Вопросы покупателей о Кофемашина PHILIPS Series 5500 LatteGo EP5547/90

Код:  424314774
Интересует дополнительная информация?
  • Сергій Чернієнко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Почему в поддоне собирается вода ,откуда она,где протечки,а где не понятно.

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергію! Дякуємо за Ваше запитання! Навіть якщо при промиванні підставляти ємність під носик для приготування кави, вода з промивання все одно буде потрапляти в піддон для крапель. Це пов'язано з тим, що кавоварка зливає воду в піддон для крапель при автоматичній промивці для управління промиванням внутрішніх систем і забезпечення оптимальної продуктивності пристрою. Автоматична промивка виконується при перезавантаженні кавомашини після приготування напою, або після використання LatteGo. Ця вода може створити відчуття, що в піддоні для крапель завжди залишається деяка кількість води, або що він заповнюється швидше, ніж повинен. Однак це не є наслідком наявності протікання в кавомашині. Щоб уникнути цього спустошуйте піддон щодня або після того як загорається червоний індикатор.

      Якщо піддон для крапель заповнюється водою після приготування 2 чашок кави або за ніч (без використання кавомашини), то для додаткової консультації рекомендуємо звернутися на нашу гарячу лінію Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Владимир Кулинич
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечера. Підкажіть будь-ласка чи потрібно після покупки кавомашини змащувати робочий блок ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Володимире! Дякуємо Вам за запитання! Щоб підвищити швидкодію кавомашини, радимо змащувати блок заварювання за допомогою мастила Philips кожні 2 місяці користування кавомашиною. Тоді рухомі частини діятимуть без перешкод.

  • Дмитро Коваль
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Під час першого запуску видає ось таку помилку
    «У кавомашині накопичилося повітря»
    І налаштувати далі не вдається
    Що у такому випадку робити?

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитро! Щиро вдячні Вам за вибір, а також запитання! Якщо Ви використовуєте фільтр для води та проти накипу, переконайтеся, будь ласка, що його було належним чином підготовлено та встановлено. Для додаткової консультації стосовно використання кавомашини рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!

  • Кореневская Виктория
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня !!
    Написало очистити резервуар де засипається мелена кава , як це зробити правильно

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторіє! Дякуємо за Ваше запитання! Для очищення відсіку для попередньо змеленої кави: Вимкніть машину та витягніть шнур із розетки. Вийміть блок заварювання. Потім відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави й вставте ручку ложки. Рухайте ручку вгору та вниз, доки набита змелена кава не випаде. Для додаткової консультації Ви також можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!

  • Vasyl Krenta
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як приготувати мелену каву - одна вода тече? Як зробити каву міцнішою?

    • Представник бренду

      Добрий день, Василь! Дякуємо Вам за запитання! Для приготування кави з попередньо змелених зерен відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та засипте туди одну мірну ложку, без верху, (з комплекту постачання) попередньо змеленої кави. Хочемо зауважити, що якщо засипати більше 1 ложки (тобто більше ніж може поміститися у бункер для меленої кави), то кавомашина не зможе спресувати таблетку та зробить відміну приготування і вся кава викинеться в жмих та в чашку потрапить практично сама вода.
      Нову кавомашину попередньо налаштовано, щоб забезпечити відмінний смак напоїв із вашого улюбленого сорту кави. Тому ми рекомендуємо не регулювати ступінь помелу, доки ви не зварите 100–150 чашок кави (приблизно 1 місяць використання). В разі необхідності міцність кави можна змінити за допомогою регулятора ступеня помелу, розташованого всередині контейнера для кавових зерен. Чим нижчий ступінь помелу, тим дрібніший помел кавових зерен, і міцніша кава. Доступні 12 різних ступенів помелу. Звертаємо Вашу увагу на те, що регулювати ступінь помелу можна лише тоді, коли машина розмелює кавові зерна, не повертайте регулятор помелу більше, ніж на одну поділку за раз, щоб уникнути пошкодження кавомолки. Різниця в смаку відчуватиметься лише після приготування 2–3 напоїв.

  • Владимир
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день! В контейнере для жмыха есть вода и всегда слишком влажная таблетка, на видео у людей обычно все структурно и без воды, в чем может быть проблема?

    • Представник бренду

      Добрий день, Володимире!
      Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання!
      Перші порції кави можуть мати більш водянистий жмих, оскільки прилад ще адаптує свої параметри відповідно до типу кавових зерен, що використовується, а також, проводить налаштування кавомолки.
      Хочемо повідомити, що всі кавові машини Saeco оснащені системою адаптації до типу кавових зерен. Завдяки даній технології кавомашина забезпечуватиме завжди найкращий смак, відповідно до типу зерен та заданого помелу. В залежності від встановленого помелу та типу зерен, приладу знадобиться деякий час для адаптації свої налаштувань. Коли прилад повністю адаптується до типу зерна із заданими параметрами кавомолки, кавова таблетка буде менш водянистою (але також звертаємо Вашу увагу, що у випадку вибору кавового напою з найменшою міцністю - жмих (тобто кавова таблетка) також може бути водянистою - це не є помилкою в роботі приладу).
      Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із роботою кавомашини, а також для додаткової консультації стосовно її використання Ви також можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді та готові допомогти!

  • Тетяна Остраниця
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Який тип фільтру води для цієї машини? Порадьте набір для обслуговування, щоб включав фільтр і тестові смужки. Була одна, а якщо міняєш воду, нема як перевірити...Дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Тетяно! Дякуємо Вам за вибір, а також запитання! Для даної кавомашини приначено фільтр для води та проти накипу моделі CA6903/10: ссылка. Для налаштування жорсткості води, котра використовується Ви можете замовити доступні на ринку тест смужки визначення жорсткості у воді. Спеціальні тестові смужки Philips не передбачені.

  • Роман Козяр
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Сколько автоматических напитков в этой модели?

    • Представник бренду

      Добрий день, Романе! Дякуємо за Ваше запитання! Прилад має 20 видів напоїв. Це такі функції/напої, як: Еспресо
      Кава
      Капучіно
      Лате-мак’ято
      Холодна кава
      Гаряча вода
      Американо
      Кафе крема
      Кава лате
      Дорожня чашка
      Еспресо лунго
      Рістрето
      Флет-вайт
      Кава з молоком
      Айс лате
      Капучино з льодом
      Американо з льодом
      Кава з вершками з льодом
      Кава з молоком та льодом
      Лате з льодом
      Еспресо з льодом
      Спінене молоко.

    • Роман

      Тогда почему в характеристиках написано что 22 автоматических напитка?!

    • Представник бренду

      Романе, дякуємо за Ваше запитання. Такі функції як: Гаряча вода, а також Спінювання молока не враховано до напоїв. Таким чином 20 напоїв + дві додаткові функції (Гаряча вода та Спінювання молока без приготування кави).

  • Валерій Воробей
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня.
    Хочу придбати цю машину для приготування кави у кіоску. Денне навантаження 120 - 150 порцій.
    Чи підійде вона ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Валерію! Дякуємо за Ваше запитання! Дану кавомашину призначено для домашнього, побутового використання.

  • Кудішин Олександр
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Засипаю одну мірну ложку меленої кави, вибираю напій натискаю ок. На екрані з'являється напис" скасування " і нічого не відбувається. В чому справа?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо Вам зазапитання! Для приготування кави з попередньо змелених зерен відкрийте кришку відсіку для попередньо змеленої кави та засипте туди одну мірну ложку, без верху, (з комплекту постачання) попередньо змеленої кави. Хочемо зауважити, що якщо засипати більше 1 ложки (тобто більше ніж може поміститися у бункер для меленої кави), то кавомашина не зможе спресувати таблетку та зробить відміну приготування і вся кава викинеться в жмих та в чашку потрапить практично сама вода. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із приготування напою із використанням попередньо змеленого зерна рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді Вам допомогти!

  • Александр Пинчук
    Продавец: Rozetka

    Доброго часу! Як вона робить каву з молоком одразу на дві чашки?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Олександре! Дякуємо Вам за запитання! Дану кавомашину не оснащено функцією приготування подвійного молочного напою. Подвійна чашка кави присутня.

  • Віталій Свірський
    Продавец: Rozetka

    Який все ж таки гарантійний термін - 2 чи 3 роки? Дякую за відповідь

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віталію!
      Дякуємо за Ваше запитання!
      Cтандартний гарантійний термін складає 2 роки, з моменту покупки( при покупці товару у офіційних парнерів). Проте, на разі, якщо Ви купуєте кавомашину в офіційних магазинах-партнерах ,діє окрема акція, згідно якої Ви отримуєте 3 роки гарантії ( термін дії акції 31.01.2025).При своєчасній реєстрації Вашої кавомашини на офіційному сайті ( на протязі 90 днів з моменті покупки) Ви отримуєте додатково плюс ще 1 рік гарантійного зобов`язування. Акція діє в період до 31.12.2024)

  • Дмитро Мугиль
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня чи можливо обміняти свою кавоварку 5400 на 5500 з моєю доплатою купував на розетка ще до листопада є гарантія ?

    • Алексей Шапошников

      Тобто ви весь час користувались і думєте вам будут б/у техніку міняти на нову ?)

  • Анжела Пархоменко
    Продавец: Rozetka

    Машина не спінює молоко. Купили машинку кілька днів тому. Перші пару чашок було все добре, потім як на відео стало парувати в самій системі і видавати голосні звуки. Потім пізніше стало все нормально. І ось знову роблю каву, перша чашка нормально- з піною, а далі ось так як на відео. (Вводили в експлуатацію по інструкції)
    Жодної інформації про таку проблему я не знаходила

    • Представник бренду

      Добрий день, Анжело! Дякуємо за Ваш коментар! Гарантійний термін на дану кавомашину становить 24 місяці (за умови наявності розрахункового документу). Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із спінюванням молока, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!

  • Павел Пихиенко
    Продавец: Rozetka

    Добрый день! Чем отличается машина Philips EP5543/90 от Philips EP5547/90?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Павло! Дякуємо за Ваше запитання! Вказані Вами моделі кавомашин (а саме EP5543/90 та EP5547/90) відрізняються кольором основного корпусу. Оскільки прилади відносяться до однієї серії - Серія 5500 - основні технічні характеристики однакові. Проте хочемо зауважити, що модель EP5543/90, на даний момент, офіційно не представлена в Україні.

  • Дмитрий Холостенко
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня, якщо залити повний бак молока, то скільки шт лате можна приготувати?

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитро! Дякуємо за Ваше запитання! Ємність системи спінювання молока LatteGo становить: 0,26 л. В даній кавомашині на кожному напої, крім кави в дорогу, є 5 налаштувань обсягу як кави, так і молочної піни. При налаштуванні на дисплеї є інформація та, відповідно, можна обирати об`єм напою, який вказаний у мл. Ділимося з Вами інформацією стосовно об`єму у молочних напоях. Хочемо зауважити, для молочних напоїв вказується саме збита піна, а не кількість молока:
      Капучино – 20+100, 30+120, 40+150, 60+180, 80+210.
      Лате макіато – 20+80, 30+140, 40+200, 60+270, 80+340.

  • Юрій
    Продавец: Rozetka

    Який рік виробництва даної кавомашини?! І які мови в меню!?

    • Представник бренду

      Добрий день, Юрію! Дякуємо за Ваше запитання. Дату виробництва кожного окремого приладу можна перевірити в серійному номері. У кавомашині серійний номер знаходиться на сервісних дверцятах (всередні) та має формат: TW90РРТТХХХХХХ, де РРТТ - рік та тиждень випуску, наприклад TW902318ХХХХХХ - 2023 рік, 18 тиждень. Хочемо зауважити, що дана модель, а саме EP5547/90, є новинкою в Україні та рік входу її на ринок - 2024. Меню містить українську мову.

  • Ілля
    Продавец: Rozetka

    Чи є якісь технічні відмінності від попередньої моделі 5400 ? Окрім зменшеного шуму. Маю на увазі, з точки зору заварочного блоку, приготування кави і тп. Про холодні напої також читав, цікавить не це. Дякую.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Ілля! Дякуємо за Ваше запитання! Окрім кольору, наявності запатентованої технології SilentBrew (котра знижує рівень шуму), а також кількості напоїв, для даної кавомашини доступний застосунок HomeID. Застосунок для кавомашини містить: посібники користувачів;
      - Покрокові відеоінструкції для кавомашини;
      - Cпільноти корисувачів застосунком, де можна ділитись своїми рецептами, коментувати наявні рецепти, запитувати і отримувати підтримку;
      - та багато інших корисних можливостей.