Дуже вдячний Центру обслуговування клієнтів компанії Philips та особисто Євгенії!
Щітка нормально працювала протягом двох років, але потім протерлася кнопка: щітка почала глючити, згодом взагалі перестала вмикатися.
Зателефонував до Центру підтримки та запитав: оскільки дефект непоодинокий — це видно навіть з відгуків на Розетці — чи не можна безкоштовно замінити?)
Виявляється, на цю модель є така можливість протягом року після закінчення гарантійного терміну: треба надати відео та фото (аби було видно дефект щітки); буквально наступного дня написала Євгенія, що за нашими щітками (в нас дві однакові різних кольорів, вийшли з ладу майже одночасно) прийнято рішення про заміну, а наступного дня ми отримали дві новенькі щітки (ручки — щітки без насадок та зарядних пристроїв).
Дуже високий рівень сервісу! Ще раз дякуємо!
Вітаємо, Петре!
Щиро дякуємо за Ваш позитивний відгук. Нам приємно чути, що Ви задоволені гарантійним обслуговуванням приладів Philips.
Ми як виробник, повністю підтримуємо гарантійні зобов'язання та споживач завжди може звернутись до нас у разі виявлення некоректної роботи придбаного товару.
Зубні щітки Philips Sonicare належать до категорії приладів особистої гігієни. Гарантійний термін на даний прилад становить 24 місяці за умови наявності розрахункового документа. В Україні діє акція "додатковий рік гарантії" за умови реєстрації на сайті. Якщо Ви зареєстрували покупку протягом 90 днів після її придбання, Ви можете отримати додатковий рік гарантійного обслуговування. У такому випадку загальний гарантійний термін складає 3 роки з дати покупки.
Зубні щітки належать до категорії приладів особистої гігієни, тому в них не можна замінювати окремі деталі. Ремонтом зубної щітки є повна заміна ручки. Протягом усього терміну гарантії, якщо немає механічних пошкоджень, заміна ручки відбувається за рахунок компанії.
Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, потрібно надати фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номера ручки щітки (знаходиться в ніжній частині приладу). Також може знадобитися відео ситуації яка виникла з приладом.
Бажаємо приємного користування. Нехай нові щітки й надалі допомагають у щоденному догляді за зубами!
Користуюся більше року. Цілком задоволений.
Вітаємо, Олександре!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування. Приємно чути, що Ви задоволені функціональністю щітки.
Для найкращих результатів чищення ми рекомендуємо замінювати насадку зубної щітки кожні 3 місяці. Щітка Philips Sonicare нагадає Вам про це відповідною індикацією на ручці.
Виберіть найкомфортнішу насадку та отримуйте бажаний результат. Поєднуйте Вашу щітку з будь-якою моделлю насадки Philips Sonicare, що офіційно представлені на ринку України. Ви можете ознайомитися з асортиментом за посиланням: ссылка
Бажаємо приємного користування та яскравої усмішки!
Купувала собі і сестрі, спочатку дуже сподобалося обом. Але пройшло півтора року і в обох роз'їло кнопки вмикання
Добрий день, Оксано!
Дякуємо, що поділилися досвідом про користування. Нам шкода, що виникла подібна ситуація.
Зубні щітки Philips Sonicare належать до категорії приладів особистої гігієни. Гарантійний термін на даний прилад становить 24 місяці за умови наявності розрахункового документа. Протягом терміну його дії, за підтвердженням гарантійного випадку (за умови користування приладом згідно з посібником користувача) може бути проведений ремонт щітки. З метою дотримання стандартів гігієни ремонтом є заміна ручки щітки як цілої запчастини.
Для обслуговування та діагностики Ви можете звернутися до команди підтримки споживачів компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9:00 до 17:00), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Facebook, Instagram або Viber у години роботи з 9:00 до 23:00, у будні та 10:00 до 22:00 у вихідні. Більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно. Для цього при зверненні, будь ласка, надайте фото документа, що підтверджує покупку, та фото серійного номера ручки щітки (знаходиться в ніжній частині приладу). Також може знадобитися відео ситуації яка виникла з приладом.
Будемо раді допомогти!
Звернулася в службу підтримки і мені замінили ручки щіток. Я приємно шокована
Вітаємо, Оксано!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування гарантійного обслуговування від компанії Philips. Нам приємно чути, що Ви задоволені.
Користуюсь щіткою уже рік, дуже подобається, за весь час роботи ніколи не глючила, добре вичищає зуби, сповіщає, коли є надмірний тиск на зуби, стоматолог підмітив гарну гігієну зубів
Звичайно, довго заряджається, але можливо кращі моделі Philips мають менший час зарядки
Вітаємо, Валентино!
Дякуємо, що поділилися досвідом користування.
Повне заряджання батареї щітки перед першим використанням триває до 24 годин. Ручка щітки оснащена індикатором стану акумулятора під час заряджання: блимає зеленим - щітка заряджається; світиться зеленим 30 секунд, а потім згасає - повністю заряджена. Зубною щіткою Philips Sonicare можна користуватися до завершення заряджання.
Щоб батарея була завжди заряджена, тримайте зубну щітку на зарядному пристрої, коли не користуєтеся нею.
Бажаємо приємного користування та осяйної усмішки!
Замовила дану щітку на подарунок. Прийшла з недоліком: дуже сильна вібрація. Повернула. Довго оглядали і повідомили, що відремонтували. Я відмовилась від ремонтованого товару, оскільки це був подарунок. Тоді мене запевнили, що відправлять мені нову щітку, але прийшла та сама у відкритій коробці і з явними ознаками того, що її розбирали. Я, звичайно ж, відмовилась і попросила повернути кошти. Тоді, через купу часу "розгляду проблеми" мені таки погодились повернути кошти, надслали шаблон заяви та реквізити, куди її надіслати. Але (як не дивно) та пошта недійсна і чат оператор закрив. Хто зна, куди тепер те все відправляти. Це питання вирішується вже місяць! Це магазин так цінує клієнтів? Чи оператори вважають, що клінти зовсім дурні?
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням ссылка
Купувала зубну щітку сину (12років) . Категорично не сподобалась,але це діти.....тому в користування взяла собі ,подумавши ,що просто капризує,як всі діти.
Перед покупкою читала відгуки і всім так подобається,все так чудово,що на цій ейфоріїї замовила також.
Отже,
Змушую себе постійно користуватися, задоволення "0" ,таке відчуття ,що зараз всі зуби повибиває .
Самі щитинки надзвичайно жорсткі,до цього чистила звичайною щіткою м'якою . Це знущання витримую максимум 15 секунд.
Навіть не уявляю,як дитина це може витримати. Спробую ще замінити на насудку більш м'яку,якщо така існує.
Заряд тримає добре,на вид гарна.....це всі плюси цього гаджета.
Добрий день, Наталіє! Дякуємо за вибір приладу Philips та Ваш зворотний зв'язок.
Зубні щітки Philips Sonicare створені у співпраці з лікарями-стоматологами та на кожному етапі виробництва проходять багаторазові перевірки.
Початок чогось нового завжди потребує звикання. Стартова програма EasyStart "Легкий старт" поступово та обережно нарощуватиме інтенсивність чищення впродовж перших 14 разів використання нової зубної щітки.
Для комфортного використання пристрою спробуйте, будь ласка, наступні рекомендації під час чищення: 1. Прикладіть щетинки щітки до зубів під кутом 45 градусів, легко та рівномірно натискаючи, щоб щетинки торкалися ясен або дещо під яснами. Тримайте щітку так, щоб її центральна частина постійно контактувала із зубами. 2. Легенько прикладіть щетинки до зубів і лінії ясен. Рухайте щіткою вперед і назад, щоб щетинки проходили в міжзубні проміжки Щетинки мають розступатися лише трохи. Не забувайте очищувати жувальну поверхню зубів. 3. Щоб очистити внутрішні поверхні передніх зубів, нахиліть ручку щітки дещо вертикально та зробіть кілька вертикальних перехресних рухів для очищення кожного зуба.
Усі насадки для зубних щіток Philips Sonicare є сумісними з будь-якою моделлю зубної щітки Philips Sonicare, що офіційно представлені на ринку України. Насадки відрізняються між собою розмірами чистильної головки, формою та щільністю щетинок, завдяки чому забезпечується різний результат чищення. Оскільки вибір насадки є дуже важливим, за потребою, Ви можете проконсультуватися з Вашим стоматологом та обрати насадку, котра буде ідеально відповідати Вашим потребам. Ділимося інформацією щодо призначення насадок та посиланнями на них:
"C" (Clean): Призначена для догляду за зубами та видалення нальоту: HX6014/07 ProResults ссылкаHX9022/10 "C2" Optimal Plaque Defence ссылкаHX9042/33 "C3" Premium Plaque Control ссылкассылка
"G3" (Gum Care): Спеціально розроблена для догляду за яснами. ссылкассылка
"W2" (White): Спрямована на повернення природної білизни зубів. ссылкассылкассылка
"I" (Intercare): Для догляду за міжзубними проміжками та брекетами. ссылкассылка
"A3" (All-in-One): Інноваційна насадка, яка може виконувати всі функції. ссылкассылка
"S" (Sensetive): спеціально для чутливих зубів і ясен ссылкассылка
"T1" (TongueCare+): Для очищення язика HX8072/01 ссылка
Бажаємо Вам приємного користування та яскравої усмішки!
Пользуюсь 9 месяцев. Довольна, проблем с ней нет.
Вітаємо, Олександро!
Щиро дякуємо за вибір Philips та Ваш позитивний відгук. Нам приємно чути, що Ви задоволені роботою приладу.
Бажаємо Вам багато років комфортного користування та ще більше приємних вражень!
Хочу відмітити професійну підтримку Philips. Замовляла щітку тут, класна, гарно чистить заряд тримає 2 тижні. Але через 1 рік і 4 місяці роботи почала дивно жужати сама рукоятка, такий звук наче шахед летить (вибачте, які часи такі і жарти). Так як щітка на гарантії (2 роки) - звернулась у підтримку Philips, мене попросили зняти фото та відео як вона робить і фото чека. Після цього сказали що можуть відправити на діагностику, створили ттн і я відправила її поштою (у Дніпро). Через днів 5 мені прислали нову рукоятку (мою мабуть не змогли полагодити). По суті у мене зараз нова щітка, працює чудово, я задоволена. Доставку в обидві сторони оплачував представник бренду. Сподобалась комунікація і підхід до вирішення проблеми. Дякую!
Вітаємо, Лесю! Щиро дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Гарантійний термін на зубні щітки Philips Sonicare становить 24 місяці за умови наявності розрахункового документа. Протягом усього терміну його дії, за підтвердженям гарантійного випадку (за умови користування приладом згідно з посібником користувача) може бути проведений ремонт ручки щітки. Оскільки зубні щітки мають герметичну конструкцію та належать до категорії приладів особистої гігієни, конструкція таких приладів не порушується. Ремонтом є заміна ручки щітки як цілої запчастини та здійснюється за рахунок компанії.
Ми як виробник, повністю підтримуємо гарантійні зобов'язання та Ви завжди може звернутись до нас, в заявлені гарантійні терміни, у разі виявлення некоректної роботи придбаного товару.
Чудова щітка, подарунком задовалені. В мене твка сама
Вітаємо, Романе! Дякуємо за вибір зубної щітки Philips Sonicare як подарунка. Ми цінуємо Вашу довіру і раді бути частиною Ваших важливих моментів.
Гарна щітка.
Добрий день, Марино! Щиро дякуємо Вам за позитивний відгук.
Пользовался 3 разными щетками филипс - эта худшая для взрослого, после чистки хочется ещё раз почистить.
Неплохо подходит детям до 7 лет с нежными деснами и прорезающимися зубами, или тем кто боится что выпадут пломбы от большей вибрации. Для здоровых взрослых на порядок лучше что-то типа PHILIPS ProtectiveClean 6100 с нормальным режимом чистки
Добрий день, Андрію! Дякуємо за вибір Philips Sonicare. Дана модель зубної щітки здійснює 31 000 рухів щітки за хвилину, обережно чистить зуби, руйнує наліт і видаляє його для виняткової щоденної чистоти. Клінічно доведено, що електрична зубна щітка Sonicare із вдосконаленою звуковою технологією видаляє втричі більше нальоту у порівнянні зі звичайною зубною щіткою.
Моделі серії 6100 здійснюють 62 000 правильних вимітальних рухів на хвилину, спрямовують воду між зубів, а рухи щітки швидше руйнують наліт та усувають його для виняткового щоденного чищення.
Наша звукова технологія підходить для чищення брекетів, пломб, коронок, вінірів і допомагає запобігти утворенню карієсних порожнин та покращити стан ясен.
Також хочемо розповісти, що всі насадки Philips Sonicare підходять до кожної зубної щітки Philips Sonicare. Насадки відрізняються між собою розмірами чистячої головки, формою та щільністю щетинок, завдяки чому забезпечується різний результат чищення. Ось короткий огляд основних типів насадок:
"C" (Clean): Призначена для догляду за зубами та видалення нальоту.
"G" (Gum Care): Спеціально розроблена для догляду за яснами.
"W" (White): Спрямована на повернення природної білизни зубів.
"I" (Intercare): Для догляду за міжзубними проміжками та брекетами.
"A" (All-in-One): Інноваційна насадка, яка може виконувати всі функції.
"S" (Sensitive): Спеціально для чутливих зубів і ясен.
"For Kids": Ультрам'які насадки для дітей віком від 3 до 7 років.
Ви можете змінювати насадки в залежності від ваших конкретних потреб та побажань до продукту.
Бажаємо вам приємного користування та здорової усмішки!
Щітка відмінна. До цієї щітки була ця щітка Зубна щітка електрична Oral-B Braun Vitality D100.413.1 PRO 3D White Pink
Якщо порівняти, то щітка Філіпс очіщує зуби набагато краще та швидше. Заряду вистачає на два тижні -
Добрий день, Тетяно! Дякуємо за вибір Philips Sonicare. Ваша яскрава усмішка та комфорт є для нас найважливішими. Бажаємо приємного користування.
Больше месяца в использовании, покупкой довольна.
Добрий день, Олександро!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми дуже раді, що Ви задоволені електричною зубною щіткою та бажаємо приємного користування!
Дякую за доставку! Щітка працює на всі 100)) Зручна, не великого розміру і легка, дуже комфортно користуватись.
Зубна щітка просто топ!!!
Дуже рекомендую
Думаю сейчас самое время оставить отзыв о впечатлениях и работе зубной щетки, так как покупал её ровно год назад на подарок возлюбленной.
Во-первых, как идея для подарка - это отличный вариант когда затрудняетесь в выборе сюрприза. Ведь это очень полезный, практичный и действительно НУЖНЫЙ подарок.
Во-вторых, говоря о достоинствах зубной щетки хочу отметить реально «легкий старт» в использовании, для человека, который ранее не пользовался электро щетками, девушка быстро привыкла к ней и не хотела уже возвращаться к классической щетке.
В-третьих, хочу выделить внешний вид щетки, а именно то как она сохранилась спустя год активного использования, на фото можете увидеть, в результате бережного отношения - щетка выглядит как новая (и работает также).
В-четвертых, удобное оказалось и зарядное устройство usb, во времена отключений света (а у нас это было часто и долго), было удобно заряжать щетку от павера, даже при отключениях.
П.С. В день написания отзыва, приобрел и себе щетку : )
На 15 день після купівлі перестала працювати. Просто під час чищення зубів вимкнулася і не вмикається, лише при натиску на кнопку зелена лампочка горить 10 секунд і вимикається.
Добрий день, Лесю! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Для діагностики та обслуговування щітки в описаній Вами ситуації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Звертаємо Вашу увагу, що більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно, тому для перевірки інформації, може знадобитися фото документу, що підтверджує покупку та відео проблеми із пристроєм. Завжди раді допомогти!
Купувала щітку 5 місяців тому, покупкою повністю задоволена. Від дизайну до безпосередньо чистки зубів.
До користування цією щіткою мала на передніх нижніх зубах декілька дрібних жовтих плям, після місяця користування плями зникли. Вважаю це заслуга цієї щітки. До цього користувалась Орал бі на батерейках, сама щітка не погана, але в порівнянні з цією небо і земля.
Заряд тримає 2 тижні, сьогодні вперше нагадала про заміну насадки.
Хороша щітка, рекомендую!
Добрий день, Лесю!
Щиро вдячні Вам за відгук! Дуже раді, що Ви задоволені електричною зубною щіткою!
Користуюся щіткою 6 місяців . Дуже добра та комфортна для чищення зубів . Результат відмінний, бо ще й ірігатор використовую. У минулому залишилося і не якісне чищення, і проблеми з яснами через неякісні щітки .
Добрий день, Маргарито!
Дякуємо за Ваш відгук та бажаємо приємного використання!
В користуванні чуть більше року. Щітка чуть компактніша за інші моделі, в руці лежить зручно. Приємний колір. Сумісна з усіма насадками, хоча через компактні розміри спочатку здалось, що не підійдуть. Тримає заряд добре. Працює відмінно, само собою.
Добрий день, Богдане! Дякуємо за Ваш коментар! Для уточнення деталей описаної Вами ситуації із кнопкою, а також для додаткової консультації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Для перевірки інформації, може знадобитися фото документу, що підтверджує покупку та відео представленої ситуації із щіткою. Завжди раді допомогти!
Щітка тоненька, зручно лежить в руці, в порівнянні з першою її версією. Зручно, що є датчик зміни насадки, в старій версії його не вистачало.
Хороша та проста щітка. Має лише один режим. Заряд тримає довго, десь до десяти днів, якщо використовувати два рази на день. Має зручний кейс для подорожей. Чистить дуже ретельно і не травмує ясна.
Щітка непогана, але після 8 місяців роботи перестала тримати заряд. Якщо стоїть на зарядці цілий день, хватає на одне чищення. Проблема мабудь в акумуляторі. Але бачу по відгукам, що ця проблема поширена
Добрий день, Ірино! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Гарантійний термін на електричні зубні щітки становить 24 місяці. Для діагностики та обслуговування щітки рекомендуємо звертатися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або за допомогою приватних повідомлень через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Звертаємо Вашу увагу, що більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно, тому для перевірки інформації, може знадобитися фото документу, що підтверджує покупку та відео проблеми, що виникла із щіткою. Завжди раді допомогти!
Придбала щітку 5 місяців тому у травні.
На днях вона перестала працювати.
При вмиканні немає вібрації. Щітка вібрує лише тоді, коли надавити на накінечник на який надівається насадка. При користуванні не працює.
З брендом Філіпс в мене жодного разу не було ніяких нюансів, але зараз ситуація мене не тішить. Замість приємного користування я маю зараз витрачати час та нерви і розбиратись чому щітка не працює. Щітка не коштує 2 копійки, за ці гроші це не припустимо.
Вітаємо, Світлано! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Гарантійний термін на електричні зубні щітки становить 24 місяці. Для діагностики та обслуговування щітки рекомендуємо звертатися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або за допомогою приватних повідомлень через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Звертаємо Вашу увагу, що більшість гарантійних випадків ми можемо вирішити дистанційно, тому для перевірки інформації, може знадобитися фото документу, що підтверджує покупку та відео проблеми, що виникла із щіткою. Завжди раді допомогти!
Це у всіх філіпсів стандартна проблема вже багато років. Одну я ще якось ремонтував сам, але, після того як зламалася друга, більше це робити не буду. Проблема в тому що всередині один маленький гвинтик©, який тримає стрижень, виконується сам. Відремонтувати щітку невандально дома неможливо. Те що в нових моделях присутня та сама проблема, що і в проблемах багаторічної давнини багато що говорить, про виробника.
Купил 30 октября того года, щётка перестала держать заряд, то-ли плохо заряжает зарядное, то-ли аккумулятор умер. Для сравнения обычный не дорогой Браун уже 5 лет пашет и хоть бы что. А этой после заряда даже на раз не хватает зубы почистить.
Добрий день, Олександре! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Гарантійний термін на зубну щітку становить 24 місяці. Для діагностики та обслуговування приладу рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!
рекомендую цю зубну щітку!
Добрий день, Артеме! Щиро вдячні Вам за вибір та рекомендації!
Чудова щітка. Купляла окремо чорну і білу. Обидві чудово працюють.
Це перші електричні щітки. Швидко звикли до них.
Щітки довго тримають заряд, зручні. Якби добре не чистили зуби звичайними щітками - завдяки цим щітками зуби значно чистіші. Також ясна не запалюються.
Дуже задоволені і рекомендуємо.
Обрати щітки Philips Sonicare - рекомендував лікар стоматолог для покращення стану ротової порожнини і дуже задоволені цією рекомендацією.
Добрий день, Анастасіє!
Дякуємо Вам за відгук! Раді читати, що робота зубних щіток Вам сподобалася та ви задоволені результатом!
Не виявив заявленої виробником функції сильного натискання.
Зарядку тримає СУПЕР.
Добрий день, Олександре! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар! Дану зубну щітку HX3673/13 обладнано вдосконаленим датчиком, який визначає силу натиску під час чищення. Якщо натиск надто сильний і його силу потрібно зменшити, зубна щітка миттєво повідомить про це. Пролунає звук, і ви відчуєте зміну вібрації та, відповідно, зміну відчуття від чищення. Крім того, індикатор нагадування про заміну насадки щітки почне блимати жовтим. В описаній Вами ситуації переконайтеся, будь ласка, що дану функцію ввімкнено, для цього: 1. Помістіть ручку на під’єднаний до електромережі зарядний пристрій.
2. Натисніть і утримуйте кнопку "Увімк./Вимк.", не знімаючи ручку із зарядного пристрою.
3. Утримуйте кнопку "Увімк./Вимк." натиснутою, доки не почуєте три коротких сигнали (за 7 с).
4. Відпустіть кнопку "Увімк./Вимк.".
- Потрійний сигнал змінної гучності (низькасередня-висока) указує, що функцію датчика тиску ввімкнено. Крім того, після ввімкнення індикатор рівня заряду акумулятора двічі блимне зеленим.
- Потрійний сигнал змінної гучності (високасередня-низька) указує, що функцію датчика тиску вимкнено. Після вимкнення індикатор рівня заряду акумулятора також один раз блимне жовтим. Якщо ви не відпустите кнопку "Увімк./Вимк." після трьох коротких звукових сигналів, повториться послідовність увімкнення або вимкнення функції. Для додаткової консультації Ви також можете звернутися до нас у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
Купив на подарунок!!! Дуже хороша зубна щитка. В комплектуванні кейс для зберігання, зручна річ для подорожей. При щоденному користуванні заряду вистачає до 10 днів. З цікавого наявний індикатор про потребу заміни насадки зубної щітки! Пластик приємний на дотик.
Добрий день, Володимире!
Щиро вдячні Вам за відгук! Дуже раді, що Ви задоволені електричною зубною щіткою та бажаємо приємного використання!
Гарна щітка
Дуже класний виріб.
Брали за порадою стоматолога, легка в користуванні, заряд тримає довго
Добрий день, Анно!
Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар! Бажаємо приємного коистування!
Щетка поломалась буквально через пару дней . Отправил в ремонт по гарантии , прошло уже больше 2 недель , нет никакой информации от Филипс что с устройством и что делать дальше .
Добрий день! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок!
Для перевірки статусу ремонту зубної щітки просимо Вас звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук.
Все работает отлично.
Щітка виконує свої безпосередні функції. Гудить, чистить все як треба. Але кожні 30 сек не сповіщає що потрібно змінити зону чищення. В принципі воно не особливо напрягає, але навіщо писати що така функція присутня коли її нема.
Добрий день, Сергію! Дякуємо за Ваш вибір,а також коментар. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку Philips Ukraine у Фейсбук. Підготуйте, будь ласка, (по можливості) відео роботи Вашої електричної зубної щітки. Будемо раді допомогти!
То же самое, что и у Елены.
Поставил на зарядку, непонятные вибрации, и заряжаться перестала вовсе.
Подарил девушке щетку, а в итоге она осталась без подарка, т.к. щетка новая, поехала кататься по сервисным центрам, а я должен тратить время на поездки, и быть без денег, а девушка без щетки.
Добрий день, Артеме! Дякуємо за Ваш коментар. В описаній Вами ситуації, для уточнення деталей, а також додаткової консультації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 50-06-97 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsUkraine у Фейсбук. Підготуйте, будь ласка фото розрахункового документу. Будемо раді допомогти!