Поработала 2 недели и все, не взбивает молоко!
Куда писать куда звонить ?
Шановний Артуре,
Дякуємо за ваш відгук та приносимо вибачення за незручності, які ви зіткнулися з нашою кавомашиною Dr. Coffee H2. Ми розуміємо ваше розчарування та хочемо допомогти вирішити цю проблему якнайшвидше.
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки для отримання детальної інструкції щодо вирішення цієї проблеми або для організації ремонту. Ви можете зв'язатися з нами за наступними контактамиссылка
Завтра везу свою в сервісний центр – перестала збивати молоко. Раніше це виправлялося декальцинацією, а зараз нічого не допомагає. Не знаю, чи вийде завтра, але цього тижня точно.
Купили 20 жовтня 2023. Но ця проблема виникала в мене вже не раз, але вона лікувалась декальцинацію,а зараз не допомагає нічого.
Чому ця кавомашина досі в продажу? У мене така ж, і з нею постійні проблеми. Вам дуже просто написати: "Нам шкода, зверніться туди-то", але хто буде постійно з нею возитися?! Навіщо ви взагалі її продаєте?
Це я для представників продажу, ті хто її продають, компанія Liberty.
Перестала видавать кофе через 15 днів!!!
Шановний Вадиме,
Дякуємо за Ваш відгук та приносимо вибачення за незручності, які ви зіткнулися з нашою кавомашиною Dr. Coffee H2. Ми дуже цінуємо ваші коментарі щодо смаку кави, але, звісно, розуміємо ваше розчарування через її несправність.
Рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки для отримання детальної інструкції щодо вирішення цієї проблеми або для організації ремонту. Будь ласка, зв'яжіться з нами за наступним номером телефону
ссылка
У мене була така ситуація: калібрування помолу виправило цю проблему.
Щоб провести калібрування :
1. Заходите в налаштування;
2. Інші налаштування;
3. Витягаєте піддон для збору крапель і натискаєте посередині екрану і тримаєте 3 сек.
4. На екрані у вас буде покрокова інструкція.
Завтра везу свою в сервісний центр – перестала збивати молоко. Раніше це виправлялося декальцинацією, а зараз нічого не допомагає. Не знаю, чи вийде завтра, але цього тижня точно.
Ніколи не купуйте дану кавомашину, кожні пару місяців ламається ви маєте її самі доставити на сервіс, потім пару тижнів чекати.
Шановна Ганно,
Дякуємо за Ваш відгук про кавомашину Dr. Coffee H2 білу. Ми щиро шкодуємо, що Ви зіткнулися з такими проблемами під час її використання.
Ваш зворотний зв’язок дуже важливий для нас і допомагає покращувати якість нашої продукції та сервісу. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з ремонтом та обслуговуванням кавомашини. Ми розуміємо, наскільки важливо мати надійну техніку в побуті.
Будемо вдячні, якщо Ви зможете надати додаткову інформацію про ситуацію для нашої служби підтримки, щоб ми могли допомогти вирішити проблему найбільш ефективним чином.
Ще раз дякуємо за Ваш відгук і сподіваємось, що в майбутньому наші продукти зможуть краще задовольнити Ваші очікування.
Пойдет
Доброго дня, Артуре!
Щиро дякуємо, що обрали ТМ Dr. Coffee. Бажаємо вам приємного користування та насолоди від наших продуктів!
Чудова кавомашина з крутим дизайном
Шановний Денисе,
Дякуємо за ваш чудовий відгук про кавомашину Dr. Coffee H2 .
Ми дуже раді чути, що ви задоволені її дизайном та якістю.
Ваші позитивні коментарі надихають нас на подальші вдосконалення та підтримують наше прагнення до високої якості.
Не включается
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням ссылка
Добрий день.
З тильної сторони кавомашини, біля мережового шнура, знаходиться маленький тумблер чорного кольору, перевірте будь ласка чи він увімкнений.
Або зверніться будь ласка за вказаними контактами
ссылка
Чудова кавомашина для великої родини, у нас так трапилось що в родині пятеро кавоманів!) Кожен знайшов для себе свій напій, це зробити дуже просто та зручно.Пару кліків і все зрозуміло, де що налаштовується де зберігається.Меню українською, все дуже якісно деталізовано та зоображено на дісплеї
Добрий день Віталій.
Нам дуже приємно, що Ви знайшли час залишити позитивний відгук і залишилися задоволені якістю придбаного товару.
Дякуємо за довіру до ТМ Dr. Coffee.
Ага, да да, через півроку подивимося що ти скажеш... Я володію такою кавою машиною, це жах... і про молочні напої чому не кажеш нічого ? чи ти хочеш сказати що в тебе по-іншому робить, не так як в мене? вони ж ледве теплі...
Придбала цю красуню в розсрочку, рівними частинами. Так як попередня кавомашина вийшла з ладу в черговий раз і ремонтувати її вже сенсу немає, так як вона вже застаріла і морально і фізично. Скажу що технічний прогрес не стоїть на місці і це добре видно якщо порівняти мою стару кавомашину з цією! це як порівняти перші мобільні телефони з сучасними))
Добрий день Валентина Михайлівна. Нам дуже приємно, що Ви знайшли час залишити позитивний відгук і залишилися задоволені якістю придбаного товару.
Дякуємо за довіру до ТМ Dr. Coffee.
Для мене з дружиною, це головний кухонний гаджет №1, за кавомашиною по рейтингу електро гриль_)Чудово вписалась в дизайн нової кухні, та радує нас що ранку смачною та запашною кавою, кава у нас в сімї тільки зранку) не рахуючи того що на роботі))
Добрий день, Максим.
Ми вдячні за ваш відгук!
Дякуємо, що обрали продукцію нашого бренду Dr. Coffee, та високо оцінили якість та дизайн товару.
Нам приємно, що Ви задоволені функціональними можливостями даної моделі. Бажаємо приємного та тривалого користування!
Кавомашина приносить як візуальне , тактильне так і смокове задоволення!) Користуюсь не давно але, вже точно що можу сказати, що вона однозначно вартує своїх коштів
Добрий день, Іван.
Нам дуже важлива Ваша думка,
дякуємо за відгук та довіру до ТМ Dr. Coffee.
Приємного користування!
Давно я хотіла, кавомашину, повністьтю автоматичну, щоб в любий час коли захотілось одним дотиком, раз і маєш прфесійно зварений напій на будь який смак, для себе коханної)) чи для гостей.Почала я вибирати кавомашину два роки назад, самі знаєте зараз всі покупки дуже зважанні, і от з моменту два роки назад і зараз, цін виросли на такі аппарти в 2 рази, такщо не дуже розжинешся а купувати аби що, теж бажання не мала!Та ось натрапила на акцію в Розетці на Dr. Coffee H2 з супер ціною та щей кавою у подарунок.Купили, і кайфую , все Українською мовою, космічний дизайн, вибір автоматичних напоїв все як хотіла, Розетці дякую за безкоштовну доставку та подарунок, а себе картаю що не придбала такий кавовий гаджет раніше!Всім добра, ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!!!
Добрий день, Світлана.
Дякуємо за довіру до ТМ Dr. Coffee, та чудовий відгук.
Ваша думка важлива для нас!
Приємного користування!)
Мрія, лядачого кавомана , збулась!)) Чудовий апарат, рекомендую.Все інтуїтивно зрозуміло, інструкцію відкривати також лінь, розібрався і так, благо на рідній мові все! Окрема подяка за подарунок!
Добрий день, Василь Павлович.
Дякуємо за чудовий відгук та довіру до ТМ Dr. Coffee.
Приємного користування!)
Чудова машина для приготування кави
Добрий день, Ганна.
Дякуємо за довіру до ТМ Dr. Coffee, та чудовий відгук.
Приємного Вам користування!)
Машинка перестала робити каву, постійно пише наповніть систему водою,наповнює, зерна використовує напою немає. Нічого не допомогає.
Як можна здати на ремонт? Пів року в користуванні
Добрий день.
Зверніться будь ласка за контактами що в посиланні:
ссылка
Не раджу купувати цю машинку. Кава холодні і абсолютно не смачна. Ми пробували різні сорти кави і комбінації помелу, нічого не помогло. Версія прошивки V2.2.0.2305060855. Бачу по коментарях що продавець знає цю проблему і всеодно продає її. А ваша пропозиція звернутись в сервіс, яку напишите під моїм коментарем може йти лісом, бо у Львові сервісу офіційного не має!
Доброго дня, Роман.
Перед початком приготування напоїв потрібно зачекати коли апарат прогріється та підготується до роботи, потім вибрати в меню функцію "Активувати підігрів системи заварювання".
Хоч хтось правду написав, а то читаю коментарі, та ти що всі так хвалять в мене вже більш ніж півроку ця машина і хвалить там нема чого
І так, це правда, я один із перших хто про це написав, що вони знають по поводу прошивки і вони все одно її продають в такому стані, я більше вам скажу, коли я почав займатися цим питанням в телефонному режимі мені пообіцяли що це буде все виправлено, я повіз її прошили читаю коментарі нічого не змінилось, ну ви не розстраюєтесь тей хто її не прошивав , прошивка зовсім нічого не змінила, так що ви нічого не втратили.
Всім привіт. Хочу поділитись своїм придбанням. Я вже давно підсів на каву, кожен день у мене починається з чашки гарного капучіно, але через відсутність кавомашини вдома, я постійно купую чашечку, а то й дві і зрозумів, що це виходить дуже накладно, тому психанул і вирішив розоритися і прикупити кавоварку. Я вважаю, що розуміюся на каві і до вибору підійшов ґрунтовно. Їздив магазинами і пробував з різних машин і зупинив свій вибір на новинці від ТМ Dr.Coffee. Кожен ранок, насолоджуюсь своїм вибором!Всім гарного дня, ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
Добрий день. Нам дуже приємно, що Ви знайшли час залишити позитивний відгук і залишилися задоволені якістю придбаного товару. Щиро раді, що вам до вподоби :)
Місяць тому придбала цю красуню. До цього 10 років користувалася кавомашиною відомого бренда на букву ""Д"". На жаль (або навпаки) кілька років тому залишили на дачі без опалення і вона промерзла. З'явилася купа проблем, які усунути не змогли навіть умілі майстри. Вирішила купити нову. Звичайно, довго вибирала і за ціною, і за функціями.
На даний момент покупкою сім'я задоволена. Дуже смачно, широкий асортимент напоїв та можливість індивідуалізувати їх, МЕНЮ Українською, красива графіка напоїв, це все створює приємне враження від кавомашини.
Добрий день Наталія. Дякуємо, що обрали продукцію нашого бренду та високо оцінили якість та дизайн товару. Нам приємно, що Ви задоволені функціональними можливостями. Бажаємо приємного та тривалого користування.
Добрий вечір!) Ви як реальний власник - користувач цієї кофемашини "Dr. Coffee H2 " у вас є цей звук? Кава машина дійсно красива, але є з чим треба миритись, принаймні в нашій, вообще добавився якийсь писк, якщо цей писк ні на що не впливає то що поробиш , але знов-таки, знову треба з цим миритись. ссылкаДякую
Доброго дня! Ви можете звернутись з цим питанням до технічного відділу. Адреса та контакти авторизованих сервісних центрів можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
Сегодня поменяли прошивку, температура не изменилась!! всё что поменялось это добавилось функция, точнее активировалась функция автовыключения, и то! я сейчас её проверяю, выключится ли она или нет, всё на этом точке самое главное то ради чего я приезжал не изменилось это температура напитков, молочных напитков! На 3° поднялась
Доброго дня. Перед початком приготування напоїв потрібно зачекати коли апарат прогріється та підготується до роботи, потім вибрати в меню функцію "Активувати підігрів системи заварювання".
Что вы тут рассказываете? включите чтобы она подготовилась к приготовлению кофемашина показывает абсолютно всё, когда она готова когда она не готова к приготовлению, и что вы прицепились к тому преднагреву заварного устройства? это кофемашина а не детский самовар, там есть режимы: низкий, средний, и высокий, и она должна их выполнять на пять баллов, она их не выполняет, а преднагрев заварного устройства, ну эту функцию в меню я бы назвал "головняк" включайте и стойте на дежурке рядом, она не стоит где-то в гараже или в подъезде на лестничной клетке, она стоит в помещении где температура свыше 23 градусов, и это "кухня" для простого кофе не нужны никакие преднагревы, эспрессо, американо там и так нормальная температура, так она и до прошивки была нормальной! меня устраивала та температура, А вот молочное напитки ! Вы пробовали когда её прошили?! Или вы хотите сказать что вы не знали причину с которой я приехал, так почитайте комментарии людей, я говорил обо всём, Поверьте! Не поможет вам ни один преднагрев для этих напитков! хотя я считаю эту функцию абсолютно бесполезный, ее вообще не должно быть, она реально бесполезная, для простого кофе она не нужна для молочного кофе она не помогает, и это правда! Я объективный человек я называю всё своими именами, Я не собираюсь приукрашивать эту кофемашину только из-за того что она у меня, говорю как есть пускай люди знают все, что никакая прошивка им не помогут, не понимаю этого человека "Александр" который здесь бегает и всем пишет что это прошивка, я прошил тут,и адсвсё классно, что у него классно? хотел бы я ему в глаза этот вопрос задать... Я его просил перед тем как ехать прошивать объясни объективно, Что именно изменилось? указал на те нюансы которые меня волнует больше всего, поменялось ли они, он мене не ответил, он пишет только одно и то же, это прошивка прошил всё классно, а я пишу объективно, чтобы люди не тратили даже своё время нервы и деньги на эти прошивки, как это сделал я. И не надо мне звонить !!!
Заметил ещё один нюанс: кофемашина пока работает на заводских настройках она правильно готовит, как только хотя бы один раз сделаешь полную очистку молочной системы тут же после этого она уже начинает хуже готовить, появляется какой-то звук-свист когда она льёт молоко, я заметил когда есть этот звук- свист то сразу же уменьшается струйка подачи молока, это-то свист это какой-то пробел в приготовление,в этот момент она не готовит, и чем больше этот пробел-свист тем хуже будет молочная пена, и он появляется после глубокой очистки молочной системы. Что за... ? До прошивки была та же история, пока она была на заводских настройках готовила нормально, не считая температуры напитка, как только начал делать первые глубокие очистки началось вот такая вот проблема, появляется вот этот звук свиста и уменьшается струя, потом оно исчезает, и чем больше вот этот пробел тем хуже она приготовит.
Купил машину и разочаровался,максимальная температура кипятка 49.1°,хотя в инструкции 102. До этого была десятилетняя машина и грела воду отлично.Никакие проливы и преднагревы никак не повышают температуру.
В её не только температура, она ещё неправильно варит, она-то делает прекрасную молочную пену то может не сделать её практически вообще, нестабильно, я там на заметку! я покупаю специальное молоко без лактозы ультрапастеризованное, одной и той же фирмы, Это всё прошивка! у меня такая же беда. Ну почему я должен возиться теперь с этой машинкой? новой! машинкой, пускай приезжают забирает и прошивают её и привозят обратно. Там есть ниже человек который уже ответил по этому поводу-написал что прошил кофе машину и всё стало на свои места, работает идеально. Так я и сам понимаю что её нужно прошивать потому что она работает сейчас конкретно нестабильно и не работает функция авто выключение, ну то пол беды, Ну всё равно так не должно быть это новая кофемашина, она варит неправильно, оно это делает по-разному норм, средне и вообще никак Просто почему я должен с ней возиться? Думаю судиться с ними, Если со мной не свяжутся и не приедут её не заберут чтобы прошить и потом привезут обратно, или пускай на дому прошивает мне пофиг, кофе машина должна работать как нужно, буду обращаться в суд.
це прошивка, я звернувся до представника виробника, оновили, ВСЕ СУПЕР.
ось контакти :
ссылка
Олександр! Так вы скажете объективно что у вас поменялось после прошивки? Поконкретней, кроме того как: прошил всё супер... Кофе машина тоже так что супер??Мне сегодня тоже прошили, иии? Что изменилось?! кроме того что добавилась функция автовыключения. Ааа! Что? Самое главное температура напитков изменилась? А ведь я не один раз вас у спрашивал, конкретно что поменялось после прошивки? А ничего!! кроме добавления функции автовыключения. А температура напитка какая была такая и осталась
Працює добре
У цієї машини є суттєвий недолік: температура напоїв. Я виставив високу температуру, але машина їх робить ледь теплими
Її треба проливати перед першим стаканом чи чашкою, потім вона прогрівається, і в налаштуваннях включить підігрів заварного блока через кожні дві години автоматично, Я роблю так: перший стакан я проливаю в режимі просто гарячої води, дотик на чашку з водою щоб вона пролила і тільки після я роблю собі вже капучіно, і ставте більше кофе ніж молока, в мене "кофе лата" робить хорошо тому що там кофе в мене 120 мл і 40 секунд молока, "капучино" в мене 60 мл і 37 секунд молока, і воно вже не таке гаряче як лате, да у її є цей косяк, але в мене вона після того як я її вимкнув із системи живлення та вона постояла більш ніж дві години, після я її включив вона зовсім інакше почала готувати напій, піни стала більше та густою напої стали смачнішими.
Це, прошивка, я звернувся ось сюди, мені оновили, все супер, кавомашина теж!
ссылка
Ось як вона щас робитьссылка
Вона хороша, але є свої нюанси.
А якщо скинути її на заводські налаштування, може все і стане на свої місця? З'явиться кнопка активації автовимиканя та буде нормально готувати напоїв, температура напоїв зміниця чи не стоїть цього робити? Як на мене вона не зовсім правильно готує, наприклад кофемашина (jura impresso Z 7) робить "кофе-лате" так, спочатку йшло молоко, потім піна, потім кава, а тут все навпаки, спочатку кава, потім піна, потім молоко, "капучіно" спочатку піна потім кава. Стоїть температура "висока" в налаштуваннях, но по факту ця температура більше схоже на "низьку" і я переключав низьку та високу різниці зовсім ніякої вона однакова, Це точно невисока температура, можливо теж на це вліяє прошивка?
Це, прошивка, мені оновили, все супер.
Контакти на сайті Розетки
ссылка
В мене та сама проблема що і в Сергей Руденко. Не має кнопки автовимкнення.
Також підкажіть чи можна використовувати вже мелену каву, якщо можна то куди її засипати?
А як у вас з температурою напоїв, особливо молочних? Люфт в колесі повинен бути щоб легко переключало, автовимиканя це прошивка, зімною звязувались та сказали що потрібно везти до них в сервісний центр щоб її прошили, я відмовився та не хотів вже качати,мов чому я повинен возити? Нехай приїжджають привозять мені в заміну а цю забирають, ну да ладно, пообіцяли що вони виправлять цу помилку перед продажем, ну так і не виправили мелене кофе завантажується з верху, там є кришка яка підіймаєця, а краще почитайте в інструкції, там все є.
Будьласка покажіть свої молочні напої, як вони виглядають та яка в них температура? Буду вдячний.
Кофе машина гарна, але я вже як власник так користувач цієї кофе машини "Dr. Coffee H2" можу сказати як є, і недоліки в неї таж є. В мене є з чим зрівняти, кофемашина "Jura IMPRESSA Z 7" ну перший недолік - це те що вона продається не зовсім робочою прошивкою, це доречі і може бути причиною всіх недоліків, їх тут два! які я щас перерахую, 1) прошивка! Можуть не працювати деякі функції, в мене не працює одна, це автоматичне налаштування вимикання і 2) це температура напоїв, вона дуже слаба, в налаштуванні стоїть висока а вона чуть-чуть теплішої, щоб зробити более менее напій то треба її нормально проливати не один раз, так не повинно бути!! кофемашина повинна налаштовуватись так як треба, це не якийсь дитячий самовар розміром з дитячої каструльки з нагревательним елементом дві волосини, А це повноцінна кофемашина, і там єсть режими низький, середній, та високий, в мене "температура стоїть висока" і майже не гріє, дуже слабо, в моїй "юри " на низький температурі в два раза гарячіший напій чим тут на високій, і так не повинно бути, но це і може бути теж із-за прошивки. А може і не може? Це найголовніший косяк- недолік. І він тут єсть!! якщо це прошивка то це пів біди, прошив і все, А якщо вона така насправді, то це дно. А не кофемашина. Ну і 3-третій варіант, можливо це у мене такий екземпляр?!
Дуже гарна Кофе машина ❤️ Dr. Coffee налаштував її так я треба для нашої сім'ї, каву варить просто дуже смачну, вона виходить такою ніжною ніжною, bellissimo но є одне но! Подивіться відео будьласка та підкажіть чому так?
Вітаємо, Сергію! Дякуємо за Ваш відгук! Проблема автовимикання пов'язана з прошивкою. Для вирішення питання наш оператор зв'яжеться з Вами.
В мене зі зв'язком бувають проблеми, хай ще раз зателефонують, дякую
А якщо скинути її на заводські налаштування, може все і стане на свої місця? З'явиться кнопка активації автовимиканя та буде нормально готувати напоїв, температура напоїв зміниця чи не стоїть цього робити? Як на мене вона не зовсім правильно готує наприклад "кофе-лате" треба щоб спочатку йшло молоко, потім піна, потім кава, а тут все навпаки, спочатку кава потім піна потім молоко, "капучіно" спочатку піна потім кава.
Зернова кава робить смак особливим,
насиченим і «як у кавʼярні». Є багато параметрів, які впливають на смак кави
(зерна, молоко, помел тощо),
кофемашина дозволяє зробити процес приготування більш зручним та
простим.
Поперше іноваційність, по друге зручність та простота налаштувань, ну і по третє, це смак кави!
Так у мене як то кажуть, є можливість порівняти, однозначно Dr.Coffee
рекомендую!
Вітаємо, Володимире! Дякуємо за довіру та високу оцінку даної кавомашини. Бажаємо приємного користування)
У вас теж так? ссылка
Напішить будьласка як у вас налаштовані напої такі як латте та капучино.
1) Латте
Кофе 2
Поперднее завар. (С) 2
Кофе(мл) 50
Молочна пена (0) 45
Экстракция "стандартная"
Температура высокая
2)Капучино
Кофе 3
Пред. Завар. (С) 2
Кофе (мл) 70
Молочная пена (с) 35
Экстракция "стандартная"
Температура "высокая"
Давно хотіли придбати кавомашину, але було важко зорієнтуватися тому що моделей безліч. Прийшли на Розетку на Бандери, нам докладно розповіли плюси та мінуси всіх моделей, які ми розглядали, зупинили свій вибір на Dr.Coffee Н2, та не шкодуємо. Доставили в той же день. Все пройшло швидко, зручно і зрозуміло, також порадувала ціна та обсдуговування. Дякую всім добра, та нашої перемоги!
Доброго дня, Олександре! Дякуємо, що зупинили свій вибір на продукції нашого бренду. Щиро раді, що Ви залишились задоволені придбаним товаром. Бажаємо тривалого користування та завжди смачної кави.
Кавомашина, для справжніх естетів, та поціновувачів кави.
Однозначно- моя вподобайка та рекомендоціон))
Олександр, дякуємо Вам за зворотний зв'язок
ніколи раніше не був великим шанувальником кавових напоїв, тому покупка кавомашини стала спонтанним рішенням, все ж таки гості, любителі кави, бувають у мене досить часто, як їм не догодити, мої смаки їм абсолютно байдужі; разом з гостями пристрастився до кави і сам, куштував різні сорти, поки раптом не зрозумів, що теж почав отримувати задоволення; різних варіантів напоїв робить багато, тому можна догодити гостям із різними уподобаннями; можна молоть різні зерна, жодних обмежень немає.
Добрий день, Михайло! Дякуєм, що поділилися своїми враженнями. Щиро раді, що Ви залишилися задоволені якістю придбаного товару. Тривалого та приємного користування!
Ця кофемашина мені дуже подобається. Купила для домашнього вжитку. Тепер щоранку на сніданок п'ю смачну каву. Дуже круто, що тут можна зробити будь-який напій на вибір. А вибір тут дуже великий і дуже смачне. На додаток до основного меню можна налаштувати власні рецепти та створювати оригінальні напої. При цьому зрозумілий інтерфейс, навіть інтуїтивно можна в усьому розібратися.
Анастасія, щиро вдячні за Ваш відгук! Приємного користування.
Скористався такою кавомашиною в гостях і зрозумів що саме таку я собі хочу і додому. З'явилася можливість купити тільки нещодавно, коли утворилися вільні кошти. Девайс чудовий. Може приготувати безліч різних видів кави, що круто. Правда, п'ю я тільки від сили парочку. Але за настроєм можу й рештою побалувати себе. Кава до речі виходить хорошої якості, навіть сказала б що нітрохи не гірше ніж у кав'ярні
Добрий день, Андрій! Щиро дячні Вам, що знайшли час поділитися враженнями. Тривалого та приємного користування.
Все добре, проте через чогось почала вода потрапляти у кавове сміття, кава при цьому готується як потрібно.
Також незрозуміло чи можна доставити заврювальну систему для очистки, поки не знайшов як
Доброго дня, Ігоре!
Дякуємо за ваш відгук про кавомашину Dr. Coffee H2.
Ми раді, що загалом ви задоволені своєю покупкою.
Для технічної підтримки можна звернутись за контактами в гар.талоні або на сайті:ссылка
Все добре,кава смачна...Але з'явилась проблема.Просить заповнити систему кожну другу чашку,при тому бак повний! Можливо було б змиритися,але напис "не достатньо води" викидає після того як намолола каву! Вона мені вже купу кави перевела!!! Чистку вде робив декілька раз! Проблема схожа на проблему Романа,значить хтось буде наступним.
Добрий день, Олег.
Нам дуже прикро, що у Вас виникли проблемні запитання під час експлуатації кавомашини.
Для консультаціїї та координації ваших дій по вирішенню цтого питання , зверніться будь ласка за посиланням.
ссылка
Кава еспресо майже без пінки і аромату, ледь тепла. Латте та капучино теж погані, температура - просто тепленька, навіть не гарно тепла. Молочну пінку не робить. Її б продати, та соромно буде перед людьми, які її куплять. Шкода витрачених на неї грошей. Не купуйте. Перед купівлею, спробуйте спочатку каву у когось, може у знайомих, тільки після дегустації потрібно купувати.
Брал ее в другом магазине, тоже небыло авто отключения, прямо в магазине с продавцом сбросили до заводских настроек и вуаля, авто отключение появилось. Машина классная, главное тихая, рекомендую к покупке
Ми вдячні за те, що Ви зупинили вибір на продукції нашого бренду. Нам дуже приємно, що кавоварка від RZTK прийшовся Вам до вподоби. Бажаємо Вам відмінних результатів та довготривалої експлуатації!
Я дозріла до відгуку на прекрасну кавомашину, яка підкорила мене в ту ж хвилину, як я подивилася відео-презентацію по цій кавомашині.
Вона трохи виходила за межі вартості, яку я запланувала на покупку, але я ні про що не пошкодувала.)
Отримала я її трохи більше місяця назад, і все ніяк не нарадуюсь))
Один із найважливіших критеріїв вибору для мене був автоматичний капучинатор, тому що стояти з ранку і хімічити над молоком немає ні часу, ні бажання - ми з чоловіком "сови", так що збір на роботу вранці проходить відповідно). Капучинатор симпатично виглядає і вміщує достатньо молока для двох латте. Також , легко миється.
Але цей повротний сенсорний дисплей, це просто фантастика, дуже круто виглядає, та зручно ним користуватись.
Вчора заходила в гості подруга, вже і собі таку хоче))
Окремо дяку за подарунок, кава Caffee Dorato нам сподобалась!)
Вітаємо, Оксано! Раді, що Вам прийшлася до душі кавомашина ТМ Dr.Coffee. Дякуємо за довіру та зворотній зв'язок. Бажаємо тривалого користування та завжди смачної кави)