Вопросы покупателей о Кофемашина KRUPS Essential EA816570

726 отзывов

Код:  115562545

Интересует дополнительная информация?
  • Марія Тарнавская
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Спочатку думала що конкуренція можливо пишуть погані відгуки. Але у мене також потекла вода! Ви дійсно кинете таку кількість людей? З такою проблемою. І за місяць ви не виявили чому ці машинки течуть??????? У білих таких проблем не пишуть люди! Значить ця партія бракована! Коли буде відповідь?

    Достоинства:
    Немає
    Недостатки:
    Тече тільки включили.
    • Представник бренду

      Доброго дня, Марія.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти на Ваше питання.
      Нам дуже шкода, що трапилася така неприємна ситуація.
      Залишки невикористаної води та пари повинні збиратися в піддон для крапель.
      Перед вилученням піддона для збору крапель варто зачекати 15 секунд після витікання кави, щоб кавомашина успішно завершила цикл.
      Переконайтеся, будь ласка, що піддон для збору крапель не переповнений та правильно встановлений на пристрої, він завжди повинен бути на місці, навіть коли кавомашина не використовується.
      Піддон для збору крапель заборонено виймати під час циклу.
      Регулярно очищуйте резервуар і його з'єднання, щоб запобігти відкладенню накипу, який може спричинити протікання.
      Перевірте також правильність встановлення резервуара для води та чи не затиснутий шнур між корпусом кавомашини та резервуаром для води.
      Оскільки віддалено неможливо з’ясувати обставини, що спричинили передчасний вихід з ладу Вашої кавомашини, зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення огляду кваліфікованими спеціалістами.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups у Харкові можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Марія Тарнавская
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Перший раз включили і тече вода з бачка знизу. Поки не знаю чому?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Марія.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти на Ваше питання.
      Нам дуже шкода, що трапилася така неприємна ситуація.
      Залишки невикористаної води та пари повинні збиратися в піддон для крапель.
      Перед вилученням піддона для збору крапель варто зачекати 15 секунд після витікання кави, щоб кавомашина успішно завершила цикл.
      Переконайтеся, будь ласка, що піддон для збору крапель не переповнений та правильно встановлений на пристрої, він завжди повинен бути на місці, навіть коли кавомашина не використовується.
      Піддон для збору крапель заборонено виймати під час циклу.
      Регулярно очищуйте резервуар і його з'єднання, щоб запобігти відкладенню накипу, який може спричинити протікання.
      Перевірте також правильність встановлення резервуара для води та чи не затиснутий шнур між корпусом кавомашини та резервуаром для води.
      Оскільки віддалено неможливо з’ясувати обставини, що спричинили передчасний вихід з ладу Вашої кавомашини, зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення огляду кваліфікованими спеціалістами.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Александр Прокопович
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Подскажите пожалуйста, машинка начала вдвое меньше лить воды в кофе и струя стала течь еле-еле. Ещё в начале цикла сильно идёт пар из паровой трубки и полный лоток, для сбора капель, после 5 чашек.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександре.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Залишки невикористаної води та пари повинні збиратися в піддон для крапель.
      Перед вилученням піддона варто зачекати 15 секунд після витікання кави, щоб кавомашина успішно завершила цикл. Піддон для збору крапель заборонено виймати під час циклу.
      Описана Вами ситуація може виникати у тому разі, якщо засмічені сопла, наприклад якщо використовувалася кава з підвищеним вмістом масел або карамелізованими домішками. Спробуйте провести повне очищення кавомашини згідно з інструкцією користувача.
      Програма автоматичного очищення включає 2 етапи: власне цикл очищення та 2 цикли промивання.
      Для очищення від накипу Вам знадобиться посудина місткістю щонайменше 0,6 л та 1 пакетик засобу для очищення від накипу Krups.
      Заповніть резервуар водою до позначки CALC, потім висипте туди пакетик засобу.
      Поставте посудину місткістю 0,6 л під отвори для виходу кави й парове сопло.
      Натисніть кнопку Start для початку першої фази (тривалість приблизно 8 хв). Піктограма, позначена "краником з краплею в посудині" перестане блимати. Після закінчення цієї фази спорожніть посудину та піддон для збору крапель.
      Піктограми "з краплею в посудині" та "краником з краплею в посудині" будуть блимати. Зніміть резервуар для води й проведіть очищення за допомогою губки.
      Чистий резервуар заповніть водою та поставте його на місце. Піктограма "з краплею в посудині" згасне.
      Натисніть кнопку Start для початку другої фази (тривалість приблизно 6 хв). Піктограма "краника з краплею всередині посудини" припинить блимати. Після закінчення цієї фази спорожніть посудину та піддон для збору крапель.
      Піктограма "з краплею всередині посудини" буде блимати.
      Натисніть кнопку Start для початку кінцевої фази (тривалість приблизно 6 хв). Піктограма "краника з краплею всередині посудини" перестане блимати. Після закінчення цієї фази спорожніть посудину та піддон для збору крапель.
      Очищення від накипу завершено.
      Детальніше з інформацією щодо програми очищення від накипу можна ознайомитися в інструкції користувача на сторінках 98-99.
      Якщо Вам самостійно не вдасться виконати процедуру очищення, зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду кавомашини.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Александр Прокопович
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    А как работает сервис?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Для отримання інформації щодо графіка роботи авторизованого сервісного центру бренду Krups у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в документації до кавомашини.
      Також, Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Наші колеги в онлайн-режимі з радістю нададуть Вам всю необхідну інформацію.

  • Косташ Татьяна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Чи комплектується ця модель ємністю для взбивання молока?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Тетяна.
      Дякуємо за питання.
      Так, в комплект кавомашини KRUPS Essential EA816570 входить металева місткість для молока.

  • Руслан
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Зламалася кавоварка ця , то вода потекла з під неї одного разу то недоливає кави в чашку , де в Харкові спеціалізований сервісний центр є?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Руслан.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Нам дуже шкода, що трапилася така неприємна ситуація.
      Залишки невикористаної води та пари повинні збиратися в піддон для крапель.
      Перед вилученням піддона для збору крапель варто зачекати 15 секунд після витікання кави, щоб кавомашина успішно завершила цикл.
      Переконайтеся, будь ласка, що піддон для збору крапель не переповнений та правильно встановлений на пристрої, він завжди повинен бути на місці, навіть коли кавомашина не використовується.
      Піддон для збору крапель заборонено виймати під час циклу.
      Регулярно очищуйте резервуар і його з'єднання, щоб запобігти відкладенню накипу, який може спричинити протікання.
      Перевірте також правильність встановлення резервуара для води та чи не затиснутий шнур між корпусом кавомашини та резервуаром для води.
      Оскільки віддалено неможливо з’ясувати обставини, що спричинили передчасний вихід з ладу Вашої кавомашини, зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення огляду кваліфікованими спеціалістами.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups у Харкові можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Антон Степанюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый вечер!
    Подскажите как и где можно приобрести новый бак для воды?
    И есть ли они вообще в открытой продаже?
    Спасибо.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Антон.
      Дякуємо за питання.
      Для придбання резервуара для води, за маркування MS-0A01425 Ви можете звернутись до найближчого авторизованого сервісного центру.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

    • Антон Степанюк

      Дякую!

  • Ивахненко Виктория
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю!
    Машинка перестала робити каву, робить помол і на середині процесу просто збивається, перезагружається і потім промивається.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Оскільки віддалено неможливо з’ясувати обставини, що спричинили описану ситуацію, зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду.

  • Компанієць Андрій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Якщо я сьогодні 11-го грудня оплачу цей товар товар в оплату частинами, чи зможу я його отримати 14-го грудня в Ужгороді?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Для отримання детальної інформації щодо оформлення замовлення, Ви можете звернутися до чат-бота інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

  • Маргарита Андреева
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. З машиною така проблема на дисплеї знак крапля і краник. І не пропадає, що не роблю.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Маргарита.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Згідно з інструкцією користувача, отримане повідомлення з піктограмою "букви К з краплею знизу" свідчить про те, що потрібно виконати процедуру очищення.
      Коли зображається піктограма "букви К з краплею знизу", Ви можете запустити програму автоматичного очищення, натиснувши кнопку обслуговування та налаштувань. Піктограму "букви К з краплею знизу" обрано. Індикатор функції "зі стрілочкою вниз" знаходиться над клавішею обслуговування.
      Програма автоматичного очищення включає 2 етапи: власне цикл очищення та 2 цикли промивання. Ви можете виконати очищення будь-коли, натиснувши кнопку обслуговування та налаштувань, а потім за допомогою кнопки навігації "зі стрілочкою вправо" вибрати піктограму очищення, позначеною "буквою К з краплею знизу".
      Для очищення від накипу Вам знадобиться посудина місткістю щонайменше 0,6 л та 1 пакетик засобу для очищення від накипу KRUPS.
      Заповніть резервуар водою до позначки CALC, потім висипте туди пакетик мийного засобу.
      Поставте посудину місткістю 0,6 л під отвори для виходу кави й парове сопло.
      Натисніть кнопку СТАРТ для початку першої фази (тривалість приблизно 8 хв). Піктограма, позначена "краником з краплею в посудині" перестане блимати. Після закінчення цієї фази спорожніть посудину та піддон для збору крапель.
      Піктограми "з краплею в посудині" та "краником з краплею в посудині" будуть блимати. Зніміть резервуар для води й проведіть очищення за допомогою губки.
      Чистий резервуар заповніть водою та поставте його на місце. Піктограма "з краплею в посудині" згасне.
      Натисніть кнопку СТАРТ для початку другої фази (тривалість приблизно 6 хв). Піктограма "краника з краплею всередині посудини" припинить блимати. Після закінчення цієї фази спорожніть посудину та піддон для збору крапель.
      Піктограма "з краплею всередині посудини" буде блимати.
      Натисніть кнопку СТАРТ для початку кінцевої фази (тривалість приблизно 6 хв). Піктограма "краника з краплею всередині посудини" перестане блимати. Після закінчення цієї фази спорожніть посудину та піддон для збору крапель.
      Очищення від накипу завершено.
      Детальніше з інформацією щодо програми очищення від накипу можна ознайомитися в інструкції користувача на сторінках 98-99.
      При виникненні додаткових питань щодо експлуатації кавомашини, Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду. Наші оператори в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультують.
      Бажаємо приємного користування.

  • Євгенія Іванченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий вечір. Кавомашина перестала наливати всю порцію кави, під час приготування кави під машинкою витікає вода.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євгенія.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Ми рекомендуємо Вам звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики Вашої кавомашини.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Владислав Самойленко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    доброго дня.
    Підскажіть будь ласка які таблетки підійдуть до цієї машинки? Krups (XS300010) завеликі для неї і тому застряють. А інші я не можу знайти.
    Заздалегіть дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Кавомашина Krups Essential EA816570 сумісна з таблетками від накипу Krups XS300010.
      В технічній документації відсутня інформація щодо сумісності цієї кавомашини з будь-якими іншими таблетками від накипу. Ми радимо використовувати лише оригінальні засоби по догляду за кавомашиною.
      При виникненні додаткових питань щодо експлуатації кавомашини, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду.
      Наші колеги в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультують.

  • Оля Павліш
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. В мене таке питання ? коли я готую чашку кави кавомашина зливає в нижній піддон воду і через 2 рази піддон заповнюється
    водою і потрібно з піддона її виливати,так було два дні,вода в піддоні була чистою а тепер туда в воду попадає кава. (осад з кави) Автоматичне промивання вимкнула.Ви всіх відправляє на офіційний сайт виробника, можете скинути ссилку, дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Залишки невикористаної води та пари повинні збиратися в піддон для крапель. Після кожного приготування напою система повністю просушується, а залишки рідини зливаються в приймач для крапель. Описана Вами ситуація характерна для правильної роботи кавомашини. Зверніть, будь ласка, увагу, на гумовий ущільнювач на контактному з'єднанні з резервуаром, потрібно перевірити, щоб він не мав заломів.
      Потрапляння залишків кави у піддон також можливе. Це відбувається у тому разі, коли гуща виходить за межі місткості для фільтрації, завдяки чому кавомашина підтримується у чистоті.
      Згідно з правилами публікації інтернет-магазина Rozetka ми не можемо надати посилання для переходу на офіційний сайт бренду Krups, проте, Ви можете легко його знайти у пошуковій інтернет-системі.
      Також, для консультації Ви можете зателефонувати на гарячу лінію, що зазначена в документації до кавомашини.

  • Оля Павліш
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Ви можете дати ссилку до чату на офіційний сайт виробника.? Бо на можу знайти. Є деякі проблеми з кавомашинкою. Дякую

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      На жаль, згідно з правилами публікації інтернет-магазина Rozetka ми не можемо надати посилання для переходу на офіційний сайт бренду Krups, проте, Ви можете легко його знайти у пошуковій інтернет-системі.
      Також, для консультації Ви можете зателефонувати на гарячу лінію, що зазначена в документації до кавомашини.

  • Олена Григоренко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора ! Немає гарантійного талону ?

    • машуля
    • Представник бренду

      Доброго дня, Олена.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      У разі здійснення гарантійного обслуговування, необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.
      Окремо гарантійний талон можна знайти на офіційному сайті бренду, у розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови.
      Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      Бажаємо приємного користування.

  • Махаон Махаон
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть будь-ласка яка довжина щнура ?

    • Представник бренду

      Доброго дня.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Довжина шнура становить 120 см.

  • Івахненко Віктория
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю!
    Рік користуємось кавомашиною і не було жодних нарікань.
    А вчора почала робити більший об'єм кави.
    Вимірювали на всіх програмах.
    Всі чистки проходимо вчасно.
    Прошу уточнити, що робити в такій ситуації.
    Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за питання.
      Перевірте, будь ласка, режим роботи дозатора. Зменште об’єм приготування та збільште міцність напою.
      Також спробуйте приготувати 2 чашки кави одночасно й перезавантажити кавомашину. Для цього вимкніть пристрій і від’єднайте його від мережі, зніміть картридж фільтра, почекайте хвилину й перезапустіть його.
      Якщо ситуація не вирішиться, Вам необхідно звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики Вашої кавомашини, оскільки описана Вами ситуація не є типовою.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Олена Приставчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Який фільтр для води підходить для цієї кавомашини

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олена.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю, з технічних причин ми не мали змоги переглянути Ваш відгук раніше.
      До кавомашини KRUPS Essential EA816570 підійде фільтр FO8801.

  • Дарина Мироненко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора, весь час кавомашина добре працювала, а сьогодні цілий день показує що потрібно почистити машину, очищуємо, закінчується очищення, і все знову вибиває спочатку, зараз очистилося, вибило що можна робити каву, включили кава показує що робиться, але чашка пуста, в чому причина?
    І чи можна виписати новий гарантійний талон, якщо ми його загубили?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дарина.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин не було можливості вчасно відповісти Вам.
      На жаль віддалено важко зрозуміти причину виникнення описаної ситуації.
      Зверніться, будь ласка, до авторизованого сервісного центру для проведення діагностики кавомашини.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.
      Окремо гарантійний талон можна знайти на офіційному сайті бренду, у розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.

    • Химич Анна

      Доброго дня. Підкажіть, як ви виправили дану помилку? У нас тгчно така поломка

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Ми рекомендуємо Вам звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики Вашої кавомашини.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Красникова Валентина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, отримала кавомашину даної моделі, дякую, все працює норм., але є питання. В програмі встановлено тільки два об'єми 50мл і 120мл за замовчуванням. Чи можна змінити в програмі якось , щоб отримати одну чашку кави об'ємом 200мл, дякую

    • Представник бренду

      Доброго дня, Валентина.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Ви можете самостійно задати такі параметри, виходячи з власних смакових переваг, як міцність кави (позначено у вигляді кавових зерен на дисплеї в дужках) та об'єм напою за допомогою кнопки "+" для збільшення та кнопки "-" для зменшення й стрілки для переходу до наступного параметра. На сторінці 85  інструкції користувача Ви можете детальніше ознайомитися з роботою приладу.
      Об'єм напою буде залежати від обраного рецепта та параметрів. Він може становити від 20 до 30 мл для ристрето, від 30 до 70 мл для еспресо і від 80 до 180 мл для чорної кави. 
      Бажаємо приємного користування.

  • ірина Сіманова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як повернути непрацюючу кавомашинку???

    Недостатки:
    Не працює ,показує поломку
    • Маша
    • ірина Сіманова

      Дякую,але посилання не відкривається?

    • Маша

      зайдіть на сайті в довідку) там все розписано

  • ірина Сіманова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чому кюар код не зчитується на кавомашинці та чому штрих код країни не Франції і не Німеччини
    , ніякої країни не знайшло взагалі????Їі що у підвалі зроблено?

    • Іванна

      До підтримки зверніться Розетки, чат бот.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за питання.
      Країна реєстрації бренду Krups - Німеччина.
      Країна виробник кавомашини Krups Essential EA816570 - Франція.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що вищезазначена інформація доступна для ознайомлення на сайті у розділі "Усе про товар".
      Також, до комплекту постачання цієї моделі входить супутня документація.
      Можемо Вас запевнити, що вся побутова техніка, вироблена на підприємствах Groupe SEB, які розташовані в Європі або Китаї, постачається в Україну офіційно. При необхідності ми можемо надати всі підтверджувальні документи. 
      У разі виникнення будь-яких питань, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду. Наші колеги в онлайн-режимі з радістю нададуть Вам всю необхідну інформацію.

  • ірина Сіманова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Отримали сьогодні кавомашинку і після третьої чашки перестала працювати,показує поломку.Куди звернутися,щоб повернути товар?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за покупку та Ваш зворотний зв’язок.
      Нам дуже шкода, що сталася подібна неприємна ситуація.
      На жаль, віддалено важко зрозуміти, яку саме несправність сповіщає кавомашина.
      Зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті бренду. Наші колеги в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультують та скоординують до правильних дій.

  • Максим Олійник
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    В мене таке питання ? коли я готую щашку кави кавомашина зливає в нижній піддон воду і через 4-5 разів піддон заповнюється
    водою і потрібно з піддона її виливати Так повинно бути ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Максим.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин не було можливості вчасно відповісти Вам.
      Описана ситуація може відбуватися, якщо у налаштуваннях обране промивання системи до початку приготування напою.
      Ви можете програмувати автоматичне промивання після кожного вмикання пристрою. Натисніть клавішу обслуговування та налаштувань. За допомогою кнопки навігації виберіть програму автоматичного промивання. Натисніть кнопку "-", щоб вибрати увімкнення, що підтверджує програмування. Якщо ви натискаєте кнопку "+", автоматичне промивання скасовується. Докладніше можна ознайомитися в інструкції користувача на сторінці 97. 
      Якщо у Вас виникають питання щодо експлуатації приладу, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та відповість на всі питання.

  • Владимир Марущак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Куплено вцілому 3 кавомашини однієї моделі Krups Essential EA816570 в Розетці.
    Одна з машин здійснює перемелення кавових зерен суттево за менший час (4-5 секунд), аніж інші дві (біля 10 сек). В результаті чого кава виходить менш "насичена" через малий об'єм перемеленої кави.
    Питання:
    1. Чи є це нормальним режимом (4-5 сек)?
    2. Як можливо збільшити час здійснення перемелення кавових зерен?
    Режим роботи кавомашини на відео

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир.
      Дякуємо за звернення.
      Натисніть кнопку "Ввімкнення"/"Вимкнення" і дочекайтеся, закінчення процесу попереднього нагрівання. Тепер Ви можете обрати міцність кави (на дисплеї з’явиться символ у вигляді зерен кави у квадратних дужках) за допомогою клавіш "+", щоб збільшити, або "-", щоб зменшити.
      А Також Ви можете самостійно регулювати режими перемелювання кави, щоб збільшити міцність кави поверніть регулятор вліво.
      Якщо у Вас виникнуть питання щодо експлуатації приладу, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та відповість на всі питання.

  • Эдуард
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    При першому ж запуску, видає помилку, як на фото. Хтось можливо з таким мав справу?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Едуард.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Піктограма, позначена штепселем розетки зі стрілочками вгору й вниз свідчить проте, що у роботі приладу стався збій. Від’єднайте, будь ласка, кавомашину від мережі й під’єднайте знову через 10 секунд.
      Якщо питання залишиться відкритим, пропонуємо звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду кавомашини.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Родион
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, підскажіть після чиста таблеткой від накіпі, таблетку кавомашина має виплюнути? Останні дві чистки не бачу щоб вона десь виходила

    • Представник бренду

      Доброго дня, Родіон.
      Дякуємо за покупку і питання.
      До складу таблетки для очищення від накипу входить пресована суміш спеціальних порошкових речовин, яка під впливом води розчиняється й очищає резервуари, трубки та інші елементи кавомашини. Таблетки для чищення також добре дезінфікують кавомашину.
      Згідно з інструкцією користувача, після закінчення процедури очищення від накипу, необхідно спорожнити посудину та піддон для збору крапель.
      Бажаємо приємного користування.

    • Родион

      Посудину маєте наувазі контейнер для води? Я тут у коментарях ще читав що коли кидаєш таблетку для чищення можно ще щоб вода була залита з уксусом? Можете розповісти докладніше для зробити "Файну" чистку

    • Представник бренду

      Доброго дня, Родіон.
      Дякуємо за звернення.
      Коли відображається піктограма очищення кавомашини від накипу, Ви можете запустити програму автоматичного очищення, натиснувши кнопку обслуговування та налаштувань. За потреби за допомогою кнопки навігації виберіть піктограму очищення від накипу.
      Піктограма, позначена склянкою з краном та краплею води блимає, індикатор функції, позначений стрілкою вниз знаходиться над кнопкою обслуговування.
      Для очищення від накипу Вам знадобиться посудина місткістю щонайменше 0,6 л і одна упаковка засобу для очищення від накипу KRUPS.
      Заповніть резервуар водою до позначки CALC, потім висипте туди упаковку мийного засобу.
      Поставте посудину місткістю 0,6 л під отвори для виходу кави й парове сопло.
      Натисніть кнопку СТАРТ для початку першої фази (тривалість приблизно 8 хв). Піктограма, позначена  склянкою з краном та краплею води перестане блимати. Після закінчення цієї фази спорожніть посудину та піддон для збору крапель.
      Піктограми, позначені склянкою з краплиною всередині та склянкою з краном і краплею води будуть блимати. Зніміть та очистіть резервуар для води за допомогою губки.
      Чистий резервуар заповніть водою та поставте його на місце. Піктограма, позначена склянкою з краплиною всередині згасне.
      Натисніть кнопку СТАРТ для початку другої фази (тривалість приблизно 6 хв). Піктограма, позначена склянкою з краном та краплею води припинить блимати. Після закінчення цієї фази спорожніть посудину та піддон для збору крапель. Очищення від накипу завершено.
      Детальніше з інформацією щодо процедури очищення кавомашини від накипу можна ознайомитися в інструкції користувача на сторінках 98-99.

  • Владислав Мосендз
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можна ємність для води, піддон та ємність для жмиху мити у посудомийній машині?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав.
      Дякуємо за питання.
      Резервуар для води, піддон для збору крапель та контейнер для макухи рекомендовано очищувати тільки вручну.

  • Сергій Пулим
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Зробив замовлення, оплатив 25.12, вже 30.12 товар так і не відправили. В чому проблема?

    • Іра

      ну явно не тут відповідь шукати...
      до підтримки пишіть

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій.
      Дякуємо за звернення.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазина Rozetka тимчасово не працюють.
      Для отримання детальної інформації щодо замовлення, Ви можете звернутися до чат-бота інтернет-магазина Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".

    • Сергій Пулим

      Дякую, нарешті відповіли і відправили. На рахунок того що не там написав, то ні один телефон магазину не працює, а в техпідтримці довго не відповідали

  • Ільїн Іван
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Підкажіть, будь ласка, як змінювати рецепт приготування кави ( з лате і капучино все зрозуміло)? Дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Іван.
      Дякуємо за питання.
      Дана кавомашина дозволяє приготувати 3 види напоїв в автоматичному режимі: ристрето, еспресо та чорна кава на одну або дві чашки.
      Ви можете самостійно задати такі параметри, виходячи з власних смакових переваг, як міцність кави (позначено у вигляді кавових зерен на дисплеї в дужках) та об'єм напою за допомогою кнопки "+" для збільшення, та кнопки "-" для зменшення й стрілки для переходу до наступного параметра.
      Об'єм напою буде залежати від обраного рецепта та параметрів. Він може становити від 20 до 30 мл для ристрето, від 30 до 70 мл для еспресо і від 80 до 180 мл для чорної кави. 
      В інструкції користувача на сторінці 85 Ви можете більш детально ознайомитися з роботою пристрою.
      Якщо виникнуть питання з приводу експлуатації кавомашини, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультує.
      Бажаємо приємного користування.

  • Оксана Багінська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вчора забрали кавомашину, чітко покроково, як описано в інструкціі спробували зробити перший запуск, машина видає помилку, так декілька разів. Питання - я хочу повернути назад бракований товар та отримати своі гроші, як це зробити?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Оксана.
      Дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація з придбаною Вами кавомашиною.
      На жаль віддалено важко зрозуміти, чому саме кавомашина видає помилку.
      Вкажіть, будь ласка, яка саме помилка відображається на дисплеї кавомашини, спробуємо Вам допомогти.
      Також для найскорішого розв'язання даного питання Ви можете звернутися, до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та скоординує до подальших дій.

  • Ярослав Чупис
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Не работает подача молока : ссылкаЧто это может быть ? И как устранить мне поломку ? Спасибо.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ярослав.
      Дякуємо за звернення.
      Подібна ситуація скоріш за все вказує на те, що деякі частини капучинатора можуть бути засмічені.
      Радимо перевірити наступні моменти:
      1) переконайтеся, що аксесуар правильно встановлений на пристрої, зніміть його й встановіть назад;
      2) перевірте, чи не заблокована, не перекручена й герметично встановлена в аксесуар трубка;
      3) переконайтеся, чи не забите парове сопло залишками молока або вапняним нальотом. У разі їх виявлення виконайте очищення отворів за допомогою голки, що постачається разом з пристроєм;
      4) перевірте, чи достатньо занурена в молоко трубка;
      5) виконайте промивку місткості для молока згідно з інструкцією користувача.
      Якщо жодна з вищевказаних рекомендацій не допомагає, необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду кавомашини.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що вказана в технічній документації до приладу.

  • Екатерина Цымбалюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здравствуйте!
    Перестали сливки взбиваться в пенку.
    В связи выкл света пользовались раз 10 от силы, после приготовления «взбиватель» всегда моем. Где нужно ещё почистить, чтоб все снова работало?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерина.
      Дякуємо за звернення.
      На якість пінки можуть впливати різні чинники.
      Переконайтеся, що місткість для молока й отвір для виходу пари не засмічені. Трубка повинна бути не засмічена і правильно встановлена. Переконайтеся, що трубка всмоктування молока досить занурена в молоко.
      Також виконайте промивку місткості для молока згідно з інструкцією.
      Для молочних напоїв рекомендується використовувати тільки що відкрите свіже пастеризоване або ультрапастеризоване молоко.
      Якщо жодна з вищевказаних рекомендацій не допомагає, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Наші оператори в онлайн-режимі з радістю проконсультують Вас та нададуть відповідь на всі питання.

  • Виталий Сайчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Киев не принимают на ул Ахматовой

    • Оля

      що не приймають?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віталій.
      Дякуємо за коментар.
      Зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті бренду, наші колеги скоординують Вас щодо подальших дій.

  • Виталий Сайчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Скажите вы серьёзная фирма или нет звоню на ваш так сказать гарантийный сервис, мне говорят мамтера нет может завтра будет, надо вашу фирму давно закрыть, неумеете бизнес делать валите из страны клиентов в другом месте ищите, и запомните буду вашу фирму на всех сайтах опускать и друзей попрошу

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віталій.
      Дякуємо за Вашу думку.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості вчасно відповісти Вам.
      Нам дуже шкода, що виникла подібна неприємність.
      Ми хотіли б розібратися у цій ситуації.
      Дозвольте, будь ласка, уточнити, до якого авторизованого сервісного центру Ви телефонували?
      Також просимо вказати Ваше місто.
      Ми з'ясуємо всі обставини та обов'язково повернемося з відповіддю.

  • Павел Болотов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть чи можливо зараз купити цю кофемашину оплатою частинами.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Павло.
      Дякуємо за питання.
      На жаль, у зв'язку з воєнним станом, лінії підтримки інтернет-магазину Rozetka тимчасово не працюють.
      Для отримання інформації щодо придбання даної кавомашини в оплату частинами, пропонуємо Вам звернутися до чат-бота інтернет-магазину Rozetka у розділі "Зв’язатися з нами".
      Також, Ви можете звернутися до представників інтернет-магазину Rozetka у пунктах самовивозу.
      Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: ссылка