- Владимир МотляхОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Чи є можливість кріплення праски до бойлера? Якщо користуватися системою окремо от дошки
- Представник бренду
Добрий день, Володимире! Дякуємо за Ваше запитання! Так, на портативні основі системи прасування присутній тримач (кріплення) для головки iron.
- Владимир МотляхОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Цікавлять габарити бойлера для подачі пару
- Представник бренду
Добрий день, Володимире! Дякуємо за Ваше запитання! Знімна частина (портативна основа): В*Ш*Г – 42*21*21 см, підставка – Д*Ш - 47*31см.
- Владимир МотляхОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Які габарити знімного блоку?
- Представник бренду
Добрий день, Володимире! Дякуємо за Ваше запитання! Знімна частина: В*Ш*Г – 42*21*21 см, підставка – Д*Ш - 47*31см.
- Владимир МотляхОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня, які габарити знімного блоку?
- Представник бренду
Добрий день, Володимире! Дякуємо Вам за запитання!
Розміри виробу (Ш x В x Д) у положенні зберігання: 49,5 * 121 * 50,5 мм.
Розміри виробу (Ш x В x Д) у повністю розкладеному вигляді: 49,5 * 155 * 50,5 мм.
Розмір підошви праски: 196 см2.
Розмір дошки (Ш x В x Д): 36 x 83 x 3 см.
- Юлія КобилінскькаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Вітаю! Придбала сьогодні у вас прасувальнц систему але досі не вийшло її включити. Спочатку вона в принципі не реагувала на натискання кнопки живлення, потім наче включилась, але постійно блимав крайній правий індикатор пари, при цьому ніяких більше признаків роботи системи не було (вона не нагрівалась, пар із праски не йшов) і кнопкою не вдавалось вимкнути систему. Потім шляхом все нових і нових спроб наче вдалось включити, почала блищати кнопка живлення, через декілька секунд перестала і загорівся індикатор пари, але ні через 90 секунд, ні через більшу кількість часу він не запрацював. Сам корпус нагрівся, а відсік з водою - ні. І праска також не реагувала на нажимання кнопки
- Представник бренду
Добрий день, Юліє! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для ввімкнення прасувальної системи: 1. Підключіть прилад до електромережі. 2. Натисніть кнопку ввімкнення та зачекайте поки прилад готується до роботи (приблизно 90 секунд, під час нагрівання кнопка ввімкнення блиматиме, після нагрівання загориться рівним світлом). 3. За допомогою кнопки MODE встановіть бажаний рівень подачі пари (доступні 3 налаштування пари). Після встановлення налаштування пари та перед прасуванням, натисніть кнопку відпарювання на 10 секунд, щоб запобігти утворенню плям води на одязі. Для додаткової консультації стосовно використання приладу, його функцій та можливостей Ви можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді та готові допомогти!
- Бурлака ОксанаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Покупали для работы с одеждой, справляется на все 100%
Теперь все хотят такой домой))- Представник бренду
Вітаємо, Оксано! Щиро вдячні Вам за вибір, а також відгук та оцінку системи прасування!
- Дмитро КвашукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня, підскажіть користуюсь системою пів року, все було супер, але сьогодні почалось плюватись осадом підскажіть який є вихід? як почистити систему? ( вода заливалась завжди очищена з фільтру)
- Представник бренду
Добрий день, Дмитро! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для уточнення деталей описаної Вами ситуації із системою прасування, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Будемо раді допомогти!
- Андрій Романюк
І що Вам відповіли якщо не секрет? Бо така ж проблема виникла
- Бурлака ОксанаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня
Чи є функція автовідключення?- Представник бренду
Добрий день, Оксано! Дякуємо за Ваше запитання! Так, дана система прасування має функцію автоматичного вимкнення.
- Ирина ЕвтушенкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Підкажіть, будь ласка, це нормально коли наливаєш воду в бак знизу бака вона витікає? Треба тримати знизу пальцем, щоб не витікала поки несеш до праски. Трохи дивно чи так має бути? Дякую за уточнення
- Представник бренду
Вітаємо, Ірино! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із ємністю для води, а також додаткової консультації рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді та готові допомогти!
- ВеронікаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Дуже легка у використанні!
Хороша подача пару!
Все сподобалось!- Достоинства:
- Легкість у використанні
- Недостатки:
- Не помітила
- Юлія МиколаєнкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Наскільки шумно працює прасувальна система і чи видає якісь сторонні звуки під час подачі пару у генеруючій пару системі (стукіт, гуркіт)?
- Володимир ПоповОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Є кілька питань:
1) Підкажіть, будь ласка, яку послідовність дій мені треба виконати для того щоб активувати паровий удар який вказано - 300 г/хв?
2) Як довго по часу триває паровий удар після активації?
3) Як часто можна активувати паровий удар протягом 1 хвилини без шкоди для пристрою?- Представник бренду
Вітаємо, Володимире! Дякуємо за Ваш коментар! Для активації максимальної подачі пари натисніть кнопку ввімкнення приладу протягом двох секунд, на прасці натисніть, будь ласка, кнопку подачі пари два рази. Праска подаватиме пару протягом 3 секунд. Після використання максимальної подачі пари, за необхідності, Ви можете активувати ще раз дану функцію. Хочемо зауважити, що для запобігання конденсації та збирання води, перед повторним використанням функції парового удару рекомендується зачекати кілька секунд.
- АннаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня! Після прасування помітила мокру пляму в самому низу дошки, хоча саме в тому місці не прасувала, відпарювала одяг вертикально. Підкажіть чи це нормально, що там накопичується стільки вологи чи я щось роблю невірно? Фото прикріпляю.
- Представник бренду
Добрий день, Анно! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар та запитання і фото! Представлена Вами ситуація - це конденсація залишку пари після інтенсивного використання, дана ситуація є нормальною. Для додаткової консультації Ви також можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Будемо раді допомогти!
- Віталій СмірновОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня. Тижнів три тому відправив систему по гарантії, не поступає пара на праску. По цей день ні дзвінка ні повідомлення ні від розетки ні від вас. Не підкажете куди звернутись? Відпрвляв через відділення Розетки.
- Представник бренду
Добрий день, Віталію! Дякуємо за Ваш вибір, а також коментар. Для уточнення деталей обслуговування Вашого приладу, а також додаткової консультації рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Олеся КоваленкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Начиталась відгуків, з'явилося питання. Як я розумію є перші партії дошок з короткими пазами і наступні, де ця проблема вирішена.І перші партії дошок не тримаються в горизонтальному положенні. Як купити віддалено систему, але так щоб це була нормальна історія з дошкою, щоб вона нормально трималась в горизонтальному положен?
- Представник бренду
Добрий день, Олесю! Дякуємо за Ваше запитання. Ми робимо все можливе для того, щоб забезпечити якісний товар. Для консультації стосовно характеристик приладу перед його придбанням Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Андрій КорецькийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня, купив дану система у вас підскажіть порядок запуску.
В інструкції пише (намальовано).
-Кнопка - On/Off
-Орієнтовний час нагріття - 90 секунд.
-“Перед прасуванням натисніть кнопку відпарювання на 10 секунд, щоб запобігти утворенню плям» - це є кнопка на самому відпарювачі правильно?
-Швидко двічі натисніть кнопку відпарювання, щоб зафіксувати подачу пари. - що вона виконує? Фіксує вибраний Mode? (Легке, середнє, сильне відпарювання)?
Дякую.- Представник бренду
Доброго дня, Андрію!
Дякуємо за вибір продукції Philips!
Для того, щоб запустити пристрій наповніть резервуар для води та натисніть кнопку включення. Час нагріву становитиме приблизно 90 секунд. Після того, як прилад нагріється встановіть бажаний паровий режим (легке, середнє або сильне відпарювання) за допомогою кнопки Mode.
Кнопка відпарювання, так, знаходиться безпосередньо на ручці для прасування. В даній моделі Ви можете подавати пару в ручному режимі (потрібно натиснути та тримати кнопку подачі пари) або активувати постійну подачу пари (для цього потрібно швидко двічі натиснути кнопку відпарювання). Для того, щоб зупинити постійну подачу пари, натисніть кнопку відпарювання ще один раз, або приблизно через 8 хвилин роботи даного режима пара автоматично перестане подаватися.
- Владислав ЗоряПродавец: Rozetka
Доброго дня придбали у вас прасувальну систему рік тому, зараз виникла така проблема, що центральний затискач не тримає доску в зафіксованому положенні. Що краще в такому разі зробити?
- Представник бренду
Вітаємо, Владиславе! Дякуємо Вам за вибір, а також запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із тримачем рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. По можливості, будь ласка, заздалегідь підготуйте фото розрахункового документу, а також фото пошкодження. Дякуємо та будемо раді допомогти!
- Татьяна ПростаковаПродавец: Rozetka
Доброго дня. Чи можна купити чехол запасів запасний до Гладильная система PHILIPS All-In-One 8500 серии AIS8540/80?
- Представник бренду
Вітаємо, Тетяно! Дякуємо за Ваше запитання! Так, чохол можна замовити додатково у нашого офіційного постачальника деталей та аксесуарів з європейського складу (Код товару: 423902294681). Для консультації стосовно замовлення чохла рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді допомогти!
- Вікторія МакарчукПродавец: Rozetka
Доброго дня, під час прасування на одяг замість пари лиється вода це несправність ?
- Представник бренду
Добрий день, Вікторіє! Дякуємо за Ваше запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із витіканням води із системи прасування, а також для додаткової консультації рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук чи Інстаграм. Завжди раді та готові допомогти!
- віталія СідіченкоПродавец: Rozetka
Це тільки відпарювач, чи як праска теж працює?
- Представник бренду
Добрий день, Віталіє!
Дякуємо за Ваше запитання! Дану прасувальну систему оснащено кнопкою для подачі пари, що значить, що прилад подаватиме пару на вимогу. Ви можете використовувати праску без натискання кнопки подачі пари.
- віталія СідіченкоПродавец: Rozetka
Чи працює як праска чи це тільки підпарювач?
- Представник бренду
Добрий день, Віталіє! Дякуємо за Ваше запитання. Дану систему прасування оснащено 3 налаштуваннями подачі пари, праска подає пару на вимогу (за допомогою кнопки подачі пари).
- Спицын ВсеволодПродавец: Rozetka
Доброго дня! Пiдкажiть будь ласка, функцiя автовiдключення присутня?
- Представник бренду
Добрий день, Всеволоде!
Дякуємо за Ваше запитання! Так, функція автоматичного вимкнення присутня.
- Ірина ШилюкПродавец: Rozetka
Яку воду заливати?
- Представник бренду
Добрий день, Ірино!
Дякуємо за Ваше запитання! Пристрій розраховано на використання води з-під крана. Однак, якщо ви живете в регіоні з жорсткою водою, може швидко накопичуватися накип. У такому разі для подовження терміну експлуатації пристрою використовуйте дистильовану або демінералізовану воду.
- ЄвгенПродавец: Rozetka
Які точні габарити поверхні для прасування?
- Представник бренду
Добрий день, Євгене! Дякуємо за Ваше запитання. Розмір дошки (Ш x В x Д): 36 x 83 x 3 см.
- ЄвгенПродавец: Rozetka
Чи можна використовувати цю систему просто як праску в деяких випадках? Тобто щоб це було беззвучно?
- Представник бренду
Добрий день, Євгене! Дякуємо за Ваше запитання. Дану систему оснащено 3 налаштуваннями подачі пари, праска подає пару на вимогу (за допомогою кнопки подачі пари).
- Дмитро КарапановПродавец: Rozetka
Хто користувався - скажіть, будь ласка, чі зручно користуватися системою, коли вона у горизонтальному положенні? Праска, по середені не заважає?
- Елена Маели
Є можливість переставити праску в торець дошки, поряд з гачком є отвір.
- Игорь НемашкалоПродавец: Rozetka
Пр нажатии кнопки включения, утюг не включается, через 90секунд начинает мигать индикатор малого парообразования но устройство не работает
- Представник бренду
Вітаємо, Ігорю! Дякуємо за Ваше запитання. Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із роботою приладу та подачею пари рекомендуємо звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!
- Карпенко ИраПродавец: Rozetka
Скажіть будь ласка,хочу придбати парову систему,але в нашому регіонів сильно жорстка вода чи можу я використовувати дистильовану воду чи краще використовувати дитячу воду "Малятко" .Дякую.
- Представник бренду
Добрий день, Ірино! Дякуємо за Ваше запитання. З даним пристроєм можна використовувати воду з-під крана. Однак якщо Ви живете в області з жорсткою водою, ми рекомендуємо Вам змішувати в рівних пропорціях воду з-під крана та дистильовану або демінералізовану воду. Це запобігатиме швидкому утворенню накипу та подовжить строк служби пристрою. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання стосовно використання, характеристик, або обслуговування приладу Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!
- Марія ДідухПродавец: Rozetka
Добрий день! Підкажіть, будь ласка. чи є система автовимкнення. У відгуках почитала - ніби є, а коли закинула у порівняння, то пише, що нема
- Представник бренду
Добрий день, Маріє! Дякуємо за Ваше запитання! Дану систему для прасування, згідно із сервісною документацією, оснащено функцією автоматичного вимкнення: якщо пристрій не використовуватиметься протягом 10 хвилин прилад вимкнеться автоматично, при цьому кнопка ввімкнення/вимкнення блиматиме протягом 10 хвилин після чого вимкнеться. Для того, щоб продовжити роботу необхідно ввімкнути прилад за допомогою кнопки та зачекати щоб він нагрівся (приблизно 90 секунд).
- ІринаПродавец: Rozetka
Які розміри підошви?
- Представник бренду
Добрий день, Ірино! Дякуємо за Ваше запитання. Розмір підошви праски: 196 см2, розмір дошки (Ш x В x Д): 36 x 83 x 3 см.
- Яна ПітірімоваПродавец: Rozetka
Добрий день, чи плюється відпарювач ржавчиною/накипом? Самостійно можна почистити? Чи можна заливати воду з під крану чи тільки дистильовану?
- Представник бренду
Добрий день, Яно! Дякуємо за Ваші запитання. Для пристрою можна використовувати воду з-під крана. Однак якщо Ви живете в області з жорсткою водою, ми рекомендуємо Вам змішувати в рівних пропорціях воду з-під крана та дистильовану або демінералізовану воду. Це запобігатиме швидкому утворенню накипу та подовжить строк служби пристрою. Завдяки унікальній конструкції подвійних двигунів видаляти накип не потрібно. Дана технологі полягає у наступному: унікальний нагрівальний елемент запобігає накопиченню накипу. Бойлер розміщений під кутом, тому накип не збирається на нагрівальному елементі. Накип зсипається у відсік під нагрівальним елементом, відсік для збору накипу розраховано на весь термін служби приладу, а отже ручне очищення не потрібне. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання стосовно використання, характеристик, або обслуговування приладу Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!
- Дмитро КандибаПродавец: Rozetka
Хороша річ! На мою думку це дуже крута праска для домашнього користування, натиснув кнопку, пішов за кавою, на шляху захопив вішак, а праска вже готова. Подвійний клік і водиш по одягу. Прасувати саме задоволення!
Бачив відгуки про дошку що не тримається, думаю люди або її поламали, або не вставили до кінця в пази. В мене все круто. Так це не сама потужна дошка, не метал, скакати на ній не можна, але її цілком достатньо. Зручно стоїть, не загромоджує кімнату. Нічого зайвого. Дуже функціональна.
В батьків праска тефаль вже 7 років, без дошки з тяжкою станцією та великою праскою, подібна до топових прасок тефаль що представлені на розетці, потужний паровий удар, але довго гріється і потрібно чекати щоб воду долити, не вимикається сама. Прасує добре, але це не зручно так як з цією. Це система, а то просто потужна праска.- Достоинства:
- Швидко гріється, зручно доливати воду(знімний контейнер), не потрібно вимикати з розетки, сама вимикається через деякий час, має лише 2 кнопки(їх достатньо), зручна дошка.
- Недостатки:
- Ціна, на мою думку не підійде для використання в магазинах, особливо якщо речі багатошарові, тому купуйте проф праски, там про потужність.
- АльонаПродавец: Rozetka
Добрий день! Скажіть, будь ласка, гладильну систему можна використовувати і як просто праску?
- Представник бренду
Добрий день, Альоно! Дякуємо за Ваше запитання. Так, Ви можете використовувати систему як звичайну праску. Дана система дозволяє прасувати в горизонтальному положенні (наприклад жорсткіші тканини), а делікатніші – у вертикальному.
- Тимур ТкачПродавец: Rozetka
Пар идёт только из "утюга" или из "доски" тоже?
- Альона
З дошки пара не йде!
- Представник бренду
Добрий день, Тимуре! Дякуємо за Ваше запитання. Пар подається лише за допомогою праски, дошку не оснащено функцією подачі пари.