- ГеоргийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Після кожного відключення від електромережі, пристрій не коннектиться з телефоном - написано що не в мережі. Доводиться видаляти пристрій з додатку і підключати заново. Як можна вирішити цю проблему?
- Представник бренду
Добрий день, Георгію! Дякуємо Вам за запитання! Для того, щоб ми могли краще зрозуміти представлену Вами ситуацію із з'єднанням приладу рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!
- МихайлоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
А я можу виставити режим очищення повітря без додаткового зволоження та не заливати туди воду? Зволоження мені потрібне лише взимку, тоді би я його і вмикав. Вагаюсь зараз між кліматичним комплексом та очищувачем.
- Представник бренду
Добрий день, Михайло! Дякуємо Вам за запитання! Даний прилад не передбачає вимкнення функції зволоження, проте якщо в приміщенні наприклад 40% вологості та на приладі встановити бажаний рівень зложення на рівні 40% прилад не буде зволожувати повітря. Дана функція автоматично активується, якщо рівень волості в приміщенні нижчий ніж встановлений.
- Михайло
Як виявилось, можна просто не заливати воду в бак, коли не потрібне зволоження.
В налаштуваннях дійсно діапазон зволоження 40-70%, але коли вологість в кімнаті буде нижчою за вказану величину, а води немає - очищення повітря продовжує працювати. Додатково просто загорається крапелька, яка сигналізує про необхідність долити воду.
Відповідь не має питання: Так, пристрій можна використовувати як очищувач без зволоження в літній період, для цього потрібно просто не заливати воду.
- АннаПродавец: Rozetka
Вітаю! Очисник треба переміщати з кімнати в кімнату чи в квартирі 50 м2 достатньо лишати двері відкритими?
- Андрей ПидгайкоПродавец: Rozetka
Вітаю! Якщо площа квартири 65 м2 , цей комплекс буде очищувати всю квартиру чи тільки ту кімнату в якій знаходиться?Дякую
- Представник бренду
Добрий день, Андрію! Дякуємо за Ваше запитання. Для досягнення найвищих показників ефективності роботи очищувача, використовувати його рекомендується в одній кімнаті. Щойно рівень якості повітря буде задовільним в кімнаті, Ви можете перемістити прилад в іншу.
- Тищик СвятославПродавец: Rozetka
Чув що не можна вимикати зволоження, просто не наливають воду. Це вірно?
- Представник бренду
Добрий день, Святославе! Дякуємо Вам за запитання! Все вірно, щоб комплекс працював лише як очищувач, не потрібно наливати воду.
- Руслан ВивдичПродавец: Rozetka
Подлежит ли данный товар возврату в течении 14 дней? В случае если при использовании в течении периода 14 дней, гаджет окажется бесполезным, возврат возможен?
- Валерій
Якщо коротко, то так ссылка
- Євген КудоярПродавец: Rozetka
Доброго дня. Думаю над купівлею даного товару. Підкажіть будь ласка, яку воду потрібно заливати в даний кліматичний комплекс? Дякую
- Представник бренду
Що стосується води, прилад підходить для використання води з-під крану, проте необхідно дотримуватись рекомендацій щодо чищення.
- Яковів ТетянаПродавец: Rozetka
Добрий день! Чомусь не вдається збільшити вологість більше аніж 38-40. Хоча я поставала до 50 щоб було.
- Представник бренду
Добрий день, Тетяно!
Дякуємо Вам за вибір та запитання! Завдяки потужній циркуляції повітря даний прилад ефективно охоплює кімнати площею до 78 м². Переконайтеся, будь ласка, що загальна площа приміщення в котрому використовується прилад не більша. Також хочемо зауважити, що для максимального результату використання приладу рекомендується закрити вікна та двері для того, щоб уникнути протягів та підвищеної циркуляції повітря в кімнаті. На початку використання приладу та для досягнення бажаного результату може знадобитися певний час, адже вологу поглинають стіни, меблі, рослини. Також зверніть, будь ласка, увагу на розташування приладу. Не рекомендується ставити прилад біля джерела тепла (наприклад біля батареї).
- МаринаПродавец: Rozetka
1. Добрый день, чем мойка воздуха отличается от климатического комплекса, в котором есть увлажнение?
2. Не поняла почему позиционируется, что естественное испарение лучше и частицы воды меньше, чем через ультразвуковой увлажнитель, когда как раз в ультразвуковых увлажнителях заявляется о разбивке на мельчайшие частицы воды и оптимальном увлажнении помещений?
2. На начало 2025 года, какой продукт по очистке и увлажнению воздуха в помещении Вы можете выделить как наилучший, если максимальный размер комнаты 30м2, т.е. мне не нужен "чем больше, тем лучше", просто хочу лучший очиститель воздуха, так как есть реакция на некоторые виды аллергенов в том числе (тополиный пух и прочее), есть домашние животные, квартира с двух сторон выходит на дорогу, деревьев можно сказать вокруг нет, зато 3 поликлиники и 1 больница прямо вокруг дома....? Влажность вне отопительного сезона в основном 45 +-%, а вот когда холодает, и радиаторы начинают быть теплыми, то влажность падает до 20 +- % в комнатах, что доставляет всем дикий дискомфорт.
3. Заявленная Вами в одном из описаний:
"Модернизированная с помощью специально слоя активированного угля система фильтрации быстро разлагает формальдегид на безвредные вещества в течение 0.1 с. Кроме того, она эффективно удаляет такие вредные газы, как аммоний (NH3), сероводород (H2S) и общие летучие органические соединения (TVOC), вызывающие неприятные запахи, например запах домашних животных, запах туалета и запах человека"
есть только в PHILIPS AC3737/10 или в еще каких-то моделях?
Также в категории очистителей воздуха Вашего бренда для борьбы устраняет вредные газы, такие как формальдегид и летучие органические соединения, а также неприятные запахи, и поддерживает их безопасную концентрацию представлена фирменная технология VitaShield, которой я не нашла в Ваших климатических комплексах, однако в нескольких версиях в описаниях и характеристиках, заявлено, что также справляется с данными загрязнениями, но данной технологии не указано и как это понять?
Буду очень благодарна за подробный ответ!- Представник бренду
Добрий день, Марино! Щиро вдячні Вам за зацікавленість нашими приладами та запитання!
1. В залежності від обраних для порівнянння моделей прилади між собою можуть відрізнятися: системою фільтрації та зволоження, ефективністю подачі чистого повітря та ефективністю зволоження. Додатковими технологіями. Наявність різноманітних режимів для персоналізації догляду за повітрям.
2. Різниця між технологіями зволоження (а саме NanoCloud - природнє зволоження та ультразвуковим зволоженням) наступна: NanoCloud – у повітря потрапляють наддрібні, невидимі часточки вологи, які настільки малі, що не можуть переносити з собою те, що є у воді (вапно, мінерали, хлорку). NanoCloud зволожує повітря без утворення білого пилу і поширює на 99 % менше бактерій.
Зволожувачі із технологією Sky High Mist – це ультразвукові зволожувачі, які розповсюждують більші, видимі краплі води, які ми бачимо як туман. Разом з краплями води у повітря потрапляють мінерали, які є у воді.
3. Пропонуємо звернути Вашу увагу на прилад моделі AC3737, котрий відповідає всім побажанням стосовно очищення та зволоження повітря.
4. Технологія VitaShield використовувалася у попередніх (більш старих) моделях приладів та полягає у тому, що пори активованого вугілля нанорозміру формують ділянку поглинаючої поверхні розміром 28 футбольних полів для високої ефективності та тривалого очищення летких органічних сполук. Дану технологію удосконалено новим фільтром (у приладі моделі AC3737) із аміно-марганцевою двоосновною сполукою для видалення формальдегіду, яка захоплює та швидко розкладає формальдегід менш ніж за 0,1 секунди. Фільтр у AC3737 з активованим вугіллям має питому поверхню, еквівалентну 52 футбольним полям (що більше ніж у попередніх приладів із технологією VitaShield, забезпечуючи потужну адсорбцію продуктів розкладання формальдегіду та запахів. Знижує концентрацію формальдегіду до 0,01 мг/м, що в 10 разів вище за європейські стандарти.
- ОлександрПродавец: Rozetka
Добрий день, яка відмінність від моделі PHILIPS 2 в 1 PureProtect Water Серія 3400 AC3421/13 ?
- Представник бренду
Вітаємо, Олександре! Дякуємо Вам за запитання! Вказані Вами моделі приладів відрізняються лише кольором: AC3420/10 - Арктичний білий, AC3421/13 - Темно-сірий. Оскільки прилади однієї серії, а саме PureProtect Water 3400, основні технічні характеристики однакові.
- Руслан БаёвПродавец: Rozetka
А где фильтры на него заказывать ? Судя по встроенному счетчику то он довольно часто будет просить их замену
- Представник бренду
- Тетяна ФокінаПродавец: Rozetka
Проблема зі зволожувачем , в налаштунку виставила щоб було не більше 40% , а пише по факту 55 %, і далі продовжує зволожувати приміщення. При тому , що вологість до моменту включення була 35%. Індикатор зволоження завжди білий і завжди зволожує . Яка причина ? Кліматичному комплексу лише 10 днів від покупки
- Представник бренду
Тетяна, вітаємо.Дякуємо Вам за вибір та запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із роботою кліматичного комплекса, а також додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутись на лінію технічної підтримки компанії Philips: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). По можливості, будь ласка, підготуйте заздалегідь фото розрахункового документу. Завжди раді допомогти!
- Микола
Добрий день, цікавить як ви вирішили це питання? Маю таку саму проблему, приладу лише 3 дні, а він продовжує зволоження навть після досягнення обмеження в додатку.
Гаряча лінія не відповідає, дзвоню кілька годин.
- Олександр ЛисПродавец: Rozetka
Питання до представника: чи вірно я розумію, що жоден, із представлених вами в лінійці кліматичних комплексів (2000і, 3000) не позбавляє приміщення від надлишкової вологи, тобто не зменшує індекс вологості (не осушує його) до встановлених граничних показників у додатку?
- Представник бренду
Добрий день, Олександре! Дякуємо за Ваше запитання. Наразі в асортименті кліматичних комплексів Philips моделей з таким функціоналом не представлено.
- ОленаПродавец: Rozetka
Коли буде ця модель в наявності? І можете щось запропонувати, якийсь аналог? Очищення + зволоження. Дякую
- Дарья КузьменкоПродавец: Rozetka
підкажіть де на нього можна придбати фільтри?
- Представник бренду
Добрий день! Для додаткової консультації, щодо придбання фільтрів, Ви можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!
- Михаил ПетровскийПродавец: Rozetka
Добрий день.
Чи може представник торговельної марки надати інформацію про вартість фільтрів та періодичність їх заміни?
Дякую.- Представник бренду
Добрий день, Михайло! Для додаткової консультації, щодо придбання фільтрів, а також їх термінів заміни, Ви можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17). Завжди раді допомогти!