Фотографии и видео покупателей
- Ольга ПаламарчукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Дякую, заказ прийшов завчасно, поки ще не використовували
- Анастасія ПоляковаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Фільтр не виконує свої функції. Вода як була з осадом так і залишилась. Мию чайник після трьох кипʼятінь. До цього користувалися барʼєром, і як мінімум 3 тижня забували про осад.
- Ярослав РусановОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Не підходить до кувшину аквафор престиж, хоча в описі вказано що підходить.На фото показав оригінальні фото кувшину і фото мого...Гроші на вітер.
- Достоинства:
- Не Виявив
- Недостатки:
- Не підходить до кувшину аквафор престиж
- Представник постачальника
Вітаємо!
Виходячи з фото, у Вас фільтр Аквафор Ідеал. Дані моделі практично однакові за зовнішнім виглядом, різниця лише у картриджах.
У фільтра Аквафор Престиж отвір під картридж має діаметр 70 мм, а у фільтра Аквафор Ідеал - 57 мм. Таким чином, до Вашого фільтра підійде картридж Бриз Классик ссылка - Ярослав Русанов
Продавець оперативно зв'язався та замінив картриджи. Все підійшло
- Олена КорольчукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Отримала вчасно. Якісно запаковано
- Недостатки:
- Немає
- Олександр ЄвсєєвОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Нормальний катриджи
- Представник постачальника
Дякуємо за відгук. Користуйтеся із задоволенням!
- Николай Леонидович КувшиновОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Як накіп у чайнику не з'явится, то мабуть фільтрує.
- Достоинства:
- Сумісність з глечиками інших компаній. Фільтрує
- Недостатки:
- Присмак відрізняється від фільтрів Аквафор
- Представник постачальника
Дякуємо за відгук. Користуйтеся із задоволенням!
- Марія СеменоваОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Не підходить до глечиків аквафор!!!в поверненні відмовлено не рекомендую!!!
- Інна
на малюнку вказано до яких підходить
- Представник постачальника
Добрий день!
Картридж Бриз В100 є аналогом картриджів Аквафор В-100-6, Аквафор В-100-8 та підходить до глечиків Аквафор Лакі, Океан, Преміум, Престиж.
У виробника картриджів Аквафор є ще інші типорозміри картриджів, можливо у Вас інша модель кувшина.
Ми зацікавлені в урегулюванні даного питання, тому просимо звернутися до виробника Бриз за телефоном вказаним на упаковці товару або на офіційному сайті.
- Елена ПалийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Замість 3+1 прийшов 1 катрідж. Майже 500 грн. за 1 шт. це занадто. Відмовилась від замовлення.
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Приносимо свої вибачення за спричинені незручності. Дякуємо за надану інформацію. Ми вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
- Андрей БоровскийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Фильтр плохой, лёгкий по сравнению с с В 106. Но что-то фильтрует.
- Достоинства:
- Цена и наличие
- Недостатки:
- Качество фильтрации
- Представник постачальника
Добрий день!
Якість фільтрації визначається правильно підібраними компонентами засипки, котрі забезпечують фільтрацію води на рівні та вище конкурентних пропозицій. Для більш детальної інформації, Ви завжди можете звернутися до виробника, за контактними даними вказаними на упаковці товару.
Дякуємо за відгук!
- Валерий РябченкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Наче хороші картриджі, воду фільтрують, але неприємний запах портить все враження
- Достоинства:
- ціна
- Недостатки:
- неприємний запах
- Игорь ВласОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Теж став жертвою не якісного товару. Все по інструкції. Запах хімії ще чутно як тільки розгорнути плівку упаковки. Подумав, окей, один попався бракований. Викинув взяв другий така сама історія. Занурив на 2 години. Пропустив через нього раз 20 воду. Запах не зникає. Схожий на запах речовини якою обробляємо кішку від блох. Таку воду пити якось ну зовсім не хочеться.
- Достоинства:
- Не виявлено
- Недостатки:
- Запах
- Назар КозачинськийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Збірка не погана, АЛЕ на цьому всі переваги зауінчились. Сьогодні вирішили змінити старий картридж на цей, зробили все по інструкції, але потім, процідивши воду, на кухні, а особливо в районі кувшину, з'явився дуже сильний запах тухлятини. Довго шукали що то може бути...виявили, що вода з кувшина має такий противний запах...процідили 3 повних кувшина, запах не зник. Дістали сам картридж-а з нього сморід такий, наче в середині шмат м'яса розклався. Не рекомендую до купівлі дані картриджі...а ще враховуючи, що продавались набором з 4-ьох штук, то виявилась "дуже вдала" покупка за 500 грн.
- Достоинства:
- Відсутні
- Недостатки:
- Запах тухлятини з картриджу
- Назар Козачинський
З виробником оперативно було вирішено проблему. На заміну бракованим фільтрам були надіслані нормальні. Тепер можна рекомендувати дані фільтри і виробника.
- Марьяна СавчукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Те сам, що й у попереднього покупця. Все зробили по інструкції, картридж працює вже добу, сморід нереальний, навіть коли вода кипить у чайнику, це жах запах! Буду пробувати повертати, 500 грн на дорозі не валяються!
- Представник постачальника
Доброго дня, Мар'яна! Для виявлення та усунення можливих недоліків, прохання, звернутися до виробника за контактами вказаними на упаковці товару. Дякуємо!
- СергійОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Раніше користувався фільтрами Аквафор.
Про інструкції, потрібно занурити фільтр у воду на 15-20 хв. але фільтр у воді не тоне.
Є неприємний запах. При використанні фільтрів Аквафор з таким не стикався. Можливо щє промиється, але перше враження ось таке.- Достоинства:
- Ціна, сумісність з глечиками інших компаній
- Недостатки:
- Дуже неприємний запах з фільтру (начебто у ньому щось протухло), після фільтрації води є неприємний присмак.
- Представник постачальника
Доброго дня, Сергій!
Для виявлення та усунення можливих недоліків, прохання, звернутися до виробника за контактами вказаними на упаковці товару.
Дякуємо!
- Кізіма ВалентинаПродавец: Rozetka
Купили ці фільтри, це жах - від води сморід риби. Все було зроблено по інструкції, але навіть пару днів нічого не змінило !!!!!
- Достоинства:
- Немає
- Недостатки:
- Сморід від води
- Представник постачальника
Доброго дня, Валентина! Для виявлення та усунення можливих недоліків, прохання, звернутися до виробника за контактами вказаними на упаковці товару.
- Представник постачальника
Доброго дня, Валентина! Для виявлення та усунення можливих недоліків, прохання, звернутися до виробника за контактами вказаними на упаковці товару. Дякуємо!