Вопросы покупателей о Кофемашина KRUPS Essential EA816570 163

Фотографии и видео покупателей

Интересует дополнительная информация?

  • Владислав Самойленко
    • Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Є питання до представника бренду. З часом машинка почала відображати, що немає воді у ємності, хоча вона є. Зрозуміли що виникла проблема с поплавком у ємності - він підаймається якщо додаєщ теплу воду до ємності. Чи можна замінити ємність та яким чином це зробити? Дякую

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав.
      Дякуємо за звернення.
      Описана Вами ситуація може відбуватися якщо місткість для води не вірно встановлена. Спробуйте зняти її та встановити повторно. Якщо ситуація не вирішиться зверніться до авторизованого сервісного центру для діагностики приладу, та можливої заміни місткості. Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      У зв'язку з воєнним станом, радимо Вам попередньо зателефонувати та з’ясувати графік роботи, щоб узгодити візит для сервісного обслуговування.

  • Юлія Ярема
    • Продавец: Rozetka

    Отримала замовлення, проте гарантійного талону не було. Як можна його отримати?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юлія.
      Дякуємо за покупку і питання.
      У випадку, якщо у комплекті відсутній міжнародний гарантійний талон окремою книжкою, зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      Для здійснення гарантійного обслуговування достатньо надати касовий або товарний чек.
      Для отримання гарантійного талона окремою книжкою, рекомендуємо звернутися до пунктів самовивозу інтернет-магазину Rozetka.
      Актуальну інформацію щодо точок видачі, які працюють, можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Максим Дрозд
    • Продавец: Rozetka

    Дайте пожалуйста ссылку для чистящего порошка для этой машины, там же кроме таблетки ещё порошоу

    • Представник бренду

      Доброго дня, Максим.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Наразі набір для видалення накипу KRUPS F054001A відсутній на сайті: ссылка
      Для того, щоб дізнатися, коли товар буде доступний для придбання, Ви можете скористатися кнопкою "Повідомити, коли з'явиться", про що отримаєте повідомлення на електронну адресу.

  • Олег
    • Продавец: Rozetka

    Доброго дня,

    Відсутня кнопка регулювання переселення кавових зерен.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олег.
      Дякуємо Вам за зворотний зв'язок.
      Перевірте, будь ласка, пакування кавомашини.
      Якщо питання залишиться відкритим, рекомендуємо звернутися до магазину, де була придбана кавомашина для з'ясування питання щодо відсутності кнопки регулювання помелу кави.

  • Світлана Яценко
    • Продавец: Rozetka

    Доброго вечера! Підкажіть, при вкл машини, вона запускає чистку … а потім загорається виделка зі стрілочками, що це за поломка і як її модна відремонтувати ? Дякую! Можно тел сервісу чи компетентної в цих питаннях людини

    • Дима Сарапин
    • Представник бренду

      Доброго дня, Світлана.
      Дякуємо, що обираєте прилади бренду Krups.
      Описана вами несправність означає збій у роботі. Від'єднайте пристрій від мережі й під'єднайте знову через 10 секунд. Якщо ситуація не вирішиться, рекомендуємо Вам звернутися до найближчого сервісного центру для професійного огляду.
      Адреси авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Зорислав Валов
    • Продавец: Rozetka

    Чи можливо замість металевого контейнера використовувати просто пакет молока? В сенсі вструмляти трубку в пакет)

    • Представник бренду

      Доброго дня, Зореслав.
      Перепрошуємо за затримку, з технічних причин не було можливості швидше відповісти на Ваше запитання.
      Кавомашина KRUPS Essential EA816570 дозволяє готувати молочні напої як з молочником, так і без нього. Для комфортного використання достатньо занурити трубку у будь-яку місткість з молоком.

  • Евгений Евгений
    • Продавец: Rozetka

    Зараз обираю кавомашину від бренду Krups і виникло питання, щодо сервісу гарантійного обслуговування.
    У разі поломки кавомашини/кавоварки у гарантійний термін:
    - чи надає Krups, під час ремонту, у користування покупцю аналогічну кавомашину/кавоварку згідно закону України «Про захист прав споживача»?
    - Якщо так, хто сплачує доставку і відправку назад аналогічної кавомашини/кавоварки?
    Якщо Krups не надає, то чому? Будь ласка, поясніть відмову юридично.
    Прошу представників бренду не видаляти та не ігнорувати моє питання. Дякую за відповідь

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євген.
      Дякуємо за цікавість до кавомашини бренду Krups.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості вчасно відповісти на Ваше питання.
      Зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті виробника. Наші колеги з радістю нададуть Вам повну інформацію щодо гарантійного обслуговування згідно з чинним законодавством.

  • Вячеслав Письмиченко
    • Продавец: Rozetka

    Измените пожалуйста в описании размер, так как он не корректный. Чуть не приобрел.

    Достоинства:
    В процессе
    Недостатки:
    В процессе
    • Представник бренду

      Доброго дня, В'ячеслав.
      Дякуємо за зауваження.
      Розміри кавомашини вказані вірно, що до пакування, ми передамо інформацію на перевірку відповідальному працівнику.

    • Оля

      а что не так именно?

    • Вячеслав Письмиченко

      Высота: 33 Ширина: 36,5 Глубина: 24,5

  • Виктория Чепелева
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте!

    Какая модель новее - эта или Кавомашина KRUPS EA817010?

    Спасибо!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за питання.
      Обидві кавомашини 2017 року випуску. Відмінність в тому, що кавомашина KRUPS Essential EA816570 ексклюзивно представлена лише в магазині Розетка.

  • . .
    • Продавец: Rozetka

    Что делать если в отверстие для кофе, попала как-то вода (внутри отверстия)
    ПОМОГИТЕ.
    Из-за чего это могло произойти?

    • Представник бренду

      Доброго дня.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру для виявлення причини появи води у кавомолці, оскільки вода в даному відділі може призвести до короткого замикання. Ні в якому разі не вмикайте кавомашину.
      Адреси авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Евгений Масляненко
    • Продавец: Rozetka

    Підкажіть будь ласка, де придбати голку для чистки стімера (насадки капучинатора),

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євген.
      Дякуємо Вам за покупку і питання.
      Голка для чищення парового сопла входить до комплекту постачання кавомашини EA816570, як правило, вона знаходиться в пакетику з таблетками для чищення.
      Для ретельнішого очищення, сопло для пари можна демонтувати. Мийте його щіткою у теплій воді з невеликою кількістю неабразивного мийного засобу для посуду. Потім сполосніть і висушіть.
      Перш ніж встановити сопло на місце, переконайтеся в тому, що отвори для забору повітря не закорковані залишками молока. Почистьте їх в разі необхідності, за допомогою спеціальної голки, що входить в комплект машини.
      Окремо голку для чищення парового сопла можна придбати в авторизованому сервісному центрі за наступним посиланням: ссылка

  • Кирилл Бигдан
    • Продавец: Rozetka

    Я не совсем разобрался еще в кофемашинах и хотел бы уточнить, допустим если я захочу приготовить капучино, мне нужно будет вручную регулировать количество молока, или же следует просто наполнить емкость для молока и машина сама возьмет столько сколько ей нужно?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Кирило.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Для приготування капучино або лате, потрібно переставляти склянку.
      Кількість подачі молока регулюється вручну.
      Згідно з інструкцією користувача, щоб приготувати кавові напої з додаванням молока, виконайте наступні кроки:
      1) налийте молоко в чашку, заповніть її тільки наполовину. Коли на дисплеї пристрою зобразиться меню вибору напоїв, натисніть кнопку подачі пари. Індикатор функції знаходиться над кнопкою подачі пари. Занурте парове сопло в молоко. Дисплей сигналізує, що пристрій нагрівається. Після підігрівання пристрою Ви можете почати процедуру утворення пари, натиснувши на кнопку СТАРТ і приступити до виконання наступних етапів;
      2) Етап 1: притримуючи місткість із молоком, занурте парове сопло в молоко на глибину до 2 см і дочекайтеся початку утворення пінки;
      3) Етап 2: легенько підніміть місткість (приблизно на 1 см). Не занурюйте металеву трубку повністю;
      4) Етап 3: знову опустіть місткість у міру утворення пінки. Коли пінки буде достатньо, натисніть клавішу СТОП, щоб  зупинити цикл. Звертаємо Вашу увагу, що припинення циклу не відбувається миттєво.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Кирило.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Для приготування капучино або лате, потрібно переставляти склянку.
      Кількість подачі молока регулюється вручну.
      Згідно з інструкцією користувача, щоб приготувати кавові напої з додаванням молока, виконайте наступні кроки:
      1) налийте молоко в чашку, заповніть її тільки наполовину. Коли на дисплеї пристрою зобразиться меню вибору напоїв, натисніть кнопку подачі пари. Індикатор функції знаходиться над кнопкою подачі пари. Занурте парове сопло в молоко. Дисплей сигналізує, що пристрій нагрівається. Після підігрівання пристрою Ви можете почати процедуру утворення пари, натиснувши на кнопку СТАРТ і приступити до виконання наступних етапів;
      2) Етап 1: притримуючи місткість із молоком, занурте парове сопло в молоко на глибину до 2 см і дочекайтеся початку утворення пінки;
      3) Етап 2: легенько підніміть місткість (приблизно на 1 см). Не занурюйте металеву трубку повністю;
      4) Етап 3: знову опустіть місткість у міру утворення пінки. Коли пінки буде достатньо, натисніть клавішу СТОП, щоб  зупинити цикл. Звертаємо Вашу увагу, що припинення циклу не відбувається миттєво.

  • Билявская Ирина
    • Продавец: Rozetka

    Красивий дизайн , каву робить дійсно смачну.

    Достоинства:
    Смачна кава
    Недостатки:
    Питання до представника бренду, чому при приготуванні двох чашок кави в одній чашці кави виходить більше а в другій менше ?
    Очистку зробила , ситуація незмінилась.
    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Описана Вами ситуація може бути пов’язана із забиттям сопла.
      Спробуйте прочистити сопло голкою.
      Якщо ситуація не вирішиться, зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та відповість на всі питання.

  • Елизавета Красота
    • Продавец: Rozetka

    Підскажіть будь ласка, світиться повідомлення що треба почистити від накипу, чим це можна зробити? В інструкції написано, що треба засипати засіб проти накипу, тут прочитала що кидають таблетки, чи можна кидати таблетку що була у комплектації, на ній намальована кнопка К? Якшо ні то як виглядає цей засіб и де його купити? Дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Єлизавета.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Таблетки для очищення, що входять до комплекту постачання, закладаються у спеціальний відсік, який знаходиться перед контейнером для зерен. В інструкції, на першій сторінці, схематично показано куди закладати таблетку на малюнку 29.
      Для очищення кавомашини потрібні таблетки проти накипу KRUPS XS300010 та засіб для декальцинації.
      Рекомендуємо придбати набір для очищення кавомашин KRUPS XS530010 за наступним посиланням: ссылка

  • Сергій
    • Продавец: Rozetka

    Не поклали ні чека, ні гарантійного талону до товару, в чому була складність їх покласти?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій.
      Перепрошуємо за затримку. З технічних причин, не було можливості швидко відповісти на Ваше питання.
      У комплекті має бути міжнародний гарантійний талон окремою книжкою. Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача. Згідно з чинним законодавством, з 19.07.2017р. наявність печатки або штампа на гарантійному талоні не є обов'язковою умовою для здійснення гарантійного обслуговування. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру і надати наступні документи: гарантійний талон з відміткою про дату продажу; розрахунковий документ (документ, що підтверджує факт оплати товару), касовий або товарний чек.
      Окремо гарантійний талон можна роздрукувати на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для розв’язання питання щодо чека.

  • Інна Токарчук
    • Продавец: Rozetka

    Працює півтора місяці. Вчора після приготування кави щоразу робить якусь промивку та після кожної чашки просить очистити контейнер, іноді там немає жмиху взагалі, потім знову чистить і за другим разом викидає відходи. Що робити?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Інна.
      Дякуємо за звернення.
      Перевірте, будь ласка, правильність встановлення контейнерів. Якщо ситуація не вирішиться, рекомендуємо Вам звернутися до найближчого сервісного центру для професійного огляду.
      Адреси авторизованих сервісних центрів бренду Krups можна переглянути за наступним посиланням: ссылка

  • Ольга Долевич
    • Продавец: Rozetka

    оплата частинами.
    Чому мені прийшло повідомлення про те, що можна купити дану кавову машину оплатою частиною на 24 місяці, а по факту при оформленні лише максимум 12 місяців??
    Оператор в службі підтримки відповіді не надав!

    • Игорь

      На сайте есть оплата частями от привата на 24 мес.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо Вам за зворотний зв'язок.
      Для уточнення питання щодо оплати частинами за товар, зверніться, будь ласка, до магазину за зворотною формою зв'язку.

  • Александр
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, подарили эту кофемашину (брали ее здесь), по работе и вкусу кофе вопросов нет, есть вопрос по чистке, в инструкции нарисована пиктограмка для чистки от накипи, но в настройках этой пиктограммы нет, то есть я могу в любое время просто почистить машинку, прочистить таблеткой, эти функции доступны, а вот запустить чистку от накипи не могу, отсутствует данная функция.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за питання.
      Очищення заварювального блоку за допомогою таблетки відбувається кожні 360 циклів, прилад сигналізує про необхідність. Очищення кавомашини від накипу: орієнтовно 3 рази в рік. Залежить від запрограмованої жорсткості води й частоти використання.

    • Александр

      вопрос в том, что в настройках отсутствует функция очистки от накипи

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо Вам за зворотний зв’язок.
      KRUPS Essential EA816570 оснащена фіксованим металевим варильним блоком. Ніякого ручного обслуговування: очищення відбувається після 360 циклів натисканням кнопки за допомогою спеціальної таблетки. 
      Так само при приготуванні молочних напоїв пропонується автоматичне очищення молочного блоку, це робиться з метою дотримання гігієни роботи з молоком. Вам не потрібно робити обслуговування кавомашини вручну. Кавомашина розроблена з урахуванням оптимальної гігієни, зсередини не надходить волога, тому цвіль не утворюється, що запобігає проблемам зі здоров'ям. Завдяки цьому Ви уникаєте несправностей та економите свій час.
      За допомогою кнопки налаштувань можна обрати меню по групах, де перші 4 групи зліва – це очищення.
      Таблетки для очищення закладаються у спеціальний відсік, який знаходиться перед місткістю  для зерен. В інструкції, на першій сторінці, схематично показано куди закладати таблетку на малюнку 29.
      Далі слідкуйте вказівкам інструкції на стор. 107.
      У разі виникнення питань стосовно експлуатації кавомашини, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду. Наші колеги в онлайн-режимі з радістю нададуть Вам кваліфіковану консультацію.

  • Александр Ластовец
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте.
    Вчера проводил очистку от накипи и программу промывки.
    Сегодня не работает автокапучинатор. Такое впервые (раньше чистку уже проводил). Плюс вчера поменял настройки жесткости воды.
    Может ли быть связано это с чистками и могу ли я попробовать исправить проблему самостоятельно?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за звернення.
      Згідно з інструкцією користувача, в даній ситуації рекомендовано переконатися, що аксесуар правильно встановлений на пристрої, зняти  його й установити назад. Переконайтеся, що трубка не заблокована, не перекручена й герметично встановлена в аксесуар. 
      Якщо ситуація не вирішиться, рекомендуємо звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та надасть відповідь на всі запитання.

  • Олег Антонюк
    • Продавец: Rozetka

    На этот товар действует промокод? Я свой не могу использовать, почему-то.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олег.
      Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для розв’язання питання.

  • Дмитрий
    • Продавец: Rozetka

    Чем отличается от Krups Arabica?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Дякуємо за питання.
      Основні відмінності в тому, що модель EA816570 комплектується молочником з нержавіючої сталі, наявність системи автокапучинатора, так само відрізняється колір кавомашини.

  • Давид Багиров
    • Продавец: Rozetka

    Какие рецепты тут есть

    • Представник бренду

      Доброго дня, Давид.
      Дякуємо Вам за питання.
      Кавомашина KRUPS Essential EA816570 має 3 види автоматичних напоїв: ристрето, еспресо та чорну каву на одну або дві чашки.
      Окремо за допомогою автоматичного капучинатора можна спінити молоко та приготувати лате або капучино.
      Налаштувати напої можна самостійно, обравши такі параметри, як міцність кави (від одного до трьох зерняток), об'єм напою та кількість чашок (одна або дві), орієнтуючись на рекомендації виробника.

  • Михайло Ковальський
    • Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Поясніть будь-ласка інформацію - 2 роки гарантії і 10 років ремонту.

    • Ярослав Шумков

      Доброго дня, 2 роки гарнтія на бескоштовний ремонт . Далі 10 років цю модель будут запчастини для ремонту , я про те що якщо через 5 років щось вийде з ладу вам ії відремонтують (за ваш рахунок ) і не буде такого що цю модель перестали випускати і запчастин немаю

    • Представник бренду

      Доброго дня, Михайло.
      Дякуємо за питання.
      Бренд KRUPS гарантує 10 років можливості сервісного обслуговування, тому навіть після закінчення гарантійного терміну та якщо необхідний вид деталі знятий з виробництва, є можливість її  виготовлення спеціально під запит покупця. Це дуже зручна й доступна функція.

  • Виктория Торчицкая
    • Продавец: Rozetka

    Добрий день. Отримала машину, не можу провести перший запуск. Промивка пройшла, але із форсунок для кави вода не йшла, табло з функціями не загорається. Весь час мигає кнопка з великою крапелькою. Прошу допомоги.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за покупку та питання.
      Переконайтеся, що резервуар для води правильно встановлено на місці і що шнур живлення не затиснуто між корпусом і резервуаром для води.
      Якщо у Вас є ще якісь питання щодо експлуатації приладу, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та надасть відповідь на усі запитання.

  • Куратнік Ярослав
    • Продавец: Rozetka

    Придбав кавоварку і немає в комплекті Фільтрк для води. Як можна його отримати?

    • Віталій
    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ярослав.
      Дякуємо за покупку і питання.
      До комплекту постачання кавомашини EA816570 не входить фільтр для води.
      Фільтр F08801 можна придбати окремо за наступним посиланням: ссылка

  • игорь
    • Продавец: Rozetka

    Добрый день. Подскажите пожалуйста почему данная модель только в Розетке?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ігор.
      Дякуємо за увагу до техніки бренду Krups.
      Кавомашина KRUPS Essential EA816570 ексклюзивно представлена в магазині Розетка.

  • Виталий Акимов
    • Продавец: Rozetka

    добрый день. как получить гарантийные документы которых нет в комплекте?
    и скачать на сайте их тоже невозможно.

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику для вирішення проблеми, ми з Вами зв'яжемось.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віталій.
      Дякуємо за покупку та Ваше звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості вчасно Вам відповісти.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що в деяких моделях міжнародна гарантія може бути розміщена на останній сторінці інструкції користувача.
      У випадку, якщо гарантійний талон відсутній в інструкції користувача, його можна знайти на офіційному сайті бренду, в розділі "Підтримка споживачів" завантажити інформацію про гарантійні умови. Талон потрібно роздрукувати та заповнити дату продажу згідно з чеком. Печатка не потрібна.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та відповість на всі питання.
      Бажаємо приємного користування.

  • Олег Низенко
    • Продавец: Rozetka

    Это полный автомат для капучино или нужно кружку держать под одним краном, потом переставлять?

    • Виталий Акимов

      эта модель с атокапучинатором, но кружку по дним нужно будет держать пока он молоко наливает или пену. но можно и без него тогда сначала сами наливаете в кружку молоко потом подставляете под капучинатор и делаете пену. на ютубе ести видео на эту тем. если чашка невысокая и большая то можно автокапучинатор в месте с основными соплами направлять тогда вообще ничего ненужно делать.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олег. Дякуємо за питання.
      Для приготування капучино склянку потрібно переставляти.

  • Артём Кулинич
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте. Мне не начислили бонусы

    • ОЛя

      прочитайте правила

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем. Дякуємо за звернення.
      Зверніться, будь ласка, в магазин, через форму зворотного зв'язку для розв’язання питання.

  • Артём Кулинич
    • Продавец: Rozetka

    Какой объём бутылки для молока?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем.
      Дуже вдячні за Ваше звернення.
      Об’єм контейнера для молока – 250 мл.

    • Артём Кулинич

      Спасибо

    • Артём Кулинич

      Вы ошиблись. Я измерил объём резервуара, когда получил аппарат — 450 мл

  • Ольга
    • Продавец: Rozetka

    Можно ли приготовить чай? Есть ли функция кипятка просто?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за питання.
      Функція подачі гарячої води у даній моделі кавомашини не заявлена.

  • Александра
    • Продавец: Rozetka

    Скажите пожалуйста, к ней надо докупать фильтр для воды?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександра.
      Дякуємо з увагу до техніки бренду Krups.
      До комплекту постачання кавомашини EA816570 не входить фільтр для води.
      Фільтр F08801 можна придбати окремо за наступним посиланням:
      ссылка

  • Патрашку Наталья
    • Продавец: Rozetka

    Неделю кофе машинка работала идеально. А сегодня перестал взбивать в пенку капучинатор. Он подогревает молоко, но не взбивает в пенку. В чем причина? Что делать?

    Достоинства:
    Кофе делает вкусный. Быстро, просто и легко.
    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія.
      Дякуємо за покупку і питання.
      На якість пінки можуть впливати різні чинники.
      Для молочних напоїв рекомендується використовувати тільки свіже й охолоджене пастеризоване або ультрапастеризоване молоко.
      Переконайтеся, що місткість для молока й отвір для виходу пари не засмічені. Трубка має бути правильно вставлена. Переконайтеся, що трубка всмоктування молока достатньо занурена в молоко. 
      Рекомендуємо очистити отвори за допомогою голки, що постачається разом з пристроєм.
      Також виконайте промивку місткості для молока згідно з інструкцією.

  • Ольга Мазурик
    • Продавец: Rozetka

    Доброго дня!
    Скільки грам кави іде на приготування однієї порції еспресо?
    Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольга.
      Дякуємо за звернення.
      В кавомашині KRUPS Essential EA816570 передбачене приготування однієї порції еспресо від 6 до 9 грамів кави.

  • Ігор Ярошенко
    • Продавец: Rozetka

    Чи є функція подачі гарячої води, для приготування чаю?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ігор.
      Дякуємо за увагу до техніки бренду Krups.
      В моделі кавомашини Essential EA816570 не передбачена подача гарячої води.

  • Аліна
    • Продавец: Rozetka

    Тільки в червоному кольорі ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Аліна.
      Дякуємо за увагу до техніки бренду Krups.
      Модель кавомашини представлена EA816570 тільки в червоному кольорі. Але є схожі моделі за технічними характеристиками в чорному кольорі.
      Ви можете переглянути модель кавомашини EA817010 за наступним посиланням:
      ссылка