Вопросы покупателей о Встраиваемая посудомоечная машина HOTPOINT ARISTON HI 5020 WEF

265 отзывов

Код:  287673393

Интересует дополнительная информация?
  • Олександр Рогач
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи входить в комплект кріплення для фасаду?

  • Ирина Милявская
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    чи можна встановлювати цю машинку біля радіатора опалення

  • Наталія Киричук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Купили вперше посудомийну машину. Хотіли запустити перше миття. Зробили все по інструкції на рахунок солі, ополіскувача, таблетки. Але яку програму не вмикнемо працює лише 15 хв
    Що могли зробити не так?

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталія. Переконайтеся, що шланг подачі води не перегнутий, не сплющений і не перетиснутий, а зливний шланг розташований на достатній висоті. Якщо все гаразд та посудомийна машина надалі працює некоректно, прохання, звернутись до авторизованого сервісного центру для діагностики. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Олександр
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.
    Після 3 місяців використання збільшився рівень шуму: додався якийсь додатковий гул, та трохи гірше стала відмивати (особливо 3-й лоток, де ложки), інколи залишки бруду залишаються. Знову ж таки, якщо на самому початку використання була тиха робота, тільки трохи було чутно розбризкування води всередині - зараз же більше гуде, і майже не чути, як йде розбризкування. Як бути, порадьте, будь ласка.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександр. Повна гарантія на прилад складає 1 рік. У разі потреби діагностики приладу Ви можете звернутись до авторизованого сервісного центру. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Лутова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Підключили посудомийну, але вона б'є струмом. Яка причина? Вся панель управління, не можу торкнутися до неї.

    • Представник бренду

      Добрий день, слід переконатися, що прилад заземлений відповідно до місцевих стандартів електричної безпеки. Якщо все під’єднано згідно інструкції та посудомийна машина щипає або б’є струмом рекомендуємо оформити заявку для виїзду майстра на діагностику, перелік авторизованих сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Уляна Собкович
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня
    Машинка нова, десь 3 цикли було робити.
    Залила ополіскувач, а індикатор всерівно світиться ? ( вперше залила )
    Після мийки на посуді біля плями, відповідно він не використовувався
    Що можна зробити для нормального функціонування ?

    • Оксана Тютченко

      Отрегулируйте потребление опаласкивателя.

    • Представник бренду

      Добрий день, Ульяна. Після поповнення індикатор ополіскувача може залишатися увімкненим протягом декількох циклів миття. Також рекомендуємо перезавантажити машину. Для цього відключіть її від мережі, потім знову ввімкніть. Після перезавантаження індикатор ополіскувача повинен припинити горіти. Якщо на посуді або стінках посудомийної машини залишається білий наліт, то необхідно відрегулювати ступінь жорсткості води відповідно значенню жорсткості води у вашому будинку. Цю інформацію можна отримати у місцевій організації водопостачання. Також важливо правильно відрегулювати використовувану кількість ополіскувача. При нестачі на посуді залишається білий наліт, а при надлишку - зайвий блиск. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Дима Горшков
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Куда установить деталь K

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитро. Це планки на липкій стрічці з одного боку. Можуть застосуватись для зменшення шуму та вібрацій, установлюються на верхній частині приладу ( докладніше в інструкції на схемі ). У разі виникнення додаткових запитань Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Уляна Собкович
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня
    Надішліть будь ласка відео монтажу посудомийки.
    Дякую

    • Представник бренду

      Добрий день, Ульяна. На жаль, такої можливості немає.

  • Марина Бадовская
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день. Только приобрела ПММ, в документах нашла наклейки, на одной из них указано, что машинка «Е» класса потребления электроэнергии. В характеристике на сейте все показатели «А» класса. Как понять?

    • Представник бренду

      Добрий день, Марина. Обидва маркування є коректними, але при їх формуванні використовуються різні стандарти та нормативи. Нове європейське маркування та наявне українське. Клас енергетичної ефективності, розрахований як за старою, так і за новою методикою. Це означає, що за новою шкалою продукт має клас Е, а відповідно до старої - A++. Вдячні за Ваше запитання.

    • Марина Бадовская

      Дякую за відповідь.

  • Дмитро Сапіжак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть аналогічну машинку за характеристиками в окремому способі встановлення (соло)

  • Алексей Слободниченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день, подскажите пожалуйста, после мытья остаётся пена, такое ощущение что недополаскивает, пробовал на разных режимах, эффект тот же. Может это как то регулируется?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олексій. Якщо засіб підібрано правильно, але піна все одно утворюється, перегляньте дозування ( особливо ополіскувача ). Можливо, замість потрібної кількості ви використовуєте занадто багато. Надлишок мийних засобів може призвести до підвищення піноутворення. Також необхідно перевірити сітку зливного отвору ( фільтра ) Якщо вона засмічена, то залишки засобу для миття залишаються на дні корпусу машини. При надходженні води залишки порошку або гелю, що не розчинився, вступають у реакцію з водою, що і є причиною утворення піни. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Катерина Паламарчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи обов'язково підключати до гарячої води?

    • Представник бренду

      Добрий день, Катерина. Рекомендуємо приєднувати до холодної води. Опційно можливо використовувати для входу гарячу воду, але при цьому її температура не повинна перевищувати 65 градусів. Вдячні за питання.

  • Лилия Чаусенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Отличная посудомоечная машина.

    Достоинства:
    Вместительная, качество мойки отличное, есть половинная загрузка, автоматическое открывание дверцы.
    Недостатки:
    Нет
    • Представник бренду

      Добрий день, Лілія. Дякуємо Вам за коментар та бажаємо приємного користування.

  • Антон Лехан
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Посудомойка данной модели подключается только к подаче горячей воды? Например к бойлеру?
    Или доступен вариант подключения к трубе с холодной водой и она её греет до рабочей температуры?

    • Представник бренду

      Добрий день, Антон. Рекомендуємо приєднувати до холодної води ( посудомийна машина автоматично гріє воду до заданої температури в циклі ). Опційно можливо використовувати для входу гарячу воду, але при цьому її температура не повинна перевищувати 65 градусів. Вдячні за питання.

  • Малярчук Алина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    доброго дня хочу змінити спосіб оплати

  • Малярчук Алина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день подскажите если адресная доставка и оплата при получении картой можно будет рассчитаться?

  • Чухліб Оксана
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи відкривається двері потзакінченню миття посуди і на яких циклах?

    • Представник бренду

      Добрий день, Оксана. В даній посудомийній машині є ActiveDry - система конвекційного сушіння, що автоматично відкриває дверцята під час/після етапу сушіння. Дана опція працює з програмами Eko, Авто інтенсивний режим, Авто змішаний режим, На добраніч, Санітарна обробка. Вдячні за питання.

  • Поліковська Любов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю! Під час мийки ненароком відкрила двері, тепер вона пищить , вимкнула з розетки на пів години, увімкнула, всеодно пищить і не вимикається. Можливо її можна якось перезапустити? Дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Любов. Для кращої комунікації з питань роботи приладу рекомендуємо звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Уляна Кручок
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня,в чому може бути причина ,у верхньому кошику погано миються ложки та вилки?

    • Павло

      1
      Також не порозумію як його класти, особливо ложки.
      Ложки хоть не відмиваються…

      Також цікаво, режим 8 - замочування, працює тільки на нижню полицю. Навіть якщо обирати замочування верхньої полиці - всеодно замочування лише нижньої полиці відбувається. Необхідно замочувати весь посуд в нижній, а перед миттям розкладати по всій машинці?

      Якщо буде відповідь, буду дуже вдячним!

    • Представник бренду

      Добрий день, Павло. У програмі " Замочування " Ви можете обрати опцію з одним кошиком за раз ( верхній, нижній, відділення для столових приборів чи у всіх кошиках ). Нагадаємо, що замочування, мається на увазі, ополіскування холодною водою, щоб не утворювались присохлі залишки їжі на посуді, який плануєте помити пізніше. Переставляти нічого не потрібно, важливо, вірно налаштувати опцію. Щодо третього кошика для розміщення столових приборів, в інструкції з користування докладно описано як їх розміщати. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Анастасия Андрейченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день. Подскажите что может быть. После всех режимов посуда в мыльной воде. Что может быть не так делаем?

    • Представник бренду

      Добрий день, Анастасія. Скоріше за все неправильно відміряно потрібну кількість мийного засобу або він не підходить для використання у посудомийних машинах. Очистіть вузол фільтра. Переконайтесь, що бачок заповнений сіллю та було встановлено належну жорсткість води. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Аліна Коваленко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня !
    Чи має бути до посудомийки дверцята ??? В комплекті

    • Олексій Різник

      Дверцята - звісно! Декоративний фасад - ні!

    • Представник бренду

      Добрий день, Аліна. В описі товару вказано, що фасадна декоративна панель до комплекту не входить. Фасадну панель замовляєте самостійно, разом з кухонними меблями чи окремо у спеціалізованих магазинах.

  • Виталий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Робимо кухню, який колір у цієї мийки? На фото білий і дерево. Можливо є у чорному? Чі тількі білий?

    • Представник бренду

      Добрий день, Віталій. Дана посудомийна машина - вбудована. Розроблена таким чином, щоб її можливо було "сховати" у меблі. В описі товару вказано, що фасадна декоративна панель до комплекту не входить. Фасадну панель замовляєте разом з кухонними меблями чи окремо у спеціалізованих магазинах на Ваш смак та потреби.

  • Іра Бейзор
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Не спускає воду та не полоще, викидає таблетку та не миє.Що робити?На гарантійне обслуговування не відповідають

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірина. Будь ласка, переконайтеся, що шланг подачі води не перегнутий, не сплющений і не перетиснутий, а зливний шланг розташований на достатній висоті. Якщо все гаразд та посудомийна машина надалі працює некоректно, прохання, звернутись до авторизованого сервісного центру для діагностики. Актуальний перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Уляна Кручок
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи входять кріплення до декоративних панелей в комплекті посудомийки?

    • Олексій Різник

      Так.

  • Евгений Цыганков
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый вечер! Залили в отсек для ополаскивателя ополаскивател, но значек его отсутствия все равно горит, в чем может быть проблема ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Євген. Після заповнення індикатор ополіскувача може залишатися увімкненим протягом декількох циклів мийки. Також рекомендуємо перезавантажити машину. Для цього відключіть її від мережі, потім знову ввімкніть. Після перезавантаження індикатор ополіскувача повинен припинити горіти.

  • Ірина Артимук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день, підкажіть як активувати режим таблетка

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірина. Натисніть і утримуйте кнопку "СТАРТ/ПАУЗА" протягом
      3 секунд , поки увімкнеться відповідний символ. Вдячні за питання.

  • Ольга Соломаха
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підключили посудомийну машину,вона б"ється током.Визвали електрика на приборах показало 113-115Вт.Електрик сказав,що брак,поверніть.Є відео підтвердження несправності.Як обміняти на справну?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольга. Просимо Вас зателефонувати до інформаційної служби за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Вікторія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть будь ласка, в чому може бути причина: таблетка для миття не завжди випадає під час миття і залишається у своєму лотку, тобто посуд миється без миючого засобу. Незалежно від кількості посуду, полички всі засунуті до кінця..тобто кришечці для відкриття фізично нічого не має заважати.

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторія. Нагадуємо, що у разі використання універсальних мийних засобів (все в одному) потрібно скористатися кнопкою "Таблетка". Також, важливо, щоб тиск води був у межах 0,5 - 10 Бар. Якщо всі умови виконано, але посудомийна машина надалі працює некоректно рекомендуємо звернутися до авторизованого сервісного центру для діагностики. Перелік сервісів Ви можете дізнатись в інформаційній службі за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00).

  • Евгения
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вказано що є функція підключення до гарячої води, а до холодної води вона підключається?

    • Представник бренду

      Добрий день, Євгенія. Рекомендуємо приєднувати до холодної води. Опційно можливо використовувати для входу гарячу воду, але при цьому її температура не повинна перевищувати 65 градусів. Вдячні за питання.

  • Стас Пицул
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Есть ли третий разбрызгиватель (форсунка) сверху в потолке, над лотком для столовых приборов?

    • Представник бренду

      Добрий день, Стас. Так, є. Також в даній посудомийній машині є опція 3D, що передбачає застосування додаткових водяних струменів, які виходять з нижньої і верхньої частин посудомийної машини, щоб більш інтенсивно вимивати сильні забруднення завдяки більшому охопленню посуду водою.

  • Наталья Разумова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день, мойкой пользуемся с 16 марта. Подскажите это нормально??? Фото прикрепил. Соль всегда есть в баке!!!

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталія. Відразу після заповнення бачка сіллю необхідно стирати залишки солі з отвору та переконуватись, що кришка щільно прилягає. Витікаючий сольовий розчин або кристали солі можуть викликати сильну корозію, що призводить до незворотних пошкоджень деталей з нержавіючої сталі. У разі виникнення додаткових запитань по роботі приладу Ви можете звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

    • Стас

      После засыпания соли, нужно сразу же запускать цикл мойки, иначе остатки соли приведут к сильной коррозии, как на вашем фото.

  • Андрій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Підкажіть який мінімальний допустимий проміжок від підлоги до фасаду щоб нормально відкривалася?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій. Зазор між фасадом та плінтусом повинен бути 10 мм., мінімальна висота плінтуса 93 мм. Вдячні за питання.

  • Светлана Терентьева
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня.
    Подскажите пожалуйста, жидкое моющее средство 2в1 (с ополаскивателем) в какой отсек нужно заливать ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Світлана. У дозатор мийного засобу ( не ополіскувача ). Дякуємо за питання.

  • Василий Грицевич
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Читав інструкцію (зробив все як там описано) але в налаштування жорсткості води не попав, натомість при цих маніпуляціях машина переходить в режим налуштування світлового індикатора. Можливо я щось не так роблю, підкажіть. Дякую!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Василій. Дякуємо за звернення. Для кращої комунікації з питань роботи приладу рекомендуємо звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.

  • Василий Грицевич
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Які засоби (яких виробників) потрібно придбати, для миття посуду, пом'якшення води, очистка машини?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Василій. Виробника обирайте за Вашим вподобанням. Єдине - рекомендуємо не купувати сумнівні засоби з низькою вартістю. Вдячні за запитання.

  • Оксана Семенюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Скажіть будь ласка,після встановлення посудомийки трошки просочилася вода це нормально?
    Ще миття не запускала
    На дисплеї світиться цифра 1,сіль та ополіскувач
    Можна запускати цикл ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Оксана. Для кращої комунікації з питань роботи приладу рекомендуємо звернутись в інформаційну службу за безкоштовним номером телефону 0 800 30-20-30 (понеділок- четвер з 09:00 до 18:00, п'ятниця з 09:00 до 17:00, субота з 09:30 до 14:00). Будем раді Вам допомогти та надати необхідну інформацію.