Вопросы покупателей о Кофеварка капсульная PHILIPS L'OR BARISTA Sublime (LM9012/60) + дегустационный сет кофе в капсулах L'OR (50 капсул) (8711000683965)

82 отзыва

Код:  379697463

Интересует дополнительная информация?
  • Юрій Челомбітько
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день! Необходимо после использования кофеварку отключать из розетки? Или может быть включена постоянно? Спасибо!

    • Представник бренду

      Добрий день, Юрію! Дякуємо за Ваше запитання. Після завершення заварювання машина автоматично вимикається для заощадження електроенергії.

  • Ярослав
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора.
    Машина не хоче робити першу промивку.
    Шумить 5 секунд, і все.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Ярославе! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із приладом, а також для додаткової консультації стосовно вирішення проблеми рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!

  • Олег Поздняков
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Подскажите как можно прочистить трубочки по которым течёт кофе в стакан, ибо уменя через пару недель пользования, кофе не течёт в стакан, а еле капает, может есть, где-то видео инструкция, как это сделать.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олеже! Дякуємо за Ваші запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із подачею напою, а також для додаткової консультації стосовно її вирішення рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!

  • Олена Тимофій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня , в чому причина якщо зменшилась кількість кави при приготуванні , десь на 30-50 мл менше води при приготуванні лунго....

    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Дякуємо за Ваше запитання! Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із об'ємом напою, а також для додаткової консультації рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!

  • Юрій Челомбітько
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день. В описании есть регулировка по высоте дозатора/ столика. А по факту нет. Или в инструкции не указано как это сделать. Если есть регулировка то как это сделать? Спасибо!

    • Представник бренду

      Добрий день, Юрію! Дякуємо за Ваше запитання. Дану кавоварку оснащено регульованим лотком для крапель для чашок різних розмірів. Лоток для крапель кавомашини можна легко відрегулювати для відповідності розміру великої чашки або склянки: просто зніміть більший лоток і насолоджуйтеся кавою.

  • Андрушкевич Иван
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора підкажіть капсули DOICE aroma підходять до даної кавоварки? Дякую!

    • Представник бренду

      Добрий день, Іване! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Макс Товстен
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як звязаатися з менеджером не отримав другу зі знижкою 50%,її загадково відправили назад а теперперсональний код не працює???

    • Ірина

      напишіть до чатботу розетки через телеграм канал

  • Андрій Шпіть
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю!Чи зберігається дегустаційний сет капсул при замовленні кавоварки в оплату частинами?

    • Олена

      Так, зберігається

  • Константин Скорбенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Підкажіть як звʼязатися з вашим менеджером. Я сформував заявку. Хочу отримати рахунок на оплату для юридичної особи.

  • Олександра Хоменко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день, при першому увімкнені загорілись усі три кнопки, при натисканні кавоварка не промивається. Пробувала з капсулою, теж саме( що робити у такому випадку?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександро! Дякуємо за Ваше запитання. Якщо усі три кнопки блимають одночасно: машині потрібно охолонути.
      Зачекайте приблизно 2 хвилини, перш ніж готувати новий напій. Перед першим використанням зніміть з кавомашини всі пакувальні матеріали. Якщо ви використовуєте кавомашину вперше або не використовували її протягом тижня, виконайте наведені далі кроки:
      1. Вийміть резервуар для води з кавомашини.
      2. Сполосніть його та наповніть водою. Встановіть резервуар для води назад у кавомашину.
      3. Поставте миску під вузол подачі кави (звідки зазвичай витікає вода). Не вставляйте капсулу та переконайтесь, що важіль закритий. Примітка. Щоб звільнити достатньо місця для миски під вузлом подачі кави, можна зняти лоток для крапель.
      4. Натисніть кнопку лунго (найбільший об'єм). Кнопка починає повільно блимати, вказуючи на те, що кавомашина попередньо нагрівається.
      5. Машина нагріється приблизно за 25 секунд і розпочне промивання. Вода витікатиме з вузла подачі кави в миску.
      6. Зніміть миску. Спорожніть лоток для крапель і контейнер для стічної води.
      Тепер кавомашина готова до використання. Для уточнення деталей описаної Вами ситуації із кнопками, а також для додаткової консультації Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Володимир Пущак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи підходять багаторазові капсули? Якщо так то які?

    • Представник бренду

      Добрий день, Володимире! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Валерий Спицын
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, підкажіть будь ласка, після приготування двух рістрето,у контейнері для відпрацьованих капсул,зібралася вода,в об'ємі десь приблизно до 40 мл, це норма чи так не повинно бути??? Дякую!

    • Представник бренду

      Добрий день, Валерію! Дякуємо за Ваш вибір, а також запитання. Так, представлена Вами ситуація є нормальною, відсік для використаних капсул і контейнер для стічної води збирають залишки води, що виділяються після приготування кави. Часто спорожняйте відсік для використаних капсул і контейнер для стічної води.

  • Володимир Пущак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Капсули можуть йди різні ? Чи тільки LOR?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимире! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Віктор Таран
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.
    Яку рідину від накипу варто використовувати для цієї кавомашини, і як часто проводити чистку від накипу ? Може є якісь індикатори, коли потрібно це починати ?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Вікторе! Дякуємо за Ваші запитання. Очищуйте машину від накипу, коли кнопки ристрето й лунго швидко блимають кілька разів після приготування. Процедура видалення накипу
      триває до 40 хвилин і складається з циклу видалення накипу та циклу промивання. Не переривайте процесу видалення накипу. Радимо використовувати спеціальний рідкий засіб для видалення накипу Saeco (CA6700 - ссылка). Для однієї процедури видалення накипу вам знадобиться половина
      пляшки, іншу половину можна залишити для наступної процедури.

  • Березовская Ирина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день? Кавоварка капсульна PHILIPS L'OR BARISTA Sublime (LM9012/60) + дегустаційний сет кава в капсулах L'OR (50 капсул) (8711000683965) Яка гарантія чи є в наявності?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірино! Дякуємо за Ваше запитання. Гарантійний термін від виробника на даний прилад (а саме LM9012/60) становить 24 місяці за умови наявності розрахункового документу.

  • Березовская Ирина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добре й день, ще є в наявності?

  • Дарина Бондарь
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю!
    Чи буде ця кавомашина у білому кольорі?

  • Любомир
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Lavazza Nespresso Espresso Colombia UTZ 6
    Підійде до цієї машинки

    • Представник бренду

      Доброго дня, Любомире! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Марина Кушнерова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день!
    Чи підходять для цієї кавомашини капсули Dolce Aroma?

    • Представник бренду

      Добрий день, Марино! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

    • Daria Boyko

      ні, для цієї машини лише капсули формату неспресо

    • Oleksandr

      Так підходять, наприклад Капсула Dolce Aroma Crema для системи Nespresso.
      Капсули з системою Nespresso, можуть бути будь якого виробника!
      так що нікого не слухайте, купуйте те що подобається!

  • Олена Вільховецька
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підскажіть будь ласка чи підходить багаторазова капсула до цієї моделі. Якщо ні то які капсули підходять?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Головко Валерія
    Продавец: Rozetka

    А капсули від нескафе дольче густо підходять під неї? Дякую за відповідь

    • Представник бренду

      Добрий день, Валеріє! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Інеса Гордійчук
    Продавец: Rozetka

    Як часто потрібно мити кавоварку ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Інесо! Дякуємо за Ваше запитання. Регулярно перевіряйте відсік для використаних капсул і контейнер для
      стічної води та, в разі необхідності, очищайте їх. Промивайте резервуар для води та наповнюйте його свіжою водою кожні 24 години. Щоб ваша кава мала оптимальну якість і смак, очищуйте контур кави щотижня. Очищуйте машину від накипу, коли кнопки ристрето й лунго швидко блимають кілька разів після приготування. Для додаткової консультації стосовно догляду за кавомашиною Ви можете звернутися на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Будемо раді допомогти!

  • Вячеслав Онойченко
    Продавец: Rozetka

    У Вас є,багаторазові капсули,до цієї кавомашини?

    • Представник бренду

      Добрий день, Вячеславе! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Соломія Гречна
    Продавец: Rozetka

    Багаторазову капсулу до неї можна замовити ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Соломіє! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Анна
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня, підкажіть ввести промокод на знижку при покупці частинами?

  • Наталія Шевцова
    Продавец: Rozetka

    Вітаю! Чи отримаю я капсули в подарунок, якщо куплю кавоварку в кредит від моно?

  • Ірина Коренева
    Продавец: Rozetka

    Кофе не горячий
    Что нужно чтобы кофе был горячий
    Готовый кофе получается комнатной температуры

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірино! Дякуємо за Ваш коментар! Прилад готує каву температури готової до споживання. Якщо напій не достатньо теплий, то можливо, що кавоварку необхідно очистити від накипу.
      Для уточнення деталей представленої Вами ситуації із тепературою напою Ви також можете звернутися до нас на лінію технічної підтримки компанії Philips Home Living: 0 800 40-40-04 (понеділок-п'ятниця з 9 до 17), або напишіть нам у приватні повідомлення через сторінку PhilipsHomeLivingUkraine у Фейсбук. Завжди раді допомогти!

  • Тетяна Кошечкіна
    Продавец: Rozetka

    Підкажіть, будь ласка, як саме запустити програму очищювання від накипу в цій моделі? Які кнопки потрібно натискати, щоб вона 40 хв. працювала з рідиною Saeco? Дякую

    • Представник бренду

      Добрий день, Тетяно!
      Дякуємо за Ваші запитання!
      Очищуйте машину від накипу, коли кнопки ристрето й лунго швидко блимають кілька разів після приготування. Процедура видалення накипу триває до 40 хвилин і складається з циклу видалення накипу та циклу промивання. Не переривайте процесу видалення накипу. Радимо використовувати спеціальний рідкий засіб для видалення накипу Saeco (CA6700 - ссылка). Для однієї процедури видалення накипу вам знадобиться половина пляшки, іншу половину можна залишити для наступної процедури.
      Для того, щоб запустити процес очищення від накипу натисніть і утримуйте кнопки ристрето й лунго протягом 3 секунд. Кнопка ристрето почне блимати, а кнопка лунго світитиметься постійно. Після чого машина видасть весь розчин для видалення накипу через рівні проміжки часу. Цей етап триває до 30 хвилин. Коли кнопка лунго почне швидко блимати, а кнопка ристрето світитиметься постійно, першу фазу циклу видалення накипу буде завершено. Приберіть і спорожніть миску. Поставте миску назад на нижній лоток для крапель під вузлом подачі кави. Вийміть резервуар для води та промийте його під краном. Наповніть резервуар для води холодною водою з-під крана та встановіть його в машину. Натисніть кнопку, що блимає, щоб розпочати цикл промивання. Під час фази промивання кнопка ристрето світиться постійно, а кнопка лунго блимає. Після завершення циклу промивання кнопки ристрето й лунго блимнуть кілька разів. Машина вимкнеться. Процедуру видалення накипу завершено.

  • Олена Лісовська
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Підходять до цієї машини капсули Нескафе Дольче Густо? Дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Наталія Стрижавська
    Продавец: Rozetka

    Як звязатися з менеджером,є питання?

  • Антон
    Продавец: Rozetka

    Подойдут сюда эти капсулы?
    ссылка

    • Представник бренду

      Добрий день, Антоне! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Сергей Скороход
    Продавец: Rozetka

    чи можна в даній кавоварці приготувати капучино або лате?

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергію! Дякуємо за Ваше запитання. Дана кавомашина дозволяє приготувати автоматично такі напої, як еспресо, ристретто та лунго. Спінення молока дана модель не передбачає. Проте, за Вашим бажанням, Ви можете додати молоко окремо у вже готовий напій за Вашим смаком.

  • Катерина Брухно
    Продавец: Rozetka

    Чи підходить багаторазова капсула для цієї машинки?

    • Представник бренду

      Добрий день, Катерино! Дякуємо за Ваше запитання. Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Максим Богослов
    Продавец: Rozetka

    Чи підійдуть ці капсули? NESCAFE Dolce Gusto Flat White
    ссылка

    • Представник бренду

      Добрий день, Максиме! Дякуємо за Ваше запитання! Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.

  • Лія Переходько
    Продавец: Rozetka

    Чи можна робити каву на 2 чашки одразу?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ліє! Дякуємо за Ваше запитання! Дана система L’OR Barista дозволяє зварити дві чашки еспресо. Проте, на даний момент, на жаль, на українському ринку представлені капсули L'OR лише на одну чашку кави.

  • Лія Переходько
    Продавец: Rozetka

    Хотіла б дізнатися чи підійдуть капсули від цієї фірми (серії) Nescafe Dolce Gusto Americano для цієї кавомашини?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ліє! Дякуємо за Ваше запитання! Капсульна кавомашина L'OR BARISTA Sublime сумісна з алюмінієвими капсулами L'OR, а також іншими капсулами типу Nespresso*, до яких також відносяться капсули Illy та Jacobs.
      *Торговельна марка належить третій особі, що не пов’язана з JACOBS DOUWE EGBERTS і /або PHILIPS.