаємо Вам приємного користування та яскравої усмішки.
Потужний, зручний й корисний у використанні. Заряду вистачає на довго!
Добрий день, Ірино!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Бажаємо Вам приємного користування та яскравої усмішки!